Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2012 08:53 - Седем липсващи листа
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 4963 Коментари: 21 Гласове:
26

Последна промяна: 05.06.2012 10:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - cefulesteven
17.02.2012 15:41
До 18-та годишнина мечтаеш, т.е. набелязваш, а после трябва да осъществиш мечтите.
Някои са много трудни за изпълнение.
цитирай
2. анонимен - Много нестандартен разказ. Не бях ...
17.02.2012 17:15
Много нестандартен разказ. Не бях попадал на нищо подобно.
цитирай
3. анонимен - Слава богу,
17.02.2012 17:22
радвам се да те видя на естественото ти място отново - първата. Вчера тази първа беше повече от отврат, явно някои хора не могат да се катерят нагоре по друг начин, освен с измами и крясъци:)
цитирай
4. savakotev - Поздрави за разказа!
17.02.2012 17:54
Много психология има в него, а аз харесвам такива творби.
цитирай
5. cefulesteven - До 18-та годишнина мечтаеш, т. е. ...
17.02.2012 17:56
tutankhamon661 написа:
До 18-та годишнина мечтаеш, т.е. набелязваш, а после трябва да осъществиш мечтите.
Някои са много трудни за изпълнение.


А най-трудните, често са най-изкусителните:) Поздрави!
цитирай
6. cefulesteven - Много нестандартен разказ. Не бях ...
17.02.2012 17:57
анонимен написа:
Много нестандартен разказ. Не бях попадал на нищо подобно.


Благодаря ти.
цитирай
7. cefulesteven - радвам се да те видя на естественото ...
17.02.2012 18:03
angpiskova написа:
радвам се да те видя на естественото ти място отново - първата. Вчера тази първа беше повече от отврат, явно някои хора не могат да се катерят нагоре по друг начин, освен с измами и крясъци:)



Не съм погледнал. Влизам директно в блога си, гледам в страни "последно прегледаните", после ще вляза за малко в "любими блогове", мисля, че трябва да намеря сили да вляза и в блога на вестника, че не знам дали друг ще го направи. Няма да забравя каква беше атмосферата в редакцията преди да си тръгна. Не знам, дали успя да се свържеш с Неслънчице.
цитирай
8. cefulesteven - Много психология има в него, а аз ...
17.02.2012 18:05
savakotev написа:
Много психология има в него, а аз харесвам такива творби.



Преди да започнем да живеем истински имаме достатъчно знания за живота, записани са върху съзнанието ни, а самия живот ги редактира.

Поздрави. И благодаря ти.
цитирай
9. balgarski7vinarki - spomenite sa vinagi razlichni
17.02.2012 19:11
Zavisi ot vremeto,kogato te vrahlitat i trjabva da si v gotovnost da zashtitish DUSHATA si-
za zelta trjabva da I kajesh tova i TJA shte razbere...
цитирай
10. miaa - Поздравления,Cefulesteven!!Хубав разказ!
17.02.2012 19:54
Човек никога не е готов, подготвен, да направи живота си по-хубав и да се чувства удовлетворен от него.Колкото и книги да е прочел, колкото и заръки да е получил от родители и близки, то той трябва да премине през него,взел съдбата в ръцете си.
Именно така,/ въпреки трудностите понякога/ той ще напише своята история, тази, която ще го прави щастлив.Възможно за едни тази история да е незначителна, за други да е скромна, за трети да е забележителна. По- важното човек да има избора за да я осъществи пълноценно.А именно да прави това, което умее най- добре.
цитирай
11. usmivka99 - хареса ми!
17.02.2012 19:57
Прочетох на един дъх!
цитирай
12. cefulesteven - Zavisi ot vremeto, kogato te vra...
17.02.2012 20:49
balgarski7vinarki написа:
Zavisi ot vremeto,kogato te vrahlitat i trjabva da si v gotovnost da zashtitish DUSHATA si-
za zelta trjabva da I kajesh tova i TJA shte razbere...


