Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2011 17:26 - "По стъпките на лятото". Честито на номинираните
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 2146 Коментари: 5 Гласове:
19

Последна промяна: 18.09.2011 17:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Първо да поздравя всички. И да ви благодаря за прекрасното четиво. Едва след като излязоха номинациите, разбрах и имената на авторите, а любопитството ми беше огромно. Имаше разкази, които ме караха да се червя, че съм в журито. Толкова добри са, че не съм аз човекът, който ще оцени истинското им достойнство. Бузите ми горяха, сърцето ми се свиваше и все пак чувствах, че ме изпълва щастие, че тези творби, които ще живеят във времето и ще затрогват и когато мен ме няма, са ме избрали да бъда един от първите им читатели.  Други ме караха да въздишам, че не съм вече толкова млад духом. Повечето ме усмихваха, удивително е чувството за хумор на съвременния български автор. Уникално е у всеки един, като пръстовите отпечатъци е. 

После дойде най-тежкото. Понеже също участвам в конкурси и ми е познато вълнението, очакването, надеждите, усещането, че си заложил душа, от една страна си готов да се примириш със загубата, от друга - уверен, че си дал най-доброто от себе си, се отнесох много отговорно, преценявах дълго решението си, накрая останах категоричен пред себе си. Ще добавя също, че всички разкази заслужават поощрение. И още - участвал съм в много конкурси, но до този момент не съм срещал друг с толкова много силни заявки. 

Ще пиша още, но съм толкова развълнуван, колкото ако самия бях избран. Ето и номинираните.

 



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. voinov50 - ?!
18.09.2011 17:40
Не се отварят номинираните...
цитирай
2. cefulesteven - Благодаря ти. Компютърът ми прави ...
18.09.2011 17:45
Благодаря ти. Компютърът ми прави проблеми с прикачването на линк. Ще се опитам през друг браузър, ако не стане, директно ще копи-пейстна имената ви и заглавията на разказите ви.

Честито!
цитирай
3. lubara - Поздрави, cefulesteven!
20.09.2011 14:48
Къде можем да прочетем тези разкази?
цитирай
4. nellnokia - Тази година конкурсът е особено ...
22.09.2011 10:37
Тази година конкурсът е особено силен. А и журито взе решение да не допуска творби, които нямат нужните критерии. Всъщност авторите изпратиха много добри произведения.
За втора година провеждаме конкурса. Идеята беше да запълним празните летни месеци с нещо леко,приятно и забавно.
Идеята беше да могат да се четат всички творби и да има прозрачност.
Всъщност се получи един сериозен конкурс.:):) Успех на номинираните!:)
цитирай
5. cefulesteven - Тази година конкурсът е особено ...
22.09.2011 11:26
nellnokia написа:
Тази година конкурсът е особено силен. А и журито взе решение да не допуска творби, които нямат нужните критерии. Всъщност авторите изпратиха много добри произведения.
За втора година провеждаме конкурса. Идеята беше да запълним празните летни месеци с нещо леко,приятно и забавно.
Идеята беше да могат да се четат всички творби и да има прозрачност.
Всъщност се получи един сериозен конкурс.:):) Успех на номинираните!:)


Участвал съм в много конкурси, но не помня някой да е бил по-силен. Изключвам "Търся издател"- отново на Буквите, просто защото "Търся издател" беше от съвсем друг тип. Възхитен останах, а насладата да прочета, това, което ми се предостави мога да сравня с тази, която изпитах непосредствено след нея, четейки сборника: "Разкази за любов от знаменити автори", в който са включени имена, като Оскар Уайлд, Едгар Алън По, Андре Мороа...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8430177
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930