Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2009 12:30 - Секс и черно - бели снимки
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 15142 Коментари: 46 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

 

Стори й се магия. Изпусна късо възклицание смесващо и страх, и смях. Образът й постепенно ставаше видим под леките вълнички, върху бялата хартия.

-Невероятно! – изрече тази дума, но друга търсеше.

-Внимавай да не се напръскаш и не се допирай никъде. – рече й – Според мен, трябваше да облечеш нещо.

-Така искам! – като хипнотизирана гледаше избистрящата се картина – Как става?

-Така, както виждаш. Това е проявител. Променя химическия състав на повърхностния пласт на фотохартията...

-Ама ти така ми го обясни, че...Хубава съм, нали? Снимката е готова, така ли?

-Не. Сега ще я измием от проявителя, като я преместим във ваничката с водата. Иначе реакцията ще продължава, докато снимката потъмнее...

-И прекрасният образ се изгуби, защото е траело по-дълго, отколкото е трябвало. Както се случва в една връзка.

Засмя се в отговор, но тъжно.

-А след водата? – попита го.

-В третата ваничка. Това е разтворения фиксаж, който изменя...

-Химическият състав на повърхностния пласт, така, че да запази изображението. – довърши мисълта му – Виждаш ли и аз мога да се изразявам сухо. Третата ваничка, за мен е онова кътче памет, което е за запазване на приятните мигове от опошляване.

-Това на мен ми идва много сложно.

-Предполагам! – весело му рече и бързо го целуна. – Много древна техника. Не предполагах, че още някой го прави така. Ретро - маниак или сантиментален?

-Погрешен въпрос.

-Ако искаш не отговаряй.

-Трябваше да облечеш нещо.

-Искам така, а и на снимките нямам.

-Да поговорим за тях. Кълна ти се, че са за лично ползване. Никой друг освен мен няма да ги види, а и аз често не посягам към съкровените спомени, но ти можеш да си по-спокойна, ако...

Тя притисна устните му с пръст.

-Хайде да не говорим за това, шери.

-Не съм нито ретро – маниак, нито особено сантиментален. И най-добрият фотограф, с най-добрите химически материали, не може да доведе качеството, до качеството на дигиталната снимка, а аз правя много грешки.

-Искаш да кажеш, че е заради тях.

-Ще закъснея със стотна при експонирането или ще подържа със секунда повече или по-малко снимката в проявителя, няма да я измия добре или ще избързам с ваденето от фиксажа. Получава се винаги цвят или усещане което не мога да предвидя. – млъкна за кратко - Като, че ли един друг разум, използва грешките на тялото ни, за да ни открие онази красота, която нашият разум не е способен да постигне.

-Страхотен си, знаеш ли, харесваш ми!

-Искаш ли да се срещнем пак?

-Сега искам да снимам.

-Не можеш, няма светлина.

-Има.

-Това са аладинови фенери. Филтрирана светлина, няма въздействие върху фотографския материал.

Гъкна леко.

-Нещо неприятно ли казах? – попита я.

-Не. Не съвсем. Просто се замислих. За онази неуловима светлина за очите, която пада над тайните ни. Слепи сме за нея, а я има. И си мислим, че я крием...

-Съжаляваш ли?

-Как го каза! – тросна му се. – Кеф ми било, направила съм го. И не смея втори път да ме питаш за снимките. Позирала съм ти. Имаш ме. Защо си мислим, че изобщо нещо крием!

-Искаш ли да се срещнем пак?

-Не е добра идея.

-Омъжена ли си?

-Да. И щастлива. Сигурно се питаш на какво дължиш тази нощ?

-Не.

-Точно за това ще ти отговоря.

Не каза нищо, а тя повтори неговите думи:

-Като, че ли един друг разум, използва грешките на тялото ни, за да ни открие онази красота, която нашият разум не е способен да постигне.

