Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2010 11:33 - Най-важното за един любовник
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 2311 Коментари: 4 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Хванала си любовник, чу ли! Страхотно! Чак не е за вярване. Тя, тя, нашата муцка. За това е толкова сияйна напоследък. Добре, де. Не е хубаво, което прави. Мъжът й може да е пълен психопат, но и нашите не са стока. Сега, обаче е толкова щастлива, че може да се надяваме на премиите. Добра жена е, тя, нищо, че такова. Всъщност, нали и ти по едно време. Добре, де, няма да ти чопля раната. Каквото знам, ще ти кажа. Та, призна си ми тя. Даже ми го показа. От далече, минаваше по тротоара отпред, а ние в офиса й. Все пак трети етаж, но очите са ми снайпер, когато стане въпрос за съществено. Не повярвах, мисля, че ме майтапи. Тя…такава мацка. Парче й половина. Честно, скъпа, никога не си имала дупето й. Не ми се сърди. А аз…такова…гласа й. Нито съм го имала, нито ще имам някога. И очите й няма да имам. И стила й. Тя си е родена такава. Нечестно е, но трябва да си го признаем. Друга порода е. По-благородна. За това ни е шефка. Не, не ме гледай така. Няма да се разплача, даже ми иде да избухна в смях. Не можеш да си представиш що за мишка си е хванала. В домът й: истински звяр. Мърморко и все на бира мирише. Уж, скулптор, а на чиста мутра прилича. И като мутра се държи. Веднъж ме ощипа отзад. Ей, тъй, за да покаже що за мъжкар е. Но позволи ли си някой така да направи с жена му, бедна ми е фантазията, какво ще се случи. И брадат на всичкото отгоре. И с ниско чело, знаеш си го. Ама не си го виждала на морето, да видиш какви космати са му раменете. Абе, истинско доказателство, че Дарвин е прав. Май е онова липсващо звено, което оспорва теорията му. Трябваше по-рано хубавелката ни да си намери утешител. И да знаеш само какви обожатели има. Леле, не си ги сънувала, даже. Такива гледаш само по телевизията, а аз, ако трябва да водя стенограмите, когато преговаря. Често й се налага да ми казва: „това не записвай”, после отказва вечерите. Като мома от село се усмихва, като ученичка увърта. И вън от службата, също. Знаеш, тя всичко ми разказва, защото е умна и знае, че съм една изключително дискретна нейна приятелка. Та знам, знам аз. Няма мъжко качество, желано и прежелано от всяко момиче или всяка нормална жена, която нашата хубавица да не е пренебрегнала, учтиво биейки дузпа на поредният си ухажор. То елитарни поети, то атлети, мъже с пари и мъже с власт, млади момчета с лъвски гриви и нацепени рамене, сериозни джентълмени с прошарени коси, пребродили света за да възпитат поведение, каквото дори в класически роман е рядкост да откриеш, мъже с харизма и мъже със сатирски погледи, миришещи на секс, родени лидери или родени верни породисти кучета, жребци и мъдреци, откриващи в нея вдъхновение. Та питам я днес:

-Петролен кладенец ли има?

-Не. – усмихва се влюбено нашата хубавица.

-Сигурно танцува като Фред Астер.

-Не, даже си е вързан в краката.

-А в ръцете как е?

-Е, живея със скулптор, може да е идиот, но си имам мъж с вълшебни ръце.

-Да няма връзки с мафията?

-Че защо са ми връзки с нея.

-А в политиката?

-Там мога да си създам. Не, няма.

-Сигурно е много надарен.

Усмихва се гузно. Това ще да е, но прави несигурно отрицателен жест. Излъгах се за миг, че съм разбрала и ми олекна. Но пак си спомням за всички расови атлети, истински двукраки дракони изливащи такава сексуалност около себе си, при вида й, че изсъхналите цветя в саксиите разцъфтяват. Честно, виждала съм в офиса й, това да се случва. А като се сетя какви издути бански съм виждала да се въртят около нея, като бяхме на море, започвам да се нуждая от едно малко, че иначе трябва да пия лексотан.

