Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2015 11:48 - Ромфея: бойна техника (видео)
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 1298 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Това е за рязане на глави на тролове, които както разбрахме преди месеци от политиците сключили джентълменско споразумение да не ги ползват повече, били и платени. А за тези, които им се вързаха и връзват, които се довериха на дипломатичния си дух: "имат си гледната точка и правото", които с това показаха колко неустоичиви са критериите им, не си заслужава да се мърси свещенното оръжие. 

Как сте без мен? Станахте ли знаменитостите, които ви пречих да бъдете. Как е нивото? Някоя думичка освен "стойностно" за спасение от пошлостта на масовата култура повтаряте ли си, за да се дистанцирате от усещането си, че сте част от същата тази масова култура? Не, не чакам отговори, както виждате най-коректно използвайки правата си, които ми е дала системата (чиито шефове не сте) съм се заключил за коментари. 

В случая щяха да са и безсмислени. Вижда се ясно. И Делян Пеевски съсипа "Преса", но с това жълтите му журналисти няма да станат по-кадърни. 

А за тези, които ми останаха верни и на които останах верен (ще го докажа), с които ме свързваше нещо различно от суетене, не пускам случайно клипа. Има какво да споделя с вас, но по-късно. Сега да се насладим на прекрасното изпълнение на боеца, не го познавам. Пратиха ми с лична във фейсбук този клип във връзка с...(по-късно ще кажа какво). 







Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8409440
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031