Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2011 11:37 - Думичката
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 2928 Коментари: 5 Гласове:
37

Последна промяна: 18.05.2012 11:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мнениеи от мен, Стеф.За "Думичката"
17.12.2011 12:51
Стеф, тук съществува повече философия,отколкото строен, сюжетно вързан разказ,което много ми допада.Странно, аз също съм писал разказ от име на жена.Само ей, така да проверя дали ще успея.Разлика е в това че при мен разказа отстъпва на философията.ти си една личност, богата.Да влезеж под кожата на една жена и оттам да изказваш такива чудесни неща не е просто талант.Не искам да те лаская.Знаеш че ласкателите са опасни хора.Знам го от своя житейски опит.Поздравления и за това,че така и не се досетих коя всъщност е думичката, а това според мен е чудесно.Вероятно думичката е Обичам те.Няма по-хубава дума,в нашият свят.А може да бъде и Секс.Доскоро се плашех че секса е грях...Стеф, благодаря ти за този разказ.Пак ще чета,за да го преусмисля,по-добре!евгени.
цитирай
2. cefulesteven - Опитвах се да надникна в едно тре...
17.12.2011 13:07
Опитвах се да надникна в едно трепетно съзнание, да осмисля и това по което то се докосва, плъзва и усеща. Десетки реални прототипи, твърде противоречиви, дори взаимно изключващи ми трябваха, за да уловя общото между тях и да го накарам да ми говори, а аз да го напиша.

Иначе, доста разкази съм написал в първо лице, женски род. Хватката е изключително проста и много приятна. Просто си представяш, че си със своя приятелка или добра позната и слушаш нейна изповед. Все е имало случаи, а специално аз мога да се похваля, че съм бил и все още съм добър изповедник. Човек способен да слуша с търпение, да съпреживява, а после дълбоко да компресира тайната в себе си, след време да намери средства да я изтласка напълно непознаваема навън и да освободи душата си, както я е освободила някога своята героинята ми, споделяйки я с мен.

Много добър пример за разкази в първо лице от отсрещния пол е Христина Мачикян /Hristam/. Създала е много интересни мъжки образи в разказите си. Личи си жената, която разбира мъжа, а и познавача, който може да надниква в тайните му.

И аз ти благодаря, Евгений.
цитирай
3. yotovava - Понякога жертвата си заслужава.
17.12.2011 21:28
Особено за тая думичка..


Поздрав, Стеф.

Валя
цитирай
4. miaa - Една очаквана дума, променя живота ...
17.12.2011 23:28
Една очаквана дума, променя живота ни! Желанието рисува палитрата на емоциите,които остават в съзнанието!Най- вече тези, които ни показват най-хубавото от самите нас.
Поздравления,Cefulesteven! Поздрави на Неслънчице!
цитирай
5. анонимен - обичам те !
18.12.2011 07:24
Обичам те ! Обичам . Обичайте се .Обичайте ! Фиууууууууууууууууууу ....толкова е лесничко , едното ни Его пречи. Счупих го :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8429170
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930