Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2010 14:38 - Във фразата "циганска престъпност" няма ксенофобия
Автор: cefulesteven Категория: Политика   
Прочетен: 8039 Коментари: 35 Гласове:
19

Последна промяна: 14.07.2010 14:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Някои разсъждения провокирани от постинга на borislavtodorov

При изричанията на слосъчетанията “италианска мафия” или “руска мафия”, фрази широко използвани у нас и по света, нелишени от своето съдържание, последното което може да се търси у употребилият ги е ксенофобско отношение, спрямо националността която във фразата съчетана с думата мафия, определя характера на престъпното формирование.

Макар за мафия е трудно да се говори, ако формированието не е международно, все пак има и национален признак, обективен и доминиращ в организацията, маниера и интересите й. 

По-същият начин, днес и у нас се употребява и фразата: “циганска престъпност”, защото обективно има такава, употребява се дори от хора, които намират думата “националист” за обидна, които употребяват думата “патриотар” иронично, които нямат общо нито с бръснатите глави, нито с самонабеждаващи се като националистични партии. И тук не се касае за съучастие в ескалирането на етническо напрежение, а за обективно разграничаване на системата на една престъпност, която отдавна се превърна в общонационален проблем. Самият употребявайки понятието циганска престъпност, го правя не с омраза, а напротив чувствам се солидарен с онзи циганин, който иска да живее нормален живот, а който не може да излезе от блатото на средата си.

Живял съм сред цигани. Работил съм с цигани. Познавам човеци сред тях. Което винаги ме е впечатлявало: вродено интелигентното чувство за автоирония, контрастираща ярко на ограничеността им, следствие по-скоро на бит, отколкото на липса на интелектуални качества. Което най-силно ме е боляло: неграмотни, буквално не знаещи буквите млади хора, при това някои от тях, стегнати, добре облечени, чисти. Някои от тях не искат да е така, но просто не могат да си представят, че е различно. Желаят да имат работа, а освен за тежка физическа и зле платена, те не са способни на друга. Защото средата в която са отраснали и която ги е формирала им е внушила, че от нея не могат да се откъснат, че това им е родното, генетичното, че са друга порода. Не българският национализъм или ксенофобско отношение, а тяхната собствена среда. Родители, които не пращат детето си в училище, защото са напълно убедени от околните, същите като тях, че училището е безсмислено. По-големите, които ги учат да си


“вадят хляба” понякога и с труд, най-малкото с известни “мъжки умения” и развиване на физическата сила, но често с по-лесното, което приемат за “труд” разфасоването на някакъв неясен им във функциите си, но ясен като материя метален прибор по улиците, дребните далавери, циганин непременно трябва да направи една покупко-продажба през деня, ако ще това да е на загуба, само заради поддържането на форма. От ранно детство е и тренинга в мирогледа: утре не съществува. Не е ясно какво ще стане с теб. Живей сега, че не е ясно дали ще имаш тази възможност по-късно. Страшно екзистенциално! Няма що! Масова психологическа настройка като на бойно поле, пълно самоотричане от каквото и да е било бъдеще, а в същото време масово “производство” на такова, чрез постоянното правене на деца, колкото организъм издържи. От първата част от мирогледа им се възползват и някои чорбаджии, които са си чисти българи. Колко му е да наемеш да ти работи някой, че дори и с малко по-високо възнаграждение, стига да не му плащаш осигуровки. И вълкът сит и агнето цяло. Циганинът не му пука, че утре може да му бъде бита дузпата, че някой ден ще остарее, даже е и доволен, че работи, а в същото време си взема и някой лев социални помощи или гориво за зимата /което автоматично продава/, после като остане на студено, действа екстремално, както във всичко останало в живота, защото докато се усети човека е попаднал в онова “бъдеще”, което преди дни не е вярвал, че има. Лесен е за вербуване, лесен е да се замесва в каши, а едни много по-големи цигани и много по-далновидни са доволни, че имат такава “бойна маса”. Основното оръжие на организираната престъпност винаги е била бедността, не поединичната, масовата и доброто й използване. Докато едни обедняват, най-удобно е на други да забогатяват. За това и този безотговорен начин на живот се поощрява, а той е маята за тази престъпност, която наричаме “циганска”.

