Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2011 16:45 - Нова моя книга! Изненада и за самия мен!
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 8768 Коментари: 35 Гласове:
28

Последна промяна: 02.02.2012 14:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Писах я около две години. В началото започна като колонка в Буквите, без да си имам точна представа за концепцията си. Получаваше се сама, живота ми разкриваше спомените си от една различна, дори за самия мен светлина. Изповядвах най-нежното и най-кошмарното. Написах черно на бяло свои размисли, които поради една или друга причина, не съм смятал за редно да напиша.


 Четях личните си спомени, като роман с един много интересен герой. Влюбен в книгите и живота. 

 Преди месеци заедно с останалите водещи колонки в "Буквите" подготвих и своя вариант за e-book от най-доброто. Вчера получих мейл от Иван Богданов, че книгата е почти пред излизане. Останах очарован от оформление, а и вече като роман, написаното изглеждаше и въздействаше иначе. Буквално преди около половин час, разбрах, че електронната ми книга вече е излязла. 

Има ли смисъл да казвам основното й послание? Не, но така и така, знам, че това, което ще кажа ще е погрешно и читателя ще открие своето.

А според мен, в подбора и реда на историите, това е моя призив към толерантност.

Засега е безплатна. Може да я прочетете тук.

С голяма благодарност към Иван Богданов. Който не само издаде книгата, но и направи, тъй, че да бъде написана!

  image  
   
    image
image
За книгите и хората
Цена: Безплатна
image
 
Автор: Стефан Кръстев /Cefules/
Раздел: сборник разкази
ISBN: 978-954-9375-77-X
Брой страници: 250
Издадена: 2011-08-03
Прочетена: 13

 

Един живот като трогателно послание към времето. Размисли, изписани емоционално, на един дъх, със силен копнеж.

Един суров бит в отражението на изящната словесност.

Един автор, който ще разлисти себе си като книга.

Една дълга изповед в кратки форми. Изповед на едно дете на времето, на един трепетен интелект, болен от красота, пречистен чрез своята болка.

Приключенията му ще ви разсмеят и ще ви натъжат. На моменти ужасят или разгневят. Често ще ви се струва, че това е ваш добър познат. Често в редовете, ще разпознавате себе си или нещо, което сте си помисляли. Често ще ви връща към стари размисли, които някога сте прекъснали, за да ви провокира, да ги продължите. Но и един ред няма да ви остави безразлични. 

 



Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boliarkabg - ПОЗДРАВИ ОТ ЦЯЛОТО МИ СЪРЦЕ! БЪДИ ...
03.08.2011 17:06
ПОЗДРАВИ ОТ ЦЯЛОТО МИ СЪРЦЕ! БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ И ПИШИ ОЩЕ И ОЩЕ!
цитирай
2. karambol5 - ПОздрави от сърце !
03.08.2011 17:19
ПОздрави от сърце !
цитирай
3. lubara - Поздрави, cefulesteven!
03.08.2011 17:38
Много добре е станала, тази книга. Но ми се иска съдържанието да е в началото. И да може, след като прочетем някоя история, после отново да се връщаме към него.
СЕГА видях, всичко си е добре, ама кой да гледа, както трябва. Поздрави, Стеф!
цитирай
4. cefulesteven - ПОЗДРАВИ ОТ ЦЯЛОТО МИ СЪРЦЕ! БЪДИ ...
03.08.2011 17:58
boliarkabg написа:
ПОЗДРАВИ ОТ ЦЯЛОТО МИ СЪРЦЕ! БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ И ПИШИ ОЩЕ И ОЩЕ!



Ако си я изтеглила ще разбереш много за живота ми и личния ми мироглед. Благодаря ти. :)
цитирай
5. cefulesteven - ПОздрави от сърце ! Някой ден ...
03.08.2011 18:00
karambol5 написа:
ПОздрави от сърце !


Някой ден като излезе на хартия ще имаш специален подарък от мен!!!

:))))
цитирай
6. cefulesteven - Много добре е станала, тази книга. ...
03.08.2011 18:02
lubara написа:
Много добре е станала, тази книга. Но ми се иска съдържанието да е в началото. И да може, след като прочетем някоя история, после отново да се връщаме към него.
СЕГА видях, всичко си е добре, ама кой да гледа, както трябва. Поздрави, Стеф!



Благодаря ти, страхотно е това връщане към главите откъм съдържанието. Това е една от екстрите невъзможни за хартиено издание, но са много, много удобни.

