Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2010 17:30 - Аз съм блогър
Автор: cefulesteven Категория: Други   
Прочетен: 638 Коментари: 0 Гласове:
18

Последна промяна: 03.07.2010 17:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не е ново, но да си го пусна пак, че май си остава актуално. :) От името на лирическия герой, който съм и не съм, в името на този който ще се открие или няма да се открие и от свое собствено име. 


Аз съм избягалият роб от матрицата на Идеите,

най-опасната и свободна форма на Човека,

аз съм Словото, без задръжките си,

черен изрод, сива скука, глас в пустиня

или идол на сцена,

аз съм принцът обещан от феята,

на душата – пепеляшка, вярваща още в приказки

който ще танцува с нея до зазоряване,

преди да изчезне и тя не чуе нищо повече за него,

аз съм вечният опонент,

призрака на словото,

смях съм в мрежата,

вирус в разума,

бъга на всички философски системи,



аз съм отключеното слово,

пръсналото се ято във всевъзможни посоки,

бурята, която руши покриви,

масовата истерия, алегорията на човешката глупост,

аз съм низостта на думите

и величието им,

аз съм лъжата и срама,

аз съм истината,

аз погубвам често,

често възкресявам,

без да съм бог,

без да съм дявола,

без да съм човек, понякога,



аз съм инерция от издихания,

канонада от внушения

или истеричното разкъсване

на ризата от всекидневие,

аз съм шут и пророк

в пещерното кралство

на сенките на формите,



аз съм стихията свободно слово

полепила по себе си, малко човешка кожа

колкото да може да бие клавишите.

Аз съм блогър.
 


Тагове:   блогър,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8409272
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031