Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2010 11:44 - Седемте най-чаровни типа жени
Автор: cefulesteven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5984 Коментари: 24 Гласове:
24

Последна промяна: 01.07.2010 11:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Жената – сила. Ключовете ползва само за да изглежда естествена, иначе всяка ключалка може да отвори с аромата си. Независимо дали е ключалка за апартамент, древна мистерия, трезор, сърце, душа или начин на живот, корпоративна, военна или държавна тайна. Най-често е висока и руса, но може да бъде пищна и черноока, с червена коса или с момчешка прическа и възлести мускули. Макар винаги да е красива е повече от външността си. Радва погледи, но поразява далеч по-дълбоко отколкото е възможно само чрез сетивното. Може да бъде господарка на света, ако използва очарованието си в сто процентовата му сила, но отдавна си е забранила да го прави. Твърде евтин десерт би й се сторил света, ако го придобие по този начин, а тя не обича евтини неща и лесни победи. Иска да спечели в играта, но по правилата на другите и е развила в себе си, способностите които се ценят. Много воля и усилия и са трябвали и често обича да казва: „по-скоро съм мъж в женско тяло”, нещо тъжно има в шегата й. Красивата жена е само накит върху волята която притежава и която надвишава и волята на много мъже. Понякога сваля този накит и го дава като награда на мъж в който познае по-недоразвития си духовен близнак. Тогава тя сама е този свой накит, своята крехкост е. И ако бъде наранена, то е само в този миг на слабост, когато сама си е заповядала да е по-слаба от всяка жена.

Жената – радост. Понякога си мисли сама, че е глупава и се опасява, че не е толкова глупава. Понякога й нагарча гласа и знае много добре защо е, а не иска да знае. Тя просто иска да обича и обича. Тя просто иска да е обичана и е обичана. Иска да е лекомислена, но тук не успява. Изглежда тъй както иска да се чувства. Тя може да бъде добрата приятелка, а и съпругата която напук на слуховете, не изневерява. И без друго цял квартал и са ухажори, а в училище всички й бяха навити. Може да разбие без усилия семейство или живот. Няма предизвикателство в това да има някого. Всеки я иска. И тъй като не може да всички да се отдаде, предпочита да не пренебрегва никого. На равна дистанция да е, нито толкова далеч, че да престане да буди изкушение, нито толкова близко, че това изкушение да разбие сърце. Тя е блондинка. Тя е жената усмивка. Тя създава радост, но само тя знае, че умее и да плаче.

Пичът. Тя говори брутално, почти улично. Има речник на гамен и пуши много. Реши ли да захапе, страшно става. Реши ли да бъде приятел: по-голям от нея трудно ще намериш. Създала си е сценичен костюм за живота. Сама обича да се нарича кучка, но в какъвто и смисъл да се употребява думата, не е такава. Но поддържа образа си, за далечните, за тези които държи да си останат далечни и допуска бавно до себе си, много бавно тези които оцени. Зад умелото артистично грубиянско поведение се крие нежна душа. Зад жаргона, обикновено голяма ерудиция и интелект на който си заслужава да се завиди. И, ако в нещо е кучка, то е в това, че знае как да се сдави с вълчият живот, да го сгризе за врата и да го прогони от дома който обитава, далеч в гората на безумното. Чаровница която обикновено има само един в живота, защото вярност е второто й име, но има приятели на които дава повече от любовница, каквато не иска да бъде: дава в женски образ, мъжко приятелство, коректност и точност, искреност и откровеност. Тя е просто пич.

Емоцията – актриса. Има една жена, която е триединство от описаните до този момент. Която може да бъде още триста и всичко да обвие в котешко мъркане и кадифени съновидения. Която може да бъде и фатална, но обикновено отдадена на изкуството, изпуска от себе си, разрушителното да го превърне в креативно. Няма да я описвам, разкошна е. И който и да си, от близо или от далече я познаваш.

Глезлата. Отива й. Тя винаги ще остане момиче. Прилича на втората, но наистина си е малко глупавичка, за сметка на това е много по-красива и от нея. Знае как да накара всеки мъж да се чувства мъж. Просто трябва да я накара да мърка, останалото е без значение и да го научи да бъде силен, защото тя не се пази и няма кой друг да я опази, освен той и силния ангел хранител с който е родена, ала чието чувство за хумор, не винаги изглежда смешно за хората. Веднъж една такава приятелка на мой приятел, излезе за кратко да купи билети за дерби, с пари точно за двамата, а след няколко часа му се обади от оперна зала в…познайте коя европейска страна. Шокиран беше, но така и не успя да й се разсърди, отрезнява четиридесет дни и четиридесет нощи и все повтаряше: „Не, не мога да й се разсърдя. А трябва!”. Честно и аз не бих успял.

