Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2017 15:41 - Брутално: Роми пребиха с бухалки и дървета майка и 14-годишната й дъщеря в монтанско село! (СНИМКИ/ВИДЕО 18+)
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 673 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тумба роми пребиха брутално майка и 14-годишната й дъщеря. Екшънът се е разиграл посред нощ в монтанското село Мокреш преди няколко дни, съобщава IBTnews.bg, позовавайки се на другата дъщеря на жертвата Мила Михайлова. „Тази нощ майка ми и 14-годишната ми сестра Ния са били бити брутално от цигани над 10 човека с бухалки и дървета. Конфликтът е започнал преди няколко дена, след като въпросните са отровили кучето на майка ми. Тя е стоматолог на 51 години и се грижи за непълнолетната ми сестра”, пише младата жена и добавя, че иска справедливост и наказания. Мила изпраща снимки от нараняванията, които са получили майка й и сестра й след зверския побой. IBTnews.bg. разпространи и видео, на което 51-годишната зъболекарка, която е по-тежко пострадала, се обръща със зов за помощ. Тя се страхува за живота на децата си, понеже според нейните думи насилието над тях няма да спре. „Бяхме нападнати, детето ми бе подлъгано от дома ни от съседи от ромски произход. Нападението е предварително замислено. Чух детето ми да пищи, те започнаха да го влачат. Подгоних ги с нож, но те ме удариха с тъп предмет по тила. Последва нов удар. После закараха Ния в двора си. Блъснаха я в шахта, удариха я по главата”, разказа жената и показа нараняванията си след инцидента. Въпросните хора твърдят, че ние сме ги нападнали. Искам да попитам хората: Ако вашето дете го влачат по улиците, с нож ли ще излезете или с бяла калъфка за възглавница?”, попита тя.   „Няма никакво адекватно действие към момента, нито от ломска полиция, нито от прокуратура, медии които идваха … сигналът не знам къде е потънал. Искам аз да питам: Оттук нататък, с това дете, аз и тя сами в това село, как да продължаваме да живеем? Въпросните хора вече са се нахъсали на макс...”, оплаква се потърпевшата.   

image

image

image

https://www.blitz.bg/kriminalni/prestplenie/brutalno-romi-prebikha-s-bukhalki-i-drveta-mayka-i-14-godishnata-y-dshcherya-ot-montansko-selo-snimkivideo-18_news526693.html?utm_medium=Facebook&utm_campaign=blitz&utm_source=blitz




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20224265
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71323
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930