Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2010 13:16 - "Проклятието Блогър" в пълен вариант
Автор: cefulesteven Категория: Други   
Прочетен: 1935 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 22.05.2010 13:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Писах си го - така както съм го изживял и се е натрупвало в мен, като размисъл и емоция.
Искрен, до голотата, която е само за близките.
Ще излъжа, ако кажа, че не се страхувах да се открия. Страхувах се, ала трябваше да сторя това, без да пестя подробности и в най-деликатните моменти интимност, за да сложа всичко на масата, да защитя правото си на блогър, във всички аспекти на блогването, да изявя свободата на своето слово. Защото тя е и свободата на твоето.
Нека хвърлят камъни безгрешните.
Историята не можех да напиша иначе. И ако съм оскърбил някого, нещо което не съм желал, дълбоко съжалявам. Но ако бях разкрил по различен начин мислите си, бих оскърбил истината, с плахото си лицемерие.
А това би направило труда ми излишен, защото исках да разкрия впечатленията на един блогър, такива каквито са.
Без задръжки, съображения и боязън от дребнави социални присъди.

Всичко на масата,
Проклятието Блогър, може да намерите тук.


Тагове:   вариант,   блогър,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Здравей Стеф! Не познавам човек, ...
22.05.2010 14:11
Здравей Стеф! Не познавам човек, като теб във виртуалното пространство, който така свободно и естествено да говори за своите слабости и неудачи.
За това се иска смелост и силен дух! Ти си наясно, че ще има хора, които ще хвърлят "камъни по теб"и такива, които ще те обичат искрено. Други ще те обвинят в манипулация! Ти си интелигентен човек и знаеш, че всяка истина, носи своя риск. За мен си достоен човек, когото аз уважавам. Благодаря за доверието ти към нас, тези, които те обичаме:) А в блог. бг имаш много приятели:)) Продължавай да твориш! Успехи и щастие от сърце:)))
цитирай
2. blagorodnik - Сефулес
22.05.2010 14:49
в момента чета "Проклятието..." ти ;) Нямаше как да се свържа с теб, та затова оттук: 26 глава се поства като 15 "Меломаните" вместо "Патриотарски бяс".
След поправката делни ми коментара.
цитирай
3. cefulesteven - в момента чета "Проклятието. ...
22.05.2010 14:56
blagorodnik написа:
в момента чета "Проклятието..." ти ;) Нямаше как да се свържа с теб, та затова оттук: 26 глава се поства като 15 "Меломаните" вместо "Патриотарски бяс".
След поправката делни ми коментара.



Ще го поправя. Благодаря ти, благодаря ти, че ме уведоми. :)
цитирай
4. cefulesteven - Здравей Стеф! Не познавам човек, ...
22.05.2010 14:57
miaa написа:
Здравей Стеф! Не познавам човек, като теб във виртуалното пространство, който така свободно и естествено да говори за своите слабости и неудачи.
За това се иска смелост и силен дух! Ти си наясно, че ще има хора, които ще хвърлят "камъни по теб"и такива, които ще те обичат искрено. Други ще те обвинят в манипулация! Ти си интелигентен човек и знаеш, че всяка истина, носи своя риск. За мен си достоен човек, когото аз уважавам. Благодаря за доверието ти към нас, тези, които те обичаме:) А в блог. бг имаш много приятели:)) Продължавай да твориш! Успехи и щастие от сърце:)))



Щастлив съм, че те има, Миаа.
цитирай
5. portishead - Много смело приятелю...
22.05.2010 23:43
и най - смелото е това, че не си го оставил да се натрупва в теб!
Освободил си го с много страх и болка,познато ми е и знам за какво става въпрос в такова освобождаващо разголване до кокъл!;))
цитирай
6. cefulesteven - и най - смелото е това, че не си го о...
23.05.2010 00:48
portishead написа:
и най - смелото е това, че не си го оставил да се натрупва в теб!
Освободил си го с много страх и болка,познато ми е и знам за какво става въпрос в такова освобождаващо разголване до кокъл!;))



Усеща се, усеща се по думите ти, че си го изживял и това ги прави още по-скъпи за мен. Благодаря ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8443014
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930