 



Тагове:   фотография,   еротика,


Гласувай:
12



1. анонимен - Дилемата е да опитаме ли всичко от ...
26.10.2009 14:13
Дилемата е да опитаме ли всичко от живота или да се съобразяваме с това кое е редно и кое не. Например прелюбодейството е грях, но колко е сладък?
цитирай
2. анонимен - milone
26.10.2009 15:52
" третата ваничка" ...и въпросите преди и след нея:)))Поздрави!!!
цитирай
3. cefulesteven - Дилемата е да опитаме ли всичко от ...
26.10.2009 16:06
анонимен написа:
Дилемата е да опитаме ли всичко от живота или да се съобразяваме с това кое е редно и кое не. Например прелюбодейството е грях, но колко е сладък?


А понякога механичните грешки на тялото са най-правилния подход в една ситуация.
цитирай
4. cefulesteven - " третата ваничка". . . и ...
26.10.2009 16:08
анонимен написа:
" третата ваничка" ...и въпросите преди и след нея:)))Поздрави!!!


Много е важно при третата ваничка да не се вадят по-рано, иначе за разлика от първата, няма значение колко ще стоят. Трябва обаче да мине време, преди снимката да е опазена. Така и със спомена, трябва да мине достатъчно време, за да е безопасен за изваждане.

Усмивки.
цитирай
5. анонимен - cefulesteven
26.10.2009 16:37
Страхотна метафора... Не си спомням да съм я срещала преди, а и във всяко отношение съвпада с идеята ти.
цитирай
6. cefulesteven - Страхотна метафора. . . Не си спо...
26.10.2009 16:42
blacktears написа:
Страхотна метафора... Не си спомням да съм я срещала преди, а и във всяко отношение съвпада с идеята ти.


В ученическите години фотографията ме увличаше много. Има магия в тези дъхащи силно на химикали места. На всяко действие, а те са доста повече от описаните, които вече са крайните за процеса, може да се гледа като на метафора за живота.

Не стана фотограф от мен - направо съм си калпав, но впечатленията, които ми оставиха часовете в които се отдавах на увлечението, ще ми останат до края на живота и ще ми са от полза за другото, в което малко повече ме бива:)))

Благодаря ти.
цитирай
7. doriana - Зависи от настройката на разума...
26.10.2009 16:47
Зависи от настройката на разума!
;)
Е, и на тялото, разбира се!
Хубав диалог!
:)))
цитирай
8. cefulesteven - Зависи от настройката на разума...
26.10.2009 17:04
doriana написа:
Зависи от настройката на разума!
;)
Е, и на тялото, разбира се!
Хубав диалог!
:)))


Просто се получи. Като истински ми се въртяха в главата, докато го напиша...

Усмивки.
цитирай
9. miaa - Невероятно си пресъздадал моме...
27.10.2009 10:45
Невероятно си пресъздадал моментите на красота и наслада за душата. Те Сefulesteven,идват ненадейно връхлитат те , като буйна река и те завладяват с кристална си чистота и дълбочина.Сякаш"Един друг разум, използва грешките на тялото ни, за да ни открие онази красота, която нашият разум не е способен да постигне". Всяка такава среща със съдбата , действа пречистващо и опрощаващо. Радвам се, че те има.
цитирай
10. cefulesteven - Невероятно си пресъздадал моме...
27.10.2009 12:18
miaa написа:
Невероятно си пресъздадал моментите на красота и наслада за душата. Те Сefulesteven,идват ненадейно връхлитат те , като буйна река и те завладяват с кристална си чистота и дълбочина.Сякаш"Един друг разум, използва грешките на тялото ни, за да ни открие онази красота, която нашият разум не е способен да постигне". Всяка такава среща със съдбата , действа пречистващо и опрощаващо. Радвам се, че те има.


