Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2017 23:24 - Голямо БЛАГОДАРЯ на подвизаващите се тук недоразумения
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 2570 Коментари: 7 Гласове:
20

Последна промяна: 25.04.2017 23:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Няма да се впущавм в дълги обяснения, уважавам читателя и неговата интелигентност!
А дългите обяснения говорят точно за обратното!

Та ,БЛАГОДАРЯ  на тези идиоти и глупаци/ което е същото/, за оказаното ми мило от тях внимание!
Прекалено съм трогнат от него, въпреки ,че не го заслужавам ни най-малко!
Това е голяма чест за мен, да съм герой в "белетристиката " им

Оценям  изключително високо труда им по ред причини:

-Първо е непосилен за тях!

- Второ, в резултат на него ,напрягат рязко единствената си гънка в черепната кутия А това може да е с лоши последици за тях!

-Трето, ПАРАЗИТИРАЙКИ  върху другите, са подложени на опасностите, грозящи всеки, дори нормален ПАРАЗИТ!
Да бъде ЗАТРИТ!

Има и други, но те са наблюдателни и с развинтена селска фантазия, сами да си ги открият, ако разбират за какво става дума!

Все пак съм длъжен  да им дам едно голямо БЛАГОДАРЯ  освен за това внимание  и за нещо  друго!

Пределно ясно става, благодарение на тях,  с какво се различаваме от нормалните държави! 
Да,  благодарение на такива идиоти!

Ами в нормалните държави, хората се занимават с личната си работа и не ги интересува работата на другите!  Всеки си носи отговорността и последствията  от това,  какво е свършил или надробил!
Освен  в краен случай, ако  някой  поиска или се нуждае  от  помощ например!

А идиотите правят обратното?  Заети са с работата на другите и това го отчитат като тяхна лична и  най- важна  работа?!

Затова и идиотията у нас  е такава, наднормена!  У нас,разбира се,  не в нормалните държави!



Гласувай:
20


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Не съм посочил никой идиот, но пр...
25.04.2017 23:34
Не съм посочил никой идиот, но противно на квалификацията, ако е умен, не би се разкрил сам
Става интересно, ще видим ума му При това подпомогнат, както при решаване на кръстословица-Да напишеш четирибуквена дума, започваща с в и завършваща на -ода!!
Да не се сърди, запазил съм достоинството му, каквото мисли , че притежава!
За другото да се сърди на себе си!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Публична тайна е, че постинги се ...
26.04.2017 00:29
Публична тайна е , че постинги се помпят и то до пръскане Няма да посоча индикации, за всеки средно интелигентен те са ясни
За десет минути-хиляди читатели, после- нула
Сега, дали сами го правят, дали с чужда помощ, не ме интересува
Радвам се, че такава чест не е оказана на мен
Не ми трябват мъртви души Те са за Чичиковците Тези, които се занимават с това
Стига ми наистина качествените хора в блога , да отчетат присъствието си тук!

Лека нощ!
цитирай
3. merlin68 - Всъщност главният идиот опреде...
26.04.2017 11:02
Всъщност главният идиот определено не е българин което доказва тезата ти за ненормалната държава. Дори индивид пристигнал у нас от нормална държава след известно време тук се ненормализира, като при това поради национализма си избуял в чужда среда се опитва да надмине местните в... идиотизма... културен шок какво да се прави.
Но по-интересен е въпросът - кога и как една държава става ненормална? - Вероятно когато гражданите й замечтаят да живеят като гражданите на други държави считайки ги за по-умни, по-кросиви и други по. Когато народа зареже собствените традиции, култура, вяра, морал и прочие и всеки по-своему започне да имитира чуждите ценности по начина по който ги разбира.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Чудесен и точен анализ, приятелю!
26.04.2017 13:40
merlin68 написа:
Всъщност главният идиот определено не е българин което доказва тезата ти за ненормалната държава. Дори индивид пристигнал у нас от нормална държава след известно време тук се ненормализира, като при това поради национализма си избуял в чужда среда се опитва да надмине местните в... идиотизма... културен шок какво да се прави.
Но по-интересен е въпросът - кога и как една държава става ненормална? - Вероятно когато гражданите й замечтаят да живеят като гражданите на други държави считайки ги за по-умни, по-кросиви и други по. Когато народа зареже собствените традиции, култура, вяра, морал и прочие и всеки по-своему започне да имитира чуждите ценности по начина по който ги разбира.


