Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2009 08:09 - Женско сърце
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 18848 Коментари: 68 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Първо си помисли, че така му се пада. Припомни си, колко пъти го е мечтала такъв, изхвърлен лично от нейните две ръце. През прозореца, от деветият етаж изхвърлен. В най-дъждовната и отвратителна нощ. Когато всяка капка прилича на целувка на самата Отврат, пръски кал от хвърчащи коли има дори по върховете на тополите. Локвите са над уши, режещо студено е. Кълца като ножици вятъра.

Той лежи пред външната врата на блока. Проснал се е като огромно нищо. Приказно, безформено нещастно. Някакви гамени, май го пребъркват, май го ритат. Той не мърда. Тъмно е и тя не може да види добре. Не може да види добре, малки ли са, големи ли са. По-скоро е уплашена, но механично изкрещя и те се разбягаха.

-Не, не съм рискувала, заради този идиот.

Повръща й се, плаче й се.

“Той не беше такъв или аз бях глупачка...”

Да, пиеше, но винаги забавен. Говореше едно отнесено. По-скоро поезия, но той си го наричаше: “дървената ми философия”. Пипнеше ли я, в космос я превръщаше. С набъбнали съзвездия, непознати. Сочни като смокини съзвездия. Хубав мъж беше, но и повече: страхотният любовник в самото обаяние. Сега една сто и двадесет килограма торба. Пияница и откачен. Най-лошо, че лош. Не пести квалификациите към нея. Измисля й любовници. Страда, а после благородно й прощава. Нищо общо с онзи който познаваше. Затъпял е, превърнал се е в животно. Разплаква се, ругае, ревнува я от всичко живо и неживо. Убеден е, че няма мъж с който тя да няма връзка. Докато накрая, тя наистина си хвана любовник.

Мина покрай него, отключи вратата. Мина й през главата да забие токче в гърба му, но нямаше сили да го стори. Не го обичаше толкова, че да прояви подобна омраза.  Късно беше, тежка работата, а после жив живота. Истински, не като това тук.

Сигурно щеше да умре от простуда или свински грип, свинята му със свиня. До гуша е в кал, но май не само кал, а по панталоните му има и някаква сходна, но по-гадна субстанция.

Забил е лице, проснат е по корем.

Вали го. Да се обади в болницата? Не става. Вече не идват на този адрес. Сигурно са запаметили и номера й и изобщо няма да вдигнат. Знаят си го. Хиляда и един път са го чистили.

Навежда се, плъзва ръце покрай бузите му, хваща го за яката. Той е над сто килограма, тя под шейсет, но какво да прави, поне във входа да го прибере.

Минава й през ум за комшии. Все някой ще помогне. Другите само ще я поучават, ще й говорят, че е крайно време да реши проблемите си с този неин тъй наречен съпруг. Когато е трезвен и нея я няма, подобни приказки, но обратно насочени му говорят на него. Колко била леконравна пеперудката с която живее и че е крайно време да реши проблемите си с тази негова тъй наречена съпруга. Издърпа го.

Нещо се изплъзна от устните му. Да беше грухтене, но то приличаше на скимтене. Дали да го обърне. Не, ще вземе да се задави, а и не иска да го гледа.

Натиска бутона на асансьора.

Нали щеше да бъде само до входа? Утре ще го изхвърли. Не иска пак да й опяват всички комшии.

Асансьора не работи.

Приплаква й се. Няма физически сили, невъзможно е. Живеят на девети етаж.

Озовава се в детството си, при невъзможните неща. Но и вярата във вълшебствата. Йода й се явява пред очите. Говори и за силата, а тя пише есе в училище, че силата е любовта, сърцето е джедай.

Изваждат я пред цял клас, за да прочете хубавото есе, а когато започва...Това не са лицата на съучениците й, а на комшиите й, които й се присмиват цинично, а колкото по-красиво звучат думите й, толкова по-голяма злоба ги обзема.

Ридае, не помни кога и как е успяла да го хване, какъв захват е използвала, но го мъкне нагоре по стълбите.

Много проблеми си навлече с това есе. Всички изтълкуваха вдъхновението й, че е влюбена. Нямаше си гадже, въпроса беше, кой е тайният й любим. Такава ревност пробуди, а не може, не може да си измисли, кой е. Чува всевъзможни слухове, разпитват я, крие се. Даже единствената й приятелка отчужди от нея, макар да си нямаше никой, явно се боеше да не е харесала този който тя е харесала.

Странната ситуация предизвика странни усещания и още повече вдъхновение я изпълваше. Криеше което напише.

