Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2009 16:14 - Жената неспособна да бъде невярна
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 10917 Коментари: 49 Гласове:
0

Последна промяна: 22.02.2009 21:32


Тя не е вярна, а неспособна да бъде невярна. Която се отдава до дъно, до край, до сетна клетка и емоция. Изцяло се отдава или не го прави. Възможно е да я познавате. Да е ваша приятелка, колежка, съседка. Да нямате представа, че е точно този тип жена, колкото и добре да ви се струва, че я познавате. Защото същността й няма общо с държанието й. И рядко, и само в изключителни моменти я разкрива.

Тя не е моралистка, още по-малко псевдо-моралистка. Не говори с дидактичен тон, нито осъжда нечие поведение, а не е способна да измени на своето. Не е анахронична, връстница е на всяко време. Външно нищо не издава породата й. Като всички останали тя може да се държи фриволно, да кокетничи, да е твърде предизвикателна, а привидно освободеното й поведение дори в случаи да е скандално и за нея да се носят легенди, които дълбоко в себе си, не би имала против да са верни, но които е изключено просто да изживее.
Тя не е лишена от страсти, напротив. Твърде чувствена е, за да може да направи грешка, без тази грешка да се превърне в избор. Тя не може да възприеме лекомислено едно приключение, не защото не го желае, а защото природата й е разтворена, защото дори докосването на вятъра е способно да я екзалтира и дори мисълта да я доведе до пределна възбуда. Тя не е тази която ще съжали за избора си, ще се разочарова от взетото някога решение. Тя е дръзка, но познавайки себе си, може да овладее своята собствена дързост. Тя не е нежелана, нито е лишена от желания. Животът й е безкрайно изкушение. Всеки ден душата й полуразголена общува с дявола, отдаде ли се на изкушението, това ще преобърне най-малко нейният живот, а в повечето случаи и живота на още много хора. Тя е често фаталната. Но тя е и жената: родена да бъде вярна. Ако можеше да бъде друга, тя би била. Не е морални задръжки вярността й, а природа. И тъй като е трудно превземаема крепост, това пробужда у много мъже инстинкта за завоеватели, обект е на обсади, любимка на прелъстителите, ухажвана е и харесвана, нейната магнетичност е необяснима и за тези, най-вече за тези които толкова силно я желаят, че са способни да загубят здравият си, по принцип разум и да жертват всичко онова, за което тя и вместо тях се замисля: заслужава ли си да се жертва. Но какво й струва проявената сила, знае само тя. И колкото силна да е, човешки, повече от човешки е, да прояви слабост.
От този ден, живота на много хора няма да бъде същият, а нейният по принцип е вечна игра с огъня.
За този тип жена е и днешната ми история.



Тагове:   невярна,   неспособна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - cefulesteven, кажи ми..откъде така познаваш женската душа?
22.02.2009 16:24
Има жени, които не се познават толкова добре, те не ценят своята женственост, това с, което природата ги е дарила...не се уважават и ценят. За пореден път завоевател на женското сърце .Страхотен си..поздрави:))
цитирай
2. анонимен - За истината която хората няма да научат...
22.02.2009 16:26
Световната история изважда на сцената периодично такива жени, няма формула нито теорема,те се появяват и умират, но най мистериозното е , че жени с такава слънчева енергия, се забравят от последвщите поколения и само изкуството ги помни...може би така е по добре....
цитирай
3. cefulesteven - miaa -
22.02.2009 16:34
Защото е красива женската душа, а аз обичам красотата. И я търся. Не я познавам толкова добре, престъпям по пътеките й...

:)

И ми кажи, разказчето с което илюстрирах темата за този тип жени, според теб: "чалга-порнография" ли е?
цитирай
4. cefulesteven - 2. анонимен
22.02.2009 16:37
Точно така е. Техните образи в изкуството са най-ярките, макар в живота, в битовото, действителната им същност обикновено остава на заден план. Забелязва се друго у тях, обикновено ги приемаме като друго.

Често образите им сатанизирани в масовото съзнание, а в характера им е точно силата която обикновено устоява на изкушенията на които повечето по-лесно се подаваме. И мъже, и жени.
цитирай
5. miaa - Разказа ти отразява..
22.02.2009 16:42
твоята чувственост, теб самия.. прекрасно се изразяваш...аз го разбирам. Ти си вулкан от огнени емоции...Много ти се радвам..
цитирай
6. cefulesteven - miaa
22.02.2009 16:55
Благодаря ти, не те попитах случайно, но да не говорим сега за това.

Темата е по-красива, според мен, според теб от подобни низки емоции, проявени наоколо и пробудили въпроса ми.

Благодаря ти.

