Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2017 22:20 - Един стар спомен за стремежа към щастието
Автор: georgihadjiyski Категория: Технологии   
Прочетен: 2460 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 14.08.2017 22:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Един стар спомен за стремежа към щастието


„Само преживелият нечовешко страдание може да дава работещи съвети как да се докоснем до щастието.”

 Наскоро един мой фейсбук (при това – и реален) приятел ми изпрати две снимки с нечетливо изписано с грозния ми почерк съдържание – от времето, когато следвахме история и география в педагогическия институт в Кърджали. Тогава вече бях болен от диабет, но още не го знаех; от време на време ходех на лекции, но повече обичах да се самообразовам в окръжната библиотека; понякога преживявах и присъщите на възрастта любовни терзания с привлекателни състудентки, които после „лекувах” с тежки тренировки в местния клуб по вдигане на тежести, където провеждах заниманията си по културизъм, както и с приятелски запои… Беше хубаво.

Не си спомням нито повода за написването на тези – оказали се „уникални” съвети за превъзмогване на страданието, нито точното време, но фактът, че са съхранени толкова дълго е твърде красноречиво доказателство за тяхната ефективност – при все, че е осезаемо влиянието на У. Дайър, който четях някога с огромен интерес.

Ето ги и самите тях:

„За да не ти бъде адски кофти трябва:

1. Да знаеш, че твоите мисли, т.е. твоят мозък ръководи твоите чувства. Това ще рече, че ти сам създаваш твоето настроение.

2. Живей с настоящия момент, не с миналото – било приятно, било не. Радвай се на настоящия хубав Божий час.

3. Обичай себе си, защото си съвършен – както всеки човек – върхът на природното творчество.

Ако разбереш правилно тези мисли ти би могъл да бъдеш във всеки момент щастлив!

А ако случайно пак ти е кофти, обади ми се да изпием по някое и друго уиски."


image
image

*******

Кратко, просто, ясно. И – работещо. 




Гласувай:
9



1. lexparsy - Кратко, просто, ясно ! :-)
14.08.2017 22:30
Ама на мене пак ми е кофти....
заради спомените... и не случайно... заради уискито... аз черпя! :-))))
цитирай
2. georgihadjiyski - Ясно.
14.08.2017 22:40
lexparsy написа:
Ама на мене пак ми е кофти....
заради спомените... и не случайно... заради уискито... аз черпя! :-))))


Проблемът е в уискито. Сега поне го има. А преди какви времена бяха само... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: georgihadjiyski
Категория: Технологии
Прочетен: 2303879
Постинги: 382
Коментари: 550
Гласове: 3359
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031