Откри го на един тип, три години по-късно. Той кимаше, правеше се, че разбира. Сграбчи я, хвърли я на леглото, впи устни в нейните. Не, че искаше сериозно да го отблъсне, но и да искаше едва ли би успяла. Две седмици им трае връзката, не съжаляваше, че толкова бързо приключи, защото неговия приятел...Тоест, това животно...

Изпусна го на площадката преди трети етаж.

...тогава не беше животно, а живописен, истински младеж. Почти не пиеше и наистина разбираше душата й. Влюбена беше в него, а и той. Казваше, само, че я харесва. Месеци наред. После, че без нея не може. Което си беше истината...

Оттогава, тя, с непосилният товар.

Колко години съм те мъкнала, туловище такова, ще те замъкна пак!

Използваше, парапета, плъзгаше го по него, на няколко пъти едва не я събори.

Утре като отрезнееш, ще си навън, но не тази нощ. Не тази нощ! Ще направя последното за теб.

Представи си как пада, как тежкото му тяло я затиска, троши гърба й в стъпало, а тя е на количка и нея няма кой да погледне.

Родителите й бяха крайно настроени срещу този брак.

Сгрешиха. Това, че в последствие го намрази, не върна любовта й към тях. И като си припомнеше за отношението им към него, нещо трепваше, откриваше дори несъществуваща топлина у този деградиралия.

Свличаше се, краката й се подгъваха. Последен етаж, последна нощ! Трябваше да изпълни този ритуал, за да докаже сама на себе си, че е направила и невъзможното за да го има. Утре ще го изхвърли. Притъмня й пред очите. Висеше в празнотата. Чувстваше само ръце и колене. Не беше истинско нищо.

Просна го пред вратата. Изсмя се и сега злобно заби токче в гърба му.

-Проклета, пияна свиня!

Намери ключа, ръцете й толкова трепереха от умора, че едва улучи ключалката. Не успя да го завърти.

Ключалката ли беше повредена.

Чу се изщракване. От вътре.

И отвори вратата...съпругът й. Напълно трезвен.

Погледна в краката й, а тя май се усмихна глупаво.

И тя, и тя си задаваше въпроса в очите му.

“Наистина, кой пък е този!”



Тагове:   Бит,   сърце,   абсурд,   страст,


Гласувай:
17



1. punkass - А! Тъкмо си бях наумила 2-3 изр...
03.11.2009 09:24
А!
Тъкмо си бях наумила 2-3 изречения да изкажа като мнение и... като прочетох края... бум! втрещих се ;)

Но това, че съпруга й е отворил, не променя факта, че той си остава пияница, нали? ;)
И все пак тя го обича, защото е бил по-добър преди, а обичта не изчезва толкова бързо... просто човек когато си позволи да се занемари не затормозява само себе си, а и тези, които го обичат най-много...

цитирай
2. doriana - Леле майко! Загубена Гана! ...
03.11.2009 09:37
Леле майко!
Загубена Гана!
Навиците са трудно нещо, както това - по навик да завлечеш някой вкъщи...
Пънкас - "бум-прас" финалите са му запазена марка!
:))
цитирай
3. kass - cefulesteven
03.11.2009 09:42
ех Стеф, понякога толкова свикваме с товара, който носим, че не забелязваме че сме се натоварили с друг, който не би трябвало да е наша грижа...
Поздрави, много ми хареса...
цитирай
4. elinora - cefulesteven,
03.11.2009 09:45
прав си, женското сърце е най-нелогичното нещо на света, но и най-обичливото...Героинята ти прощава пиянството, но дали ще прости на себе си за изгубените илюзии и за намерените такива...
цитирай
5. анонимен - ((
03.11.2009 10:22
и на мен ми се случи наскоро((
цитирай
6. анонимен - прекрасна статия
03.11.2009 10:29
Браво на авторката! Определено е изплакала много сълзи...
цитирай
7. анонимен - Edna
03.11.2009 10:38
Ти си невероятен, бе! Браво!
цитирай
8. miaa - Женското сърце, е най- неразбир...
03.11.2009 11:05
Женското сърце, е най- неразбираемото, най- състрадателното и най- противоречивото нещо на света.
Аз съм жена и понякога не се разбирам, а какво остава за останалите.Прекрасен разказ, радвам се , че те има Сefulesteven.
цитирай
9. анонимен - честно казано
03.11.2009 11:34
тази героиня не я разбирам.не си и представям как бих могла да живея със съпруг,към когото тая такива ужасни мисли,като нейните.далечна ми е като светоусещане.да не говорим,че алкохолът не е на почит в дома ни.но....сигурно има и токива хора...
цитирай
10. анонимен - През цялото време, докато го четях ...
03.11.2009 12:20
През цялото време, докато го четях се чудих как ще завърши? Сигурно с трогателна прошка или внезапната му смърт? Определено изненада..след тъгата смях..Хубаво е.
цитирай
11. cefulesteven - А! Тъкмо си бях наумила 2-3 изр...
03.11.2009 12:21
punkass написа:
А!
Тъкмо си бях наумила 2-3 изречения да изкажа като мнение и... като прочетох края... бум! втрещих се ;)

Но това, че съпруга й е отворил, не променя факта, че той си остава пияница, нали? ;)
И все пак тя го обича, защото е бил по-добър преди, а обичта не изчезва толкова бързо... просто човек когато си позволи да се занемари не затормозява само себе си, а и тези, които го обичат най-много...



