Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2010 22:56 - Да обявя и аз конкурс за поезия
Автор: cefulesteven Категория: Поезия   
Прочетен: 878 Коментари: 1 Гласове:
14

Последна промяна: 04.06.2010 23:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Очаквайте утре да пиша същественото, защото сега не съм в състояние. Уморен съм, изтощен съм, най-вече от положителни емоции. Но отново: конкурс за поети. Няма общо с конкурса на Пегас, нямам намерение да навлизам в територии или да правя нещо, което е достатъчно добре направено. Става въпрос за нещо съвсем различно. Няма да има първо, второ и така нататък места. Просто стиховете, които влязат в концепцията, ще бъдат публикувани във в-к BG Север,

петък 18.06.2010


на една доста хубава страница, която съм натоварен да съставя.

И понеже с blog.bg вече съм дълбоко емоционално свързан. И понеже обичам поезията, а много от стиховете на блогърите тук ми харесват, предложих и бе приета идеята ми. И понеже страницата трябва да има тема, а е лято - сезон на трепетите, нека темата да е:

Лято, нежност, еротика

рубриката: Поети - blog.bg

От сега да си кажа: нямаме претенции да изберем най-доброто или най-гениалното, а най-подходящо за страницата.

Друго обаче ми се върти из главата - ако предизвика интереса ви е възможно да не е едноактов конкурса, а да има и други случаи, да се превърне дори в традиция.

Мисля, че това е само една от многото позитивни крачки, които се правят в насока за популяризацията на стиховете.

Но зависи от интереса ви.

И така, до сега говорих еднолично, защото все някой трябва да застане, че да го трепят с камъни недоволните, но:

в-к BG Север  обявява конкурс за поезия. Подробностите утре.






Тагове:   конкурс,   обявя,


Гласувай:
14



1. divna8 - УРАААА...
06.06.2010 13:08
за идеята... :)
Поздравения! Важно е - за солидаризиране на хората и творците - да се иициират подобни проекти! Подкрепям те, Стефане :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8404899
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031