Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2010 13:48 - Злата сила
Автор: cefulesteven Категория: Поезия   
Прочетен: 1129 Коментари: 3 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тъй както странствах във Страната
и лутах се без цел и без подслон,
срещнах дъщеря на Сатаната-
пазителка на чер закон.

Вещица с черти на ангел,
с гърди лишени от душа,
красавица с морал пропаднал,
приютила в пазвата си змия.

Покани ме на ритуал разгулен
и, както дирех покрив за нощта
и склонен бях към авантюри,
приех поканата на таз жена.

Въведе ме през тъмни коридори,
застлани със скелети и гниещо месо,
накрая портата отвори
и откри ми свойто общество.

Поклоници наивни, алчни,
извиващи гръбнаци кат стебла,
сношаващи се с безгръбначни,
омаяни от месса зла.

Сърцата им във чашата магия
варяха се в отровата, греха,
от които тя ми даде да отпия,
за да се отдам и аз на сладостта.

В отварата на злата сила
и гущери, и сатанинска пот,
по рецепта стара бе сваирла
еликсир за сладостен живот.

Отварата без отврат да погълна,
между бедрата си като чаша тя изля,
зашепна ми да я прегърна,
омаи ме със магически слова.

Кошмар в реалност затанцува,
отвратта се влюби в сладостта,
поглед ми пиян се залюбува,
възбуда тръпнеше по моята уста.

Ръцете ми чужди, отмалели,
треперяха от желание и страст,
мислите ми-птици отлетели,
нямаха над тялото ми власт.

Понечих, но ръцете ми удари
споменът за любовта,
сладостта без дяволски отвари
и без веригите на сила зла.

Чашата се пръснна на парчета,
изчезна във зловонни димове,
чашата не бе магьосница проклета,
чашата бе моето сърце.

Тъй както странствах си в Страната
и премеждия като цветя берях,
се срещнах с една прекрасна непозната
и в нея истинската прелест опознах.

Напомняше за щерката на Сатаната,
толкова красива бе и тя,
но в гръдта си имаше душата
и без магия твореше чудеса....

 



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. firefly1 - Много хубав стих! Поздрави! :)
27.05.2010 14:57
Много хубав стих! Поздрави! :)
цитирай
2. cefulesteven - Благодаря ти. Благодаря ти.
27.05.2010 16:08
Благодаря ти. Благодаря ти.
цитирай
3. miaa - Толкова мъдрост и размисъл! Браво, ...
27.05.2010 16:18
Толкова мъдрост и размисъл! Браво, Стеф!
Продължавай с хубавите стихове:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8431890
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930