Благодаря ти, благодаря ти, Миаа.
цитирай
11. анонимен - а къде е отговорността?
27.10.2009 14:09
Няма друг разум,освен нашия,иначе е лесно да обвиняваш съдбата или някой друг за твоите съзнателно допуснати грешки.Какво ви става? Как може да с е възхищавате и да ахкате на такъв тип взаимоотношения? Сексът за една нощ с непозната е върхът,нищо,че е щастливео омъжена.Това е една незначителна подробност от пейзажа. Всичко това идва да покаже,че живеем в общество без елементарни понятия за добро и лошо ,за правилно и погрешно. На всички тези,които се възхищават,бих ги помолила да си се представят на мястото на съпруга.Лирическата героиня не е нищо друго освен една егоистка и напълно безотоговорен човек,а егоизмът до такава степен за мен не е добродетел,както тук авторът го представя. И под послание за псевдовъзвишеност за спомените от третата ваничка-спомените на чий гръб, ей така за единия кеф,без да се интересуваме от чувствата на другите,в случая на съпруга и фотографа?Винаги можем да си търсим друг виновен,когато нямаме смелост да поемем отоговорност за нашите действия. Къде тук има достойнство,чест и за каква красота става въпрос? Къде е тя или само аз не я виждам?
цитирай
12. cefulesteven - Няма друг разум, освен нашия, иначе ...
27.10.2009 15:34
анонимен написа:
Няма друг разум,освен нашия,иначе е лесно да обвиняваш съдбата или някой друг за твоите съзнателно допуснати грешки.Какво ви става? Как може да с е възхищавате и да ахкате на такъв тип взаимоотношения? Сексът за една нощ с непозната е върхът,нищо,че е щастливео омъжена.Това е една незначителна подробност от пейзажа. Всичко това идва да покаже,че живеем в общество без елементарни понятия за добро и лошо ,за правилно и погрешно. На всички тези,които се възхищават,бих ги помолила да си се представят на мястото на съпруга.Лирическата героиня не е нищо друго освен една егоистка и напълно безотоговорен човек,а егоизмът до такава степен за мен не е добродетел,както тук авторът го представя. И под послание за псевдовъзвишеност за спомените от третата ваничка-спомените на чий гръб, ей така за единия кеф,без да се интересуваме от чувствата на другите,в случая на съпруга и фотографа?Винаги можем да си търсим друг виновен,когато нямаме смелост да поемем отоговорност за нашите действия. Къде тук има достойнство,чест и за каква красота става въпрос? Къде е тя или само аз не я виждам?


Я, кажи на автора, понеже е крайно глупав, освен неморален, къде е представил егоизма за добродетел?

Това, че не се е поставил в ролята на универсален морален съдник и не си е позволил в случая да бъде такъв, го кара да попита този който се чувства подговен за морален съдник, къде е допуснал грешката и е предал възвисеност в случката?

Всъщност мога да попитам още доста неща по този постинг, защото явно не разбирам, какво им е мястото точно тук, не че не ги чувам същите с повод и без повод по около деветстотин деветдесет и три пъти на ден, но наистина ми е крайно любопитно търсенето на нечия вина, с пускането на запис от крайно неуместни в контретни случаи езикови рефрени, но да оставим това за после.

Къде съм представил егоизма за добродетел?
Отговори ми на този въпрос.
цитирай
13. bapha - има ли, има ли зелка, с дънки по-тънки от праз
27.10.2009 16:21

Колко ли хора въздишат по чуждите снимки.
Изгледи, почивки, любовници... Винаги и нявсякъде има поводи за завист.
cefulesteven, хубаво си уцелил момента, хубав е и увода, хубаво е и описанието на промиването...
една сбъдната въздишка...
хареса ми, много
цитирай
14. cefulesteven - Колко ли хора въздишат по чуждите ...
27.10.2009 16:25
bapha написа:

Колко ли хора въздишат по чуждите снимки.
Изгледи, почивки, любовници... Винаги и нявсякъде има поводи за завист.
cefulesteven, хубаво си уцелил момента, хубав е и увода, хубаво е и описанието на промиването...
една сбъдната въздишка...
хареса ми, много