Сега ме накара да споделя нещо. От известно време публикувам предимно разкази писани преди около шест години. В същият ред, както тогава съм ги писал. Миналата вечер си стоя на терасата, пуша и съм се отнесъл. Чудато ми се струва всичко това. Разказите съм писал уж аз. Със същите пръсти, които имам и сега. Но толкова неща са се променили, че ми изглежда, че онова е било друг човек. Като, че ли съм наследил тялото му, част от спомените му, ЕГН-то му и името. Но се чувствам по-скоро негов наследник, отколкото самия той. Спомените, да, спомените ми, не изглеждат по-действителни от изживяванията на някой по-плътен образ от книга. Все едно съм чел за себе си, а не съм го живял. И сега, доколкото стигам до спомени е като разлистване на книга, разлиствам ги с интерес, а онова, което някога ми е причинявало болка, сега ми е като извор на мъдрост.

Поздрави. И благодаря ти.
цитирай
13. cefulesteven - Човек никога не е готов, подготвен, ...
17.02.2012 20:52
miaa написа:
Човек никога не е готов, подготвен, да направи живота си по-хубав и да се чувства удовлетворен от него.Колкото и книги да е прочел, колкото и заръки да е получил от родители и близки, то той трябва да премине през него,взел съдбата в ръцете си.
Именно така,/ въпреки трудностите понякога/ той ще напише своята история, тази, която ще го прави щастлив.Възможно за едни тази история да е незначителна, за други да е скромна, за трети да е забележителна. По- важното човек да има избора за да я осъществи пълноценно.А именно да прави това, което умее най- добре.



Цял живот, често, преминава в редакция на наученото от тези преди нас. Но си струва. :) Не седем, а една истинска страница живот да напишеш и изживееш; мисля си, че е пълноценно.
цитирай
14. cefulesteven - Прочетох на един дъх! Зарадва ...
17.02.2012 20:53
usmivka99 написа:
Прочетох на един дъх!


Зарадва ме!
цитирай
15. анонимен - Ivanova
18.02.2012 06:55
"Все едно съм чел за себе си, а не съм го живял. И сега, доколкото стигам до спомени е като разлистване на книга, разлиствам ги с интерес, а онова, което някога ми е причинявало болка, сега ми е като извор на мъдрост." Това отекна в мен точно като казано от мен самата за себе си. Вълнуващо е. И на разказа му давам висока оценка, едно много далечно ехо ми напомня последни страници от една голяма книга, но е просто далечно ехо. Благдаря за удоволствието. Поздрави от Калифорния!
цитирай
16. анонимен - Ivanova
18.02.2012 06:58
"Все едно съм чел за себе си, а не съм го живял. И сега, доколкото стигам до спомени е като разлистване на книга, разлиствам ги с интерес, а онова, което някога ми е причинявало болка, сега ми е като извор на мъдрост." Това отекна в мен точно като казано от мен самата за себе си. Вълнуващо е. И на разказа му давам висока оценка, едно много далечно ехо ми напомня последни страници от една голяма книга, но е просто далечно ехо. Благдаря за удоволствието. Поздрави от Калифорния!
цитирай
17. анонимен - Много ми хареса ! Уникален стил на ...
18.02.2012 08:37
Много ми хареса ! Уникален стил на писане имаш , така ме улисва .. по цели нощи чета :)) Поздрави и много вдъхновения ! :)
цитирай
18. tutankhamon661 - 3. angpiskova - Слава богу,
18.02.2012 09:03
angpiskova написа:
радвам се да те видя на естественото ти място отново - първата. Вчера тази първа беше повече от отврат, явно някои хора не могат да се катерят нагоре по друг начин, освен с измами и крясъци:)