Лисицата. Позната е от китайските приказки. Тя наистина може да прави чудеса. Да превръща водата във вино или себе си в лисица, демон или цвете. Сред нас е и никой не знае, че тя е лисица. С нищо не показва, че е такава. Съвсем обикновена жена е. Може да направи в живота си стотици чудеса, но за един мъж ще направи едно – единствено чудо. Точно в подходящият момент за да го накара да направи всички останали вълшебства сам. Наричат я още: вдъхновителка.

Майката. Нека да не я описвам.



 



Гласувай:
24



1. valben - Интересно, много интесно, приятелю!
01.07.2010 11:51
Пък при мен има и някои други разновидности - жената приказка, жената феичка, жената спомен.... :)))
Поздравявам те!
цитирай
2. cefulesteven - Пък при мен има и някои други разн...
01.07.2010 12:01
valben написа:
Пък при мен има и някои други разновидности - жената приказка, жената феичка, жената спомен.... :)))
Поздравявам те!


По някое време ще пусна и "Седемте най-антипатични вида жени" - разбира се, всичко е субективно, а и сам си противореча с други постинги, в идеята на които по-силно вярвам, че истинското очарование, истинската красота и божественост е под всички качества, те са нещо като нейно облекло, а тя няма как да се нарече, защото е дълбоката тайна на природата, преди всички понятия.

Поздрави!
цитирай
3. анонимен - :)
01.07.2010 12:15
Има и още:
Романтичката-Огледало - тя винаги е някъде и никъде едновременно. Може да мечтае, да се възхити от теб и само след миг да те забрави запленена от нечии красиви, но фалшиви думи.

Разсеяната- може да е с теб и после дори да не помни името ти , или постоянно да го забравя, докато ти писне и йдадеш "зелена светлина"

Добрата- винаги е готова да прости ,дори още не извършената от теб беля...

Страстната-лунатичка - докато е с теб в леглото сякаш говори насън, може да изброи няколко имена, без да уцели твоето нито веднъж...

Истинската - тя остава до теб, независимо от всичко, защото има достатъчно ум, интелект и чувства, за да те оцени. Останалото зависи от теб. Но винаги ще съжаляваш ако я изпуснеш...:))))))))))))))))
цитирай
4. nicodima - Познах се, познах се : )))...
01.07.2010 12:19
ама съм хибрид от първите две ; )...
Пиши за антипатичните, да видим дали ще се позная някъде / и да се моля да не ме познаят / : )...
Поздрави!
цитирай
5. cefulesteven - Има и още: Романтичката-Огле...
01.07.2010 12:28
starbuck69 написа:
Има и още:
Романтичката-Огледало - тя винаги е някъде и никъде едновременно. Може да мечтае, да се възхити от теб и само след миг да те забрави запленена от нечии красиви, но фалшиви думи.

Разсеяната- може да е с теб и после дори да не помни името ти , или постоянно да го забравя, докато ти писне и йдадеш "зелена светлина"

Добрата- винаги е готова да прости ,дори още не извършената от теб беля...

Страстната-лунатичка - докато е с теб в леглото сякаш говори насън, може да изброи няколко имена, без да уцели твоето нито веднъж...

Истинската - тя остава до теб, независимо от всичко, защото има достатъчно ум, интелект и чувства, за да те оцени. Останалото зависи от теб. Но винаги ще съжаляваш ако я изпуснеш...:))))))))))))))))


Знаеш ли, много сходни усещания имаме. И за всяка от тези които спомена, имам разкази, а "Жената-огледало", непременно ще пусна отново. Като поздрав за теб.
Много, много ме усмихна.
цитирай
6. cefulesteven - ама съм хибрид от първите две ; ). . . ...
01.07.2010 12:31
nicodima написа:
ама съм хибрид от първите две ; )...
Пиши за антипатичните, да видим дали ще се позная някъде / и да се моля да не ме познаят / : )...
Поздрави!