Благодаря ти. И усмивки.
цитирай
15. анонимен - Защо така се ядоса? Не съм морален ...
27.10.2009 16:27
Защо така се ядоса? Не съм морален съдник,нито някой би трябвало дабъде такъв,но ако ти имаше друго разбиране за нещата,нямаше да бъдат представени в тази светлина,но това е въпрос на личен избор,който аз уважавам.
Относно егоизма-ще ти отговоря с цитат--"Като, че ли един друг разум, използва грешките на тялото ни, за да ни открие онази красота, която нашият разум не е способен да постигне." Пак питам коя красота-на моментното изживяване-и това ако не е егоистично-да нараняваш другите ,за да познаеш красотата... За възвишеността-справка третата ваничка или аз съм в грешка,че тази тяхна нощ ще се озове там-ценен спомен,който трябва да се пази от опошляване-според разказа ти поне за фотографа ще бъде така,за лирическата героиня не мога да съм сигурна.Моето лично виждане е,че просто фактът,че си бил с някого за една нощ и ви е било хубаво не може да се сложи графата безкрайно ценни спомени.
цитирай
16. анонимен - В случай, че си пропуснал, прочетох ...
27.10.2009 16:43
В случай,че си пропуснал,прочетох и други твои разкази и им оставих коментари.Не мога да разбера защо се дразниш от това,че има хора,които не мислят като теб и не те хвалят. Приеми друго менение освен твоето собствено и това,на тези,които с а твои съмишленици
цитирай
17. cefulesteven - Защо така се ядоса? Не съм морален ...
27.10.2009 17:05
анонимен написа:
Защо така се ядоса? Не съм морален съдник,нито някой би трябвало дабъде такъв,но ако ти имаше друго разбиране за нещата,нямаше да бъдат представени в тази светлина,но това е въпрос на личен избор,който аз уважавам.
Относно егоизма-ще ти отговоря с цитат--"Като, че ли един друг разум, използва грешките на тялото ни, за да ни открие онази красота, която нашият разум не е способен да постигне." Пак питам коя красота-на моментното изживяване-и това ако не е егоистично-да нараняваш другите ,за да познаеш красотата... За възвишеността-справка третата ваничка или аз съм в грешка,че тази тяхна нощ ще се озове там-ценен спомен,който трябва да се пази от опошляване-според разказа ти поне за фотографа ще бъде така,за лирическата героиня не мога да съм сигурна.Моето лично виждане е,че просто фактът,че си бил с някого за една нощ и ви е било хубаво не може да се сложи графата безкрайно ценни спомени.


1. Не съм се ядосал.

2. --"Като, че ли един друг разум, използва грешките на тялото ни, за да ни открие онази красота, която нашият разум не е способен да постигне." -това са думи на героинята, а не моите. Мисля, че читаталя е достатъчно интелигентен и индивидуален, за да има свое собствено отношение към случката, към разсъжденията на героите, на които съм дал свобода и да реши, за себе си: прави ли са или не са. Това, което героинята ми намира за "ценни спомени" за мен може и да не е възвишено, нито съм изразил с каквото и да е било, че е възвисено. Това са си нейни ценности, индивидуални, които аз не мога да отрека, защото не съм толкова безгрешен, че да хвърля камъка срещу нея.

3. Твоето лично виждане си е твое лично виждане. Както моето лично виждане си е мое лично виждане. Както и това на всеки един от читателите, относно: "интимното изживяване за нощ и безкрайно ценните спомени". Както и виждането на героинята си е виждане на героинята.
Ако хвана да огранича героинята или да огранича всичките си герои в свои лични виждания и да им отнема свободата, която е живот, по-добре да се откажа да пиша и да се захвана с нещо друго.

4. И за да не ми бъде приписано отново нещо, отговарям предварително: не съм ядосан, отговарям в подобаващ тон на конкретни въпроси.
цитирай
18. cefulesteven - В случай, че си пропуснал, прочетох ...
27.10.2009 17:08
анонимен написа:
В случай,че си пропуснал,прочетох и други твои разкази и им оставих коментари.Не мога да разбера защо се дразниш от това,че има хора,които не мислят като теб и не те хвалят. Приеми друго менение освен твоето собствено и това,на тези,които с а твои съмишленици


Като всеки човек уважавам мнение, което ми дава правото да уважавам и своето, иначе бих бил мазохист.

