Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2011 08:58 - По ревера, из "Невключени в цикъл"
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 4841 Коментари: 15 Гласове:
37

Последна промяна: 20.04.2012 15:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Гласувай:
38



1. vahisht - Ще Ви попитам нещо...
11.10.2011 09:50
как успявате да сътворите това за толкова кратко време(имам предвид всичко което сте публикували до сега), водопад да беше щеше да пресъхне, вулкан да беше, и той щеше да затихне....
А тук невероятна плетеница от чувства, неизказани мисли от тънката философия на живота извират всеки ден под "перото" Ви, непрестано, методично, аз лично не успявам да прочета всичко веднага.....
Някои от тях са сякаш откъслеци от нещо голямо, други кратки но за сметка на това между редовете им "стоят" цели томове.....
Поздравявам Ви за това колосално и необятно творчество..
Поздрави!!!
цитирай
2. cefulesteven - Първо да си кажа, че това, което п...
11.10.2011 10:22
Първо да си кажа, че това, което публикувам в момента не е писано сега, а преди години. Трупало се е с времето. Имал съм по-интензивни периоди и по-сушави. Имало е моменти, в които съм нямал друго спасение, освен писането. Често сякаш не съм пишел аз, а нещо в пръстите ми, нещо извън мен на което само съм бил като проводник, а аз съм бягал от себе си или съм търсил отражението в спомените на непознатия или непознатата, чиято изповед съм изписвал.

Иначе трупам непрестанно, очите ми са като скенер, запечатвам всеки детайл, компресирам го в паметта си и в подходящ момент излиза на повърхността. Записвам всеки дочут разгвор, на подсъзнателно ниво мисля върху него, развивам го в сюжет. Гледам на живота и като книга, а разказите ми са мои прочити върху определени нейни детаили.

Но в крайна сметка, сам преценявам, досещайки се за някои факти, че по-скоро правя впечатление на продуктивен, отколкото съм наистина продуктивен. Формите ми като цяло са кратки, не е чак толкова трудоемко написването му, ако човек е на гребена на вълната.

Рей Бредбъри е написал "451 градуса по Фаренхайт" само за девет дни.
За седмици Достоевски "Престъпление и наказание".
В краткият си живот, едва четиридесет години Джек Лондон е оставил такова литературно наследство, че на мен няма да ми стигнат три пъти по толкова да догоня по размери.
Почти същото се отнася и за Балзак.
Да не говорим за истинските рекордьори като Азимов, Жорж Сименон, Едгар Уолес. Всички с много над двеста тома.

Наш пример: Антон Дончев е написал "Време разделно" за около четиридесет дни. При това почти е нямало какво после да се редактира. И не е писал с компютър, което улеснява.
Споменах тези големи имена не да се сравнявам с тях, не ми е и минало през ума, а просто за да изразя възхитата си пред едни изцяло вдъхновени животи, изразени освен във всичко останало и в една изключителна продуктивност.
А аз...по-малко от това, ако пишех, щях да се погубя. Това е минимума, който ме крепи. :)
цитирай
3. romandi - Доста подтискащ разказ. Навява ...
11.10.2011 13:00
Доста подтискащ разказ. Навява тъжни мисли.
цитирай
4. miaa - В душата на човека е разковничето, за красота и мъдрост:)))
11.10.2011 13:53
Ярка, хармонична и неповторима:)Успехи и щастие Cefulesteven!
С пожелание , за повече оптимистични мигове и вдъхновения:)))
цитирай
5. sherif - И да е избягал
11.10.2011 14:30
има кой да го намери. Само запазете спокойствие!
цитирай
6. cefulesteven - Доста подтискащ разказ. Навява ...
11.10.2011 15:22
romandi написа:
Доста подтискащ разказ. Навява тъжни мисли.


