Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2010 09:49 - Искам да погаля...
Автор: cefulesteven Категория: Поезия   
Прочетен: 2291 Коментари: 12 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Искам да погаля...
мислите ти,
най - неприличните
и недопустимите,
скритите под ципести
воали,
тези които
се разтварят
само в съня ти,
тези които
болят от възбуда,
но не вярваш,
че ги имаш
и приличат
на порочни,
а са невинни,
толкова невинни,

че танцуват
голи
сред настръхнали
мълчания...

без да съзнават
своята
предизвикателна
уязвимост.
 



Гласувай:
14



1. kiberdanna - Прочетох и вече може да започва с...
09.06.2010 09:52
Прочетох и вече може да започва скучната част от деня. Ще си нося нещо свежо през оставащите ми часове.
цитирай
2. анонимен - oooooooooo stef. . ti ako znae6 az ...
09.06.2010 09:53
oooooooooo stef..ti ako znae6 az kakvi perverzni misli imam... 6te se upla6i6 be 4ove4e..dosta sa neprili4ni..i kolkoto i da si razkreposten... biha te vtre6tili..noooooooooo vseki si ima fantazii... neka da im dadem volq..ti gi izrazqva6 4rez pisane.. az sa6to noooooooo donqkade..i poneje energiqta ostava skrita v men...sam vinagi v prevazbudeno sastoqnie na misalta..
цитирай
3. psihopat - Още по-страстно от "Искаш ли ...
09.06.2010 09:54
Още по-страстно от "Искаш ли ме?", защото там мъжа пита, а тук казва: "Искам!"
Допълват се и се завършват, това са двете състояния на една и съща влюбеност.
цитирай
4. анонимен - все едно си двама човека в поезията и ...
09.06.2010 09:56
все едно си двама човека в поезията и прозата
цитирай
5. cefulesteven - Прочетох и вече може да започва с...
09.06.2010 10:07
kiberdanna написа:
Прочетох и вече може да започва скучната част от деня. Ще си нося нещо свежо през оставащите ми часове.



Не приличаш на човек, който води скучен живот, но думите ти ме ласкаят и усмихват.

Свеж ден и успех.
цитирай
6. cefulesteven - oooooooooo stef. . ti ako znae6 az ...
09.06.2010 10:15
анонимен написа:
oooooooooo stef..ti ako znae6 az kakvi perverzni misli imam... 6te se upla6i6 be 4ove4e..dosta sa neprili4ni..i kolkoto i da si razkreposten... biha te vtre6tili..noooooooooo vseki si ima fantazii... neka da im dadem volq..ti gi izrazqva6 4rez pisane.. az sa6to noooooooo donqkade..i poneje energiqta ostava skrita v men...sam vinagi v prevazbudeno sastoqnie na misalta..



Не забелязах нещо плашещо, нито пък нещо лошо.
И поне си признаваш, да пред себе си, но си признаваш, че имаш смущаващи те мисли.
Не бих ги нарекъл "перверзни", защото едва ли са.
Знаеш ли, кое е перврезно за мен? Да речем поведението на някои мои "фенове" и "фенки", които денонощно висят в блога ми, четат ме много внимателно, сипят с ругатни написаното, което явно не им харесва, но явно не са способни да го прескочат и да не го прочетат. Самоизмъчват се, търсейки близост с различие, което не могат да понесат.
Забелязах такива и в блога на Сексмания, преди дни.

Ей това е перверзно, а изкушенията на плътта за които най-вероятно говориш: ами всеки ги има.
цитирай
7. cefulesteven - Още по-страстно от "Искаш ли ...
09.06.2010 10:15
psihopat написа:
Още по-страстно от "Искаш ли ме?", защото там мъжа пита, а тук казва: "Искам!"
Допълват се и се завършват, това са двете състояния на една и съща влюбеност.


Не бях открил мета - връзка, случайно стана, че ги пуснах едно след друго и като забеляза така ме усмихна!!!
цитирай
8. cefulesteven - все едно си двама човека в поезията и ...
09.06.2010 10:16
анонимен написа:
все едно си двама човека в поезията и прозата


Може:)))
цитирай
9. miaa - Чудесен стих! Емоцонално наситен!
09.06.2010 11:10
Искам да погаля мислите ти
Излитащи , като птича песен
Усмихнати , необятни
Обичащи до полуда..
Усмивки:))) И хубав ден!
цитирай
10. анонимен - daaaaaaa to4no za izku6eniqta na ...
09.06.2010 11:16
daaaaaaa to4no za izku6eniqta na platta govoreh... tam mislite sa mi perverzni.....ina4e v otno6eniqta s hotata v na4ina na mislene za samiq jivot..mislite sa mi dosta 4isti..daaaaaaaaa malko stranni, no 4isti..eto setga v momenta slu6am kak za rannoto hristiqnstvo seksa bil zlo..iz4adie adovo..iiiiii az da se saglasq s tova li..da povqrvam na tezi izmi6lutioni li..da povqrvam v greha na platta li..ami ne stef..nooooooo horata sa bili darjani v strah..to i sega e taka..no metodite sa po razli4ni...... a otnosno temata... daaaaaaaaa haresva mi kak razsajdava6..nooooo az sam izumena ot stihovete koito pi6e6..napravo sam izumena..tuka iz skaipa si se 6eguvam...4e sigurno si strahoten lubovnik...ne6to za koeto me4tae vsqka jena..4est i po4itaniq stef...
цитирай
11. cefulesteven - Искам да погаля мислите ти Изл...
09.06.2010 11:34
miaa написа:
Искам да погаля мислите ти
Излитащи , като птича песен
Усмихнати , необятни
Обичащи до полуда..
Усмивки:))) И хубав ден!



Искам да погаля мислите ти -
тези които като прозрачна нощница обвиват тялото ти,
които леко хапят
и попиват в кожата ти
и приличат на съновидение,

а ако не бяха реалност,
не би имало изобщо истина.
цитирай
12. cefulesteven - daaaaaaa to4no za izku6eniqta na ...
09.06.2010 11:36
анонимен написа:
daaaaaaa to4no za izku6eniqta na platta govoreh... tam mislite sa mi perverzni.....ina4e v otno6eniqta s hotata v na4ina na mislene za samiq jivot..mislite sa mi dosta 4isti..daaaaaaaaa malko stranni, no 4isti..eto setga v momenta slu6am kak za rannoto hristiqnstvo seksa bil zlo..iz4adie adovo..iiiiii az da se saglasq s tova li..da povqrvam na tezi izmi6lutioni li..da povqrvam v greha na platta li..ami ne stef..nooooooo horata sa bili darjani v strah..to i sega e taka..no metodite sa po razli4ni...... a otnosno temata... daaaaaaaaa haresva mi kak razsajdava6..nooooo az sam izumena ot stihovete koito pi6e6..napravo sam izumena..tuka iz skaipa si se 6eguvam...4e sigurno si strahoten lubovnik...ne6to za koeto me4tae vsqka jena..4est i po4itaniq stef...



Щом се харесват, ще пускам още от тези "стихове": и вчера го писах: изживявания са, които някак си съм успял да уловя в стихоподобията си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8445434
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112561
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930