И усмивки, а аз ще продължавам да рисувам тази чувственост, докато в картините ми, тези които се познавате по-добре, откривате и части от себе си...

Усмивки.
цитирай
7. mamas - Да, само тя знае...
22.02.2009 20:19
"Но какво й струва проявената сила, знае само тя."
И разказа прочетох, поздравявам те!
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Когато една жена обича един мъж
22.02.2009 20:22
и любовта й е споделена тя е точно такава, с кран не
можеш да й вдигнеш краката нагоре. Мисля, че много жени в живота си са имали такива периоди, когато не са искали нищо друго, освен любимия мъж до себе си. Но ако се сблъскат с изневяра, с несподеленост от един момент нататък те започват да търсят заместител. Те търсят същата тръпка, искат да изпитат същите чувства, но това не е възможно, често го разбират, когато са сменило поне петима мъже до себе си.Не може никога да бъде същото, никога следващ миг не може да прелича на предишен, това са природни закони и ако навреме не го разберем няма да можем да бъдем щастливи.
цитирай
9. cefulesteven - . mamas
22.02.2009 20:32
Тежка е подобна природа. Наистина.
цитирай
10. cefulesteven - kasnaprolet9999 -
22.02.2009 20:35
Не, не става въпрос само за жена влюбена или обичаща мъжа до себе си. Става въпрос и за такава която е възможно да има известни резерви. Става въпрос за такава каквато не е способна на компромиса: "Ще живея с него, защото не искам да му разруша живота, да си разруша живота, но ще си имам и другият" или дори без да си мисли така, това е само една формула, неспособната да се отдаде и на кратко преживяване с друг, без това напълно да преобърне всичко.

Иначе за обичаща жена, мъжа до нея обобщава всички.

И при някои обичащи мъже е така, жената до тях е всички.
цитирай
11. neslanchice - :)))
22.02.2009 21:24
Въпрос на мислене, светоусещане. Мисля, че тя е силна във всичко и с всички в живота си, освен със себе си, когато срещне споделеност. Вътрешно в себе си тя знае, че има такъв мъж. Може и веднъж да се случи в живота й, но когато отдаването е взаимно, няма компромиси, нищо друго просто не й е нужно. Тя е щастлива със същността си, независимо как я възприема обществото, когато обичаният човек е щастлив. Много детайлно си описал същността й. И да, вечната игра с огъня, в която никога не знаеш дали няма да изгориш... Поздрави :)))
цитирай
12. cefulesteven - . neslanchice
22.02.2009 21:30
Почувствала си я.

Щастлива ли е според теб такава жена?

Според мен: по-често да. Дори и в случаите когато краят е точно изпепеляващият пожар.

Всъщност, въпроса ми е и към теб, но и към всяка и всеки който има отговор или го търси.

цитирай
13. neslanchice - Да :)))
22.02.2009 21:35
Щастлива е.
цитирай
14. cefulesteven - . neslanchice -
22.02.2009 21:38
Заслужава си цената, защото това на което най-вече е останала вярна, това е Природата й!!!

:))))
цитирай
15. анонимен - dea
22.02.2009 22:13
Смятам,че в определен момент от живота на всяка жена се налага да поеме отговорността за последствията от факта,че си е позволила да бъде СЕБЕ СИ.А риска определено си струва...и се помни...
цитирай
16. iliada - Стеф!!!
22.02.2009 22:19
Хубав разказ и хубави коментари!Удоволствие беше да изчета всичко!Може би си завършил психология?))))
Поздравления!
цитирай
17. cefulesteven - dea
22.02.2009 22:20
Благодаря ти, dea:)

Наистина: всяка, в определен период.

Постът ми е по-скоро за тази, която е неспособна иначе, през целият си живот.

цитирай
18. cefulesteven - iliada
22.02.2009 22:24
Учил съм богословие, не психология, но просто имам голям интерес към приложната й страна, а и приятели на които им е точно областта и постоянно любопитствам и обсъждаме хипотетични ситуации. Другото е наблюдения, много наблюдения...

Благодаря ти.
цитирай
19. анонимен - dea
22.02.2009 22:35
Ако е себе си във всеки миг -е обречена на самота ...ще бъде неневиждана за това,че следва сърцето си,а за това е нужна смелост,бих казала доста СМЕЛОСТ
цитирай
20. cefulesteven - dea
22.02.2009 22:38
Без съмнение. Демонична смелост, дори в много случаи. Често избор над доброто и злото. Свръхчовешки. Жените в повечето случаи, и за щастие, са способни на компромиси. Иначе щеше да е страшно, много страшно.

Но точно този тип: не. Не е способна.