Според мен, не само не променя факта, а и показва колко дълбоки психологически последици е оказало порочното му поведение към жена, която в крайна сметка много го е обичала и още е обсебена от тази обич.

Трудно е да замениш с нещо чувствата си...

Поздрави и усмивки.
цитирай
12. cefulesteven - Леле майко! Загубена Гана! ...
03.11.2009 12:22
doriana написа:
Леле майко!
Загубена Гана!
Навиците са трудно нещо, както това - по навик да завлечеш някой вкъщи...
Пънкас - "бум-прас" финалите са му запазена марка!
:))


Какво ли не прави жена от обич. Дори към мъж, който определено не я заслужава.
цитирай
13. cefulesteven - ех Стеф, понякога толкова свикваме ...
03.11.2009 12:23
kass написа:
ех Стеф, понякога толкова свикваме с товара, който носим, че не забелязваме че сме се натоварили с друг, който не би трябвало да е наша грижа...
Поздрави, много ми хареса...


Този женски Сизиф, не живее в никак малко наши съвременички, а е май от началото на семейната институция.
цитирай
14. cefulesteven - прав си, женското сърце е най-не...
03.11.2009 12:26
elinora написа:
прав си, женското сърце е най-нелогичното нещо на света, но и най-обичливото...Героинята ти прощава пиянството, но дали ще прости на себе си за изгубените илюзии и за намерените такива...


Рано или късно ще се опомни, дано да е по-навреме.
цитирай
15. cefulesteven - и на мен ми се случи наскоро(( ...
03.11.2009 12:27
анонимен написа:
и на мен ми се случи наскоро((


наскоро не ми се е случвало:)))
И правя нещо по въпроса, не пия.
цитирай
16. cefulesteven - Браво на авторката! Определено е ...
03.11.2009 12:28
анонимен написа:
Браво на авторката! Определено е изплакала много сълзи...


Разказ. Автор. Мерси:)
цитирай
17. cefulesteven - Ти си невероятен, бе! Браво! ...
03.11.2009 12:35
анонимен написа:
Ти си невероятен, бе! Браво!


Благодаря.
цитирай
18. cefulesteven - Женското сърце, е най- неразбир...
03.11.2009 12:38
miaa написа:
Женското сърце, е най- неразбираемото, най- състрадателното и най- противоречивото нещо на света.
Аз съм жена и понякога не се разбирам, а какво остава за останалите.Прекрасен разказ, радвам се , че те има Сefulesteven.


Пак ще кажа, този женски Сизиф, живее в много, много жени и ако не буквално, то в много други отношения прави това, което тя.
цитирай
19. cefulesteven - тази героиня не я разбирам. не си и ...
03.11.2009 12:40
анонимен написа:
тази героиня не я разбирам.не си и представям как бих могла да живея със съпруг,към когото тая такива ужасни мисли,като нейните.далечна ми е като светоусещане.да не говорим,че алкохолът не е на почит в дома ни.но....сигурно има и токива хора...


Имаше една жена, която ме изтърпя такъв. Разделихме се по други причини, много отдавна.

Направих нещо за себе си. Просто не съм вече това.
цитирай
20. cefulesteven - През цялото време, докато го четях ...
03.11.2009 12:42
анонимен написа:
През цялото време, докато го четях се чудих как ще завърши? Сигурно с трогателна прошка или внезапната му смърт? Определено изненада..след тъгата смях..Хубаво е.


Добро решение беше вица на края, защото темата и без друго е много, много тежка.

Ад е живота и на двамата.
цитирай
21. ckarlet - Отново много хубав разказ, Сefu...
03.11.2009 15:06
Отново много хубав разказ, Сefulesteven!
Познаваш го ти женското сърце:)
Поздрави от мен!
цитирай
22. cefulesteven - Отново много хубав разказ, Сefu...
03.11.2009 16:28
ckarlet написа:
Отново много хубав разказ, Сefulesteven!
Познаваш го ти женското сърце:)
Поздрави от мен!


