Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2011 11:49 - Та за модерацията
Автор: cefulesteven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2172 Коментари: 8 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Та за модерацията. Харесвам си българския език. Благодарение на образността му мога в случая да се изразя. В интернет има две основни категории хора. Едните се изказват по въпроса. Другите се изхождат по въпроса. Е, колкото и неприятно занятие да е, чувствам се длъжен да помета изходеното по блога си. Някои потребители си трия, без да си ги прочета. 



Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saury - и аз така:)
08.09.2011 15:17
и аз така:)
цитирай
2. jordito - От самото начало имам модерация.
08.09.2011 17:37
Според мен е задължителна. При всички положения бих разбрал всеки, който я ползва или не. Нека не се съдим взаимно.
цитирай
3. dolsineq - Някой заслужават да са трити. . . :)
08.09.2011 19:28
Някой заслужават да са трити...:)
цитирай
4. анонимен - Точно
08.09.2011 19:31
така! Аз минах през различни етапи, но предвид някои блогъри, това е най-добрият избор...
цитирай
5. cefulesteven - Някой заслужават да са трити. . . ...
08.09.2011 19:39
dolsineq написа:
Някой заслужават да са трити...:)



То просто не носят нищо.
Поставят личния си крясък като догма: "Тъпи сте, грозно е, пошло е, това е красиво, това не е. На това вярвам, на това не вярвам, а щом аз не вярвам на това, значи наистина не е вярно..." и т.н. и т.н.

Заратустра на Ницше, казва: "Аз пак съм, аз, а вие сте нищо.", но да не забравяме, че Заратустра на Ницше е един литературен образ, че още не се е появил този тип, свръхчовек, който има право по този начин да обсъжда.

Държат се като пророци, чието лично мнение, трябва да се възприема, като безспорна истина, сякаш е Слово на пророк.

Аз пък си обичам някои пиперливи народни мъдрости, като тази, че мнението е като дупето. Всеки си го има, но само невъзпитаните го показват там, където не е желано. И след като нямат достатъчно себеуважение и влизат в блогове, които нито харесват, нито пък са толерирани, напротив, няма какво друго да се стори за тях, освен да бъдат изтрити.

Поздрави.
цитирай
6. cefulesteven - така! Аз минах през различни етапи, ...
08.09.2011 19:49
angpiskova написа:
така! Аз минах през различни етапи, но предвид някои блогъри, това е най-добрият избор...


Понякога махах модерацията и ги оставях за месеци. Никакво внимание, което и заслужават. Започват да се излагат, чувстват се пренебрегнати, долавя се все по-ясно и по-ясно във всеки следващ отзив. Стават обаче толкова банални, че имам чувството, че трябва да ям, всяка вечер една и съща безвуксна супа, приготвена в някой неособено хигиеничен заводски стол. Втръсва ми, а вече няма и какво да открия в тези отзиви. Хистеричното им поведение е полуфабрикат на една нездравословна социална среда. Особено жалка е манията за мерене на..."мъжко достойнство", замаскирано като мерене на интелект, човек изпитва желание да си го мери, само ако страда от комплекс, предизвикан от личната му несигурност.
цитирай
7. tutankhamon661 - cefulesteven
08.09.2011 19:52
Никой не трие без причина. Щом го правят, значи е заслужено.
Здрава модерация му е майката - навсякъде е така!
Боклуците защо не отидат да се оплачат в друг сайт? Ще ги спукат от присмех. Тук даже е по-свободно изказването.
Колко тъп трябва да е човек, за да бърка модерация с цензура? Hе вярвам да има чак толкова закъсали. Значи нарочно говорят - така им изнася.
А на мен пък не ми пука за мнението им. В моя блог аз "коля и беся". На който не му харесва, да не влиза!
цитирай
8. cefulesteven - Така е, ограничаването на достъпа ...
08.09.2011 20:03
Така е, ограничаването на достъпа на злоупотребилите с правата си, автоматично реабилитира правата на тези, които са накърнени.

Когато някой непрестанно коментира, заедно с теб, какви са били и тези, които те четат и изповядват различно от "пророческото му мнение", той разваля по-важна тема, около която може да се завърти дискусията.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8442468
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930