 


Тагове:   ксенофобия,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rat - Понятието мафия се свързва с нещо ...
14.07.2010 14:57
Понятието мафия се свързва с нещо организирано. Нещо, което в организационен план се идентифицира с произход, наследство, интереси и т.н.
Това, което тук се влага в "циганска престъпност" е нещо хаотично и безразборно. То е чисто и просто престъпност. Няма как циганите да са нашият най-голям проблем. Това е смешно като твърдение в държава, в която един двама бизнесмена могат да контролират цели градове, от полицията до съда. В една държава, в която обикновен митничар живее като цар без никой да посмеее да го докосне дори.
Стига избиване на комплекси. Престъпността няма етнос. Характерно за бедните общества е избуяването на национализъм и патриотарство от подобен примитивен тип.
цитирай
2. cefulesteven - Понятието мафия се свързва с нещо ...
14.07.2010 15:07
rat написа:
Понятието мафия се свързва с нещо организирано. Нещо, което в организационен план се идентифицира с произход, наследство, интереси и т.н.
Това, което тук се влага в "циганска престъпност" е нещо хаотично и безразборно. То е чисто и просто престъпност. Няма как циганите да са нашият най-голям проблем. Това е смешно като твърдение в държава, в която един двама бизнесмена могат да контролират цели градове, от полицията до съда. В една държава, в която обикновен митничар живее като цар без никой да посмеее да го докосне дори.
Стига избиване на комплекси. Престъпността няма етнос. Характерно за бедните общества е избуяването на национализъм и патриотарство от подобен примитивен тип.


Никъде не съм споменал: "циганите са нашият най-голям проблем", както и да е. Няма да го спомена, защото не ми минава нищо подобно през главата. Моля те, не ми го вмятай:) За бедните общества и национализма и патриотарството е съвсем друга тема.
Остава има ли организиран характер циганската престъпност? Мисля, че да се отрече, че има и такъв е абсурдно, след като се говори за цигански кланове, за войни между тях. И то не само се говори, а ги и има. По-важно е, че предпоставките за създаване на тази "най-обикновена престъпност" са организирани, те следват един колективен дух. И аз го описах. И пак ще подчертая, като човек и живял и работил с много цигани. До скоро, до много скоро.
цитирай
3. gothic - Да ама това, което си написал не е...
14.07.2010 15:30
Да ама това, което си написал не е"толерантно", Стефо. боя се, че станахме прекалено толерантни. Или ни наложха да бъдем такива....
цитирай
4. cefulesteven - Да ама това, което си написал не е...
14.07.2010 15:34
gothic написа:
Да ама това, което си написал не е"толерантно", Стефо. боя се, че станахме прекалено толерантни. Или ни наложха да бъдем такива....


Дамм:) Тъй е за жалост. И не мога да не се усмихна много, много горчиво.
Защото адреса на толериране е адски объркан. Защото за да толерираш едно човешко същество, една личност, нищо че е циганин, не трябва да си толерантен към блатото, което живее, което го претапя в себе си и лишава от бъдеще.

цитирай
5. zadnik - Това се получава благодарение на ...
14.07.2010 16:26
Това се получава благодарение на комунистите, които през 60-70те създават гетата, вместо да се опитат да направят някакво приобщаване.
Затвори ги в най-делчните краища на града, без канализация и ги оставяй да се оправят....
Единственото спасение е образованието за тях.

Мисля че поста ти е много добър, и на място. Най-сетне някой да не си избива собствените комплекси и собствените незгоди върху най-бедната и мизерната част от Българското население!!!
цитирай
6. gothic - Именно. . . адреса на толерантно...
14.07.2010 16:27
Именно...адреса на толерантността е зверски объркан. И то умишлено. защото когато не си толерантен към социума, "толерастите" те обвиняват, че нарушаваш правата на малцинствата, каквито и да са те. Колкото удобно, нали?
цитирай
7. weki1968 - Напълно съм съгласен с теб Стефане. ...
14.07.2010 16:51
Напълно съм съгласен с теб Стефане.И аз съм работил с цигани и гледам трезво на проблемите като се опитвам да се боря с тях.БОГ да ни и на помощ да ги разрешим.
цитирай
8. cefulesteven - Това се получава благодарение на ...
14.07.2010 17:11
zadnik написа:
Това се получава благодарение на комунистите, които през 60-70те създават гетата, вместо да се опитат да направят някакво приобщаване.
Затвори ги в най-делчните краища на града, без канализация и ги оставяй да се оправят....
Единственото спасение е образованието за тях.