На какво ли не сте способни жените! Най-често за мъже, които не го заслужаваме:)))

Благодаря ти.
цитирай
23. pepso - цеф,
03.11.2009 17:49
има един белгийски автор, който ми попадна наскоро, ма ме гони алцхаймера, та трябва да погледна вкъщи...та той на неочакваният край строи новелите си...фриц ли беше, кво ли беше...
цитирай
24. cefulesteven - има един белгийски автор, който ми ...
03.11.2009 18:31
pepso написа:
има един белгийски автор, който ми попадна наскоро, ма ме гони алцхаймера, та трябва да погледна вкъщи...та той на неочакваният край строи новелите си...фриц ли беше, кво ли беше...


Този не ми е познат. Иначе в юношеството, най-силно ме впечатляваха Хоши Шиничи, Роалд Дал, разбира се, не може като стане въпрос за неочакван край да не се спомене О Хенри. При мен в последните години се получи, в началото като страничен ефект, по-скоро повлиян от Сартр и новелата му "Стената", все чрез тази ирония на съдбата изпитвах ценностите на героите си, но в последствие открих, че имам известно чувство за неочакван край и наистина със своята ударност е голяма провокация за най-различни размишления.

Благодаря ти.
цитирай
25. trapped - Поредното хубаво нещо, което чета ...
03.11.2009 19:48
Поредното хубаво нещо, което чета от теб.
цитирай
26. анонимен - Явно е преживяно, за да се опише така ...
03.11.2009 20:05
Явно е преживяно,за да се опише така реалистично, просто в жената винаги се таи надеждата,че този път той ще разбере колко много я наранява и я боли от неговото поведение,сам ще стигне до извода,че това прави нещастни и двамата,ще седнат,ще си поговорят и лошите неща,каквито и да са те повече няма д ас е случват,но уви,почти никога не става така. Ето защо еволюцията мъдро е решила този въпрос и след има-няма 160 хиляди години мъже просто няма да има повече. Защо ли?!
цитирай
27. анонимен - A иначе заглавието копира името на ...
03.11.2009 20:06
A иначе заглавието копира името на сборника разкази на Йовков,ако не ме лъже паметта
цитирай
28. cefulesteven - Поредното хубаво нещо, което чета ...
03.11.2009 20:11
trapped написа:
Поредното хубаво нещо, което чета от теб.


Благодаря ти.
цитирай
29. lotos16 - Интересен разказ.
03.11.2009 20:11
Разбирам я твоята героиня - понякога толкова болка ти причинява човека, когото обичаш. Идва ти да го убиеш, само и само да спре да те боли.
И прав си - някои жени са много държеливи същества - влачат семейния товар, независимо под каква форма.
Поне краят ме накара да се усмихна. :))))
цитирай
30. cefulesteven - Явно е преживяно, за да се опише така ...
03.11.2009 20:20
анонимен написа:
Явно е преживяно,за да се опише така реалистично, просто в жената винаги се таи надеждата,че този път той ще разбере колко много я наранява и я боли от неговото поведение,сам ще стигне до извода,че това прави нещастни и двамата,ще седнат,ще си поговорят и лошите неща,каквито и да са те повече няма д ас е случват,но уви,почти никога не става така. Ето защо еволюцията мъдро е решила този въпрос и след има-няма 160 хиляди години мъже просто няма да има повече. Защо ли?!


Има го и личното, а то е само отношението ми към алкохола, когато става въпрос за такива като мен или като героя ми, но личното отношение на автора, само разваля разказа или най-малко го затруднява. Поне при мен е така, иначе излизам от себе си. Най-трудни са ми за разказване собствените преживявания. Доста е далеч от мен, макар нещо общо в основата, отдавна отминало, има.
цитирай
31. cefulesteven - A иначе заглавието копира името на ...
03.11.2009 20:29
анонимен написа:
A иначе заглавието копира името на сборника разкази на Йовков,ако не ме лъже паметта


Явно моята памет ме лъже, но не си спомням нещо подобно. Възможно е да имам литературен пропуск. Дори да става въпрос за нас класик. Не мисля, че е от голямо значение в случая подобно съвпадение, освен, че е твърде голяма лъжица, заглавие използвано вече от класик. Някои го правят твърде предизвикателно, а под заглавия светини за българина, поставят такива нещастни изпълнения, че жал ми става. Има и други които по-скоро ме възхищават, но не става дума за тях, а за конкретното. Все пак опресни си паметта, аз не се сещам, ще поровя в Чичо Гугъл, но разказа просто си определя заглавието. По-успешно от това, тази история не можеше и да има.

