Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2012 18:28 - Страхове
Автор: cefulesteven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1509 Коментари: 6 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Една нощ видях страха си - 
като малко кученце пред вратата,
и най-добре беше да го изгоня,
както се постъпва със страховете,
но то скимтеше премръзнало,
гладно беше и търсеше някого,
направих му попара
от корите хляб за хвърляне
и малко гореща вода,
на другия ден му купих мляко
и го хранех, 
макар да виждах с очите си
как малкият ми страх расте,

стана голям рошав звяр
и ближеше ръцете ми,
не го научих да носи обувките ми
и все се чешеше, и когато няма бълхи,

нощно време лаеше,
често не ме оставяше да заспя
и най-добре беше да го изгоня,
както се постъпва със страховете,
но твърде се беше привързало към дома,
трябваше да го убия, за да не се върне,
нещо, което ми се струваше зверски,

както и това да го вържа на двора,
а то все по-здраво ставаше,

пази ми дома,
седне ли пред вратата ми 
с отпуснат език, 
задиша ли учестено
и те погледне косо,

последното, което ще допуснеш е,
че това е просто мой страх. 

Съзрял, вече съзнаваше какво пази!

Умно куче са
добре отгледаните страхове..
.



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malchaniaotnadejda7 - :) Здравей, Стефане!
09.02.2012 18:48
Много е хубаво. Толкова жив истински стих, че е като едно добре отгледано куче... Поздрави!

"Умно куче са
добре отгледаните страхове..."
цитирай
2. cefulesteven - Уверил съм се: наистина са умно к...
09.02.2012 18:51
Уверил съм се: наистина са умно куче.

Благодаря ти, Надя.

Мисля да пусна още няколко такива състояния. Наистина, много държа на твоето мнение.
цитирай
3. kass - хубаво написано
09.02.2012 19:08
Богобоязливостта е едно добре отгледано куче пазач...
Поздрави!
цитирай
4. cefulesteven - Богобоязливостта е едно добре о...
09.02.2012 19:13
kass написа:
Богобоязливостта е едно добре отгледано куче пазач...
Поздрави!


Да. Преди всичко.
Но не е само тя, защото страха все пак е инстинкт, инстинкта е природа. Важно е, обаче, човек да се отнася разумно със своята, че ето природата до какви стихии води, ако липсва разумното отношение. Често засягам темата за природата в самите нас. Сега се сещам, че ти хареса разказа ми: "Шансовете на звяра", който публикувах навремето.
цитирай
5. indi - !!!
09.02.2012 23:56
Аплодисменти!!! Това е едно от най- добрите не само твои неща, а и в литературата! Е ако това не си го пуснал в конкурса на Бунтарите,направо си за...ухапване!:))
Поздрави!
цитирай
6. cefulesteven - Аплодисменти!!! Това е едно от най- ...
10.02.2012 08:28
indi написа:
Аплодисменти!!! Това е едно от най- добрите не само твои неща, а и в литературата! Е ако това не си го пуснал в конкурса на Бунтарите,направо си за...ухапване!:))
Поздрави!



Благодаря ти, благодаря ти, Стефи. Нямаше как да го пусна в конкурса, защото вече съм го публикувал. Включително и в Бунтарите. Отлагах до последния момент участие, че бях в период на завършване на роман. Битова трилър - драма и имаше в основата й два действителни случая. Надявах се да приключа навреме и да съм зареден за конкурса, защото усещането беше в тематиката. Но не се справих със сроковете.

Но сега...Толкова ме зарадва, че имам чувството, че съм взел участие и си имам номинация.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8435830
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112557
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930