Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2010 14:18 - Да угася сексуален пожар
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 6080 Коментари: 18 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
по темата днес: Ревността:)

Не подраних за да го изненадам, ни приятно, ни неприятно. Свърших си просто работата по-бързо и най-рационално беше да се прибера, а от банята ми: то хилене, то стенене, то пъшкане, сумтене, че и грухтене. Сумо ли играят, кеч ли или любов правят, дано да се подхлъзнат на сапуна ми и да си навехне най-малко крака. Тръгват ми сълзите. Да се разведа с него, писна ми, навик ми стана. Да вляза, че да направим тройка, гнуслива съм и не я познавам, а и като му знам вкуса сигурно няма да ми хареса. Да се направя ли на неразбрала? Разбира се, докато не реша какъв подход да намеря, защото сега не мога да мисля трезво. Разстроена съм, много съм разстроена. Защо в банята ми! Това си е моя баня! Той почти не взе участие в ремонта. Потънал беше в някакви негови проекти, които съзнавах, че са абсолютен провал, но се преструвах, че му вярвам, защото в онзи период виждах в него това което винаги му е липсвало: амбиции. Грешка направих, после трябваше да го утешавам, да му обяснявам, че се случват подобни неща в живота, че добрите ни намерения и добрия подход, че даже и ако прибавим към тях добрата стратегия, не винаги дават добри резултати, а и какво значи в случая недобър резултат, след като все пак известно време поне се е бил отдал на това което желае. Говорих му ги такива, а сама избрах плочките, голяма част от тях домъкнах сама. И с майсторите нерви брах, най-малкото беше, че и парите за ремонта само аз спечелих, че моят скъп съпруг е нещо което не искам да му кажа в очите, напротив отричам когато започне да се самосъжалява, гледам да му го избия от главата, че като е такъв и съм го приела такъв, не искам да живея поне с човек който има самочувствие на такъв, а той си е: неудачник, неудачник, неудачник. Иначе супер – жребец, над седмо небе ме носи. Не е от най-галантните или най-изрядните като външност, но реши ли, дори само с думи може да разтопи като свещ, с поглед само да обладае, а целувките му, галенето му, проникването му: на божество са. Имала съм любовници такъв: не. И я разбирам онази от банята, че чак цвили. Иска ми се да ги убия. И двамата. Изневярата как да е, ще простя, но той лъже, лъже, лъже. Предател е. Обожава ме, че като майчино крило съм над него, нарича ме: абсолютната и единствената и най-лошо е, че си вярва, но малко му трябва и е забравил това в което вярва: отвърнал е гръб, заради първата разгонена кучка. В банята ми, защо в моята баня! Говорих му да се съвземе, да стане по-контактен в работата. Да влезе под кожата на важните за себе си. Да си спечели приятели. Има възможности. И в кариерата, а тя от своя страна ще допринесе и за емоционалното развитие. Говорила съм с шефа му, с него сме приятели от детство, той е на мнение, че моят е способен, но пропаст е изградил между себе си и обграждащата го реалност, затова и не му върви. Знаех го. И без да чуя това. В свой свят си живее, свой морал. Затова и прави такива грешки, но вече и аз не съм способна да му простя. Не знам какво да правя с него. Казах му и тогава, да си помисли, да спечели някого, просто е, сходен интерес да демонстрира или някаква приятелска услуга да направи и ще му тръгнат нещата. Трябва да спечели доверие и да бъде практичен, нищо сложно. Вместо това той пак предпочете бързото сладко изживяване пред стъпалото в живота. Онази се хили, чувам я как казва: „не мога повече”, а после пак продължават. Гадно ми е, противно ми е. С едно голямо дете живея и трябва да бъда едновременно глупачката – съпруга и грижовната майка. Писна ми. Пуснали са душа, аз пък излизам на коридора, вземам пожарогасителя от стената. Все още нямам ясен план, действам а ла Брус Уилис. Влизам пак в апартамента. Вътре в банята се чуват струите. Под душа са. Аз пък завъртам докрай крана на студената вода в кухнята. Тръбите са така свързани, че като съм пуснала студената вода, за тях ги е заляла врялата. Бойни крясъци се чуват. Двамата изскачат от банята навън, а аз с пожарогасителя струи върху тях.
В такъв афект бях, че дори не поглеждам чий пожар гася. Малко време ми трябваше за да осъзная грешката си.
Моят ме е бил послушал. Опитал се е да направи услуга. Като знае, че ме няма, дал е ключа за апартамента на шефа си, за да доведе любовницата си. Гарантирал му е, че никой няма да разбере.
Дълго време ги обстрелвах с пожарогасителната струя, те голи изхвърчават от апартамента, а аз ги гоня по коридорите.
 