Най-амбициозното съвпадение в заглавията си ми остава в първата стихосбирка: "Прераждането", там имам едно "Кайн и Авел", писано непосредствено преди да прочета "Авел и Кайн" на Бодлер.
цитирай
32. cefulesteven - Разбирам я твоята героиня - поня...
03.11.2009 20:30
lotos16 написа:
Разбирам я твоята героиня - понякога толкова болка ти причинява човека, когото обичаш. Идва ти да го убиеш, само и само да спре да те боли.
И прав си - някои жени са много държеливи същества - влачат семейния товар, независимо под каква форма.
Поне краят ме накара да се усмихна. :))))


Нямаше да понеса сам да го напиша, без това намигване в края.
цитирай
33. cefulesteven - A иначе заглавието копира името на ...
03.11.2009 20:48
анонимен написа:
A иначе заглавието копира името на сборника разкази на Йовков,ако не ме лъже паметта


Наистина паметта ти не те лъже. Сега разбрах. Голям литературен пропуск от моя страна. Много е ангажиращо подобно съвпадения в заглавията, че просто читателя неволно започва да сравнява, но от разказа съм си доволен и колкото и зле да изглеждам при това сравнение, аз съм си.

Никога не бих го използвал като едноименен разказ в бъдещ сборник, поради тази причина, а и при следваща публикация ще го сменя. Пак поради нея.

Не съм толкова главозамаял се, да се слагам до класиците.

Жалко, заглавието наистина подхождаше на историята, но пък от друга страна имам си "Моето сърце", "Битово сърце", "Нейното мраморно сърце", "Сърцето ми ще остане при теб" "Поискай ме от сърцето ми", май всяко зло за добро.

Благодаря ти.
цитирай
34. анонимен - НЕЗНАЕЩ
03.11.2009 21:16
как да постъпи.Има го и обратния вариант-да е влюбен мъж в жена която не го приема насериозно.При всеки мой опит ,тя се засмива снизходително.Имам чувство че ще ме пощипне покровителствено по бузката...И не знам как да я накарам да погледне сериозно на мен.По-възрастна е с 5 години,но не съм в състояние да мисля за друга.А тя е ....обградена с много условности(((
цитирай
35. анонимен - Моля, мисля, че може да пробваш и със ...
03.11.2009 21:16
Моля,мисля,че може да пробваш и със заглавие като Вечно сърце или Женска любов
цитирай
36. анонимен - До незнаещ-защо те възприема не...
03.11.2009 21:24
До незнаещ-защо те възприема несериозно ,може би ти се поставяш така? А защо тие някой,който не те иска,каквото и да направиш,който не те оценява и най-много може да се възползва от теб? И какво означава има условности-има и други мъже най-вероятно и ти се бориш за нейното внимание? Ако се отдалечиш,тя ще се приближи
цитирай
37. cefulesteven - как да постъпи. Има го и обратния ...
03.11.2009 21:45
анонимен написа:
как да постъпи.Има го и обратния вариант-да е влюбен мъж в жена която не го приема насериозно.При всеки мой опит ,тя се засмива снизходително.Имам чувство че ще ме пощипне покровителствено по бузката...И не знам как да я накарам да погледне сериозно на мен.По-възрастна е с 5 години,но не съм в състояние да мисля за друга.А тя е ....обградена с много условности(((


Предполагам, че твърде много се откриваш и оттам идват проблемите, но ако няма взаимност, каквото и да направиш...Изживявал съм го...За щастие не ми са обръщали внимание, за да срещна друга, която може да ме направи далеч по-щастлив. А е имало и такива, каквито са ми оставили вълшебни спомени, нищо че не се е получила интимност.
цитирай
38. cefulesteven - Моля, мисля, че може да пробваш и със ...
03.11.2009 21:49
анонимен написа:
Моля,мисля,че може да пробваш и със заглавие като Вечно сърце или Женска любов


Ще го измисля, но твърдо съм решен да го променя:))) Ние си знаем кое е било оригиналното заглавие, но и причината да не бъде използвано. Благодаря ти, че ми каза, че е използвано вече. И то от кого!!! Не ме е срам да открия невежество, защото обичам да си чета и знам, че никога не е изключено да се прояви, дори в такива драстични размери, като от автор с добро самочувствие пропуснал класик. Далеч съм от чукча, уча се постоянно, но чукча си го има, явно във всеки:)))
цитирай
39. анонимен - НЕЗНАЕЩ
03.11.2009 22:04
Точно обратното си мисля,че не съм достатъчно открит.може ви трябва да го направя по-открито па каквото стане.все пак съм на 33,ти си по врял и кипял.кво мислиш?
цитирай
40. cefulesteven - Точно обратното си мисля, че не съм ...
03.11.2009 22:15
анонимен написа:
Точно обратното си мисля,че не съм достатъчно открит.може ви трябва да го направя по-открито па каквото стане.все пак съм на 33,ти си по врял и кипял.кво мислиш?