Благодаря ти.

цитирай
7. ivankalilova - Поздравления Стеф, ти наистина ги ...
03.08.2011 18:22
Поздравления Стеф, ти наистина ги заслужаваш!
Бъди жив и здрав, и продължавай смело напред!
Това , което съм прочела от теб и за теб, показва, че можеш!
Хубава вечер!:)))
цитирай
8. cefulesteven - Поздравления Стеф, ти наистина ги ...
03.08.2011 18:29
ivankalilova написа:
Поздравления Стеф, ти наистина ги заслужаваш!
Бъди жив и здрав, и продължавай смело напред!
Това , което съм прочела от теб и за теб, показва, че можеш!
Хубава вечер!:)))


Жива и здрава бъди също. Благодаря ти!
цитирай
9. mileidi46 - !!!!!
03.08.2011 18:39
Straxotna novina!!!!
Pozdravleniq!!
Zapo4nax malko da 4eta..no dove4era,na ti6ina i spokoistvie...6te produlja s golqmo udovolstvie...:)))
Pregrudki!!!!!!
цитирай
10. cefulesteven - Straxotna novina!!!! Pozdra...
03.08.2011 18:42
mileidi46 написа:
Straxotna novina!!!!
Pozdravleniq!!
Zapo4nax malko da 4eta..no dove4era,na ti6ina i spokoistvie...6te produlja s golqmo udovolstvie...:)))
Pregrudki!!!!!!


Прегръдки, Миледи. Много, много се радвам, че я изтегли!!! Усмивки. Държиш душата ми:)
цитирай
11. mt46 - !
03.08.2011 18:50
Понеже съм лаконичен - честито! :))
цитирай
12. stela50 - Чудесна новина ... Поздравления , cefulesteven !
03.08.2011 19:38
Непременно ще я прочета - харесва ми как пишеш и се радвам
на хубавата книга ... Пожелания за творчески вдъхновения и успехи .
Сърдечна прегръдка и от мен !
цитирай
13. cefulesteven - Понеже съм лаконичен - честито! ...
03.08.2011 20:02
mt46 написа:
Понеже съм лаконичен - честито! :))



Благодаря ти!!!
цитирай
14. cefulesteven - Непременно ще я прочета - харесва ми ...
03.08.2011 20:03
stela50 написа:
Непременно ще я прочета - харесва ми как пишеш и се радвам
на хубавата книга ... Пожелания за творчески вдъхновения и успехи .
Сърдечна прегръдка и от мен !


Прегръдка! Неудобното на електронните книги засега е, че няма как да се надпише автограф, но вместо него, приеми този отзив и безброй усмивки. Гордея се с такива читатели:)))
цитирай
15. dolsineq - Честито! :)
03.08.2011 22:35
Честито! :)
цитирай
16. mamas - Поздравления, Стеф!
03.08.2011 22:42
Отворих, четох малко, но защо не успявам да я изтегля като файл на моя компютър? Бих се радвала на хартиен вариант...
цитирай
17. cefulesteven - Отворих, четох малко, но защо не ...
03.08.2011 22:59
mamas написа:
Отворих, четох малко, но защо не успявам да я изтегля като файл на моя компютър? Бих се радвала на хартиен вариант...


Сега чак видях: книгата е изложена само за четене, не за теглене. Ще редактирам след малко постинга. Ще сменя "теглине" с "четене". Не бях влязъл в книгата за да не се отчете и моето посещение.

А хартиен вариант...живот и здраве, някой ден, ще видим как и това ще стане:)

Благодаря ти.
цитирай
18. cefulesteven - Честито! :) Благодаря ти!!!
03.08.2011 23:08
dolsineq написа:
Честито! :)


Благодаря ти!!!
цитирай
19. veninski - Честито, приятелю! Успех!
04.08.2011 05:17
Честито, приятелю! Успех!
цитирай
20. lilims - Честито!Искрено се радвам!Ти си ...
04.08.2011 08:16
Честито!Искрено се радвам!Ти си автор,който заслужава да бъде прочетен от по- голям кръг читатели.
цитирай
21. injir - Oshte edna pobeda. Pozdravleniya!
04.08.2011 10:53
Oshte edna pobeda. Pozdravleniya!
цитирай
22. vostroto - :)))
04.08.2011 10:54
Те това е изненада!:)))Браво, Стеф, честито!:)
Радвам се от сърце за теб!:)
Поздравления!
цитирай
23. cefulesteven - Честито, приятелю! Успех! ...
04.08.2011 10:58
veninski написа:
Честито, приятелю! Успех!



