Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2020 16:40 - Кампанийните герои
Автор: cefulesteven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 335 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Чета натам-насам, че имало нови герои: доброволци, които чистели коридорите на "Пирогов". Не съм този, който е редно да дава оценки, като не правя нищо, по-добре да не преча на тези, които правят. Вероятно и психопрофила на тези доброволци е твърде разнообразен и сред тях има идеалисти, има човеколюбци, има хора с младо сърце и същност, които искат да сторят нещо, независимо какво за да направят света по-добър, сигурно има и някой келеш, който не знае за какво е там и как се е озовал (всъщност той ми е най-симпатичен и аз не знам защо), може би...Казах "може би", подчертавам "може би", просто изключвам невъзможното, а това, което остава би могло да е истина, колкото и "невероятно да звучи", а в крайне сметка не звучи, чак толкова невероятно...Сред тях има и полуанонимна личност, която ги е организирала по по-висша поръчка...

Все пак колко хубаво звучи: доброволци помагат...

По време, когато е станало много съмнително понятието "демокрация, права и свобода"

Както и да е, тези хора наистина правят добро.

Няма да бързам да ги нарека герои, а и патоса ме плаши.

Защото утре може да решат доброволци да помагат не на медиците, а на войниците и полицията. И да им разрешат.

Милиция.
Паравоенни формирования.

Ако ще и джуджетата на Дядо Коледа да ги наречем от тези "герои" ще ми се изправи косата. Даже ми се изправя като си го помисля.

Винаги имам съмнения към героите на обществените кампании, които често, много често са скрито пропартийни.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8440864
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930