Мисля че поста ти е много добър, и на място. Най-сетне някой да не си избива собствените комплекси и собствените незгоди върху най-бедната и мизерната част от Българското население!!!


Само едно трябва да се вземе от "онова време" в отношението към тях. На времето баща ми беше преподавател в циганско училище, ако дете не идваше в часовете отиваха с патрулката да го вземат от къщи.

Благодаря ти.
цитирай
9. cefulesteven - Именно. . . адреса на толерантно...
14.07.2010 17:20
gothic написа:
Именно...адреса на толерантността е зверски объркан. И то умишлено. защото когато не си толерантен към социума, "толерастите" те обвиняват, че нарушаваш правата на малцинствата, каквито и да са те. Колкото удобно, нали?



Безкрайно удобно. Ще ти разкажа един случаи. Който е достатъчно показателен, поне според мен, до каква психоза са доведени самите цигани от постоянните проповеди за "толерантност". Работих в Панагюрище, смесен колектив. Нищо лошо не мога да кажа за циганите, а за това момче, което ще стане реч, най-малко. Даже навремето писах постинг за трогателната му история: "Ромска мадона". Пътуваме от Панагюрище до "Асарел" с бусче, неговата бригада обикновено идваше с тяхна частна кола, но в този ден, нещо повредена. Качват се тримата в бусчето, като той сяда на място, което един от шопите ни, просто не си даваше на никого и ако циганчето знаеше щеше да стане голям скандал, но понеже не знаеше, онзи зевзек съвсем кротко му каза, че той винаги стои на това място. При което циганчето позеленя от яд и щеше наистина да се стигне до сблъсък заради такава дреболия. "Аз какво съм по-малко от теб!", пролича си, че е дяволски комплексиран в този момент, а то просто нямаше от какво. Лично аз ако бях седнал на това място щях да се дръпна, ако не със загрят врат, то поне след доста груби псувни. Не е имало етнически конфликти, псували сме се на майтап по етнически признак, по принцип това си е система в строителни бригади. Но е последното място, където може да се говори за етническа нетолерантност. Просто момчето е за мен зомбирано от фрази, че има нетолерантно отношение и много като него тълкуват всяка дреболия с подобно.
цитирай
10. cefulesteven - Напълно съм съгласен с теб Стефане. ...
14.07.2010 17:21
weki1968 написа:
Напълно съм съгласен с теб Стефане.И аз съм работил с цигани и гледам трезво на проблемите като се опитвам да се боря с тях.БОГ да ни и на помощ да ги разрешим.



Благодаря ти. Да, Бог да ни е на помощ!
цитирай
11. анонимен - цефуле не се срамувай от цвета на ...
14.07.2010 18:27
цефуле не се срамувай от цвета на кожата си
цитирай
12. анонимен - те са твои братя по цвят
14.07.2010 18:31
те са твои братя по цвят
цитирай
13. анонимен - стига писа глупости и порно - вземай ...
14.07.2010 18:32
стига писа глупости и порно - вземай лопатата и отивай при твоите другари и братя - ромите.
цитирай
14. cefulesteven - цефуле не се срамувай от цвета на ...
14.07.2010 18:45
анонимен написа:
цефуле не се срамувай от цвета на кожата си


Нямам причина за срам, щом не се крия в анонимност:)
цитирай
15. razkazvachka - човеците и другите
14.07.2010 19:11
не се делят според цвета на кожата - човек понякога става твърде емоционален - но разумът не е в разделението - макар че... и на мен ми се струва, че точно циганските гета са едно целево изработено оръжие на нечии интереси от типа "разделяй и владей"
цитирай
16. cefulesteven - не се делят според цвета на кожата - ...
14.07.2010 19:20
razkazvachka написа:
не се делят според цвета на кожата - човек понякога става твърде емоционален - но разумът не е в разделението - макар че... и на мен ми се струва, че точно циганските гета са едно целево изработено оръжие на нечии интереси от типа "разделяй и владей"