Не знам ситуацията, според мен направи го така, щом чувстваш, че е така...

Като казах, че се откриваш имах предвид друго, но най-вероятно няма значение.


цитирай
41. анонимен - НЕЗНАЕЩ
03.11.2009 22:22
Има значение всичко.Казвай де.
цитирай
42. cefulesteven - Има значение всичко. Казвай де. ...
03.11.2009 22:27
анонимен написа:
Има значение всичко.Казвай де.


Имай предвид, че спотаеността, също открива: открива спотаеност. Свенливостта, също открива: открива свенливост. Може да не се отнася за теб, защото наистина не знам какъв е случая, но имах чувството, че се откриваш в неща, които не са точно същността ти. Те не, че са слабости, но понякога изглеждат като слабости и в очите на някои жени, а има и такива които просто за зло или добро, обичат да си играят с подобни "слабости".

Мисля, че откровеност на макс, такава каквато не си очаквал даже от себе си, откриването на най-сложното като емоция, като нещо просто и ежедневно, ще е добре.

И мисля: независимо от резултата, защото пак ще кажа, а и други ти го казаха, ако няма от нейна страна чувство: по-добре на другаде. Но това няма как да разбереш, ако не опиташ.
цитирай
43. анонимен - НЕЗНАЕЩ
03.11.2009 22:31
Да,крия имотното си състояние умишлено.Но не искам да я купувам.Не искам да правя грешките на мой приятел.Но май жените само така се впечатляват.Мислиш ли че съм прав?
цитирай
44. анонимен - Защо криеш състоянието си, щом не ...
03.11.2009 22:43
Защо криеш състоянието си,щом не искаш да я купуваш? Имаш ли сериозни намерения към тази жена или си търсиш неангажираща връзка? При второто подхода ти по-върви,но при първото-мъж,който се крие от самото начало,не очаквай нищо добро от него.Това показва моя скромен опит. На тази възраст може би имаш съпруга,семейство или от не пречи?
цитирай
45. анонимен - Вярно, че повечето хора днес се в...
03.11.2009 22:51
Вярно,че повечето хора днес се впечатляват само от парите,но ако търсиш нещо друго в живота трябва да се пазиш от тях,защото във всеки еидн момент те ще са готови да те предадат за повече. Освен това,те са духовно пусти хора,които нямат никакви ценности. Защото на тях се крепи човека,защото това,което е било преди 10000 години е зло и сега,а което е било доброе добро и сега.Жалко е,че останахме твърде малко хора,които да вярват в това
цитирай
46. анонимен - недоумение
04.11.2009 00:36
Защо всички си мислят, че жената го е мъкнала 9 етажа от любов? Както разбрах, тя вече си има друг съпруг и положително към него изпитва чувствата, които й приписвате към бившия й. Човешкото състрадание, съчувствие, съжаление, което тя е проявила, далеч не може да бъде отъждествено с любовта.
цитирай
47. анонимен - 43.анонимен
04.11.2009 00:48
анонимен написа:
Да,крия имотното си състояние умишлено.Но не искам да я купувам.Не искам да правя грешките на мой приятел.Но май жените само така се впечатляват.Мислиш ли че съм прав?


Смешно е това, което мъжете си въобразяват, че всички жени се интересуват от имотното им състояние. Не, че ги няма и такива, но чак пък всички!!! Би било много обидно, ако човекът, който ми харесва, си го мисли за мен и вероятно ще се опитам веднага да го изтрия от сърцето си, ако го разбера.


цитирай
48. mileidi46 - Стеф,
04.11.2009 02:18
тя не е влачила него до деветия етаж! Влачила е
любовта си...онази,която е загубила или в която се е излъгала! Една истинска жена,трудно приема поражението и дълго не иска да приеме истината...самият факт,че тя дори не е видяла кого влачи...силата (или по скоро злобата,която и дала тази сила) идва да подскаже,че е такъв тип,който не приема лесно поражението!До онзи миг,в който се отърси,и разбере ,че не си е струвало.Познавам такава личност.
цитирай
49. анонимен - Жена
04.11.2009 05:49
Дискусията ми се стори интересна,защото и аз имам син.често съм си задавала въпроса,които задава въпросния "незнаещ".В днешния глобализиран свят се ...смесиха ценностите и е много трудно при избора на партньор.В миналото хората са се женили по един основен притцип-да са от "една черга".Защото неминуемо ,независимо кога,материалното се проявява.А и то все пак е играло своята роля при формирането на мирогледа.Нали има една фраза"Кажи ми къде си расал и какво си пасал".Хубав ден!
цитирай
50. cefulesteven - Да, крия имотното си състояние у...
04.11.2009 07:42
анонимен написа:
Да,крия имотното си състояние умишлено.Но не искам да я купувам.Не искам да правя грешките на мой приятел.Но май жените само така се впечатляват.Мислиш ли че съм прав?


