Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2017 07:59 - Молитва към Пресвета Богородица от Петър Студит
Автор: elahikari Категория: Политика   
Прочетен: 1755 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 25.03.2017 08:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

  Коленича пред Теб, Пречиста Божия Майко, и Ти се моля: 
знаеш, Царице, че непрестанно съгрешавам и прогневявам Твоя Син и мой Бог, 
и макар много пъти да се кая, в лъжа пред Бога се оказвам, 
и пак се кая и треперя: дали не ще ме погуби сега Господ? 
Ала подир миг отново извършвам същите грехове.
Като знаеш това, Владичице моя Господарке Богородице, 
моля Те да ме помилваш, да ме укрепиш и да ми дадеш сила за добри дела. 
Защото знаеш, Владичице моя Богородице, че наистина ненавиждам злите си дела, 
и от всичката си мисъл обичам закона на моя Бог: но не зная, Господарке Пречиста, 
как онова, което ненавиждам, от него се и увличам, а доброто престъпвам.

Не допускай, Пречиста да се изпълни волята ми, защото тя не е угодна Богу, 
но да бъде волята на Твоя Син и мой Бог: 
Той да ме спаси, да ме вразуми и да ми даде благодатта на Светия Дух, 
та да престана отсега да върша скверни дела, 
и занапред да живея по заповедите на Твоя Син,
Комуто подобава всяка слава, чест и владичество, 
заедно с Неговия Безначален Отец и с Благия и Животворящ Негов Дух, 
сега и винаги и во веки веков. Амин!
 
image

Възпявам твоята милост, Владичице, и те моля: просвети ума ми. Научи ме право да ходя по пътя на Христовите заповеди. Укрепи ме да бодърствам в песен, която прогонва съня на унинието. С твоите молби, Богоневесто, развържи мене, свързания с веригите на грехопадението. Денем и нощем ме пази, като ме избавяш от враговете, които ме нападат. Ти, която роди животодателя Бога, оживи мене, умъртвения от страстите. Ти, която роди незалязващата Светлина, просвети ослепялата ми душа. О, дивна палато на Господа, направи ме дом на божествения Дух. Ти, която роди Лекаря, изцери многолетните страсти на моята душа. Обхванат от вълните на житейската буря, насочи ме в пътя на покаянието. Избави ме от вечния огън, от злия червей и от ада. Не допускай да стана радост на бесовете, понеже съм провинен в много грехове. О, Пренепорочна, обнови мене, изхабения от безчувствени съгрешения. Умоли Владиката на всичко да отстрани от мене всяка мъка. Удостой ме да получа небесно веселие с всички светии. Пресвета Дево, чуй гласа на твоя непотребен раб. Давай ми, пречиста Богородице, поток сълзи, който да очиства нечистотата на душата ми. Непрестанно ти принасям от сърце въздишки: бъди усърдна, Владичице! Приеми моята молитва и я принеси на милосърдния Бог. Ти, която си по-висша от ангелите, направи ме да бъда над светските неща. Светоносна небесна закрило, осени ме с духовна благодат. Ръце издигам и устни, осквернени от нечистота, отварям за похвала, Всенепорочна. Избави ме от душегубни беди, като усърдно молиш Христа, на Когото подобава чест и поклонение, сега и винаги, и во веки веков! Амин!
image

     





Гласувай:
3



1. ellahikari - Проблема е на свещеника,комуто е поверена черквата .
25.03.2017 18:54
Има един много голям проблем в нашите храмове към Българската Православна Църква,който предизвиква в мен праведен гняв и възмущение.И срещу този доста-голям проблем трябва да се вземат мерки от самите енорийски свещеници,защото си говоря с хора,които все по често се оплакват от следния проблем.Отивайки в храма биват посрещнати от бабички или лелички в притвора на храма,или книжарницата,които се отнасят с тях по особено груб и махленски начин,гасейки им свещите,хокайки ги,наставлявайки ги какво точно трябва да направят,или какво да си купят,или да не си купят от книжарницата като по този начин гонят и малкото влезнали и търсещи Бога хора.В 90% от случаите съветите и наставленията им са грешни и вредни,отклик на крайно невежество тип бабешки басни,които нямат нищо общо с богословието или истините по верови и канонически въпроси.Тези хора вместо да са в полза,са в крайна вреда на Църквата и спасението на хората като ги тласкат в ръцете на сектанти или друговерци понякога.Срещу тях трябва да се предприемат спешни крути мерки от всеки свещеник в собствената му енория.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elahikari
Категория: Политика
Прочетен: 1819741
Постинги: 2299
Коментари: 1477
Гласове: 1565