Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2011 19:34 - Не чети това изречение!
Автор: cefulesteven Категория: Други   
Прочетен: 1504 Коментари: 4 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пълен абсурд, нали?
Докато си разбрал от мен какво искам от теб, вече си извършил това което не искам от теб.

НЕ ЧЕТИ ТОВА ИЗРЕЧЕНИЕ!

Ти вече си го прочел, за да си в състояние да разбереш, че не е трябвало да го правиш, ако си искал да изпълниш изказаното от мен желание и пак не е трябвало да го правиш, ако не си искал да изпълниш истинското ми желание, което е скрито в изказаното ми желание.
Защото, аз, искам да прочетеш изречението в което отричам, че искам да прочетеш изречението.

По-добре да не бяха попадали очите ти на него.

Горното си е още един празен съвет.
Пълна манипулация, нали?
Така днес се налагат звезди и правителства.
Стоки притендиращи за качество. Модни тенденции в поведението и нов морал.

Горе долу, това е и свободният избор, в наш "прекрасен, нов свят".

Как мислите, имам ли право?
 



Гласувай:
14



1. miaa - Много често съм критикувана / най- вече от децата си/, че трудно правя компромиси.
16.06.2011 20:23
Зная, че е вредно/ с труден нрав съм/, най- вече за самата мен.Успяват адаптивните, хора, които гледат интересите си.Дипломати...
Какво да направя, като се дразня, когато някой променя мнението си по 20 пъти на ден! Според ситуацията!Според настроението или интересите си. Свободата означава , да си в мир със себе си и света, означава отговорност и избора да бъдеш такъв какъвто си. Без превземки..Да поемаш риска пи да понесеш с достойнство всички неблагоприятни последствия, които могат да възникнат. Това е почти равносилно на самоубиство! Възможно е да те обявят за най- големия глупак или за луд. Да останеш неразбран...Последното не е толкова важно.Самоуважаващият се човек, не се притеснява от приказките по негов адрес, още повече от хора, които изобщо не го познават.
Смисълът на живота, е в идеите които носим и мисията ни отредена от Бога!
Вътрешно си освободен от предрасъдаци, ограничения. Тези хора покорява светът!
Това са уникални личности, които оставят следи в историята ..музиканти, писатели, и пр.
Хора с богат духовен мир! Няма как да остане незабелязан човек, който обича живота и хората.

цитирай
2. cefulesteven - Аз пък съм в двете крайности: живея в ...
16.06.2011 20:27
Аз пък съм в двете крайности: живея в компромиси, но когато се реша мога да бъда толкова безкомпромисен, че чак сам се ужасявам от себе си:)))

цитирай
3. miaa - И аз правя компромиси, заради хора, които обичам и са спечелели моето уважение.
16.06.2011 20:42
Харесвам откритите, които да казват това, което мислят.
Дори да е неблагоприятно за мен. Защото така, човек има избора да се справи с определена ситуация, да вложи максимално усилия , за да промени живота си за добро.
Интересна тема, отвори Сefulesteven! Обширна, за нея може да се пише безкрайно много:)))
цитирай
4. cefulesteven - Харесвам откритите, които да ка...
16.06.2011 21:25
miaa написа:
Харесвам откритите, които да казват това, което мислят.
Дори да е неблагоприятно за мен. Защото така, човек има избора да се справи с определена ситуация, да вложи максимално усилия , за да промени живота си за добро.
Интересна тема, отвори Сefulesteven! Обширна, за нея може да се пише безкрайно много:)))


Наистина: безкрайна тема. За себе си, мога да я обобщя в три изречения: Ненавиждам агресивните манипулатори. А номерата им са прости.

Иначе обичам да ме манипулират хора, които обичам. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8425822
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930