Да, там му е мястото. Не само на него, а и на други, които никога не са били толерирани, но хората ги харесват.
Голямото 65-хилядно коментиране показа нещо много важно: кой се натиска за първа и кой не. Никой не се оплака, че за известен период първата страница беше окупирана от некадърни идиотчета. Така е, защото хората творят, а не зяпат гласове. Докато разни клоуни заради самоубийствената си безидейност паднаха толкова ниско, че пускат прогнозата за времето – в неделя щяло да има сняг, наводнения, кошмари. Все едно не може и сами да го прочетем, но там, където му е мястото. А не в блога на човек, който многократно се е изказвал срещу копирането на нещо всеизвестно. Ама карай, точно за този е характерно да си позволява действия, които упорито иска да забрани на другите. Лошото е, че има кой да го слуша – в момента целият сайт се прекроява, за да му угодят. Голяма е вероятността промените да са във вреда на нормалните блогъри. Както много правилно отбеляза Boristodorov56, правят всевъзможни промени, затрудняващи нормалното блогване, а в същото време доста по-важни проблеми се оказват непосилни за решаване.
Нови потребители? Такива са невъзможни. Говорил съм с хора, които нямат регистрация тук. Те са спрели да влизат през линковете в Dnes.bg, защото им е писнало да четат как някакви идиотчета постоянно бръщолевят за гласове, прочитания, коментари. Викат “Това са си ваши вътрешни проблеми. Защо излизат в Dnes.bg?” Прави са. И без да знаят за блогбегейските дрязги, са ме питали “Това различни хора ли са? Или двама-трима сами си пишат тъпите заяжданици? Би било страшно, ако има толкова много глупаци.”
Та, нещата не остават незабелязани, колкото и да се правят на “мерило” разни кретеноиди. Те са само за тукашно ползване. Другаде не виреят. За разлика от интелигентните хора.
цитирай
19. cefulesteven - "Все едно съм чел за себе си, а ...
18.02.2012 10:19
анонимен написа:
"Все едно съм чел за себе си, а не съм го живял. И сега, доколкото стигам до спомени е като разлистване на книга, разлиствам ги с интерес, а онова, което някога ми е причинявало болка, сега ми е като извор на мъдрост." Това отекна в мен точно като казано от мен самата за себе си. Вълнуващо е. И на разказа му давам висока оценка, едно много далечно ехо ми напомня последни страници от една голяма книга, но е просто далечно ехо. Благдаря за удоволствието. Поздрави от Калифорния!


Искам да ти се извиня, че коментарите ти не излизат веднага. Принудих се да сложа модерация, поради няколко причини, а заради часовата разлика не можем да се засечем пред компютъра. И още нещо: от 1.03 до 2.04, най-вероятно няма да публикувам в blog.bg. Имам обаче достатъчно материал:) Във фейсбук е възможно да съм активен, а в Буквите, всяка седмица излиза моя колонка, макар там да не са разкази.
цитирай
20. cefulesteven - Много ми хареса ! Уникален стил на ...
18.02.2012 10:20
анонимен написа:
Много ми хареса ! Уникален стил на писане имаш , така ме улисва .. по цели нощи чета :)) Поздрави и много вдъхновения ! :)


Благодаря ти.
цитирай
21. cefulesteven - най-вероятно от 01.03 до 02.04 ще съм един от тези, които няма да публикуват тук
18.02.2012 10:25
tutankhamon661 написа:
[quote=angpiskova]радвам се да те видя на естественото ти място отново - първата. Вчера тази първа беше повече от отврат, явно някои хора не могат да се катерят нагоре по друг начин, освен с измами и крясъци:)


Да, там му е мястото. Не само на него, а и на други, които никога не са били толерирани, но хората ги харесват.
Голямото 65-хилядно коментиране показа нещо много важно: кой се натиска за първа и кой не. Никой не се оплака, че за известен период първата страница беше окупирана от некадърни идиотчета. Така е, защото хората творят, а не зяпат гласове. Докато разни клоуни заради самоубийствената си безидейност паднаха толкова ниско, че пускат прогнозата за времето – в неделя щяло да има сняг, наводнения, кошмари. Все едно не може и сами да го прочетем, но там, където му е мястото. А не в блога на човек, който многократно се е изказвал срещу копирането на нещо всеизвестно. Ама карай, точно за този е характерно да си позволява действия, които упорито иска да забрани на другите. Лошото е, че има кой да го слуша – в момента целият сайт се прекроява, за да му угодят. Голяма е вероятността промените да са във вреда на нормалните блогъри. Както много правилно отбеляза Boristodorov56, правят всевъзможни промени, затрудняващи нормалното блогване, а в същото време доста по-важни проблеми се оказват непосилни за решаване.
Нови потребители? Такива са невъзможни. Говорил съм с хора, които нямат регистрация тук. Те са спрели да влизат през линковете в Dnes.bg, защото им е писнало да четат как някакви идиотчета постоянно бръщолевят за гласове, прочитания, коментари. Викат “Това са си ваши вътрешни проблеми. Защо излизат в Dnes.bg?” Прави са. И без да знаят за блогбегейските дрязги, са ме питали “Това различни хора ли са? Или двама-трима сами си пишат тъпите заяжданици? Би било страшно, ако има толкова много глупаци.”
Та, нещата не остават незабелязани, колкото и да се правят на “мерило” разни кретеноиди. Те са само за тукашно ползване.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8442032
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930