цитирай
19. анонимен - Просто се опитвам да породя диск...
27.10.2009 17:18
Просто се опитвам да породя дискусия,а не както ти погрешно мислиш,че искам да стане на моето.И то не каква да е дискусия,а аргументирана. Много жалко,че нямаш отоношение към случката,тогава ти си просто един разказвач,ане човек,който пише и твори
цитирай
20. cefulesteven - Просто се опитвам да породя диск...
27.10.2009 17:25
анонимен написа:
Просто се опитвам да породя дискусия,а не както ти погрешно мислиш,че искам да стане на моето.И то не каква да е дискусия,а аргументирана. Много жалко,че нямаш отоношение към случката,тогава ти си просто един разказвач,ане човек,който пише и твори


1. Имам отношение към случката. То е на различни нива и не засяга само морала на героите. Освен това: моето отношение не е чак толкова важно. По-важно е какво то ще предизвика у читателя. Оставил съм достатъчно висящи въпроси, а отговорите нека да си ги търси всеки сам. Целта ми е по-скоро да предизвикам мислене, а не да затворя в своите мисли другите.

2. Не отричам, че съм един разказвач, но не знаех, че разказвачите не пишат и не творят. Всъщност, нямам претенции. Ако е така. Е й?
цитирай
21. анонимен - И ми е много интересно, защо винаги ...
27.10.2009 17:27
И ми е много интересно,защо винаги се задълбава колко е красива външно лирическата героиня,сякаш тя няма други достойнства освен физиката си.Съжалявам,но е адски повърхностно
цитирай
22. анонимен - ИЗВИНЕТЕ
27.10.2009 17:34
за намесата ми,моля!Госпожице или госпожо,спора който предизвиквате е меко казано -некрасив.Поведението Ви е като на човек отишъл някъде НА ГОСТИ,и започнал да се разправя с домакина на чиято трапеза е седнал.
Стефане,мисля си ,че е под достойнството на твореца да се защитава.Поздрави!
цитирай
23. cefulesteven - И ми е много интересно, защо винаги ...
27.10.2009 17:39
анонимен написа:
И ми е много интересно,защо винаги се задълбава колко е красива външно лирическата героиня,сякаш тя няма други достойнства освен физиката си.Съжалявам,но е адски повърхностно


Описвам само когато трябва, при това щриховано, отново е от значение за героите, мотив за постъпката им, но това е в най-общи линии. В случая няма, никакво, никакво задълбаване.

Кажи какъв е цвета на косата й?
Какъв е цвета на очите й?
Висока ли е ниска ли е?

Освен нейното твърдение, че е красива, нищо друго в случая няма, а нейното твърдение не означава, че е красива, а означава: че се харесва.

Което е вече психологически рисунък, а не физически.

И понеже спомена "повърхностно", съжалявам, но повърхностно е това подмятане.

Последното:))) Ама последното за което може да стане въпрос в този декор, в този сумрак на лабораторията е физиката на героите. Това, че ти изглеждат красиви си е постижение.
цитирай
24. анонимен - :)))
27.10.2009 17:43
На мен пък ми е гот като пишеш за красиви жени:)))!
цитирай
25. cefulesteven - за намесата ми, моля!Госпожице или ...
27.10.2009 17:43
анонимен написа:
за намесата ми,моля!Госпожице или госпожо,спора който предизвиквате е меко казано -некрасив.Поведението Ви е като на човек отишъл някъде НА ГОСТИ,и започнал да се разправя с домакина на чиято трапеза е седнал.
Стефане,мисля си ,че е под достойнството на твореца да се защитава.Поздрави!


:)))
цитирай
26. cefulesteven - На мен пък ми е гот като пишеш за кр...
27.10.2009 17:47
анонимен написа:
На мен пък ми е гот като пишеш за красиви жени:)))!


