Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2010 00:09 - Докосни ме
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 1809 Коментари: 4 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Двадесет и две години след "Еротична песен", чувствам го като нейно продължение.



Не ми казвай, че ме обичаш, не ми казвай...
нека го прошушнат пашкулите,
онези копринените, недокоснатите....
Недокоснатите места по тялото ми за обичане,
недокоснати от обичане, а от предвестници:
лястовици, кокичета и минзухарчета...
Снега се топеше и сънувах пролети,
паднали була на истини,
виждах красота и откровение,
лед се стичаше по ерогенното сияние.
Сияние без източник, под тялото...
И мислех, че докоснат съм до дъното,
до дъното, от най-прекрасното,
а то е отминало...

но не, дори не е започнало,
от тебе щом не е докоснато,
а всичко преди теб
пророчество било е,

че някога
ти истински
ще ме докоснеш...
 

 



Гласувай:
14



1. firefly1 - "И мислех, че докоснат съм до ...
13.06.2010 01:14
"И мислех, че докоснат съм до дъното,
до дъното, от най-прекрасното,
а то е отминало..." Понякога мечтите изгелаждат толкова реални,че човек може да се повярва ,че са били реалност...Отново се долавия нотката на несподелеността и копнежът ,че някога мечтата може да стане реалност...

Мисля,че ти разбираш много добре несподелената любов, въпреки ,че въднъж ми беше казал,че не я разбираш достатъчно ,за да пишеш за нея.....Всъщност мисля,че ти е поднато това чувство....А то на кой не е познато?!

РS: Още не съм забравила,че си ми обещал да напишеш разказ за мен....Това ще е доста интересно - нещо подобно като да ми нарисуват портрет. Човек знае как изглежда, но му е интересно да види какъв е неговият образ през очите на художника...И колкото и да е талантлив художникът, и колкото и точно да те направи, все ще остави нещо от себе си в картината и дори микроскопична да е разликата тя ще показва нещо от него ,въпреки че ти си на картината... А разказът за мен е като да ти направят портрет, но не на вънщноста ,а на душата....И тук умението на художника(писателя) е още по-голямо ,защото е много трудно някой да види душата ти....Но мисля, че точно ти притежаваш това умение и затова много искам да видя как би ме нарисувал със свой разказ....
цитирай
2. анонимен - 4udesno stef..4udesno..
13.06.2010 07:48
4udesno stef..4udesno..
цитирай
3. cefulesteven - "И мислех, че докоснат съм до ...
13.06.2010 10:48
firefly1 написа:
"И мислех, че докоснат съм до дъното,
до дъното, от най-прекрасното,
а то е отминало..." Понякога мечтите изгелаждат толкова реални,че човек може да се повярва ,че са били реалност...Отново се долавия нотката на несподелеността и копнежът ,че някога мечтата може да стане реалност...

Мисля,че ти разбираш много добре несподелената любов, въпреки ,че въднъж ми беше казал,че не я разбираш достатъчно ,за да пишеш за нея.....Всъщност мисля,че ти е поднато това чувство....А то на кой не е познато?!

РS: Още не съм забравила,че си ми обещал да напишеш разказ за мен....Това ще е доста интересно - нещо подобно като да ми нарисуват портрет. Човек знае как изглежда, но му е интересно да види какъв е неговият образ през очите на художника...И колкото и да е талантлив художникът, и колкото и точно да те направи, все ще остави нещо от себе си в картината и дори микроскопична да е разликата тя ще показва нещо от него ,въпреки че ти си на картината... А разказът за мен е като да ти направят портрет, но не на вънщноста ,а на душата....И тук умението на художника(писателя) е още по-голямо ,защото е много трудно някой да види душата ти....Но мисля, че точно ти притежаваш това умение и затова много искам да видя как би ме нарисувал със свой разказ....



И аз, и аз не съм забравил за разказа. Ще се получи от само себе си, знам го, чувствам го. Винаги мога да го напиша, но искам да се случи. Тогава е най-красиво, а специално за този съм убеден, че ще го има. И ще остан
цитирай
4. cefulesteven - 4udesno stef. . 4udesno. . Благо...
13.06.2010 10:49
анонимен написа:
4udesno stef..4udesno..



Благодаря ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8430838
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930