Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2010 06:45 - Убийство в социалната мрежа - 20
Автор: cefulesteven Категория: Други   
Прочетен: 1524 Коментари: 2 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
20. Ответен удар

В последното денонощие бяха локализирани три “нигерийски писма” , класическата интернет – измама, изглежда вече се износи от употреба и беше добре позната на потребителите. Ако не алармираха винаги администрацията, то поне триеха, без дори да са отворили опасната кореспонденция.
Осем атаки с пингове, на блогове избирани по случаен признак. Двама спамъри се бомбардираха взаимно, но получиха банове, за да си продължат дуела другаде из интернет.
Оплакване на момиче, за педофилски опити беше пренасочено веднага към НСБОП. НСБОП от своя страна отправи заканителни намеци по други поводи към администрацията.
Изпаднал в истерично изстъпление композитор – цигулар молеше администрацията да забрани блог на фолк – фурия, която тровила младите с поквара, обиждала го лично, говорила му на “ти”, текстовете й били автоматично писани на робот за рими, а мелодиите плагиатство имала и безобразието да говори за младата му съпруга. Две поетеси се бяха хванали за косите, а репликите им малко напомняха за поезия, но кеча в калта беше далеч по зрелищен и поне им обърнаха заслуженото внимание. Администрацията следеше от близо битката, като внимаваше за момент, който едва ли щеше да настъпи, заради твърде свободните правила, в който трябваше да се вземе отношение.
Хакер научил по необясним начин реалния адрес на администрацията, отправи телефонна заплаха за бомба. Този беше стар познайник, но това което опитваше беше ново и за него.
Изкаралият нощното дежурство се оплакваше от зъбобол, а колегите му препоръчаха да се напие. Защото проблемът му беше любовната депресия.
Изобщо, нормална сутрин за администрацията на социалната мрежа. Между останалите неща, всички се съгласиха, че е справедливо Блоговест да получи остатъка от хонорара си. Решението и без сто процентовия вот беше взето от правоимащите, но никой от гласуващите безгласни, този път, дори дълбоко в себе си, не го оспори.
От присъстващите физически в офиса петима от общо единадесет админа, останалите от които участваха интерактивно в петминутката, накрая останаха само мъжът и жената, чийто лица Блоговест видя, но имената им така и не научи.
Хубавицата направи мила муцунка, но нещо й беше криво и пролича.
-Видях го...-промълви и наклони глава – Защо им е трябвало толкова да го бият? И кой?
-Не, че не знаеш. – отвърна любовникът й и я притисна в себе си. Тя го отблъсна с думите: “Остави сега.”
Взе чантата й от стола и забърка вътре, най-сетне намери цигарите и запали една.
-Кажи ми! – настоя хубавицата.
-Били са го за да го видиш. Все едно обесиха дакела ти на вратата.
Жената изписа стреснато изражение, а той продължи:
-Само, че аз мразя да ме притискат мангали.
-Чакай, чакай, какви мангали, мамка му.
-Имаше слухове и пратих по-добре подготвени от този артист, момчета да проверят. Голямата ирония: циганин е. Циганин е истинският притежател, макар и скрит, на патриотарската издателска къща “Дуло”, същата която притежава авторските права на Тангра и скоро, посмъртно ще издаде книгата му.
-Това във връзка с настояването да изтрием пасажите от книгата, които Тангра е публикувал приживе.
-Да, освен това показва мускули. Опитва се да направи преврат в собствената ни мрежа. Има интерес от това, което се случва. Използва всичко онова което сме направили.
-Не разбирам!
-Просто е. Книгата на убитият ще има успех. Не струва нищо, но ще има. Вдигна се голям шум. Но след нея, този циганин няма повече материали. Ако бях на негово място...просто се опитвам да мисля като него...и мисля, че успявам...По някакъв начин владее настроенията на тролите...
-Не съм сигурна.
-Забелязва се, обърни внимание, знам добре кои са и неговите троли, които създават масовата истерия срещу някого...Та, ако бях на негово място, щях да насоча неприятните емоции срещу блогър, който може да пише, който може да ми е полезен. Ако този блогър няма друга алтернатива, ще си стои в мрежата. Ще ридае, но ще си стои в мрежата. Докато някой ден не го открия на живо, явя се в ролята на спасителя му. Предложа му да зареже глупостите и хорската простотия и да поработи за мен. Само трябва да направи малкия компромис и да се откаже от името си, в името на великата идея и парите които ще получи за изпълнението й.
Ако успее, след време ще се разбере, че докато Тангра е бил жив е написал още книги. И тъй ще продължи, то няма да е дълго, докато има хляб в тях.
-Но защо е трябвало да бие Блоговест?
-За да сме послушни. Да си мълчим и да си гледаме работата си, докато той плете своята кошница. Само, че...Мразя да ме заплашват.
-И сега?
-Ще има отговор от нас. Тролите му ще получат бан.
-Но това ще предизвика протести в социалната мрежа. Те имат приятели, ще се вдигне голям шум.
-От който нищо не губим, нали?
 


Тагове:   мрежа,   социалната,


Гласувай:
14



1. rumqnadikova - привет!
10.09.2010 09:03
От доста време не съм чела разказа и не съм гласувала за него,за да знам до къде съм стигнала!Браво,продължавай!
цитирай
2. cefulesteven - От доста време не съм чела разказа и ...
10.09.2010 17:35
rumqnadikova написа:
От доста време не съм чела разказа и не съм гласувала за него,за да знам до къде съм стигнала!Браво,продължавай!



Поздрави:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8404532
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031