Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2011 14:02 - Защо списвам блог?
Автор: cefulesteven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3710 Коментари: 8 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отговорът е винаги различен.

Към симпатичен непознат или непозната, на който си заслужава да отговоря:

Много неща в живота, които са ми просто приятни, върша без да съм наясно "защо", но неизбежно с времето, разбирам, отговора на този въпрос и това, че не е било напразно. Онова, което ме води, обикновено не ме мами. Тъй и с блога. 

Към приятел или приятелка:

Няма защо, но го правя. И така ми харесва.

Към човек, заангажиран с мисълта да разбере:

Блогът ми дава право да бъда себе си, да покажа вътрешния си свят, толкова открито, колкото лицето си, по улиците. Без да се притеснявам, красиво ли е, грозно ли е, харесва ли се на всеки или не, защото си е моето лице. Блогът дава правото на свободата на думите ми, освобождавайки ги от критерии и концепцията, която има всяка друга трибуна. Основен критерии са самите думи. Блогът ми дава святото право да греша. Блогът е този свят, който мога да изградя по свой образ и подобие, без да съм в пречка на никого. Блогът опазва спомените ми, а откривайки личното се срещам със сродни души.

Към някой, който хиляди пъти е показал неприязън към написаното от мен, заявил е открито, че не му харесва, но редовно виждам името му, сред посетителите си:

Не го правя за теб, а за онези у които предизвиквам различни чувства, но на теб не ти препоръчвам да се измъчваш, четейки ме. Развил си опасна зависимост: да ти харесва, да се чувстваш неприятно. Блоговете са толкова различни, че все ще намериш нещо, което ще допадне и на теб, търси го.

Към някой, който не заслужава отговор ще бъда, най-коректен:

Защото си искам.

И линк към един днешен постинг, който много, много ми хареса и идеята на който споделям от първо до последно изречение. 

 



Гласувай:
18



1. defender - Благодаря за положителния отзив!
23.08.2011 14:30
Всеки има право да поддържа блога си както намери за добре само и единствено в блогбг съм видял някой кратун да си позволява оценки по адрес на другите Обяснението е просто - подобни глупости правят само скучаещите и безидейните никой свестен блогър не би се изложил така защото ще бъде подложен на убийствен присмех
цитирай
2. cefulesteven - Всеки има право да поддържа блога си ...
23.08.2011 14:46
defender написа:
Всеки има право да поддържа блога си както намери за добре само и единствено в блогбг съм видял някой кратун да си позволява оценки по адрес на другите Обяснението е просто - подобни глупости правят само скучаещите и безидейните никой свестен блогър не би се изложил така защото ще бъде подложен на убийствен присмех


И друг път съм писал, че няма нищо по-ужасно от интелектуалната импотентност, сега ще добавя: ако е комбинирана с неадекватно висока самооценка.

Иска ми се възможно повече хора да прочетат постинга ти, защото в него е обяснено всичко, много точно, много ясно. Смисълът на цялото блогване, което е голям технологичен дар за духа ни, но постепено изкривените представи на някои блогъри го лишават от същността му.


цитирай
3. yotovava - Бъди себе си
23.08.2011 15:02
и не се отказвай.

Валя
цитирай
4. анонимен - Много добър
23.08.2011 16:41
постинг, особено финала! Поздрави!
цитирай
5. cefulesteven - и не се отказвай. Валя Нямам и ...
23.08.2011 16:41
yotovava написа:
и не се отказвай.

Валя



Нямам и друг шанс:)
цитирай
6. cefulesteven - постинг, особено финала! Поздр...
23.08.2011 16:43
angpiskova написа:
постинг, особено финала! Поздрави!



:))))
цитирай
7. defender - :))))))))))))))))))))))))
23.08.2011 16:52
Забелязах, че тук Валсодар се е изредил на няколко постинга. И при мен направи същото. Представяте ли си го как трепери обезумял и трескаво слага минуси? О, не, изобщо не сме му накривили шапката! Cъвсем скоро пак ще се оправдава.:)))))
цитирай
8. cefulesteven - Забелязах, че тук Валсодар се е и...
23.08.2011 17:00
defender написа:
Забелязах, че тук Валсодар се е изредил на няколко постинга. И при мен направи същото. Представяте ли си го как трепери обезумял и трескаво слага минуси? О, не, изобщо не сме му накривили шапката! Cъвсем скоро пак ще се оправдава.:)))))



А специално в този постинг съм написал принципни неща. Нищо, нищичко не е конкретно само за него, но както винаги: гузен - негонен бяга. :) Друг е и въпроса, че съвсем учтиво съм отговорил и на тези, които не заслужават отговор, без да нагрубя никого. :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8425636
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112551
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930