Ако не си видяла разказчето по темата:"Ад от възбуда" - това е една такава жена.
цитирай
21. анонимен - dea
22.02.2009 23:18
Немога да се въздържа да отбележа,че дори във одговорите които даваш има дълбочина и много мисъл,очарована съм-забележително
цитирай
22. cefulesteven - анонимен - dea
22.02.2009 23:28
Благодаря ти, dea:)
цитирай
23. iliada - Стеф!!!
23.02.2009 00:23
Наистина и аз усетих аргументираните ,изчерпателни и точни отговори!Явно зад тях стои доста труд!:)
Лека нощ!:)
цитирай
24. анонимен - ела хикари
23.02.2009 02:59
същността е тази, която променя съдбата.
учил си богословие... и си обсебен от жената и любовта — голямата? но ти знаеш, че духът прави тази същност свръхчовешка. духът е този който привлича и мъжете и жените като пеперуди към огъня - за съжаление, духът е и който я прави Върховната нелюбима. Защото как да получиш в абсолюта страсти? обречени стремежи. ти разбира се знаеш за съществуването на душата й — и в това е изкушението, че може да бъде притежавана. като утеха. образец на милосърдие. но, стефане — ако растенията дишат с очи светлината а рибите дишат водата с хрилете си кои са сетивата на мъжа които ще го смирят пред неизбежното?
цитирай
25. mamas - neslanchice каза:
23.02.2009 07:14
"Тя е щастлива със същността си, независимо как я възприема обществото, когато обичаният човек е щастлив."
Ако може да го илюстрирам така:

Когато си с друга
(защото НЕ мене обичаш),
аз чувам как МОИТЕ
думи любовни изричаш...
И чувствам
как с МОЯТА нежност
душата и галиш...
и огън в кръвта и
със МОЯТА пламенност
палиш...

Не страдам от ревност!
Щом силно я искаш -
люби я!
Със моите думи
наричай любовна магия!

Макар и ранено,
от болка сърцето да стене,
щом твойто се радва,
то все едно -
любил си
МЕНЕ!

цитирай
26. neslanchice - mamas - благодаря :)))
23.02.2009 09:17
Много красиво и точно илюстрира мисълта ми. Благодаря ти!
цитирай
27. viki11 - Ти познаваш ли я?
23.02.2009 11:52
Ти познаваш ли я?
цитирай
28. viki11 - miaa,
23.02.2009 11:54
че тази природа какво й носи на нея,, което да я кара да цени себе си? Другите би трябвало да оценяват това, защото то не е насочено към нея самата. Глупаво е да се радваш, че някой друг може да спечели от теб. А ти най-често да губиш, защото нямаш равностоен срещу себе си.
Тя се цени, когато срещне себеподобен и нейната същност влезе в сила.
цитирай
29. viki11 - Даваш ми нов поглед, не бях виждала ...
23.02.2009 11:55
Даваш ми нов поглед, не бях виждала така нещата. И е верен.
цитирай
30. nikita6864 - страхотна е твоята героиня, Стеф!
23.02.2009 13:36
мнг усмивки за успешна седмица!
цитирай
31. cefulesteven - анонимен - ела хикари
23.02.2009 13:54
Непознати са тези сетива, ела...Но чувствам, че ги имам:)
цитирай
32. cefulesteven - mamas -
23.02.2009 13:55
Благодаря ти за строфите, mamas:)
цитирай
33. cefulesteven - 27. viki11 - Ти познаваш ли я?
23.02.2009 13:56
Да, познавам и такъв тип жени. Макар да са много трудни за разпознаване, тази им същност е страшно потайна. Сигурен съм, че всеки се познава с такава.
цитирай
34. cefulesteven - 30. nikita6864 -
23.02.2009 13:57
Усмивки, усмивки, усмивки и за теб....И много успешна седмица:)))))
цитирай
35. viki11 - ЯВно познаваш, след като даже зн...
23.02.2009 14:08
ЯВно познаваш, след като даже знаеш, че тази им същност е потайна.
цитирай
36. thedarkangel1977 - kъм 1.
23.02.2009 15:52
предполагаемите версии са:
1. в предишния си живот се е казвал Стефка
2. самия той е жена в мъжки образ
3. голям женкар е и е разучил из основи душата ни
4. ... абе каквато и да е причината, явно е налучкал истината, за да му зададеш този въпрос :)
цитирай
37. cefulesteven - . thedarkangel1977
23.02.2009 16:49
:)))

Благодаря ти, важен е резултатът:)))

