Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2010 10:54 - Чакалнята на бляновете
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 8476 Коментари: 13 Гласове:
42


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Проветлива е, а не се вижда и един отворен прозорец. Приятна температура, резедава и розова замазка. Огромна видеостена на която текат стари филмчета без глас. Стюардеси бутат талиги, предлагат на пътниците вестници, студени и топли напитки, алкохол и сандвичи. Включено е в цената на пътуването, а всички пътуваме до различни точки. Това е чакалнята на сбъдването, ако щете можете да я наречете на мечтите.

Няма разписание, разбира се.

Достатъчно е да имаш мечти и желание да чакаш. Не е неприятно, чакам от двадесет години. Вчера се запознах, всъщност пресилено е да се каже запознах, с момичето с което прекарах нощта. Мислех, че просто не са обявили името ми. Те обявяват името на всеки чиято мечта е пристигнала да го вземе. Той излиза. От вътре всички свързваме сбъдването с отпътуване, с някакво превозно средство, но всичко е направено така, че да създаде тази заблуда. Възможно е нещата да не изглеждат точно така. Тя приличаше на сбъднатите ми мечти. Ефектна, ефирна страст, отдава се до дъно. Часове ми трябваха за да съм напълно наясно, че я обичам. Не съм доверчив към желанията си. Нито от тези които вярват на първият поглед, първото докосване или нощ. Заблуждавах се обаче, че са ми трябвали години. Сутринта обаче, назоваха нейното име. И тя макар и скована тръгна към мечтата си. Дали с това не сбъдна моята. Почувствах, че съм щастлив и за нея, че е открила повече дори от тази нощ от това което беше между нас, колкото и щастливо и спонтанно да изглежда. Пак мина през главата ми, че просто не са назовали и името ми, а също с нея съм тръгнал. Десет минути по-късно пристигна един шумен тийнейджър, изглеждаше страховито в стероидният си ръст и видимо агресивното поведение. Нямаше време да разтрие рамото си, от пораженията които му е нанесла презрамката на тежкият сак. Назоваха името му. Почти недоволен тръгна към изхода, че не е имал времето да седне. Като, че ли го разбрах. Жена на средна възраст шумно му завидя:
-На нищо не прилича. Тук чакаме от толкова години, а той...Никаква организация...Следващият път, ще избера друга фирма...
Съвсем се е объркала. Едва ли има друга фирма и едва ли тя я е избрала сама. Всъщност, нямаше за какво да му завижда. Недоволен тръгна към изхода и ако се замисли малко ще разбере за какво.
По ирония на съдбата, следващото име беше нейното. Вратата се отвори, но тя не тръгна към нея, разплака се и избяга. Назад, откъдето беше влязла в чакалнята.
Наведох глава. Дали и за мен не е закъсняло? Но тази жена чака от едва две седмици, аз вече двадесет години.
Привечер дойде дамата с която пихме до късно. Не стигнахме до интимност, но разговора беше красив като интимност и тръпката почти достигаше тръпката при интимност. Дори не си спомням за какво си приказвахме.
-Сигурен ли си, изобщо, че искаш да назоват името ти?
-Да, сигурен съм.
-Помниш ли изобщо за какво си мечтал?
-Да, помня.
-Какво?
Казах й. Тя се засмя.
-Толкова е човешко. Не прилича дори на мечта. Чудно ми е, как най-малките неща най-трудно се сбъдват.
Засмях се и аз.
-Искаш ли нещо повече от тази нощ?
Не помня как деликатно отклоних изкусителното предложение. Много ми дойде.
-Добре е, че все още помниш за какво мечтаеш. И все още желаеш да изрекат името ти.
Пропуснах една малка подробност. Помнех каква беше мечтата ми, но бях забравил името си.
 




Новият ми роман: "Убийство в социалната мрежа", може да излезе, благодарение на твоя глас, тук. 