Малко по-късно ще пусна и за антипатичните.
Имам отделно и за шестте типа най-досадни.

Имай предвид, че най-досадни са ми хора, които обичат да типизират, както правя в постингите си в момента, а единственото обяснение е, че просто не съм много сериозен.

Но въпреки това, съм напълно искрен, че тези са ми най-очарователни.
цитирай
7. анонимен - :)))
01.07.2010 13:08
Разбира се, говоря от личен опит, а той никак не е малък. И все пак, искам да заявя, че направеното по-горе от мен "типизиране", е просто шега, съчетана с елементи на истина, но хората са твърде различни и никой не би се вместил в строго определени рамки...:)))
Всеки от нас си има положителни и отрицателни черти, които го разпъват на кръст, стараейки се да вземат надмощие в определени моменти на слабости или подем. Както и никой човек не е точно повторение на зодията си. Но си мисля, че е достатъчно, човек да умее да усеща хората, да ги разбира и да дава най-доброто от себе си. Останалото някак си се нарежда....:)))
цитирай
8. cefulesteven - Разбира се, говоря от личен опит, а ...
01.07.2010 13:21
starbuck69 написа:
Разбира се, говоря от личен опит, а той никак не е малък. И все пак, искам да заявя, че направеното по-горе от мен "типизиране", е просто шега, съчетана с елементи на истина, но хората са твърде различни и никой не би се вместил в строго определени рамки...:)))
Всеки от нас си има положителни и отрицателни черти, които го разпъват на кръст, стараейки се да вземат надмощие в определени моменти на слабости или подем. Както и никой човек не е точно повторение на зодията си. Но си мисля, че е достатъчно, човек да умее да усеща хората, да ги разбира и да дава най-доброто от себе си. Останалото някак си се нарежда....:)))


Абсолютно по същият начин мисля и се чувствам като вадя тези стари текстове. И очаквай, ако не днес, то утре, най-късно: "Жената - огледало", като поздрав към теб. :)
цитирай
9. miaa - Ти наистина си щастлив човек, Стеф! ...
01.07.2010 13:49
Ти наистина си щастлив човек, Стеф!
Можеш да имаш всяка жена, която пожелаеш:)
По- искрена,по- задълбочена дисекция на женската природа не съм чела през живота си:) Неслънчице е голяма късметлийка! С обич и уважение към вас двамата!
цитирай
10. cefulesteven - Ти наистина си щастлив човек, Стеф! ...
01.07.2010 13:54
miaa написа:
Ти наистина си щастлив човек, Стеф!
Можеш да имаш всяка жена, която пожелаеш:)
По- искрена,по- задълбочена дисекция на женската природа не съм чела през живота си:) Неслънчице е голяма късметлийка! С обич и уважение към вас двамата!


Безброй усмивки, Миаа.
цитирай
11. kass - cefulesteven
01.07.2010 14:03
поздрави Стеф, припознах по малка част от себе си във всяка една описана, дори в лиглата, защото май съм и такава понякога, дори в грубиянката :)... Смесица сме жените, но от всички възможности си избираме да бъдем само една, за да не се загубим и сами да не можем да се намерим. Радостно е, че намирате очарование в това.
Поздрави! Очаквам, непривлекателните, кой знае какво ще намеря и там от себе си.
цитирай
12. cefulesteven - поздрави Стеф, припознах по малка ...
01.07.2010 14:18
kass написа:
поздрави Стеф, припознах по малка част от себе си във всяка една описана, дори в лиглата, защото май съм и такава понякога, дори в грубиянката :)... Смесица сме жените, но от всички възможности си избираме да бъдем само една, за да не се загубим и сами да не можем да се намерим. Радостно е, че намирате очарование в това.
Поздрави! Очаквам, непривлекателните, кой знае какво ще намеря и там от себе си.



"Лиглата", трябва да си я има, в коя повече, в коя по-малко. Има нещо приказно, невероятно нежно в поведението й, то е и закачка и е естество, което колкото и да е груб живота, не може от една истинска жена, напълно да изличи. И радва мъжа до себе си:)

Пуснах антипатичните, а по-късно мога да пусна досадните. Колко са "досадни" ще се разбере, но иска ми се, днес да намеря малко време и да напиша един постинг във формата на писмо към теб. Предизвика го с твоя постинг, но не знам дали днес ще успея да пиша, тези неща, които пускам не са писани сега.