Категорично: не.
Аз съм в ъндърграунда, по-ниско социално стъпало от моето са само спящите по гарите.
Не мога да се оплача от жени в живота си.
цитирай
51. cefulesteven - Защо всички си мислят, че жената го е ...
04.11.2009 07:44
анонимен написа:
Защо всички си мислят, че жената го е мъкнала 9 етажа от любов? Както разбрах, тя вече си има друг съпруг и положително към него изпитва чувствата, които й приписвате към бившия й. Човешкото състрадание, съчувствие, съжаление, което тя е проявила, далеч не може да бъде отъждествено с любовта.


Сега у мен пробуди недоумение. Къде друг съпруг?
цитирай
52. cefulesteven - тя не е влачила него до деветия етаж! ...
04.11.2009 07:46
mileidi46 написа:
тя не е влачила него до деветия етаж! Влачила е
любовта си...онази,която е загубила или в която се е излъгала! Една истинска жена,трудно приема поражението и дълго не иска да приеме истината...самият факт,че тя дори не е видяла кого влачи...силата (или по скоро злобата,която и дала тази сила) идва да подскаже,че е такъв тип,който не приема лесно поражението!До онзи миг,в който се отърси,и разбере ,че не си е струвало.Познавам такава личност.


Много, много точно: любовта си, себе си. Не онази тежка нейна черупка.
цитирай
53. cefulesteven - Дискусията ми се стори интересна, ...
04.11.2009 07:50
анонимен написа:
Дискусията ми се стори интересна,защото и аз имам син.често съм си задавала въпроса,които задава въпросния "незнаещ".В днешния глобализиран свят се ...смесиха ценностите и е много трудно при избора на партньор.В миналото хората са се женили по един основен притцип-да са от "една черга".Защото неминуемо ,независимо кога,материалното се проявява.А и то все пак е играло своята роля при формирането на мирогледа.Нали има една фраза"Кажи ми къде си расал и какво си пасал".Хубав ден!


За щастие живота не е само комерсиалния си слой.

цитирай
54. анонимен - Баланс
04.11.2009 09:52
емоции-разум е най-важното.Само чрез него се пораждат истинските чувства.Много хора бъркат емоциите/които са първосигнални/ с истински осмислените чувства.Ако оставим само разума да направлява живота ни,рискуваме никога да не познаем щастието.Ако оставим само емоцията-сме глупаци.Затова-БАЛАНСЪТ!!!
цитирай
55. hel - Поздрав на Милейди за толкова то...
04.11.2009 22:39
Поздрав на Милейди за толкова точния анализ!
Поздрав, Стеф, за толкова финото и детайлно описание на коктейла от чувства и емоции у жената (както и у мъжа от "Тайна в омагьосващи очи"). Много разтоварващ финал!
цитирай
56. cefulesteven - Поздрав на Милейди за толкова то...
05.11.2009 06:30
hel написа:
Поздрав на Милейди за толкова точния анализ!
Поздрав, Стеф, за толкова финото и детайлно описание на коктейла от чувства и емоции у жената (както и у мъжа от "Тайна в омагьосващи очи"). Много разтоварващ финал!


Благодаря ти. Благодаря ти.
цитирай
57. cefulesteven - емоции-разум е най-важното. Само ...
05.11.2009 06:31
анонимен написа:
емоции-разум е най-важното.Само чрез него се пораждат истинските чувства.Много хора бъркат емоциите/които са първосигнални/ с истински осмислените чувства.Ако оставим само разума да направлява живота ни,рискуваме никога да не познаем щастието.Ако оставим само емоцията-сме глупаци.Затова-БАЛАНСЪТ!!!


Непрестанно го търсим, пустият му баланс. :)))
цитирай
58. анонимен - Защо всички си мислят, че жената го е ...
06.11.2009 16:56
cefulesteven написа:
анонимен написа:
Защо всички си мислят, че жената го е мъкнала 9 етажа от любов? Както разбрах, тя вече си има друг съпруг и положително към него изпитва чувствата, които й приписвате към бившия й. Човешкото състрадание, съчувствие, съжаление, което тя е проявила, далеч не може да бъде отъждествено с любовта.


Сега у мен пробуди недоумение. Къде друг съпруг?


"Чу се изщракване. От вътре.
И отвори вратата...съпругът й. Напълно трезвен."