Те са си красиви, но колкото и хубаво да успявам понякога да опиша външността им, пак не е толкова добре, колкото си е обективно, за това доколкото съм способен, просто разчоплям въображението, а нататък...фантазията на читателя. :))))

И мен си ми е гот да го правя.
цитирай
27. анонимен - Жалко е, че дори не можеш да ме раз...
27.10.2009 18:55
Жалко е,че дори не можеш да ме разбереш за какво ти говоря,затова спирам.И не ставаше дума само за този разказ,а и за някои други.Продължаваш да твърдиш,че не можеш да опишеш тяхната красота.Нямам какво повече да ти кажа,ако си достатъчно умен сам ще ме разбереш. Желая ти успех,това,което си написал,не ме е подвело.
А към другия анонимен,който не иска да бъде критикуван,да не публикува. Нали затова хората са различни и ма различни мнения,а не хор от възхитени възгласи.Явно си доста комплексиран,творецо, щом не харесваш мнения,различни от похвала
цитирай
28. анонимен - Най-вече ми направи впечатление ...
27.10.2009 18:59
Най-вече ми направи впечатление застъпването на тезата за красотата в разказа "Обичам я,защото... я обичам"
цитирай
29. анонимен - Мотив за постъпката е външния ви...
27.10.2009 19:02
Мотив за постъпката е външния вид-ти си невероятен писател,щом един от мотивите за действие е това.Поклон.Нямам думи.
цитирай
30. анонимен - Писателю,
27.10.2009 19:09
защо красотата е толкова мразена?Веднъж ти препоръчах да напишеш твоето виждане за "проклятието на красотата".Мисля че е време.Хайде ,разчопли въображениетох си:))))
цитирай
31. cefulesteven - Жалко е, че дори не можеш да ме раз...
27.10.2009 19:10
анонимен написа:
Жалко е,че дори не можеш да ме разбереш за какво ти говоря,затова спирам.И не ставаше дума само за този разказ,а и за някои други.Продължаваш да твърдиш,че не можеш да опишеш тяхната красота.Нямам какво повече да ти кажа,ако си достатъчно умен сам ще ме разбереш. Желая ти успех,това,което си написал,не ме е подвело.
А към другия анонимен,който не иска да бъде критикуван,да не публикува. Нали затова хората са различни и ма различни мнения,а не хор от възхитени възгласи.Явно си доста комплексиран,творецо, щом не харесваш мнения,различни от похвала


Къде съм показал, че не харесвам мнението ти. Напротив: отговарям ти, но май ще спра. Ти приемаш отговорите ми, за нехаресване, но поне не можеш да ме обвиниш в безотговорност, защото отговарям:))) а не оставям без-отговор.

Опитвам се да бъда аргументиран, конкретен и придържащ се към дискусията, която твърдиш, че искаш да предизвикаш, но явно не съм достигнал нивото ти.

Достатъчно е да хвърля едно око на диалога ни горе и да видя в твое лице, какво е аргументираност и конкретност във водене на дискусия.

И разбира се, има с какво да ме накараш да се почувствам комплексиран:))) С тези високи като стойност стил и умение за водене на дискусия, съображения с аргументите на другия и ясната цел на критическата забележка.

Само в едно не мога да се съглася, че в отговарянето на поставен въпрос, човек проявява нехаресване към различното мнение.

Поздрави и усмивки:)))))
цитирай
32. cefulesteven - защо красотата е толкова мразен...
27.10.2009 19:13
анонимен написа:
защо красотата е толкова мразена?Веднъж ти препоръчах да напишеш твоето виждане за "проклятието на красотата".Мисля че е време.Хайде ,разчопли въображениетох си:))))


Ще си дойде от само себе си. :)
цитирай
33. cefulesteven - Най-вече ми направи впечатление ...
27.10.2009 19:15
анонимен написа:
Най-вече ми направи впечатление застъпването на тезата за красотата в разказа "Обичам я,защото... я обичам"


