Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2011 09:40 - Изложба от светли петна
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 2861 Коментари: 8 Гласове:
28

Последна промяна: 10.04.2012 11:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Гласувай:
28



1. miaa - Животът е низ от събития, които носят силни емоции и впечатления:)
19.09.2011 12:29
Е понякога е неприятно, щом някое малко камъче, се забие в обувката ни, но пък не е толкова трудно да го премахнем..Поздравления,Cefulesteven!
Хубаво е, когато можеш да превръщаш всички неблагоприятни ситуации в предимства.
И да знаеш, че всичко зависи само от теб:))))) Да умееш да се радваш от сърце:)Интересни асоциации предизвикваш!
цитирай
2. kormoran - Никога не знаеш
19.09.2011 14:36
откъде може да дойде вдъхновението. Творческите натури съзират изкуство във всяка житейска ситуация, всеки дребен детайл. Аз не съм го усещал, но ми се струва, че така животът изглежда доста шарен.
цитирай
3. crawler - Интересно
19.09.2011 15:02
Всяка творба представлява за автора цяла палитра от чувства. Колко ли красиви мигове съдържа една голяма изложба?
цитирай
4. kosara2008 - приятното ми усещане...
19.09.2011 15:21
че те има, Стеф...светлото ,напъстрено с емоция и слънчевост, тъга и надеждата с нея...
цитирай
5. cefulesteven - откъде може да дойде вдъхновени...
19.09.2011 16:39
kormoran написа:
откъде може да дойде вдъхновението. Творческите натури съзират изкуство във всяка житейска ситуация, всеки дребен детайл. Аз не съм го усещал, но ми се струва, че така животът изглежда доста шарен.



За този разказ е вярно на 100%. В основата си има действителен прототип, но сам няма да се разпознае, ако прочете разказа. Не познавам възрастната жена, долових само разпокъсани фрази, в разговора й с друга жена, във влака. Не повече от 4-5 фрази. Останало е в мен, след години дойде и сюжета, представих си я като главно действащо лице в ситуацията, иначе изобщо не бях се сещал за нея. Видях и едни слънчеви петна, малко ми заприличаха на картина, някакъв хаос от мисли за самотата, за хората, които се разделят ми попречи да се съсредоточа. Пишеше ми се ужасно и когато започнах, всичко си дойде за мястото. Образът от влака, слънчевите петна, от самотата към усещането за споделеност. И с голяма част от разказите ми е така. Имам си един склад за спомени, в който кеширам цялата информация, която достига до сетивата ми и в един ключов момент или една ключова дума, просто желание да пиша, сърбеж на пръстите изважда навън преживяно и непреживяно.

цитирай
6. cefulesteven - Е понякога е неприятно, щом някое ...
19.09.2011 16:41
miaa написа:
Е понякога е неприятно, щом някое малко камъче, се забие в обувката ни, но пък не е толкова трудно да го премахнем..Поздравления,Cefulesteven!
Хубаво е, когато можеш да превръщаш всички неблагоприятни ситуации в предимства.
И да знаеш, че всичко зависи само от теб:))))) Да умееш да се радваш от сърце:)Интересни асоциации предизвикваш!


В предишният отговор на отзив споменах за ключовите думи. Знаеш ли, колко ключови думи е имало в твои отзиви и са последвани от разкази. Не съм ги броил, но са поне десетина.
цитирай
7. cefulesteven - Всяка творба представлява за ав...
19.09.2011 16:42
crawler написа:
Всяка творба представлява за автора цяла палитра от чувства. Колко ли красиви мигове съдържа една голяма изложба?



И всеки живот е богата изложба. Благодаря ти:)))
цитирай
8. cefulesteven - че те има, Стеф. . . светлото, нап...
19.09.2011 16:43
kosara2008 написа:
че те има, Стеф...светлото ,напъстрено с емоция и слънчевост, тъга и надеждата с нея...


Най-пъстри изложби, нека открият през есените дни врати за вдъхновението ти. Усмивки, Косара.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8428436
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112552
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930