Не съм казал празни думи по твой адрес на една известна журналистка преди време!
Не съжалявам!

Да, за ненормализирането на чужденците съм слушал!
И много съм внимавал да не стана повод за това явление
Бях един месец в Ловеч Тогава пущаха първата поща, негермански образец от 1929 г
Японци!
Работили, както си знаят Около тях стълпотворение от шляещи се наблюдатели, пощенски работници С всеки ден ставало видимо намалянето на темпото на работа на японците Това не е нещо ново за нас Но един ден спрели изобщо да работят Това се повторило и на другия ден Началникът от Българска страна отишъл и попитал какъв им е проблемът
Отговорили, че те проблем нямат, но Българите стачкуват откакто са тук и те в солидарност с тях, също стачкуват
Веднага " стачкуващите" били разгонени!
Точно така е и по другия въпрос
За потребители,свикнали да получават наготово от чужденци, всеки Българин е потребител и не може нищо да измисли
Следващият ми материал, дай боже, ще е на тази тема!
Българинът, който в миналото е дал основите на цивилизацията е привърнат в примат
Ето, идиотите ми се присмиват на работата От злоба и завист Те мислят ,че цял живот, като тях, съм преписвал от чуждо Не са наясно с какво съм работил и как Няма и да допусна тази грешка, да обяснявам на примати Да си се присмиват
цитирай
5. leonleonovpom2 - Продължение!
26.04.2017 15:03
Така е, прехласват се по чуждото, обявяват всичко чуждо за първоизточник и толкова! Българското може да е само подражание?!
Иначе са големи "професионалисти"- във всичко Скоро ще стане белник професионализма на етимолозите В частен случай, разбира се Това се получава в случаи, когато си захлупен само в една област
Например ,химик да знае само химия и нищо друго
Имам два противоположни случая
Първият-със захлупена, много знаеща началничка типичен зубррач Написа ми отрицателна рецензия по учебник Написах отговор И двата материала пратих в София, на бивш началник, без коментар по неин адрес
Скоро той дойде на тържество Стоях на съседна маса до тази началничка Той влезе Тя, с поведението си показа, че очаква да дойде при нея Той я подмина и седна до мен! Красноречива оценка!
И друг
На един форум, една професорка от място непрекъснато ме репликираше, че твърдението ми не може да е вярно Да, според учебниците е така
След година го промени, като се убеди, че съм прав и ме цитира!
За модел, цитираните по- горе имат себе си
А те могат само да копират добре!
И никой не може да прави нещо друго, дори и в копирането е зад тях! Там те са върхът Да се прехласват от чуждоземното
И ако някой наивно изтъкне на подобен урод какво е и какво прави, веднага става обекг на присмех!
Ами той не може даже и да си представи това за възможно!
Да, имал съм щастието да работя с чужденци и да се уча от чужденци Как са ме оценяли те, може да се съди само от един дребен факт Един от тях се издитна до директор на голям завод в Торино Направи ни услуга на стойност 80 хиляди долара, които иначе бяха непосилни за нас Да закупим нов апарат!
Но в преписката изрично писа, че я прави заради мен! Заради съвместната ни работа преди!
А за тази работа ми е давал оценки, които ще спестя, заради ехидните!
Та, както в древната притча, която цитира Божо-Обущарят да си гледа обувките!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
6. sekirata - ЯВНО ДОСТА СА ОНЕЗИ...ТУК
26.04.2017 21:28
И МАЙ НЕ САМО ТУК!

Така беше и в сибирбеге и е ,но явно,
че тези които го правят са от тези сайтове,
които това чудо не ги лови-така си мисля.
Наистина е гнусно нещо,толкова ли нямант свой живот,
а се ровят в другите животи ?!

Лека вечер!
А
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Анита!
26.04.2017 21:37
sekirata написа:
И МАЙ НЕ САМО ТУК!

Така беше и в сибирбеге и е ,но явно,
че тези които го правят са от тези сайтове,
които това чудо не ги лови-така си мисля.
Наистина е гнусно нещо,толкова ли нямант свой живот,
а се ровят в другите животи ?!

Лека вечер!


А


Нямат , Анита!
По всичко личи ,че нямат!
А това им е професия и хоби едновременно!
Така ,че няма място за друго!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136717
Постинги: 1348
Коментари: 29644
Гласове: 102596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031