Не знам защо сега се сещам за "Разкрепостена изкусителка на средна възраст". Може би, защото пак ставаше въпрос за красотата като проклятие.
цитирай
34. анонимен - Последната ми забележка закомп...
27.10.2009 19:20
Последната ми забележка закомплексирането не се отнасяше за теб,мисля,че си ме разбрал погрешно. Не става дума за мразене на красотата,а за това,че физическата красота не е всичко и най-важно ,което е един човек,а само част от него,първото възприятие,а второто?Да,не си безотоговорен,отогваряш ми,за което ти благодаря.Имаш право да не харесваш и приемаш аргументите ми,това е твое право
цитирай
35. анонимен - КОМПЛЕКСИРАНИЯ :))) до 34
27.10.2009 19:30
Госпожице,а защо според Вас физическата красота непременно отхвърля и духовната???Не е ли възможно да вървят заедно?Аз познавам такава жена.
цитирай
36. cefulesteven - Последната ми забележка закомп...
27.10.2009 19:31
анонимен написа:
Последната ми забележка закомплексирането не се отнасяше за теб,мисля,че си ме разбрал погрешно. Не става дума за мразене на красотата,а за това,че физическата красота не е всичко и най-важно ,което е един човек,а само част от него,първото възприятие,а второто?Да,не си безотоговорен,отогваряш ми,за което ти благодаря.Имаш право да не харесваш и приемаш аргументите ми,това е твое право


Адресирала си много неясно коментара, в конкретният случай се отговаря на мой пост, от което следва да се разбира, че ироничното: творецо е отправено към мен, защото всички останали са отговарящи, но явно съм в грешка и пак не съм разбрал написаното под редовете...

Сега ми кажи къде и кой е казал, че физическата красота е всичко и е най-важното, защото много пъти прочетох текста нагоре и разказ и отговори, и нещо подобно не открих. Честно: подобно нещо не си спомням нито да съм писал, нито да съм твърдял някъде, така че разбери ме, просто си питам и не ми се ядосвай: защо трябва да ми го пишеш това?


цитирай
37. neslanchice - 27. анонимен,
27.10.2009 19:35
според мен е съвсем в реда на нещата човек да не харесва мнение, което го критикува :-)
Въпросът е да го приеме, когато е наистина критика, а мисля, че въпросният творец се държи адекватно в случая, както и във всички подобни. Извинявам се за намесата, но при този начин на комуникация, ако не те разбират, в повечето случаи означава, че не се изразяваш правилно, ако знаеш какво искаш да кажеш.
Колкото до морала, ценностите и въздишките - светът е шарен, а въпросът "как може..." няма място в опит за "дискусия", щом става дума за лично мнение.
Не се надявам да ти хареса мнението ми, но смея да се надявам да го приемеш.
цитирай
38. анонимен - Да, за комплексирането не се отн...
27.10.2009 19:59
Да,за комплексирането не се отнасяше за теб,приемам ,че не съм го адресирала правилно. Засегнах тази тема за красотата,защото я има в разказите ти,който прочетох.Да,вярно тук конкретно не е така силно застъпена. Става въпрос за това отвъд видимото от очите.
До 35 вярвам,че това е възможно,но не това е водещото
цитирай
39. анонимен - До 38-явно ти изповядваш същите ...
27.10.2009 20:01
До 38-явно ти изповядваш същите ценности,за третата ваничка,ако ме разбираш какво искам да кажа
цитирай
40. cefulesteven - Да, за комплексирането не се отн...
27.10.2009 20:07
анонимен написа:
Да,за комплексирането не се отнасяше за теб,приемам ,че не съм го адресирала правилно. Засегнах тази тема за красотата,защото я има в разказите ти,който прочетох.Да,вярно тук конкретно не е така силно застъпена. Става въпрос за това отвъд видимото от очите.
До 35 вярвам,че това е възможно,но не това е водещото


Тук ще помоля за конкретност. Искам едно заглавие и един разказ, в които да съм казал пряко или да съм внушил по какъвто и да е било начин, че визията е най-важно. Говириш в множествено число, казваш "разказите" от всички тях, все ще намериш един в който да ми покажеш, че съм защитавал подобна теза: че е важна само визията.

