Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2011 18:25 - Доволен и щастлив съм
Автор: cefulesteven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1261 Коментари: 5 Гласове:
16

Последна промяна: 12.06.2011 18:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От две седмици пиша само на ръка. Не знам какво ми стана, но бях забравил как приятно сърби онова мазолче в лявата страна на средния пръст на дясната ръка, което се получава от притисната химикалка. И не може да се почеше по друг начин, освен с писане. А толкова сърби, че не може да не бъде почесан. Или поне, аз, не мога да издържа. И колкото повече го чешеш, толкова повече сърби. 
Бях забравил какво е дясната ръка да е цяла в мастилени петна. Да е схваната и да те боли, а да ти е приятно. Три дебели тетрадки изписах, а се чувствам още в началото и не ми се мисли за момента, когато ще трябва да започна да ги набирам на компютър. Самият сюжет на "нещото", което съм захванал, а той е антиутопичен ме кара и да се чувствам голям късметлия. Няма да е далеч времето, когато писането на ръка ще изчезне. Няма какво да се лъжем: нерационално е, по-бавно е. Но от друга страна: наслада си е. Нещо като туристически поход пеш, когато можеш да минеш растоянието с кола, а ако местността е пресечена: с вертолет. 
Рисувам си буквичките и съм вдъхновен, както не съм бил може би от повече от двадесет години, насам. 
Свърших третата, утре започвам четвъртата тетрадка. 
Сърби ме мазолчето, няма как. 
Хубаво нещо е технологията, но понякога с трудностите ни спестява и по някое голямо, макар и простичко удоволствие. 



Гласувай:
16



1. karambol5 - Все така да те сърби ти пожелавам :)
12.06.2011 18:43
Все така да те сърби ти пожелавам :)
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - :)
12.06.2011 19:05
Здравей, Стефане! Ще ти призная нещо. Аз пиша само на ръка. Иначе не мога. Особено поезията. Поздрави!
цитирай
3. cefulesteven - Здравей, Стефане! Ще ти призная ...
12.06.2011 19:19
malchaniaotnadejda7 написа:
Здравей, Стефане! Ще ти призная нещо. Аз пиша само на ръка. Иначе не мога. Особено поезията. Поздрави!



Много, много рядко вече, от години насам, ми се случва да напиша стих и винаги е на ръка. Резюметата за романите също ги пиша на ръка, понякога са и доста подробни, но не бях се отпускал цял текст - проза да пиша от времето когато работих в една вестникарска будка и в нея написах доста разкази. Но роман не си спомням да съм писал от детство на ръка. На около двадесет години имах пишеща машина, после компютър "Правец" и все на клавиши, на клавиши...Но голямо удоволствие си е писането на ръка...:) Разбира се, ако е въпрос на избор.
цитирай
4. cefulesteven - Все така да те сърби ти пожелавам ...
12.06.2011 19:20
karambol5 написа:
Все така да те сърби ти пожелавам :)


Благодаря ти, благодаря ти. Най-доброто пожелание:)
цитирай
5. miaa - Да пишеш на ръка, сигурно носи невероятни и истински преживявания!
13.06.2011 14:18
Всъщност, големите творци пишат на ръка:))))
От пръстите идва благодатна енергия, която трансформира мислите и преживявания в
хубави творби. Продължавай напред,Сefulesteven!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8430314
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930