-По-надарен ли е от онзи волейболиста, това лято едва не се удави заради теб, че го преметна, че си изпуснала гривната в морето и цяла сутрин се гмуркаше да я търси?

Като попитах за него се разкиска и започна да бърше сълзи.

-Горкото момче, горкото момче. Лошо постъпих, но нахалстваше.

-И от него този малкият…

-Не, не мога да сравня. С момчето не съм имала нищо, но едва ли, то беше много…хм, личеше му. Моят е по-скромен като размери.

-Сигурно любовните умения?

-Ами средна работа, но ще ги развием.

-А може би има въображение и правите такива неща, че…

-Той ли! – изсмя се – Не, не за жалост.

-Тогава има омагьосващи очи.

-Не, омагьосващи бяха очите на партньора ни от Индия.

-Странно.

-Да, малко странно се държи, но не чак толкова, че да е интересен.

-Имах предвид, че ти странно се държиш, но разбрах: трябва ти скучен любовник.

Не отговори, но очите и ми казаха, че не е така.

-Да, разбира се. – съобразих – Ако ти трябваше това, щеше да си хванеш мъжа ми. Има вила, някъде дълбоко в гората, нали? Кажи ми, че е така. Все трябва да има нещо.

-Нищо свое. Разорил се е при някаква сделка, за която му е неудобно да говори, но аз и не любопитствам.

-Аз, аз любопитствам. И ще умра, ще умра от любопитство. Има черен колан по кунг фу и не го е страх от мъжа ти!

-Страх си го е. И това е мъдро.

-Сигурно се целува фантастично.

-Ех! Де, да можеше!

-Има много интересен живот, който те е затрогнал. Вкарал те е във филм, пожелала си да бъдеш неговата спасителка.

-Не.

-Тогава има договор с дявола. Продал е душата си, за да те има!

-Не, няма договор с дявола.

-Разбрах, разбрах, разбрах. Такова нищо е, че няма да ти пука, ако мъжа ти ви пипне в леглото и го изхвърли от четвъртият етаж.

Пламнаха очите й, чак ме сплаши.

-Той не е нищо! Той е моят любовник! Но права си, не ме е страх, че мъжа ми ще ни пипне и ще го изхвърли от четвъртият етаж. Има нещо, което другите нямат…Стълба. Кабелен оператор е.

 


Тагове:   любовник,


Гласувай:
15



1. karambol5 - Хахахаххааххахаххахахах Позд...
15.05.2010 19:07
Хахахаххааххахаххахахах Поздравления и за това ;)))
Размя ме и ........... ми припомни някои неща :) Хубаво е ,че мога да се смея ,когато си ги припомням , вярвай ми :))))))
Интересно....какво търси жена,която може да има всеки ;))))))))))))
Достави ми огромно удоволствие :)
цитирай
2. cefulesteven - Хахахаххааххахаххахахах Позд...
15.05.2010 19:24
karambol5 написа:
Хахахаххааххахаххахахах Поздравления и за това ;)))
Размя ме и ........... ми припомни някои неща :) Хубаво е ,че мога да се смея ,когато си ги припомням , вярвай ми :))))))
Интересно....какво търси жена,която може да има всеки ;))))))))))))
Достави ми огромно удоволствие :)


Практична жена, любовника й може да не е кой знае какво, но има точно необходимото:)))
цитирай
3. karambol5 - Прав си !!!! Жената е просто прак...
15.05.2010 21:55
Прав си !!!! Жената е просто практична :)))))))))))))))))))))))))))))))))
Специални благодарности за този текст :))))))
цитирай
4. moniboneva - Хубави разкази!
16.05.2010 13:48
Твоята еротика много ми харесва!Не само в този постинг а във всички предишни. Приятна е за четене, защото еротиката ти е култова и едновремено с това приземява.Изневеряващият човек в твоите разкази е възвишен, наперен със самочувствие дори изискан. Същевремено, човешката слабост да се подаде на похот не му е чужда и го прави да изглежда ,земен. Той/Тя е и силен и слаб! Тоест нормален човек.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8431146
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930