Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2010 15:41 - Разсъблечена
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 4104 Коментари: 14 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Изгледа я възмутено домоуправителката в асансьора, няколко момчетии и подсвирнаха в алеята, един заплес се блъсна в пътният знак, мъжете обръщаха глави, някои бяха под ръка със съпругите си, други прегърнали любовниците си, какво им става.
Изчерви се, усети го, сърцето и заподскача.
Какво ми става. Какво става изобщо.
Една случайно срещната приятелка й го разкри:
-О, маце, ти винаги, много секси, ама днес, направо убиваш!
-Ама какво ми е!
-Ами циците ти ще изскочат бе рожбо, то и аз съм смела, ама твоето е. Трепеш! Ама завиждам ти, де….Да бях мъж. Хайде, чезна, че на стари години ще обърна предпочитания.
-Чакай, чакай.
-Бай-бай.-викна влизайки в таксито си.
Зачуди се какво е. Непознато момиче чуло разговора им се намеси.
-Много сте разсъблечена….-луничките му сякаш станаха повече, тъй се засрами.
-Така ли?
-Да, хубава сте. Прощавайте. – намести си очилата и с бърза крачка се отдалечи.
-Разсъблечена! Как пък не.
Застана срещу една витрина. Нищо особено. Тези дрехи беше обличала толкова често. Дълбокото деколте, късата, ластична розова пола, високите токчета. Голият корем. Хубава беше, не искаше да го крие. Много са изкушенията за окото, но нали радост носят. Замисли се. Забеляза отражението на Трапера. Кварталният алкохолик. Отрепка някаква и много брадата, но иначе приятен събеседник можеше да бъде, ако не беше във фаза когато всеки губи дар слово. Брадат и одърпан, приличаше точно на трапер. Щеше да я изяде с поглед. За пръв път си позволяваше подобно отношение към нея. Обърна се рязко. Стресна го. Подскочи, извини се. Но какво беше направил.
-Ще ми кажеш ли, какво, става?
-Ами вселената се разширява, щъркелите долитат обратно, пролетта настъпва, а наскоро разбрах, че има особено жесток ловен спорт. Убийство на малки тюлени с бухалки. Бой до смърт. Грозна картинка.
-Бухалки ли?
-Да, бухалки!
-Слушай, ще са по твоята глава, ако не ми кажеш, какво става?
Траперът се обърка. Стъписа се. Искаше да й каже, но сам не се сещаше. Изглежда не разбираше за какво го пита.
-Защо ме гледаше преди малко така?
-Много си сексапилна.
-Ама познаваме се.
-Днес повече. Какво си свалила от себе си. По-разсъблечена си от друг път.
За втори път й го казваха. Нищо не беше свалила. Бяха се наговорили.
-Майната ти!-кресна му тя.
Никаква ракия нямаше да го черпи днес. Продължи да крачи сърдита на цял свят, а цял свят я заглеждаше. Така похотливо я желаеше, че й прилошаваше.
-Да съм станала по-дебела не съм, и по-слаба не съм станала. Претеглих се. Да ми са се свили дрехите, не са. Качествена материя са. Не съм свалила нищо от себе си. Дори панделката от врата си не сложих, защото тя ме прави да изглеждам по-разголена.
Спря се на място.
Да, панделката предизвикваше обратен ефект, все едно нещо е махнала, когато я е сложила.
Какво съм добавила по себе си?
Замисли се и се сети за брачната халка.
Тази сутрин за пръв път излезе с нея и тези дрехи които носеше преди да я сложи.
„Ето какво ме е разсъбличало!”-откри.
Прибра се в къщи, опита се да я свали, но не успя.
По-разсъблечена щеше да бъде от този ден нататък.



Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Хей това е невероятно, знаеш ли :...
15.05.2010 16:24
Хей това е невероятно ,знаеш ли :))?
Поздравления !
цитирай
2. cefulesteven - :)))))))) Благодаря ти.
15.05.2010 16:35
:)))))))) Благодаря ти.
цитирай
3. miaa - Да бъдем това, което сме, ни осво...
15.05.2010 19:11
Да бъдем това, което сме, ни освобождава от скрупулите и ни прави истински!Този разказ предизвика и асоциация, на самопознанието, като способност да се отдръпнем за миг и да оценим ситуацията в даден момент и начина по който ние сами се виждаме и възприемаме. Благодаря ти, Стеф за хубавия мигове!
цитирай
4. cefulesteven - Да бъдем това, което сме, ни осво...
15.05.2010 19:25
miaa написа:
Да бъдем това, което сме, ни освобождава от скрупулите и ни прави истински!Този разказ предизвика и асоциация, на самопознанието, като способност да се отдръпнем за миг и да оценим ситуацията в даден момент и начина по който ние сами се виждаме и възприемаме. Благодаря ти, Стеф за хубавия мигове!


И аз, и аз ти благодаря, Миаа.
цитирай
5. анонимен - milone
15.05.2010 19:42
"Спря се на място."...Разнищване на себе ...:))) Поздрави!!!
цитирай
6. cefulesteven - "Спря се на място. ". . . ...
15.05.2010 19:48
[quote=анонимен]"Спря се на място."...Разнищване на себе ...:))) Поздрави!!!
[/quo

Усмивки...:)))
цитирай
7. kass - cefulesteven
15.05.2010 22:48
Усмихна ме Стеф, поздрави. Забранения плод винаги е по-сладък!
цитирай
8. elincetyy - Попринцип в живота е така, че заб...
15.05.2010 23:17
Попринцип в живота е така,че забранения плод е най-сладък...Поздравления много добре е написано ;)
цитирай
9. cefulesteven - Усмихна ме Стеф, поздрави. Забр...
16.05.2010 00:32
kass написа:
Усмихна ме Стеф, поздрави. Забранения плод винаги е по-сладък!


Усмивки, Касс.
Така се радвам, че ти хареса.
Едно табу, чудесно подчертава голотата.
цитирай
10. cefulesteven - Попринцип в живота е така, че заб...
16.05.2010 00:33
elincetyy написа:
Попринцип в живота е така,че забранения плод е най-сладък...Поздравления много добре е написано ;)



Без забрана изкушението не е никакво изкушение:)))
цитирай
11. zalezat - прекрасно,
16.05.2010 08:05
много хубаво написано...
цитирай
12. cefulesteven - много хубаво написано. . . Благо...
16.05.2010 11:56
zalezat написа:
много хубаво написано...



Благодаря ти!
цитирай
13. moniboneva - интересно виждане
16.05.2010 14:19
Донякъде се препознавам в нея. Но лично аз гледам на халката като на спасение от визьорщината. В случая ти си я представил като еротичен знак и разсъбличане. Накара ме да се замисля! Може ли проблема да се засили от халката? Мислех,че страхът е от това когато получи ,халката да ни започне да и липсва на жената ,цялата тази еуфория от която тя е искала не веднъж да се отърве.
цитирай
14. cefulesteven - Донякъде се препознавам в нея. Но ...
16.05.2010 14:30
moniboneva написа:
Донякъде се препознавам в нея. Но лично аз гледам на халката като на спасение от визьорщината. В случая ти си я представил като еротичен знак и разсъбличане. Накара ме да се замисля! Може ли проблема да се засили от халката? Мислех,че страхът е от това когато получи ,халката да ни започне да и липсва на жената ,цялата тази еуфория от която тя е искала не веднъж да се отърве.


Първо да се обърна и към останалите коментиращи, два коментара одобрих, но гледам, че не са излезли. Явно се касае за някакъв бъг.

После да ти благодаря:)

И накрая, какво мисля по въпросите ти. Не, не мисля, че е задължително халката да е знак за разсъбличане. Става въпрос за конкретен случай или за конкретен тип жени: визия и поведение. И ще добавя нещо, в страни, че в подобна изкусителност, сама за себе си, без всички евентуални продължения, няма нищо лошо.

Благодаря ти.

И пак да се извиня и да си кажа, че много, много ме е яд, за коментарите, които не излязоха.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8442053
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930