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :D Ti ubi ribata:)))))
13.06.2010 14:27
:D Ti ubi ribata:)))))
цитирай
2. cefulesteven - :D Ti ubi ribata:))))) И до ...
13.06.2010 14:36
анонимен написа:
:D Ti ubi ribata:)))))



И до по-смешни положения може да доведе прекомерната ревност:)
цитирай
3. анонимен - daaaaaaaaaaaaa golqm maitap. . ama ...
13.06.2010 14:40
daaaaaaaaaaaaa golqm maitap..ama stef...az da ti kaja 4estno.ne bih si dala taka klu4a za aapartamenta si..imaaaaaaaaaaa hoteli..koito mu stiska da varvi tam ...
цитирай
4. aqualia - Ехааааааааааааааааааа!
13.06.2010 14:40
Уловката беше чудесна!
цитирай
5. cefulesteven - daaaaaaaaaaaaa golqm maitap. . ama ...
13.06.2010 14:57
анонимен написа:
daaaaaaaaaaaaa golqm maitap..ama stef...az da ti kaja 4estno.ne bih si dala taka klu4a za aapartamenta si..imaaaaaaaaaaa hoteli..koito mu stiska da varvi tam ...


Е, ако у дома е по-дискретно, а и да се подмажеш мъничко, както героя ми:)
цитирай
6. cefulesteven - Уловката беше чудесна! :)
13.06.2010 15:02
aqualia написа:
Уловката беше чудесна!



:)
цитирай
7. анонимен - ne stef. . moq dom. . ne e stanal o6te. ...
13.06.2010 15:45
ne stef..moq dom..ne e stanal o6te .... teren za seks..... kato e re6il da 4uka .. da nameri pari i da varvi na hotel... az taka bih kazala...kato ne mu stiska na majat... da si sedi na zadnite 4asti...
цитирай
8. cefulesteven - ne stef. . moq dom. . ne e stanal o6te. ...
13.06.2010 15:54
анонимен написа:
ne stef..moq dom..ne e stanal o6te .... teren za seks..... kato e re6il da 4uka .. da nameri pari i da varvi na hotel... az taka bih kazala...kato ne mu stiska na majat... da si sedi na zadnite 4asti...



И моят също, и моят дом не е станал и няма да стане терен. Поставих се на мястото на героя.
цитирай
9. анонимен - da razbiram te. . . . nooooooo az v ...
13.06.2010 16:05
da razbiram te....nooooooo az v slu4aq za6titavam svoq dom... za6toto moqt dom e moqta krepost..v nego az si se 4uvstvam kato princesa..i pak ti kaZvam..6tom edin maj e re6il da bade s edna jena..da i nameri podhodq6t hotel..a ne da q makne iz apartamentite na priqtelite si..toestttttttttttttt indirektno az ti kazvam..4e ako imam takav lubovnik i iska da e s men....po razni kvartiri i 4ujdi 4ar6afi..nqma da se tarkalqm s nego..az darja na luksa..na krasiviq seks ..na romantikata....a tova naistina stava s pari......kato ne moje da mi se podsiguri tova ne6to.... nqma da me ima ..i seks nqma da ima...obi4am krasivite ne6ta...
цитирай
10. cefulesteven - da razbiram te. . . . nooooooo az v ...
13.06.2010 16:15
анонимен написа:
da razbiram te....nooooooo az v slu4aq za6titavam svoq dom... za6toto moqt dom e moqta krepost..v nego az si se 4uvstvam kato princesa..i pak ti kaZvam..6tom edin maj e re6il da bade s edna jena..da i nameri podhodq6t hotel..a ne da q makne iz apartamentite na priqtelite si..toestttttttttttttt indirektno az ti kazvam..4e ako imam takav lubovnik i iska da e s men....po razni kvartiri i 4ujdi 4ar6afi..nqma da se tarkalqm s nego..az darja na luksa..na krasiviq seks ..na romantikata....a tova naistina stava s pari......kato ne moje da mi se podsiguri tova ne6to.... nqma da me ima ..i seks nqma da ima...obi4am krasivite ne6ta...



