Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2015 18:36 - Любими цитати от "Левски" на Яна Язова
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 1682 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image"Загубилият сражението не винаги бива победен."
"Цели петстотин години турците наричаха себе си а г и - господари, а българите наричаха р а я - роби."
"Човек, който не знае история, няма очи. Той никога не може да се възползва навреме от добрите примери и погубва своето дело в хиляди грешки, които са вършени преди него."
"Робите могат да се надяват на нещо добро само ако до един станат войници!"
"Трябва да се учудиш на едно, че всички тези нимайковци не съм натъпкал досега в тюрмата и не съм покачил вече на въжето, разбра ли? Ис...тория ще ги учиш!...Комити ще въдиш?!"
"Да мръзнеш и да гладуваш, когато гониш една цел, да!...Не просто да седиш в една вятърна мелница и да гладуваш. Това е мизерия!...Може да се мръзне и доволно гладува само за един идеал!"
"Ботев:...Ако ти, който потропа на моята врата в снощната мразовита вечер, се беше обадил на румънски, френски, китайски или негърски, аз щях да ти отворя вратата и ти щеше да легнеш в леглото ми като мой брат. Разбра ли? Аз съм коспополит. Левски: Нямам нищо против твоя космополитизъм. Но нам сега е нужна преди всичко българска братска любов!"
"Всяка цел се постига чрез обикновена и ежедневна деятелност."
"От вас учените простият трябва да разбере какво е човещина, честност, постоянство, любов към ближния и най-сетне да научи какво е отечество, свобода!"
"Един немирен човек не трябва да има хубав дом, а такава колиба, която да достави малка радост на враговете му."
"Власт има този, който носи народната мъка! Аз съм роден под въжето на бесило!"
"Левски" Яна Язова



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8436019
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930