За дочакването на изгрева. Имам едни много болезнени и много, много истински спомени.
цитирай
13. rpatel - Ама, аз май не съм чист тип. Нещо с...
01.07.2010 14:20
Ама, аз май не съм чист тип. Нещо средно между Глезлата и Емоцията, с някои черти и от другите. И изобщо май няма жена, която да е 100 % в дадена група. Това ни е още една основна характеристика. Разнолики сме. Днес може да съм Глезла, но утре, ако обстоятелствата го налагат, ще съм някой друг тип. Освен това си зависи много и от човека до мен. Това е един вид роля, която всяка от нас играе. Обаче като казвам роля, нямам предвид преднамерено поведение, по-скоро инстинктивно усещаме какво се очаква от нас в дадения момент. За това, никой не може да ни обвини, че сме фалшиви и разиграваме театър. :-))
цитирай
14. cefulesteven - Ама, аз май не съм чист тип. Нещо с...
01.07.2010 14:23
rpatel написа:
Ама, аз май не съм чист тип. Нещо средно между Глезлата и Емоцията, с някои черти и от другите. И изобщо май няма жена, която да е 100 % в дадена група. Това ни е още една основна характеристика. Разнолики сме. Днес може да съм Глезла, но утре, ако обстоятелствата го налагат, ще съм някой друг тип. Освен това си зависи много и от човека до мен. Това е един вид роля, която всяка от нас играе. Обаче като казвам роля, нямам предвид преднамерено поведение, по-скоро инстинктивно усещаме какво се очаква от нас в дадения момент. За това, никой не може да ни обвини, че сме фалшиви и разиграваме театър. :-))



Без съмнение, така е. Една доминира в един ден, с един мъж или в едно обкръжение, друга в друг ден в други и различни контакти. Действа и подредбата на звездите, и магнитните бури, и просто сърцето, което не е цялостно и завършено, а всеки ден се развива ли, развива...

Благословени Бъдете:)
цитирай
15. kiberdanna - Първата понякога ме измъчва и искам ...
01.07.2010 19:29
Първата понякога ме измъчва и искам да я прогоня от себе си и да бъда само глезлата, но изглежда са зависими една от друга.

Пипал си пак из душата ми, а и не само в моята.
цитирай
16. cefulesteven - Първата понякога ме измъчва и искам ...
01.07.2010 19:33
kiberdanna написа:
Първата понякога ме измъчва и искам да я прогоня от себе си и да бъда само глезлата, но изглежда са зависими една от друга.

Пипал си пак из душата ми, а и не само в моята.


Ти си естествено чаровна и извън категориите:)
цитирай
17. анонимен - Стига ми и глезлата, имам си я вкъщи.
01.07.2010 19:43
Стига ми и глезлата,имам си я вкъщи.
цитирай
18. cefulesteven - Стига ми и глезлата, имам си я вкъщи. ...
01.07.2010 19:45
анонимен написа:
Стига ми и глезлата,имам си я вкъщи.


Живи и здрави бъдете!
цитирай
19. neslanchice - :)))
01.07.2010 19:58
Седемте най-чаровни типа жени - да, но може би в очите на Мъжа, който ги гледа и със сърцето си :)))
цитирай
20. cefulesteven - Седемте най-чаровни типа жени - да, ...
01.07.2010 20:02
neslanchice написа:
Седемте най-чаровни типа жени - да, но може би в очите на Мъжа, който ги гледа и със сърцето си :)))


В теб откривам всички тях!
цитирай
21. анонимен - I az iskam da otkrie niakoi v mene ...
01.07.2010 20:08
I az iskam da otkrie niakoi v mene sedente,no otkrivat samo glezlata.
цитирай
22. cefulesteven - Малко ли е:)
01.07.2010 20:10
Малко ли е:)
цитирай
23. анонимен - аз съм.....
01.07.2010 21:12
Мисля ,ч е съм глезлата ..........да такава съм .......
и ме обичат такава .
цитирай
24. cefulesteven - Мисля, ч е съм глезлата. . . . . . . . . . ...
01.07.2010 21:28
анонимен написа:
Мисля ,ч е съм глезлата ..........да такава съм .......
и ме обичат такава .



Точно този тип, цялата обич на света да се събере, пак няма да е достатъчно за онова, което заслужава:) Винаги дава повече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8437346
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112558
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930