Гласувай:
42



1. анонимен - lidis
25.09.2010 14:19
Както много правилно отбеляза проф. Вучков в днешното си предаване, lidis е велика българска поетеса!
цитирай
2. анонимен - Prestrashih se i pisah na relniq ...
25.09.2010 18:22
Prestrashih se i pisah na relniq email :) nadqvam se da si go poluchil
цитирай
3. анонимен - Prestrashih se i pisah na relniq ...
25.09.2010 18:51
анонимен написа:
Prestrashih se i pisah na relniq email :) nadqvam se da si go poluchil



Прочетох го! Благодаря ти, благодаря ти! Много ме развълнува.
цитирай
4. анонимен - eh stef. . i me4tite si pomnq i imeto ...
25.09.2010 19:27
eh stef..i me4tite si pomnq i imeto si pomnq o6te..ama neise.... ne se e poqvil tozi zaradi kogoto da zabravq vsi4ko..
цитирай
5. cefulesteven - eh stef. . i me4tite si pomnq i imeto ...
25.09.2010 19:53
анонимен написа:
eh stef..i me4tite si pomnq i imeto si pomnq o6te..ama neise.... ne se e poqvil tozi zaradi kogoto da zabravq vsi4ko..



Помни, помни пустото му име:) Цената на бляновете, често е такава, като с героят ми в случая, когато имаме възможност, вече сме забравили, защо сме се пропилели.

Но не винаги:)))
цитирай
6. анонимен - haide pak me prati da gonq mihalq. . ...
25.09.2010 19:56
haide pak me prati da gonq mihalq..stiga de...neka toi da mi pomni imeto...nali taka stef....aaaaaaaaaaa da go vzemat dqvolite
цитирай
7. cefulesteven - haide pak me prati da gonq mihalq. . ...
25.09.2010 20:32
анонимен написа:
haide pak me prati da gonq mihalq..stiga de...neka toi da mi pomni imeto...nali taka stef....aaaaaaaaaaa da go vzemat dqvolite



Всъщност, не бях се замислял, но е възможно, когато забравиш името си и онова което си търсил, то да не те забрави и да те открие, че да ти припомни:)
цитирай
8. анонимен - vazhi6tavam ti se stef. . ti si ed...
25.09.2010 21:00
vazhi6tavam ti se stef..ti si edinstveniq maj..koito mi oponira savsem to4no s misal i s intelekt..nqmam dumi.......dano, stef jenata do teb da ti nosi radost...6toto tajno e kogato ne sre6ne6 otredenata ti polovinka.... mnogo e tajno...
цитирай
9. cefulesteven - vazhi6tavam ti se stef. . ti si ed...
25.09.2010 21:19
анонимен написа:
vazhi6tavam ti se stef..ti si edinstveniq maj..koito mi oponira savsem to4no s misal i s intelekt..nqmam dumi.......dano, stef jenata do teb da ti nosi radost...6toto tajno e kogato ne sre6ne6 otredenata ti polovinka.... mnogo e tajno...


Щастливи сме, но да си напомня, че срещнахме това щастие, аз на 39, тя на 38.
Животът дава шансове, дори когато спре да ги очаква човек.
цитирай
10. анонимен - taka li stef. . . az sega sam na 38g. . ...
25.09.2010 21:28
taka li stef...az sega sam na 38g..no kak da ti kaja..ne 4e nqma maje..ima i to mnogo..nai razli4ni kato viziq i intelekt...noooooona men ni6to ne mi dopada....pri4inata e v men, qvno az ne se razvivam normalno...
цитирай
11. cefulesteven - taka li stef. . . az sega sam na 38g. . ...
25.09.2010 21:43
анонимен написа:
taka li stef...az sega sam na 38g..no kak da ti kaja..ne 4e nqma maje..ima i to mnogo..nai razli4ni kato viziq i intelekt...noooooona men ni6to ne mi dopada....pri4inata e v men, qvno az ne se razvivam normalno...



Може би е по-добре от компромис, а докато дишаме надежда има.
цитирай
12. анонимен - stef. . men me ostavi. . . . vajnoto e ...
25.09.2010 21:59
stef..men me ostavi....vajnoto e 4e ti si 6tastliv...radvai se vseki den na tova koeto ti e dala sadbata...
цитирай
13. miaa - Чакалнята на бляновете..красиво звучи
26.09.2010 19:57
И съдбоносно. Дано само не се разминем, мечтите идват по- често, важно е да не ги пропуснем в надпревара с времето. Мечтите "помнят" имената на тези, които дълго са ги очаквали и не са забравили за своята истинска същност!
Прекрасен разказ! Поздрави Стеф! Поздрави и на Неслънчице!
Ти си щастлив човек:)И ще бъдеш:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8397597
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112514
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031