Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2017 09:52 - Не идвайте, че селфито ви ще загрозя!
Автор: cefulesteven Категория: Изкуство   
Прочетен: 630 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не идвайте! 

Много съм смотан.
И колкото пъти сте чули фразата: "Интелигентните хора не правят така" е ставало въпрос за нещо, което съм извършил, върша; мисля да извърша или се говори, че съм извършил, но ако се доверявате на тази фраза да знаете - не съм интелигентен човек.

Не съм позитивен. Не съм сред най-близките ти приятели; не съм и сред приятелите на тези, които би искал да са ти най-близките приятели.

Колкото пъти сте чули фразата: "Истинското изкуство не...", отнася се за моя книга; по-скоро за всичките ми книги.

Колкото пъти сте чули фразата: "Талантливите автори не..." да знаете, отнася се за мен това, което не са талантливите автори.

Не идвайте, че селфито ви ще разгрозя; няма да ви доведе престиж в група като "Какво четеш" и други такива каквито събират сериозните читатели.

Като стана въпрос за "престиж", дори само да споменеш името ми, най-вероятно ще изгубиш престиж: защото тези, които са го чували (поне в повечето случаи) ще започнат да те убеждават, че не съм сред сериозните автори, а тези, които не са ме чували ще се позамислят и ще решат, че щом не съм издаван в "Сиела", "Бард", "Колибри" и "Жанет 45" особено в "Жанет 45" значи не съм сериозен автор.

Какви имена само има българската литература! Какви съвременни автори! Във времената на неограничените възможности, в които всеки, който иска и има способности успява, а неуспешните са просто некадърници и мързеливци, не си струва, наистина не си струва да идвате.

Но за всеки, който иска, понеже нали съм душица:

в 16 часа е,
утре; 27.05. (събота) 2017
НДК, "Панаир на книгата" или беше "Пролетен базар на книгата" 
ет. 3 (щях да напиша ап. 305) не е ап. 305, а е щанд 305

На издателство "Монт"

Там ще съм и ще предлагам книгите си "Ромфея" и "Ферма за лица".




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8436407
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930