Същото мисля.
цитирай
17. анонимен - Ти си баш мангал бе
14.07.2010 20:28
Еь, бай Адолфе, бай Адолфе. Стига си лежал, ами ставай, че много работа те чака.
цитирай
18. neslanchice - Така е, Стеф...
14.07.2010 20:28
Няма ксенофобия, просто израз за явление - реално съществуващо, предизвикващо гняв на думи и страх и безотговорност като действия. Това не е толерантност, границата между толерантност и глупост в случая се размива... И не защото сме глупави - поне не всички, а защото за някого така е удобно, отдавна. И защото и черният, и белият човек се поддава на манипулации. Не разделям хората нито по цвят на кожата, нито по много други неща, съвсем съгласна съм с теб и постингът ти е точен и актуален, поздравления.

Само не мога да пропусна да кажа на ан. 11, 12, 13 да не се прави на по-глупав, отколкото е. Ако иска де :)))
цитирай
19. cefulesteven - Еь, бай Адолфе, бай Адолфе. Стига си ...
14.07.2010 20:37
анонимен написа:
Еь, бай Адолфе, бай Адолфе. Стига си лежал, ами ставай, че много работа те чака.


Толкова адекватен е отговора ти, че няма как да не се досети човек, че споделяш това, което говориш самотен с глава наведена към скута. Няма да те чуе обаче, а и да те чуе няма да те послуша, че да стане, да свърши работа и малко да мирясаш. То хората кучето си не наричат Адолф, ти онази си работа. Е, как да е работоспособна при такова отношение:)
цитирай
20. cefulesteven - Няма ксенофобия, просто израз за ...
14.07.2010 20:39
neslanchice написа:
Няма ксенофобия, просто израз за явление - реално съществуващо, предизвикващо гняв на думи и страх и безотговорност като действия. Това не е толерантност, границата между толерантност и глупост в случая се размива... И не защото сме глупави - поне не всички, а защото за някого така е удобно, отдавна. И защото и черният, и белият човек се поддава на манипулации. Не разделям хората нито по цвят на кожата, нито по много други неща, съвсем съгласна съм с теб и постингът ти е точен и актуален, поздравления.

Само не мога да пропусна да кажа на ан. 11, 12, 13 да не се прави на по-глупав, отколкото е. Ако иска де :)))



Да ти кажа, имам чувството, че ан. 11, 12, 13 имам чувството, че не се старае особено да се представи глупав. :)
цитирай
21. neslanchice - Очевадно е, че не се старае.
14.07.2010 20:47
Ама съм толерантна, все пак :)))
цитирай
22. анонимен - na sapun
14.07.2010 20:48
smart za ciganite i turcite deeeba tva mrasno plemena
цитирай
23. анонимен - хахах
14.07.2010 22:12
rat написа:
Понятието мафия се свързва с нещо организирано. Нещо, което в организационен план се идентифицира с произход, наследство, интереси и т.н.
Това, което тук се влага в "циганска престъпност" е нещо хаотично и безразборно. То е чисто и просто престъпност. Няма как циганите да са нашият най-голям проблем. Това е смешно като твърдение в държава, в която един двама бизнесмена могат да контролират цели градове, от полицията до съда. В една държава, в която обикновен митничар живее като цар без никой да посмеее да го докосне дори.
Стига избиване на комплекси. Престъпността няма етнос. Характерно за бедните общества е избуяването на национализъм и патриотарство от подобен примитивен тип.


