Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2010 17:42 - Жажда
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 2786 Коментари: 12 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Капка утоляваше жаждата му.
Две го правиха щастлив.
Три смяташе за разточителство.
И шепота му се белееше в къдравият вятър.
Цял живот се бореше с пустинята.
Търсеше извор, а нямаше.
Търсеше, а знаеше, че няма.
Търсеше, а не знаеше защо ли търси.
Извори намираше, често, в очите му които още се овлажняваха.
Извори намираше и в съня си и те ромоляха и се смееха като нимфи.
Извори намираше и в дълбитите си, когато дълго я нямаше живителната капка,
но той оцеляваше.
Два пъти за седемдесет години го валя дъжд.
И като всеки внезапно забогатял, с небесна помощ, мислеше, че с нищетата му
е свършено.
А тъй бързо се изпарява и попива всичко онова за което не сме подготвени.
За глътка дълбаеше и седмица, понякога две.
Откриеше ли я по-рано се чувстваше гузен и благодарен.
Смяташе и три капки за разточителство.
И се опитваше да спести четвъртата.
А спестеното се изпарява и попива, по-бързо дори от онова за което не сме
подготвени.
Осинови си пустинна мишка за да не прахосва четвъртата и третата капка,
но нямаше понякога и две и й даваше своята.
Не съжаляваше, без нея би се чувствал пустиня.

А когато нямаше и капка?

Мишката за разлика от него можеше да пие и "Кока Кола".
А той от радостта в очите й.
Кога се разделиха не разбра.
Осъзна го когато четвъртата капка печално се изпари. Третата изтри сам.
Като сълза я изтри.
За да не му напомня за мишлето.

И пак се бореше.
Търсеше, а не знаеше, защо ли търси.
Цял живот се бореше с пустинята.
И накрая я пребори.

Стана случайно.

Един ден усети тежест в пазвата си.
Бръкна уплашено и откри в джоба над сърцето си тялото на мъртвото
мишле.
Стори му се странно, че то му бе останало вярно, а той толкова дълго
го носеше в сърцето си. Реши да го погребе.
Зарови в пясъка и...
Нямаше извор, знаеше че няма, но го откри.

Изкопа широк кладенец.
Три дни и три нощи пирува.
После върза камък на врата си
и скочи в него.

 



Гласувай:
9



1. elineli - Всичките ми
11.06.2010 18:53
думички се изпокриха,Стеф...
цитирай
2. cefulesteven - думички се изпокриха, Стеф. . . Не ...
11.06.2010 19:02
elineli написа:
думички се изпокриха,Стеф...



Не знаеш колко скъпи са за мен тези, които изписа. Това мълчание, точно този път започна да ми тежи, много да ми тежи.

И благодаря ти от сърце.
цитирай
3. candysays - Това, което си написал е...
11.06.2010 19:03
...изключително странно и силно... Без коментар, наистина.
цитирай
4. cefulesteven - . . . изключително странно и силно. . ...
11.06.2010 19:05
candysays написа:
...изключително странно и силно... Без коментар, наистина.



Благодаря ти:)))
цитирай
5. kiberdanna - Кажи ми какво да напиша за това!!! ...
11.06.2010 19:11
Кажи ми какво да напиша за това!!!
Стоя зяпнала!
Егати! Красив ли си, болиш ли!
цитирай
6. cefulesteven - Кажи ми какво да напиша за това!!! ...
11.06.2010 19:21
kiberdanna написа:
Кажи ми какво да напиша за това!!!
Стоя зяпнала!
Егати! Красив ли си, болиш ли!


Достатъчно беше и това, а аз имах голяма болка, навремето като го писах. Наскоро го публикувах и изтрих. Не знам какво причинява.
цитирай
7. kiberdanna - Кажи ми какво да напиша за това!!! ...
11.06.2010 19:25
cefulesteven написа:
kiberdanna написа:
Кажи ми какво да напиша за това!!!
Стоя зяпнала!
Егати! Красив ли си, болиш ли!


Достатъчно беше и това, а аз имах голяма болка, навремето като го писах. Наскоро го публикувах и изтрих. Не знам какво причинява.


Сега разбирам много неща. Красота в еротиката лесно се открива, но в болката е по-трудно. Това, че успяваш и във второто, прави по-богато първото.
цитирай
8. psihopat - Всеки си има кладенеца. Имам усе...
11.06.2010 19:29
Всеки си има кладенеца. Имам усещането, че всички приеха твърде трагично историята, но лично за мен, героя ти се е удавил в Живот.
цитирай
9. cefulesteven - Кажи ми какво да напиша за това!!! ...
11.06.2010 19:33
kiberdanna написа:
cefulesteven написа:
kiberdanna написа:
Кажи ми какво да напиша за това!!!
Стоя зяпнала!
Егати! Красив ли си, болиш ли!


Достатъчно беше и това, а аз имах голяма болка, навремето като го писах. Наскоро го публикувах и изтрих. Не знам какво причинява.


Сега разбирам много неща. Красота в еротиката лесно се открива, но в болката е по-трудно. Това, че успяваш и във второто, прави по-богато първото.



Голям свежар си:)
Не знам дали откриването на красота във второто прави по-богато първото, но често е спасително.
цитирай
10. cefulesteven - Всеки си има кладенеца. Имам усе...
11.06.2010 19:34
psihopat написа:
Всеки си има кладенеца. Имам усещането, че всички приеха твърде трагично историята, но лично за мен, героя ти се е удавил в Живот.



И така може:)))
цитирай
11. injir - Май всеки пази в пазвата си нещо б...
11.06.2010 21:56
Май всеки пази в пазвата си нещо близо до сърцето си. И само той си знае...
цитирай
12. cefulesteven - Май всеки пази в пазвата си нещо б...
11.06.2010 21:59
injir написа:
Май всеки пази в пазвата си нещо близо до сърцето си. И само той си знае...



Винаги съм го чувствал, че е точно така. Както го каза!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8405625
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031