И това е вярно, тъжно е, а още по-тъжно най-реалистичното в него, но оптимистично е, че хора като героя ми, онзи отлетелия, са изпълнени с оптимизъм. Поздрави:)
цитирай
7. cefulesteven - Ярка, хармонична и неповторима...
11.10.2011 15:23
miaa написа:
Ярка, хармонична и неповторима:)Успехи и щастие Cefulesteven!
С пожелание , за повече оптимистични мигове и вдъхновения:)))



Ако знаеш, колко са емблематични думите ти, отнесени за прототипа:)
цитирай
8. cefulesteven - има кой да го намери. Само запазете ...
11.10.2011 15:23
sherif написа:
има кой да го намери. Само запазете спокойствие!



Възможно е и да кацне в блог.бг:)
цитирай
9. анонимен - Имаше преди години един филм.
11.10.2011 15:53
"Полет над кукувиче гнездо". Нещо подобно ми се върти из главата. Сетих се за него покрай този разказ. Май ставаше дума за душевноболен човек.
цитирай
10. vahisht - Благодаря за отговора....
11.10.2011 18:31
харесах това:
"Иначе трупам непрестанно, очите ми са като скенер, запечатвам всеки детайл, компресирам го в паметта си и в подходящ момент излиза на повърхността. Записвам всеки дочут разгвор, на подсъзнателно ниво мисля върху него, развивам го в сюжет. Гледам на живота и като книга, а разказите ми са мои прочити върху определени нейни детаили. "
Продължавайте все така успешно да пресъздавате , видяното и съпреживяното от Вас. Успех и здраве Ви пожелавам!
Поздрави!!!
цитирай
11. cefulesteven - Ох, приятел, благодаря ти, но на...
11.10.2011 18:39
Ох, приятел, благодаря ти, но направо съм минал с това покрай подобен шедьовър:))) Рядко, дори истински големи са приближили подобна класа. "Полет над кукувиче гнездо" не е само книга и изключителна филмова импровизация, с която изгря Джак Никълсън, "Полет над кукувиче гнездо" е епоха. Иначе лудниците вдъхновяват, то са пълни с интересни хора, а и чувството за хумор в тях е изключително, то е хумора на страдание, каквото здрав човек не би понесъл. Имам боледуващи приятели и хора дори по-близки от приятели има и такива на които се възхищавам и ме боли, много ме боли за тях, че със заболяването си се лекуват и от себе си, а при някои дори не е болест - един компромис към социалната среда, в която са имали нещастието да се родят е, към тези които обичат, а които са или безразлични или доста жестоки с тях.

Някой ден ще напиша нещо далеч по-сериозно от това разказче и от всички черни шеги на темата, които съм писал, но Господ здраве да ми дава, докато се подговя, а ти много, много ме трогна и чак ме посмути.

Кен Кисе и велик!
цитирай
12. cefulesteven - харесах това: "Иначе тр...
11.10.2011 18:47
vahisht написа:
харесах това:
"Иначе трупам непрестанно, очите ми са като скенер, запечатвам всеки детайл, компресирам го в паметта си и в подходящ момент излиза на повърхността. Записвам всеки дочут разгвор, на подсъзнателно ниво мисля върху него, развивам го в сюжет. Гледам на живота и като книга, а разказите ми са мои прочити върху определени нейни детаили. "
Продължавайте все така успешно да пресъздавате , видяното и съпреживяното от Вас. Успех и здраве Ви пожелавам!
Поздрави!!!



Благодаря ти, благодаря ти, от сърце!
цитирай
13. tutankhamon661 - cefulesteven
11.10.2011 21:58
Чудно ми е какви хора стават лекари?
Цял живот сред болни и лекарства. Звучи ужасно.
А да работиш в лудница е направо кошмар.
цитирай
14. анонимен - Много пъти
12.10.2011 08:50
съм задавала въпроса: "А кое гарантира, че точно тези, които смятаме за луди, не са нормални в по-голямата си част и обратно?". Досега не съм получила адекватен отговор.
Поздрави, Стеф:)
цитирай
15. анонимен - Реално е.
18.10.2011 11:50
Как ще е подтискащ разказът?! Накрая избухнах в смях. Реално е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8440660
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930