Аха, относно патриотизма и национализма. Дали американците и германците са най-бедните и западнали общества? Тъй като там и двете са застъпени силно. И не, циганска престъпност не е ксенофобия, а е факт, който ни заобикаля. Този израз е олицетворение на дадено реално и физическо положение. Трябва да си сляп или пък съвсем заслепен от своята собствена визия за анти-национализъм за да не го виждаш. Циганската престъпност е реална, осезаема и в толкова голям размер, че само обществено неотговорен (и дори безотговорен) човек може да я отрича и да отбягва директната дискусия за нейното отстраняване.
цитирай
24. cefulesteven - Понятието мафия се свързва с нещо ...
14.07.2010 23:30
анонимен написа:
rat написа:
Понятието мафия се свързва с нещо организирано. Нещо, което в организационен план се идентифицира с произход, наследство, интереси и т.н.
Това, което тук се влага в "циганска престъпност" е нещо хаотично и безразборно. То е чисто и просто престъпност. Няма как циганите да са нашият най-голям проблем. Това е смешно като твърдение в държава, в която един двама бизнесмена могат да контролират цели градове, от полицията до съда. В една държава, в която обикновен митничар живее като цар без никой да посмеее да го докосне дори.
Стига избиване на комплекси. Престъпността няма етнос. Характерно за бедните общества е избуяването на национализъм и патриотарство от подобен примитивен тип.


Аха, относно патриотизма и национализма. Дали американците и германците са най-бедните и западнали общества? Тъй като там и двете са застъпени силно. И не, циганска престъпност не е ксенофобия, а е факт, който ни заобикаля. Този израз е олицетворение на дадено реално и физическо положение. Трябва да си сляп или пък съвсем заслепен от своята собствена визия за анти-национализъм за да не го виждаш. Циганската престъпност е реална, осезаема и в толкова голям размер, че само обществено неотговорен (и дори безотговорен) човек може да я отрича и да отбягва директната дискусия за нейното отстраняване.



Възможно е тези дни, подчертавам: възможно е, да чуем поредната шокираща новина. И лесно може да се допусне с коя престъпност пак е свързана.
цитирай
25. анонимен - Скрий се някъде, путьо недоклатен!
15.07.2010 07:20
Скрий се някъде, путьо недоклатен!
цитирай
26. vmir - Във фразата няма ксенофобия, има само псевдо-антиксенофоби, за които е изгодно
15.07.2010 09:57
да се правят на цигански защитници срешу част от парите за циганите.
цитирай
27. cefulesteven - да се правят на цигански защитници ...
15.07.2010 10:02
vmir написа:
да се правят на цигански защитници срешу част от парите за циганите.


Или наивност у хората, които не са лично заинтересовани като тези които визираш.

цитирай
28. demonwind - Характерно за бедните общества е избуяването на национализъм и патриотарство от подобен примитивен тип.
15.07.2010 10:18
Чудно ми е Германия или Холандия дали са бедни общества, понеже там има доволно количество неонацисти, расисти и ксенофоби, готови всеки момент да изригнат и да изхвърлят черната мързелива напаст от държавите си. Друг е въпросът, че покрай сухото ще изгори и суровото, сиреч хората с различен от белия цвят на кожата, които работят честно, ще изгърмят също, което пък никак не е добре. В България също има доста работещи честно цигани. Познавам някои цигани, които се борят с живота с нокти и зъби, но нито продават дрога, нито ходят да убиват по улиците или по къщите възрастни хора. Тези хора не бива да пострадат. Трябва да го отнесат всички неработещи мангали, корумпирани хора от властта, "бизнесмени", нелегални имигранти от цигански държави (предимно мюсюлмански). Всичко това се поставя под общ знаменател и право в урановата мина! Още Гошо Тарабата го е казал едно време - КОЙТО НЕ РАБОТИ, НЕ ТРЯБВА ДА ЯДЕ! Само дето май (по вина на големите умни глави горе) за мангалите тази максима не важи.
цитирай
29. анонимен - Циганите смятат, че им се полагат ...
15.07.2010 10:32
Циганите смятат, че им се полагат неограничени права и никакви задължения и отговорности. Според тях държавата е длъжна да се грижи за тях, докато те тероризират обществото с просия, измами, кражби и убийства. Не е оправдание това, че "блатото" било виновно, че децата им не ходят на училище и стават паразити като родителите си. Когато раждаш дете на 13, само за да крънкаш социални помощи от държавата и вместо да учи, го пращаш да краде, проси или да се продава, отговорността си е изцяло твоя. И пак стигаме до това, че държавата с бездействието си създава у циганите нагласата, че "така може".
цитирай
30. cefulesteven - Чудно ми е Германия или Холандия ...
15.07.2010 10:34
demonwind написа:
Чудно ми е Германия или Холандия дали са бедни общества, понеже там има доволно количество неонацисти, расисти и ксенофоби, готови всеки момент да изригнат и да изхвърлят черната мързелива напаст от държавите си. Друг е въпросът, че покрай сухото ще изгори и суровото, сиреч хората с различен от белия цвят на кожата, които работят честно, ще изгърмят също, което пък никак не е добре. В България също има доста работещи честно цигани. Познавам някои цигани, които се борят с живота с нокти и зъби, но нито продават дрога, нито ходят да убиват по улиците или по къщите възрастни хора. Тези хора не бива да пострадат. Трябва да го отнесат всички неработещи мангали, корумпирани хора от властта, "бизнесмени", нелегални имигранти от цигански държави (предимно мюсюлмански). Всичко това се поставя под общ знаменател и право в урановата мина! Още Гошо Тарабата го е казал едно време - КОЙТО НЕ РАБОТИ, НЕ ТРЯБВА ДА ЯДЕ! Само дето май (по вина на големите умни глави горе) за мангалите тази максима не важи.