Искам конкретност, за да мога да ти отговоря. Иначе смятам, че подобно твърдение ми е извън ценностната система, много е далечно от нея и не мисля, че с удоволствие бих го споделил, с такова удоволствие каквото пиша разказите си.


цитирай
41. анонимен - Конкретно "Обичам я, защото. ...
27.10.2009 20:10
Конкретно "Обичам я,защото ... я обичам!"Там съм написала коментар,прочети го ако имаш желание
цитирай
42. анонимен - КОМПЛЕКСИРАНИЯ
27.10.2009 20:11
Госпожице,а защо Вие и в качеството си на каква....ми казвате кое е водещото?Все пак съм мъж и би трябвало аз и Стефан да определяме кое е водещото.....в ЖЕНСКАТА КРАСОТА:))) !Или си мислите че не сме достатъчно компетентни?Простете,но според скромното ми мнение,като че ,Вие сте доста комплексирана на тема "красота".Доста озлобено се изказвате срещу КРАСОТАТА:))))
цитирай
43. cefulesteven - Конкретно "Обичам я, защото. ...
27.10.2009 20:26
анонимен написа:
Конкретно "Обичам я,защото ... я обичам!"Там съм написала коментар,прочети го ако имаш желание


Точно пък в "Обичам я, защото я...обичам" най-малко визията е от значение. Това разказче е полет на мисълта, опитвам се да говоря от името на онзи непознат дух, на онази вън от всички ни познати категории, онази искрица на влюбването, която ни води към някого.

Не към качествата му, а към човека под тях.

Под физическа красота. Под облекло и стил. Под житейска роля. Под интелект. Под характер.

Когато сме силно влюбени, не се нуждае от логическо обяснение, какво точно харесваме и изглежда няма значение дали харесваме нещо. Има друго, което ни привлича, което даже не изглежда да е от този свят, а е като програмирано на небесата...Много преди да ни има...

Затворникът е духа. Затворът е тялото. Двамата са един и същ човек. Духът се чувства затворник, защото я обича силно, но я докосва само чрез тялото.

Малко фентъзи, малко магия, метафора на една силна обич.

То дори самото заглавие го казвам ясно. Не е "Обичам я защото е красива", а и той не знае защо, което означава, че е много повече от външност.

Съжалявам, но ти си го прочела така. Защото може би това си търсила.

Искам да видя наистина къде съм описал визия, като по-важно от всичко.
цитирай
44. анонимен - До 42-нямам никакви проблеми, з...
27.10.2009 20:40
До 42-нямам никакви проблеми,защото се считам за красива,не смао аз,това,че Вие се хващате за думата,си е Ваш проблем.Към автора-след като не си прочел коментара ми там нянам какво друго да ти кажа
цитирай
45. анонимен - Видях, че си прочел коментара ми, ...
27.10.2009 20:45
Видях,че си прочел коментара ми,поправям се за грешката си. Не осъждам нищо,какво има да се разбере -то е казано в буквален и преносен смисъл-написал си това,което мислиш.Освен описание на нейните физически данни,няма нищо друго-тя е обект на любовта-само и единствено това ,нито участва в духовното й преживяване,нито има представа за нея
цитирай
46. cefulesteven - До 42-нямам никакви проблеми, з...
27.10.2009 20:45
анонимен написа:
До 42-нямам никакви проблеми,защото се считам за красива,не смао аз,това,че Вие се хващате за думата,си е Ваш проблем.Към автора-след като не си прочел коментара ми там нянам какво друго да ти кажа


Прочетох го и останах с впечатление, че не си прочела разказа, но това смятах да го премълча, защото най-вероятно греша.

Препоръка: не ме чети, явно не съм това което харесваш, не съм ти четивото, просто четеш нещо друго, не това което е написано, не си заслужава да си губиш времето.

Защото, окончателно ме увери, че не говорим на един език и ни трябва преводач.


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8404817
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031