Поздрави и благодаря ти.
цитирай
24. cefulesteven - Честито!Искрено се радвам!Ти си ...
04.08.2011 10:59
lilims написа:
Честито!Искрено се радвам!Ти си автор,който заслужава да бъде прочетен от по- голям кръг читатели.



Дай Боже да ставате повече читателите, а не да ви губя. Живея с мисълта, че няма да ви разочаровам. :)))) Благодаря ти.
цитирай
25. cefulesteven - Oshte edna pobeda. Pozdravleni...
04.08.2011 11:01
injir написа:
Oshte edna pobeda. Pozdravleniya!


Стискай ми палци, защото от месеци съм се хвърлил на един доста амбициозен роман, такава антиутопия, каквато още не бях писал. Висока летва ми беше, аз обичам така, но ще видим, засега върви, но от утре ще съм в малка ваканция.:))))
цитирай
26. cefulesteven - Те това е изненада!:)))Браво, С...
04.08.2011 11:02
vostroto написа:
Те това е изненада!:)))Браво, Стеф, честито!:)
Радвам се от сърце за теб!:)
Поздравления!



Много, много усмивки, приятелю!!!
цитирай
27. boliarkabg - ПОЗДРАВИ ОТ ЦЯЛОТО МИ СЪРЦЕ! БЪДИ ...
04.08.2011 12:49
cefulesteven написа:
boliarkabg написа:
ПОЗДРАВИ ОТ ЦЯЛОТО МИ СЪРЦЕ! БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ И ПИШИ ОЩЕ И ОЩЕ!



Ако си я изтеглила ще разбереш много за живота ми и личния ми мироглед. Благодаря ти. :)


ще го направя, аз те чета редовно може би година и тука, престраших се и аз да вляза в буквите, но аз съм скромен творец, едва ли някой ще спре погледа си дори на моите неща,но пуснах вече едно :)))))))))

цитирай
28. kite333 - Поздравления !
04.08.2011 12:56
Прочетох Не Умението да се води диалог :))
Хареса ми.
цитирай
29. cefulesteven - Прочетох Не Умението да се води д...
04.08.2011 13:13
kite333 написа:
Прочетох Не Умението да се води диалог :))
Хареса ми.



Благодаря ти. Искам още да кажа, че току-що одобрих с твоя и коментарите на Болярка и Инжир, но те изчезнаха.

Съжалявам, грешката е отново на системата. Благодаря ви за думите.
цитирай
30. cefulesteven - ПОЗДРАВИ ОТ ЦЯЛОТО МИ СЪРЦЕ! БЪДИ ...
04.08.2011 13:15
boliarkabg написа:
cefulesteven написа:
boliarkabg написа:
ПОЗДРАВИ ОТ ЦЯЛОТО МИ СЪРЦЕ! БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ И ПИШИ ОЩЕ И ОЩЕ!



Ако си я изтеглила ще разбереш много за живота ми и личния ми мироглед. Благодаря ти. :)


ще го направя, аз те чета редовно може би година и тука, престраших се и аз да вляза в буквите, но аз съм скромен творец, едва ли някой ще спре погледа си дори на моите неща,но пуснах вече едно :)))))))))




Стори ми се, че коментара ти е изчезнал, сега го виждам пак. Буквите е много добро място и ще ти харесва. Сега са въвели и новост в клуб "Буквите" - толкова подреден профил не съм виждал все още. Ще си разработя своя. Препоръчвам на всеки пишещ да си направи.
цитирай
31. magnoliya - E,
04.08.2011 14:18
това е една много хубава новина! Честито!
Винаги ми е било интересно написаното от теб, затова ти желая успех и в бъдеще!
цитирай
32. cefulesteven - това е една много хубава новина! ...
04.08.2011 14:22
magnoliya написа:
това е една много хубава новина! Честито!
Винаги ми е било интересно написаното от теб, затова ти желая успех и в бъдеще!



:)))
цитирай
33. iven - Честито и от мен
04.08.2011 16:12
И още много други да има :)
цитирай
34. cefulesteven - И още много други да има :) Бл...
04.08.2011 16:37
iven написа:
И още много други да има :)


Благодаря ти.
цитирай
35. thefaceoftheshadow - Поздрав!
10.08.2011 19:58
Пожелавам ти книгата да има голям успех! Както и да напишеш още много! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8441934
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930