Много хубаво беше, че написа и това за честно работещите цигани. Колкото и невероятно да изглежда заради другите, заради тези които създават проблемите, все пак ги има. Лично познавам неедин, честно да си кажа, когато става въпрос за тежка, физическа, нискоквалифицирана работа я вършат далеч по-добре. Освен наистина невероятна физическа издръжливост/а да го кажа точно аз, значи наистина става въпрос за невероятна/, проявяват и сърце, че чак понякога изглеждат натегачи/което не говори зле за циганина, а за българите в подобен колектив/ но толерантността към циганията е най-нетолерантното отношение към такива хора.

Поздрави.
цитирай
31. cefulesteven - Циганите смятат, че им се полагат ...
15.07.2010 10:42
анонимен написа:
Циганите смятат, че им се полагат неограничени права и никакви задължения и отговорности. Според тях държавата е длъжна да се грижи за тях, докато те тероризират обществото с просия, измами, кражби и убийства. Не е оправдание това, че "блатото" било виновно, че децата им не ходят на училище и стават паразити като родителите си. Когато раждаш дете на 13, само за да крънкаш социални помощи от държавата и вместо да учи, го пращаш да краде, проси или да се продава, отговорността си е изцяло твоя. И пак стигаме до това, че държавата с бездействието си създава у циганите нагласата, че "така може".


Бездействието на държавата или по-скоро зловредните си действия наистина създава нагласата, а точно тази нагласа е блатото или поне най-важната и съставна част. По-сурово или по-философски погледнато, наистина не е виновно само то, защото човек винаги избира.
цитирай
32. gothic - Именно. . . адреса на толерантно...
15.07.2010 12:15
cefulesteven написа:
gothic написа:
Именно...адреса на толерантността е зверски объркан. И то умишлено. защото когато не си толерантен към социума, "толерастите" те обвиняват, че нарушаваш правата на малцинствата, каквито и да са те. Колкото удобно, нали?



Знам, Стефане....служил съм в строителни войски (недалеч от Асеновград впрочем), преди да се дипломирам съм работил в завод, в който имаше немалко цигани. И проблеми НИКОГА НЕ Е ИМАЛО. Проблемите ги създадоха изкуствено в последните 20-ина години....

