Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2010 11:21 - Любов и есенна нега
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 9514 Коментари: 22 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Аз не избягах никъде, тротоара започна да се разпуква. Корени избиха над процепите и извиха тирбушони във всички възможни и невъзможни посоки. Трева покри плочките, в листа се превърнаха светлините на светофара, а зелената се сви, като морно око на заспиваща праисторическа костенурка, изсъхна като плът, преди вятъра да скъса предупрежденията на жълтата и червената, сякаш от разума и да ги понесе в неизвестни ми посоки.

Мястото на аптеката се прозина, в хралупа на титанично дърво. В десетки пътеки се сцепи булеварда. Залъкатушеха като палави мисли, по склонове, подобни форми на нежни фантазии. Молът се покри в гранитна черупка, заспал приличаше на нисък хълм или сънуваше, че е нисък хълм. Ръмженето на колите, заприлича на блеене, на разпиляно стадо, без водач. Невидимите до сега емисии обвиха като вълна, откъсващите се от търбуха им, души. Носеха се пухкави и златисти, сребристи и лекомислени. Чезнеха между листата, а листата се мръщеха. Кладенчови отражения усмихваха немирни лица и смигаха в края на всяка пътека пред мен. Дяволити и момичешки, на същества по-скоро легендарни, отколкото човешки. С носове и очи, сини и зелени очи, пъстри и изглеждащи като прозрачни на есенният фон.

Мокро беше като целувка. Хладно като спомена за нея, след раздяла.

Осем пръста плъзна дъжд от лявото ми ухо към шията. Смразиха се пъпките в мен, допреди миг настръхнали в непозната възбуда. Всяка засънува свой сън, размеси ги между спомените ми, разпиляха се сред шаренията наоколо.

В заспали мечоци бавно се превръщаха гарираните возила пред входа на блока ми. Него го нямаше, виждаше се само прозрачната му проекция, част от стъпалата, стремежите на съседите ми, пръснати в клони на гора. Пръскаха се из небесата, забиваха се в капките. Блещукаха като звънци, разтворили безкрайно усти, за да издадат най-острия звън, а той се виждаше режещ между милион отражения, но не се чуваше.

Сивота се стичаше между гънките на прогизналите кори, наметнати с които бяха зъзнещи нимфи. Свили разточителния си сексапил, във форма подобие на бобово зърно. Златистата им мъх, блещукаше като светлина, пропита в капки.

Аз не избягах никъде. Не направих и крачка, времето ме погълна. Стори ми се, че стана бързо, но просто бях блъснат силно от инерцията на лятото. Пробуди ме есента, зад пределите на познатото.

В пазвата си, където подредената ми мисъл губеше власт, където емоцията беше истинска, а душата съблякла мисъл.

Миг отдаден на тръпката – изживял цял един живот, в друг свят.

Аз не избягах никъде, но трябваше да се върна, преди да съм избягал завинаги.

Тръгнах обратно, надолу по склоновете. Не знаех пътеките, изгубил се бях, но между хилядите възможни посоки, всяка от която би свършила с гибел в прекрасното, в единствено живата ме водеше любовта. И бих се изгубил, ако я нямаше.

Не се пробудих, а стигнах в храма й.

Кашонът в който изглеждаше, че дремя и в който живеех напоследък беше прогизнал. Чувах я, още я чувах, скимтеше. Кученцето ми, рошаво едно, слабичко, никакво. Лапичката му беше нахапана. Дълго търсих из скъсаните джобове на балтона си, накрая скъсах малко от ушанката и му привързах раната.  

 
Вдъхновено от материала на Ралица Петрова, тук


Новият ми роман: "Убийство в социалната мрежа", може да бъде издаден, благодарение на твоя глас, тук. 


Тагове:   НЕГА,


Гласувай:
20



1. kiberdanna - Не просто си надникнал, а си влязъл в ...
19.10.2010 15:03
Не просто си надникнал, а си влязъл в свят, в който всяка стъпка е прекрасна, но и рискована!
цитирай
2. анонимен - Себе си ли описваш. Що не си пиеш л...
19.10.2010 15:05
Себе си ли описваш.Що не си пиеш лекарствата
цитирай
3. psihopat - Тежко е, толкова познати имам, н...
19.10.2010 15:07
Тежко е, толкова познати имам, някои и близки приятели, а с нищо вече не мога да им помогна. За тях, като че ли е по-добре, че са скъсали с реалността, въпреки, че това изостря присъдата, която понасят.
цитирай
4. bgsever - Благодарим ти, наистина сериозен ...
19.10.2010 15:09
Благодарим ти, наистина сериозен проблем и разтърсваща драма.
цитирай
5. kiberdanna - Благодарим ти, наистина сериозен ...
19.10.2010 15:12
bgsever написа:
Благодарим ти, наистина сериозен проблем и разтърсваща драма.



