Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2017 15:00 - Избави душата ми от плевелите на Злото
Автор: cefulesteven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 939 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 10.07.2017 15:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Избави душата ми от плевелите на Злото, които волно или неволно засявам, без да го съзнавам... и те избуяват, и задушават щастието, което си ми дарил, избави ме от болката на зли спомени, нека хората, които съм наранил да ме простят, да се затворят раните им и те да ги забравят, защото е двойно злото, което съм им причинил, първо болката от онова страдание, което заради малкото си разум, потикван от порочни помисли, от себелюбие и егоизъм, от плътска страст или желание да докажа превъзходство, от дявола изкусен или подведен от зли хора и суета световна, от страх прекален за себе си или повлечен от стихиите на времето, от собствената си глупост или безумие, от малодушие пред животното в себе си или затуй, че се поклоних пред собствения си интелект като пред божество и виждах в него свое величие, а то беше на дявола
и се изгубих в мрачните му лабиринти,
и стенех в тях, и търсех изхода, ослепял за доброто

и в това си безумие проклех някого, оскърбих другиго,сбих се с другиго, стотици осъдих в сърцето си, присмивах се и мамех, прелъстявах или се поддавах на лъст корях и без съчувствие
с това

нараних първи път,
а втори път, че с тази рана и причинената от мен болка, изкусих всички те да ме мразят с което явявайки се съучастник на дявола погубвам душите им до днес... Затвори раните им Господи, за да затвориш моите, избави ме от бесовеете и страховете, от натрапчивите мисли за фаталност, за да бъда чист пред теб и хората, които още ме обичат.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8405736
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031