Безкрайно удобно. Ще ти разкажа един случаи. Който е достатъчно показателен, поне според мен, до каква психоза са доведени самите цигани от постоянните проповеди за "толерантност". Работих в Панагюрище, смесен колектив. Нищо лошо не мога да кажа за циганите, а за това момче, което ще стане реч, най-малко. Даже навремето писах постинг за трогателната му история: "Ромска мадона". Пътуваме от Панагюрище до "Асарел" с бусче, неговата бригада обикновено идваше с тяхна частна кола, но в този ден, нещо повредена. Качват се тримата в бусчето, като той сяда на място, което един от шопите ни, просто не си даваше на никого и ако циганчето знаеше щеше да стане голям скандал, но понеже не знаеше, онзи зевзек съвсем кротко му каза, че той винаги стои на това място. При което циганчето позеленя от яд и щеше наистина да се стигне до сблъсък заради такава дреболия. "Аз какво съм по-малко от теб!", пролича си, че е дяволски комплексиран в този момент, а то просто нямаше от какво. Лично аз ако бях седнал на това място щях да се дръпна, ако не със загрят врат, то поне след доста груби псувни. Не е имало етнически конфликти, псували сме се на майтап по етнически признак, по принцип това си е система в строителни бригади. Но е последното място, където може да се говори за етническа нетолерантност. Просто момчето е за мен зомбирано от фрази, че има нетолерантно отношение и много като него тълкуват всяка дреболия с подобно.

цитирай
33. borsi - Преди няколко години две циганки ...
15.07.2010 12:54
Преди няколко години две циганки нападат майка ми (пенсионерка) на „базар Левски“ (Варна) и започват да и дърпат чантата. Майка ми обаче успява да удари едната и да я събори на земята и улавя другата. Притеклите се хора задържат циганките до идването на патрулната кола от 2 – ро РПУ Варна. Полицаите качват двете циганки в патрулката, а майка ми ходи пеш до РПУ – то, да пише жалба. След около 6 месеца получава писмо от прокуратурата във Варна – Делото е прекратено поради неизвестен извършител.
След година пред мой и на съпругата ми търговски обект циганки се опитват да обират наши клиенти. Жена ми започва да вика при което двама от циганите придружаващи крадлите за охрана, я нападат. Двамата полицаи от 1 – во РПУ Варна които винаги вървят след крадлите не се наместват. Хората наоколо св втурват на помощ на съпругата ми. Тя си вади медицинско и отива в 1 – во РПУ да подава жалба. Там чака 12 часа, но никой не иска да и приеме жалбата. Нямаше ме в града ни когато се прибрах първата ми работа бе да отида в управлението. Застанах по средата на РПУ то и започнах на висок глас, така че да се чува и от улицата да питам – Няма ли най-после някой да приеме жалбата на жена ми?!
Полицаите ме гледат гузно и само мълчат. Идва един сержант при мен и казва – „Млъквай, иначе ще приберем тебе!“ Казвам му – ами давай, и пак на висок глас – „Има ли полицай който да приеме жалба от нападната жена?!“ Накрая с триста усилия приеха жалбата.
След седмица казват – не знаме кой е извършителя. Със съпругата ми се постарахме и открихме адреса и имената на двамата мъже които са я нападнали. Отиваме и ги носим в полицията – Ония казват – Нямаме сега бензин за патрулната кола! Аз им казвам – Ще ви хвана такси и аз ще ви отведа! – Не-е, то така не може.
След няколко месеца съпругата ми получава писмо от прокуратурата – „Прекратено поради неизвестен извършител!“
И двата документа и този на майка ми и на съпругата ми се пазят.

PS: Тук не съм описал още много мои и на близките ми случаи
цитирай
34. madjo74 - Анонимният е циганин-турчин-провокатор.
18.07.2010 22:44
Анонимният е циганин-турчин,провокатор.Мен така ме провокираха в един сайт за туркско-българско приятелство,точно по-същия начини,може дори да един и същ манго,със самосъзнание на турчин,защото да си циганин е срамно,слава богу поне това,което е вярно.
цитирай
35. анонимен - Циганите
09.10.2010 10:18
Първо - циганите са номадско племе което не се поддава на интеграция! Второ - кръвта си е кръв все още няма такива методи за изменяне гените на човек.Така че циганите и негрите си остават умствено по - несъвършени от белите. Хора четете по - вече статии за националсоциализма! Дори и да не сте националисти поне от обща култура влезте в сайта Нова Европа който за щастие все още не премахнат. Не слушайте тези плюмки - сегаш ните политици те не емислят и не работят за вас а за самите тях. Те не се интерисуват от това че коренното население на Европа е пред ИЗЧЕЗВАНЕ - итова е доказано от световните агенции! ЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ ИСТИНАТА!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8405115
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031