Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2010 11:30 - Мадам Еротика - вече можете да я изтеглите
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 21383 Коментари: 19 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
виртуална премиера

Тя е поет и престъпница! И сама е поезия и престъпление!
Тя е дъщеря на масовата култура и женствената вечност!
Тя е открила всички тайни на тялото, но си остава загадка!
Нещо става с ума й - това я прави по-очарователна, а очарованието й достига до сатанизъм!
В този психо - трилър ще те преследват не най-черните ти кошмари, а най-трепетните ти фантазии, но дали сладостта им няма да се обърне също в кошмар?
Долавя се нещо във въздуха, нещо премълчано във фразите й, а напрежението бавно ще нараства.
Няма психопат, който ходи по петите ти, а те преследва секс-символ.
Въпросът е: защо!
Тя е страховита и порочна.
Тя е порочна, но невинна.
Тя е изкушението.
Тя е Мадам Еротика.

image
Както, вече разбрахте става въпрос за поддържащата героиня в новия ми e-book, в който главен герой си ти.

А този постинг е виртуалната му премиера.

Можете да изтеглите "Мадам Еротика"
оттук / на видимо място е, горе и в дясно на екрана/

И понеже е премиера, макар и виртуална, очаквам въпроси.




Тагове:   Мадам,   можете,   еротика,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veninski - Желая да има поне три издания на х...
13.01.2010 11:34
Желая да има поне три издания на хартиен носител, приятелю!
цитирай
2. cefulesteven - Желая да има поне три издания на х...
13.01.2010 12:36
veninski написа:
Желая да има поне три издания на хартиен носител, приятелю!


За сега не е предвидено на хартиен носител, но много зависи от успеха или неуспеха на електронният.

Поздрави. :)))

Благодаря ти.
цитирай
3. ckarlet - Cefulesteven, със сигурност ще си я ...
13.01.2010 14:40
Cefulesteven, със сигурност ще си я изтегля в къщи!
Благодаря за удоволствието!
цитирай
4. cefulesteven - Cefulesteven, със сигурност ще си я ...
13.01.2010 14:48
ckarlet написа:
Cefulesteven, със сигурност ще си я изтегля в къщи!
Благодаря за удоволствието!


Приятни мигове ти желая:))))
Искрено и с цялото си сърце и душа се надявам да ти хареса. Много, много усмивки.
Разкошна емоция ми създаде.

цитирай
5. анонимен - Цефулес
13.01.2010 16:50
винаги,когато започна да чета интрото на блога ти,а именно:
"Ако ти се стори, че отнякъде се познаваме, че сме се срещали..." усещам как не греша!!!
Готина вечер,маестро!
цитирай
6. cefulesteven - винаги, когато започна да чета и...
13.01.2010 17:29
0rth0d0x написа:
винаги,когато започна да чета интрото на блога ти,а именно:
"Ако ти се стори, че отнякъде се познаваме, че сме се срещали..." усещам как не греша!!!
Готина вечер,маестро!



Срещали сме се някъде и сме си признали много неща, толкова много общи мисли споделяме:)))

И това е голяма радост за мен.

цитирай
7. elinora - Стеф,
13.01.2010 18:02
започвам веднага, успех на теб!)))
цитирай
8. cefulesteven - започвам веднага, успех на теб!...
13.01.2010 19:14
elinora написа:
започвам веднага, успех на теб!)))


Много, много усмивки, Ели. Ти обичаш красивото и вярвам, вярвам, че ще откриеш нещо, което да ти хареса.

Пиши, пиши когато я получиш.


цитирай
9. ckarlet - Сefulesteven, твоята книга е вече ...
13.01.2010 19:27
Сefulesteven, твоята книга е вече при мен!
С нетърпение разгърнах първите й страници и трябва да призная, че още в началото ме очарова! Невероятно оформление и стил!
Тази книга ще има невероятен успех!
Поздрави от цялото ми сърце!
цитирай
10. cefulesteven - Сefulesteven, твоята книга е вече ...
13.01.2010 19:47
ckarlet написа:
Сefulesteven, твоята книга е вече при мен!
С нетърпение разгърнах първите й страници и трябва да призная, че още в началото ме очарова! Невероятно оформление и стил!
Тази книга ще има невероятен успех!
Поздрави от цялото ми сърце!


Хиляди усмивки, вместо виртуален автограф към първият читател на новата ми книга:)))

С теб, започна:)))
цитирай
11. miaa - Честито, Стеф! Много се радвам за ...
13.01.2010 22:21
Честито , Стеф! Много се радвам за теб !
И аз ще я изтегля..Бог да те закриля и благославя!
цитирай
12. cefulesteven - Честито, Стеф! Много се радвам за ...
13.01.2010 22:41
miaa написа:
Честито , Стеф! Много се радвам за теб !
И аз ще я изтегля..Бог да те закриля и благославя!


А за теб съм напълно уверен, че ще ти хареса:))))

Усмивки, усмивки, Миаа.
цитирай
13. mileidi46 - ;)))))
14.01.2010 03:25
USMIVKI I POZDRAVLENIQ...
Mnogo ,mnogo se radvam..
Utre 6te q izteglq! :))))
цитирай
14. iliada - Поздравления за новата книга!
14.01.2010 07:02
Корицата е впечатляваща ,както впрочем и на всичките ти книги!
Вярвам ,че това ,ще е поредното вълнуващо четиво!
Хубав ден!:)
цитирай
15. vanya70 - Честито! :)
14.01.2010 11:58
Пожелавам успех на новата книга и на нейните създатели!

Поздрави! :)
цитирай
16. betid13 - :)
15.01.2010 01:09
Поздравленияяяяяяяя :) не бях влизала от доста време тук и каква приятна изненада- новото ти творение:)
вече си имам и аз едничка на компа, но утре ще я изям (без кориците) :) много успехи и...все пак бих се радвала, ако скоро разбера, че това съкровище ще го има и в хартиен вариант:)
и отново поздравления и големи почитания към изумителния Стеф
цитирай
17. zaycheto - ,,,
21.01.2010 03:15
Поздрви за "Мадам еротика" Стеф.
Нещо невероятно е. От много време не беше ми въздействал така с раказите си.
Започнах с мисълта да я погледна само и утре да я чета, но просто не можах да се спра докато не стигнах последата страница.
Лягам с усмивка и много емоции и ще се моля в 7 сутринта да успея да се надигна за работа :)
Ще е невероятно ако мога да я подържа в ръцете си, да усетя очарованието и на хартията :)
цитирай
18. cefulesteven - Благодаря ви, радвам се, че вече я ...
24.01.2010 19:51
Благодаря ви, радвам се, че вече я имате.
С много любов е направена и вярвам, вярвам, че ще предизвика само приятни емоции.

цитирай
19. amenda - Беше истинско удоволствие за мен ...
31.01.2010 10:49
Беше истинско удоволствие за мен снощи да я преполовя, от зад напред всъщност!!! Разкошна е, благодаря ти. Иска ми се скоро да я има и като книга, това не е начинът, по който обичам да чета- на тагадък... (а беше и първата книга за мен в подобен вариант- аплодисменти за всичко- от оформлението до съдържанието). И понеже очакваш въпроси... ти наистина ЛИ СИ ЛУД??? Как спиш с всичко това в главата ти? Как си могъл да политнеш толкова високо, да докоснеш наистина същината на невидимото? Нима си мъж???
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8397639
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112515
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031