Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2011 10:32 - Коняк и сурова бяла плът
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 2720 Коментари: 10 Гласове:
16

Последна промяна: 01.04.2012 19:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Не спираш д аме изненадваш много ...
09.07.2011 13:14
Не спираш д аме изненадваш много приятно :) Поздрав за написаното :)
цитирай
2. cefulesteven - Не спираш д аме изненадваш много ...
09.07.2011 13:18
karambol5 написа:
Не спираш д аме изненадваш много приятно :) Поздрав за написаното :)


Този успях да го издам и на хартия. Един от разказите в сборника "Порочна връзка" е. Павлина Йосева пък извади един пасаж от него и ми каза, че си е готов стих, но си го оформи тя, като стих. По-късно мога и да го пусна.

Поздрави.
цитирай
3. miaa - "Аз съм нещо дадено от Бога! Ако той е сътворил завършен човека ...
09.07.2011 17:13
Мен ме оставил да бъда завършен от самия човек!"Великолепно си го казал!
Никой от нас не е съвършен, но ако разтворим душата си и оставим времето да спре дори за час, привличаме красотата и обичта! Щастливи сме! Хубав разказ, мъдър:)
Имаш невероятно, богат речник, културно и деликатно поведение нищо че си беден(социалното ти положение), според някой твои "доброжелатели"!Умееш да навлизаш в душата на човека.. Дълбоко.. Стъпка по стъпка Да я превземаш ,безвъзвратно!Да цениш и се наслаждаваш на щедростта, с която те посреща!
Богат си , с това, което притежаваш..Талант и харизма!Най- богатия на света:)))))
Благословен бъди Cefulesteven! Поздрави на Неслънчице!
цитирай
4. cefulesteven - Между другото, точно в момента, ...
09.07.2011 18:01
Между другото, точно в момента, социалното ми положение, също не е чак толкова лошо, като се има в предвид социалното положение на цяла България.

А, че съм бил в ънъдрграунда и мизерстващ ми е гордост. Опознал съм живот, опознал съм човещина и там. А и сега с пълно сърце, мога да кажа, че бедния живот също може да бъде богат на впечатления.

Дори и този разказ е писан в месеца, когато знаех, че трябва да напуснем дома в който живеехме и ме очаква улица. Сега тези преживявания ми приличат на преживявания на литературен герой от една наистина интересна книга.

А ако някои смятат, че да се подиграват с нечие социално положение е “литературна критика” и че бедния човек няма достоинство, това говори ясно, колко струват те самите.

Поздрави и усмивки.
цитирай
5. miaa - По отношение на бедността, като синоним на безпаричие, изразих недоволството си
09.07.2011 18:12
по повод на един коментар в блога!
Какво значи беден?! За мен беден е този, който не знае, какво е да се бориш за да оцелееш! Беден е човек, който не е прочел една страница от книга!Бедността не е посока , а състояние, което човек може да изпита, но и да промени в переспектива!
Ти си интелигентен и много добър човек:)Хубава вечер!
цитирай
6. cefulesteven - по повод на един коментар в блога...
09.07.2011 18:21
miaa написа:
по повод на един коментар в блога!
Какво значи беден?! За мен беден е този, който не знае, какво е да се бориш за да оцелееш! Беден е човек, който не е прочел една страница от книга!Бедността не е посока , а състояние, което човек може да изпита, но и да промени в переспектива!
Ти си интелигентен и много добър човек:)Хубава вечер!


Споделям това, което си написала. Хубава вечер и на теб:)
цитирай
7. анонимен - Не е във
09.07.2011 23:35
връзка с текста ти, но копирам коментара, който написах в последния постинг на Катана:
До Стефан Кръстев -
23:34 щом толкова и такива съскат, значи разказите ти ги бива. В това се убеждавам за пореден път.
Така че продължавай да ги пишеш и да ги бодеш с таланта си!
цитирай
8. анонимен - по повод на един коментар в блога...
10.07.2011 09:38
miaa написа:
по повод на един коментар в блога!
Какво значи беден?! За мен беден е този, който не знае, какво е да се бориш за да оцелееш! Беден е човек, който не е прочел една страница от книга!Бедността не е посока , а състояние, което човек може да изпита, но и да промени в переспектива!
Ти си интелигентен и много добър човек:)Хубава вечер!


"Едно нещо никога няма да скриеш - че си духовно сакат". Цитат от Джон Ленън.
Тези тук си личат от километри и затова толкова ги дразниш. Продължавай в същия дух!
цитирай
9. cefulesteven - връзка с текста ти, но копирам ко...
10.07.2011 10:55
angpiskova написа:
връзка с текста ти, но копирам коментара, който написах в последния постинг на Катана:
До Стефан Кръстев -
23:34 щом толкова и такива съскат, значи разказите ти ги бива. В това се убеждавам за пореден път.
Така че продължавай да ги пишеш и да ги бодеш с таланта си!


Страхлив съм, а да не пиша, за мен, означава бавна и мъчителна смърт. Нямам мъжеството да я понеса :) Силите, които го искат от мен, независимо какво са, а аз не ги познавам и не се запитвам, защото знам, че до отговор не мога да достигна, са много над моите.
Трагикомично е, че се хвърля толкова енергия, за да се спре нещо, което, ако не помага, не пречи на нищо. Малко ме е яд, че хората, които го правят ме награждават с незаслужено високо внимание.
Все пак в 1933 година на аутодафето пред Берлинският университет в кладите са хвърляни книги на Томас и Хайнрих Ман, Ерих Мария Ремарк, Ерих Кестнер, Стефан Цвайг.
Не съм толкова голям автор, че всички останали, тежки проблеми на българина, да бъдат изместени от темата колко зловреден автор съм бил и да се разглежда моето право да имам блог.
цитирай
10. cefulesteven - по повод на един коментар в блога...
10.07.2011 10:58
angpiskova написа:
miaa написа:
по повод на един коментар в блога!
Какво значи беден?! За мен беден е този, който не знае, какво е да се бориш за да оцелееш! Беден е човек, който не е прочел една страница от книга!Бедността не е посока , а състояние, което човек може да изпита, но и да промени в переспектива!
Ти си интелигентен и много добър човек:)Хубава вечер!


"Едно нещо никога няма да скриеш - че си духовно сакат". Цитат от Джон Ленън.
Тези тук си личат от километри и затова толкова ги дразниш. Продължавай в същия дух!



Интересно ми е, защо автор, който ме е възхитил със свое четиво, накарал ме е да се почувствам малък със способностите си, никога не е писал подобни неща за мен :) А обикновено след като се запознаем ставаме приятели.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8441047
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930