цитирай
38. анонимен - Аз пък досега не съм срещал жена, ...
23.02.2009 21:56
Аз пък досега не съм срещал жена,която да е стопроцента вярна.То си е в самата женска същност да лъже мъжете.В момента излизам с една жена която си има още двама любовника и си ни върти и тримата.Но вече не ми пука,защото навремето направих грешката да се влюба в една жена и тя ми изневери с един колега и то женен.Вече съм си много добре не влагам никакви чувства и съответно не могат да ме наранят.ако една не ми хареса жени стотици,особено сега с интернет много лесно стават контактите.
цитирай
39. cefulesteven - 38. анонимен
23.02.2009 22:02
В едно нещо, много си приличаме. Не бива чувството да се превръща в рана. Това ми се струва е причината да слаташ високо свободата във взаимоотношенията, да си над нещата, които обикновено нараняват. Пожелавам ти много нежност да изживееш и все пак любов. Такава каквато я разбираш, такава каквато ти харесва.
цитирай
40. neslanchice - анонимен - Аз пък досега не съм срещал жена, ...
23.02.2009 22:20
Това според мен не е свобода, а ограничаване. Ако така възприемаш жените, те ще се отнасят по подобен начин, мисля. Познато ми е това - без чувства и без рани, но все пак, поне за мен, не е щастие. Поздрави.
цитирай
41. cefulesteven - 40. neslanchice
23.02.2009 22:27
"Познато ми е това - без чувства и без рани, но все пак, поне за мен, не е щастие. Поздрави. "

Тук ти каза, онова което аз премълчах, но си помислих, точно със същите думички.
цитирай
42. анонимен - Благодаря за пожеланията. Честно ...
23.02.2009 22:27
Благодаря за пожеланията.Честно казано преоткрих нова линия в живота си-да се наслаждавам на женска компания без да съм влюбен.Не вярвах че може да стане това,но е факт.Защото когато обичаш и ти забият нож в гърба боли,ама много.
цитирай
43. cefulesteven - 42. анонимен -
23.02.2009 22:33
Години живях така. Точно по същият начин. И наистина има голямо, голямо очарование в този начин на живот. По-сигурен си в себе си, в живота изобщо, владееш положението. Но...

Спирам дотук:)))

Да следваме пътя си и порива, пък каквото излезе, излезе...

цитирай
44. анонимен - Прав си-трябва да следваме тече...
23.02.2009 22:37
Прав си-трябва да следваме течението на живота.защото най-глупавото нещо е да си правиш планове.то и аз бях казал на най-близките си приятели че скоро ще вдигам сватба,пък се оказа че няма да има такава.
цитирай
45. анонимен - ела хикари
24.02.2009 08:30
партньорство без обич? трудно ми е да го повярвам. какво означава да се наслаждаваш на женска компания без да си влюбен? само за секс ли става дума под наслаждение или за духовито приятелство? то и влюбването не е любов... а секса с жена, която споделяш с други двама?.. не разбирам. това във всички случаи не е партньорство. в най добрият случай е заместител на липсващото в живота ти а то според мен е приятелството - усещането че има някой който те разбира ,цени и уважава такъв какъвто си. моят съвет е да изградиш нежно приятелство с една жена. да се въздържиш от сексуална връзка с нея, за да пречистиш сетивата си за жена - защото от прекалено гледане на порно мъжът загубва усещането за достойнство - както у жената, така и у себе си. съжалявам че го казвам почти осъдително но просто секс ... за какво си говорим. верността не е проблем когато има взаимно уважение - но то се гради на доверие и откритост а те са в основата на приятелството - не на страстите, най-малкото глада за секс. тръгни от себе си помисли си за мъжките си приятелства - на какво държиш, какво самият ти предаваш? ще си отговориш на много въпроси и ще изкристализира отношението ти към жената като към човешко същество. успехът на връзката тръгва от разбирането и разкриването.
цитирай
46. анонимен - aнонимна
11.03.2009 15:39
Съвсем случайно те открих в една препратка в сайт. Прочела съм почти всичко и понякога oткривам част от себе си в разказите ти. Познаваш добре жените, за разлика от огромна част от носещите името "Мъж"! Днес ме разплака, защото си разказал за мен...... Благодаря ти!
цитирай
47. анонимен - Благодаря ти!
11.03.2009 15:51
За трети път го пиша този коментар, дано, пък този път излезе. Чела съм доста от нещата ти и понякога намирам част от себе си в тях. Този път ме разплака, а няма откъде да ме познаваш.....
цитирай
48. cefulesteven - . анонимен
11.03.2009 16:43
Пристига до мен, просто още е нямало как да го видиш, защото имам модерация/поради уважителни причини:)/ и ме нямаше пред компютъра да одобря коменнтара ти. Извинявам се за забавянето и благодаря за ласкавите думи. Всичко което пиша, малко или много е посветено на Женствената Вечност или Вечната Жена.
цитирай
49. анонимен - Открих себе си в нея. . . . Благодаря ...
18.03.2009 15:26
Открих себе си в нея....Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8405079
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031