Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2011 23:03 - Честита първа награда на Мариела Мичева в конкурса: "Любовта в края на кабела"
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 2135 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За съжалание, днес бях на работа. Точно четвъртък самоотлъчките са ми невъзможни, защото правя електронното издание на вестника. Не можах да присъствам лично на награждаването и едва преди малко разбрах резултатите.

Честитя на Мариела Мичева, която получи първата награда.

  • KNIGITE Първо място в конкурса "Любовта на края на кабела..." image Конкурс: FaceLook - Мариела Мичева|Администрация|Bukvite.bg www.bukvite.bg Действащи лица: Иван Йоана Мария Майката на Иван Музикант Баба ПЪРВА КАРТИНА Той спи дълбоко в стаята си. Постепенно слънцето се издига в прозореца и заблестява върху лицето му. Той се размърдва с досада, заравя глава във възглавницата и, лежейки така, протяга преди 25 минути
  • image KNIGITE Награди в конкурс "Любовта на края на кабела..." Тричлено жури в състав Иван, Богданов и Самият, след много спорове, но единодушно определиха следните награди:   Категория Поезия: Не се присъжда награда поради недостатъчно високо качество на произведенията.  Всички номинирани получават право за безплатно включване в Алманах Поезия"2011 Гал... преди 26 минути
 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ами Честито и от мен като един от участниците!
01.07.2011 14:04

Най-съм възхитен обаче от тричленното жури:)))
цитирай
2. cefulesteven - Не просто си един участник, а си н...
01.07.2011 14:16
Не просто си един участник, а си номиниран.
Честито и за нас, защото също си имаме награда.
И аз съм доволен от журито. Богданов е казвал, че няма "солташаци" и го устоява. И дано повече хора го повярват, защото, ако имаше нещо такова, щях да бъда на първо място. Радвам се на това, което заслужавам, а не на по-високото. За мен е много дори това, че житейската ми история, влезе в глава литература. Не както можех да я напиша, а както съм я изживял.
С удоволствие, когато имам възможност и съм подготвен ще участвам в конкурси на Буквите, точно за това, че точно ми се определя мястото.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8404433
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031