Моите благодарности са и към вас, по-специално в случая към Ралица, защото този сериозен проблем и разтърсваща драма, много добре са описани в статията, която е вдъхновила този Стефан.
За него все се чудя, как обръща всичко в красота.
цитирай
6. анонимен - Анонимен 2 е шпиндел
19.10.2010 15:13
Анонимен 2 е шпиндел
цитирай
7. bgsever - Благодарим ти, наистина сериозен ...
19.10.2010 15:15
kiberdanna написа:
bgsever написа:
Благодарим ти, наистина сериозен проблем и разтърсваща драма.



Моите благодарности са и към вас, по-специално в случая към Ралица, защото този сериозен проблем и разтърсваща драма, много добре са описани в статията, която е вдъхновила този Стефан.
За него все се чудя, как обръща всичко в красота.



Благодарим ти, доколкото за Стефан, всички се чудим.
цитирай
8. psihopat - Анонимен 2 е шпиндел Не знам ...
19.10.2010 15:18
анонимен написа:
Анонимен 2 е шпиндел


Не знам дали е шпиндел, но може само да завижда на проблемите на лирическия. Никога няма да ги има, защото да имаш болна душа, трябва все пак да имаш душа. Без душа проблемите са повърхностни, но и непоправими.
цитирай
9. анонимен - Радвам се, че мислят това за мен п...
19.10.2010 15:20
Радвам се,че мислят това за мен психопаттите
цитирай
10. анонимен - Останалите те мислим за шпиндел.
19.10.2010 15:20
Останалите те мислим за шпиндел.
цитирай
11. анонимен - carvula s negovite halucinacii. ...
19.10.2010 15:23
carvula s negovite halucinacii .gati voniata
цитирай
12. cefulesteven - Не просто си надникнал, а си влязъл в ...
19.10.2010 15:28
kiberdanna написа:
Не просто си надникнал, а си влязъл в свят, в който всяка стъпка е прекрасна, но и рискована!



Аз съм сменил местата на рискованос и прекрасно.
За мен е, рисковано, но пък прекрасно.

Благодаря ти.
цитирай
13. cefulesteven - Тежко е, толкова познати имам, н...
19.10.2010 15:29
psihopat написа:
Тежко е, толкова познати имам, някои и близки приятели, а с нищо вече не мога да им помогна. За тях, като че ли е по-добре, че са скъсали с реалността, въпреки, че това изостря присъдата, която понасят.



Някои са и общи познати. И споделяме едни и същи чувства към тях.
цитирай
14. cefulesteven - Анонимен 2 е шпиндел Не знам ...
19.10.2010 15:29
psihopat написа:
анонимен написа:
Анонимен 2 е шпиндел


Не знам дали е шпиндел, но може само да завижда на проблемите на лирическия. Никога няма да ги има, защото да имаш болна душа, трябва все пак да имаш душа. Без душа проблемите са повърхностни, но и непоправими.



Понякога ми се иска да говоря малко и да се изразявам точно като теб.
цитирай
15. cefulesteven - Благодарим ти, наистина сериозен ...
19.10.2010 15:30
bgsever написа:
kiberdanna написа:
bgsever написа:
Благодарим ти, наистина сериозен проблем и разтърсваща драма.



Моите благодарности са и към вас, по-специално в случая към Ралица, защото този сериозен проблем и разтърсваща драма, много добре са описани в статията, която е вдъхновила този Стефан.
За него все се чудя, как обръща всичко в красота.



Благодарим ти, доколкото за Стефан, всички се чудим.



Аз ви благодаря, а за мен няма нищо за чудене. В статията на Ралица я има цялата тази красота.
цитирай
16. анонимен - Във всяка душа има красота.
19.10.2010 15:43
Във всяка душа има красота.
цитирай
17. cefulesteven - Във всяка душа има красота. Но само ...
19.10.2010 15:47
анонимен написа:
Във всяка душа има красота.


Но само някои боледуват от красиво.
цитирай
18. interfff - цефуле, вие двамата с неслънчице ...
19.10.2010 18:53
цефуле ,вие двамата с неслънчице сте ебати нещастниците.Ти пишеш простотии тя ги чете и така живота си минава.Кой ви брои за слива вас двамата?
цитирай
19. interfff - дай си скайпа бе приятелю да ти пратя ...
19.10.2010 19:04
дай си скайпа бе приятелю да ти пратя истинска поезия а не тази боза която пишеш
цитирай
20. анонимен - Като сравнявам стилистиката на ...
19.10.2010 20:02
Като сравнявам стилистиката на автора и твоята, точно ти си човека, който ще му отвори очите, какво е истинска поезия.

Но, ако наистина знаеш каква е /нещо, което ме съмнява/ истинската поезия, не е зле да почетеш малко повече такава и да утешиш малко душа, вместо да се бъркаш в личните отношения на други хора и да страдаш открито от щастието на двама.
цитирай
21. анонимен - Стефчо Пръдлето с нов шедьовърррр.
19.10.2010 20:17
Стефчо Пръдлето с нов шедьовърррр.
цитирай
22. анонимен - ...
19.10.2010 20:23
анонимен написа:
Стефчо Пръдлето с нов шедьовърррр.

Изглежда, че в психиатриите има компютри...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8439705
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930