Имаш ли си на представа спомени сред какви красиви неща имам, които с пари просто не могат да се купят.
И съм бил от дъното, по-дълбоко.
Цял роман няма да ми стигне да опиша красотите около онази мелница, в която живеех, защото просто нямах дори покрив над главата си, но там в мелницата си имах пред прага "джакузи" едно вирче на реката, също като джакузи вечер в това топло време. Доста хотели, след това обиколих, че с Неслънчице обичаме също да си удисваме и да пътуваме. Някои много хубави, луксозни, на райски места, но като онази екстра в реката...не, подобна няма.
Не, че е по темата, но ми стана някак много кисело, че между красота и пари се сложи знак за равенство.
Няма такова.
цитирай
11. анонимен - stef, , ne6to ne me razbra. . . . to...
13.06.2010 16:24
stef,,ne6to ne me razbra....toest..ne bih priela lubovnika mi..da me zavede v gorata i da me iz4uka..az iskam krasota..tq vklu4va sega 6te ti kaja kakvo...... udobno leglo..sateneni 4ar6afi..cvetq..6ampansklo..aromatni sve6ti..tiha muzika....nqkakav zadu6even dialog..otkas ot stih4e napisano za men..tova imah vpredvid..a neeeeee ehe davai na polqnata...6toto nqmam teren.... sega razbra li me...
цитирай
12. cefulesteven - stef, , ne6to ne me razbra. . . . to...
13.06.2010 16:30
анонимен написа:
stef,,ne6to ne me razbra....toest..ne bih priela lubovnika mi..da me zavede v gorata i da me iz4uka..az iskam krasota..tq vklu4va sega 6te ti kaja kakvo...... udobno leglo..sateneni 4ar6afi..cvetq..6ampansklo..aromatni sve6ti..tiha muzika....nqkakav zadu6even dialog..otkas ot stih4e napisano za men..tova imah vpredvid..a neeeeee ehe davai na polqnata...6toto nqmam teren.... sega razbra li me...



Сред сатенините завивки и свещите, по-често е само чукане, отколкото на поляните, но нека да спрем дотук. Явно сме различни ценностни системи за да намерим съгласие.

Пък и не е темата.
цитирай
13. анонимен - da neka da sprem. . . . qvno mislim ...
13.06.2010 16:38
da neka da sprem....qvno mislim razli4no...
цитирай
14. kiberdanna - Най-нежните, най-безумно стра...
13.06.2010 16:46
Най-нежните, най-безумно страстните, най-порочните, най-еротични спомени и при мен не са свързани с петзвездни хотели, а с гори и самотни плажове. Онези в студетската си квартира с ничии не бих заменила. Иначе живея и работя в лукс. За българския стандарт, поне.
цитирай
15. karambol5 - Удоволствието беше страхотно :...
14.06.2010 12:50
Удоволствието беше страхотно :))))))))))
цитирай
16. cefulesteven - Удоволствието беше страхотно :...
14.06.2010 13:25
karambol5 написа:
Удоволствието беше страхотно :))))))))))



Благодаря ти, благодаря ти:)
цитирай
17. gogi69 - супер
16.06.2010 23:44
супер
цитирай
18. brainfucker - xexe
17.06.2010 14:25
много ме изкефи това ;) обичам да чета неща, които показват колко тъпо живеем понякога, за да се осъзная :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8438959
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930