Извинявай, ако не съм те разбрал правилно.
При всички положения, обаче, не смятам, че тя е влачила любовта си. Когато няма благотворна почва, любовта умира. Останалото може да бъде наречено всякак си, но не и любов.
цитирай
59. анонимен - 49.анонимен - жена
06.11.2009 18:50
Пази боже от такава свекърва! Всеки трябва да допринася според възможностите си за съвместния живот. Ако някой счита, че другият поддържа връзката заради материална изгода, по-добре да я прекрати и да си потърси половинка, при която материалното й благосъстояние ще бъде основен критерий.
Желая ти много късмет с намирането на такава снаха:)))
цитирай
60. анонимен - 43.анонимен - НЕЗНАЕЩ
06.11.2009 19:02
[quote=анонимен]Да,крия имотното си състояние умишлено.Но не искам да я купувам.Не искам да правя грешките на мой приятел.Но май жените само така се впечатляват.Мислиш ли че съм прав?[/quote

Така и не се разбира "тя" проявява ли интерес към материалното ти състояние и дали изобщо би се впечатлила от него. Ти считаш ли, че нямаш достатъчно други достойнства, с които да я впечатлиш, та трябва да се хвалиш с "Имането" си?
ТежкО ти, ако на това трябва да разчиташ в една връзка!

цитирай
61. анонимен - до НЕЗНАЕЩ
06.11.2009 19:14
:)))Ей,приятел,прав си си.Пази се от ...селски тарикатки.Леле кви хищнички има.Ама го разбираш късно брато.Като те гепи и ти свие париците.Пази се,ей!Не казвай кво имаш,докато не разбереш и тя кво ича у акъла:)))Дръж се !!
цитирай
62. анонимен - ОТКАЧАЛКА ДО НЕЗНАЕЩ
06.11.2009 20:37
хахаха, ами градските тарикати??? Имах един кандидат- хубаво и добро момче, ама много често ми се хвалеше с парите си, което не ми беше изобщо приятно, тъй като обичам да разполагам само със собствените си пари. Но когато започна да ме занимава с финансовите и имотните проблеми между него и бившето му семейство, чашата ми преля и с това реши съдбата си. Предполагам, че не съм единствената откачалка.
Внимавай и твоята да не се окаже от моя отбор, че тогава спукана ти е работата, ако седнеш да й се хвалиш.
цитирай
63. анонимен - до 62
06.11.2009 20:43
Тоя братиика,требва да почерпи:))))С откачалки нормално семейство не става.Баща ми е пианист,майка ми лекар.Трето поколение софиянец,маце.НЕма да се дам на шизофренна селтачка.Имам си гадже професорска щерка.Чат ли си?:)))
цитирай
64. анонимен - до 62
06.11.2009 20:45
Тоя братиика,требва да почерпи:))))С откачалки нормално семейство не става.Баща ми е пианист,майка ми лекар.Трето поколение софиянец,маце.НЕма да се дам на шизофренна селтачка.Имам си гадже професорска щерка.Чат ли си?:)))
цитирай
65. анонимен - ОТКАЧАЛКА ДО 63. И 64.
06.11.2009 22:08
Надявам се, че не страдаш от раздвоение на личността с двата коментара:)))
И така, разбрах каква е професията на майка ти и баща ти, на бащата на гаджето ти, къде си роден, но нищо за достойнствата на гаджето ти. Може би това, че е професорска щерка е най-голямото й достойнство?
Това, за откачалката, си се нарекох сама, но ако и другите ме считат за такава, би било голяма чест за мен. Виж какво пише по аналогичен въпрос един блогер: http://benra.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/02/03/dnes-svestnite-schitat-za-ludi.285914
Чат ли си, бате?:)))
цитирай
66. анонимен - до откачалка
07.11.2009 08:10
Е,и?!Прочетох го.Това още повече потвърждава думичките ми за този тип ...гърли,без домашно възпитание.Ти,прочем,си точно от този тип-достатъчно е ,какче,да се види,как надребно се заяждаш затова,че 2 пъти е излязал поста ми:)А,иначе, селтачките и по компа се надушват.Тарикат софиянче съм си:))).А гаджето ми....със самолет срещу него да летиш,няма да го стигнеш.:))))
цитирай
67. анонимен - 66.анонимен
08.11.2009 00:26
Виж, бате, може и да си роден в София, но по душа си оставаш селско тарикатче. Не е важно къде си роден, а какъв ти е манталитета. А гаджето ти няма защо да го стигам, защото съм далеч преди него, щом тебе е харесала...:)))))
цитирай
68. анонимен - Хе,хе!
08.11.2009 00:38
Стефане,затова го обичам блога ти.Това по-нагоре ми прилича на ....семеен скандал:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8404917
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031