Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2010 11:19 - Убийство в социалната мрежа - 22
Автор: cefulesteven Категория: Други   
Прочетен: 2380 Коментари: 2 Гласове:
15

Последна промяна: 12.09.2010 11:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
22. Недоумение

В този ден, само веднъж и за около половин час, петната замъглиха зрението му. После главата му мина бързо, а едва два аналгина му бяха достатъчни. Съвсем леко му се гадеше, а маенето на свят беше толкова слабо, че едва се усещаше. Изобщо, оценяваше като прекрасно здравословното си състояние, но пък емоционално беше малко объркан.
От начало отвръщаше на една от десетте бележки на седемте w, които продължаваха да се сипят. После му втръсна, а и лудите изглежда имат умора, защото и седемте w, от три часа и половина беше спрял да пише. Последната му бележка, беше по-различна. Долавяше се циврещ тон:

“Добре, добре! Може и да си прав. Май трябва да се срещнем. Лично.”

Блоговест се опита да си спомни, настоявал ли е за подобно нещо, но бързо се отказа да насилва паметта си, нямаше да открие в нея действителен спомен за подобно свое настояване. После изпадна в дълбока апатия. Глупавата словесна боричканица, все пак го беше развличала и отвличала от мислите, които му тежаха. Направи дванадесет опита да се свърже с Киберданна, преди да я накара да му отвърне с един SMS:

“Жива съм, здрава съм, добре съм. Даже прекалено добре. Срам ме е, нали ме разбираш. Ще се чуем, по-късно. Става ли? Остави на едно момиче да се посрамува на спокойствие. Целувам те.”

Докато чакаше нейното обаждане му позвъни Сиамската котка. В нетърпеливия си трепет, макар да видя името й изписано на дисплея, съвсем изключи, че това е другата, а не тази с която точно в този момент, повече искаше да говори.

-Не съм те забравила, липсваш ми! Ако си жив до десет тази вечер, а аз не се обеся сама в собствените си паяжини, можем да си направим приказно. Става ли?
-О, да! Къде да те чакам?
-Сега ме слушай внимателно. Заключи се вкъщи, ако имаш райбер спусни и него. Сложи стол под вратата, изключи мрежовия кабел, спусни завесите и от съображения за сигурност стой седнал на пода. Такъв си ми, че ти трябват необичайни мерки за безопасност. Мил си ми и те искам. За предпочитане читав.
Засмяха се, а той скри разочарованието си. Малко по-късно му се обади и Киберданна:
-Чуй ме...Още не съм в състояние да ти кажа всичко, което ми се върти в главата. Глупава съм, вече го разбра. Аз искам да разбера нещо. Всъщност, искам да разбера много неща, но повечето ми са неясни, напълно неясни и като въпрос. Един е пред тях и първо на него трябва да си отговоря, а може би не трябва изобщо да си отговарям...
-Забрави го, става ли, забрави този въпрос.
-Докато сама полагах усилия да си повярвам и накрая си вярвах и ти говорих, като си вярвах, съвсем не се замислях, че може би ми вярваш и ти. Сега се замислям. Ти си ми повярвал. Че съм убийца. И ако аз не съм истинска убийца, ти стана истински съучастник на убийца.
-Да, говориш по телефона с един престъпник.
Тя се засмя, смотолеви: “престани, че ме възбуждаш” и продължи:
-Искам да разбера, а може би, не искам. Защо, защо ми стана съучастник. Влюбен ли си в мен или просто си си такъв. Ако е първото: тежко ти. А, ако просто поведението ти е такова и за всяка друга жена в моето положение би го направил...Знаеш ли, страхотен си...Сега нека продължа, скришом да се срамувам.
След разговора се почувства малко глупаво, но тотално нелепо малко по-късно, когато получи съобщение от администрацията. Уведомяваха го, че са изпратили по сметката му, остатъка от уговорения хонорар.
-Че защо!
Недоумяваше.


Тагове:   мрежа,   социалната,


Гласувай:
15



1. анонимен - Prosto vypros
13.09.2010 02:23
Stef, ne za poznavame... no ima neshto, koeto jelaq da ti spodelq... I go pazq s godini... taka che iskam da te popitam e-mailyt, koito si publikuval v hulite.net, realen li e... otgovarqsh li na nego ili imash nqkoi drug ? :) za da znam kude da pisha ?

Blagodarq ti.
цитирай
2. cefulesteven - Реален е.
13.09.2010 18:13
Реален е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8436807
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930