Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2010 12:35 - Ревност
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 7317 Коментари: 30 Гласове:
16

Последна промяна: 13.06.2010 13:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Първо му отряза
показалците
да не напише за друга колко я обича,
после му изтръгна
езика
за да не сбърка и я нарече с друго име
в леглото,
после му избоде
очите,
да не се заглежда,
направи му мозъчна операция
и го превърна в идиот,
да не си помисли нещо непристойно,
не и се стори достатъчно
и го уби и кремира,
затвори в бутилка пепелта му,
върза я за гира и я хвърли
в Марианската падина.

Спря да ревнува
и се разплака,
че вече не я обича.




****

А вие за ревността?
  


Тагове:   ревност,


Гласувай:
16



1. devildiscus - Ревността е плевел. Храни я с фан...
13.06.2010 13:35
Ревността е плевел.
Храни я с фантазии, тори я със страхове и догатки, и ще осъмнеш задушен в отровната прегрътка на демон, който сам си създал.
цитирай
2. анонимен - stef, . . . za revnost li 6te si gov...
13.06.2010 14:05
stef,... za revnost li 6te si govorim...eheeeeeeeeee predi mnogo revnuvah..sega ve4e ne...prosto se opitvam da stoq nad tezi ne6ta i da dam svoboda na 4oveka do sebe si......ako toi e umen 6te oceni tova koeto mu davam...
цитирай
3. cefulesteven - Ревността е плевел. Храни я с фан...
13.06.2010 14:23
devildiscus написа:
Ревността е плевел.
Храни я с фантазии, тори я със страхове и догатки, и ще осъмнеш задушен в отровната прегрътка на демон, който сам си създал.



Описа я в най-кратка форма, по-добре отколкото успях. Но макар да съм категоричен по-въпроса, моето мнение няма кой знае какво значение, а въпроса ми, който ще последва е по-скоро към всички отколкото към теб:

Все пак има ли любов, без ревност?

И другият:

Би ли имало ревност, ако нямаше любов?
цитирай
4. cefulesteven - stef, . . . za revnost li 6te si gov...
13.06.2010 14:26
анонимен написа:
stef,... za revnost li 6te si govorim...eheeeeeeeeee predi mnogo revnuvah..sega ve4e ne...prosto se opitvam da stoq nad tezi ne6ta i da dam svoboda na 4oveka do sebe si......ako toi e umen 6te oceni tova koeto mu davam...



Сложих горе два въпроса, те са по-скоро като провокация, а и да видя ще се намери ли някой, който да даде утвърдителен отговор.

Иначе наистина, за мен, ревността е само пречка за любовта. Ако няма свобода, каква любов?
А ревността може да ни направи доста смешнички. Даже го илюстрирах с разказ. Може и да си го чела, но посмей се пак:)
цитирай
5. анонимен - sega stef. . . . vij az kak si razsa...
13.06.2010 14:32
sega stef.... vij az kak si razsajdavam..zna4i..tova 4e majat oti6al i prespal s edi koq si..tova ni6to ne zna4i..4esto samiqt seks za majete e..vse edno sa hapnali nabarzo edno vkusno qstie..kogato dade6 svoboda na majat do sebe si..toi moje da otide da si hapne ne6to ..i pak da se varne pri men..i da oceni tova koeto az mu davam..revnostta uni6tojava 4uvstvata..tq e glupava, egoisti4na i esnafska...i az ti kazah ..opitvam se da stoq nad tezi ne6ta...nooooooooooo do tezi izvodi stignah..s te4enie na vremeto....
цитирай
6. cefulesteven - sega stef. . . . vij az kak si razsa...
13.06.2010 14:36
анонимен написа:
sega stef.... vij az kak si razsajdavam..zna4i..tova 4e majat oti6al i prespal s edi koq si..tova ni6to ne zna4i..4esto samiqt seks za majete e..vse edno sa hapnali nabarzo edno vkusno qstie..kogato dade6 svoboda na majat do sebe si..toi moje da otide da si hapne ne6to ..i pak da se varne pri men..i da oceni tova koeto az mu davam..revnostta uni6tojava 4uvstvata..tq e glupava, egoisti4na i esnafska...i az ti kazah ..opitvam se da stoq nad tezi ne6ta...nooooooooooo do tezi izvodi stignah..s te4enie na vremeto....



И докато стигнеш до тях е било мъчение. Всъщност "мъчение" едва ли ти изглежда най-точната дума, след като всичко е минало, при това е било за добро, но поне е било върховно натоварване. На емоции, на мисли и т.н. Нали?
цитирай
7. devildiscus - Ревността е плевел. Храни я с фан...
13.06.2010 14:39
cefulesteven написа:
devildiscus написа:
Ревността е плевел.
Храни я с фантазии, тори я със страхове и догатки, и ще осъмнеш задушен в отровната прегрътка на демон, който сам си създал.



Описа я в най-кратка форма, по-добре отколкото успях. Но макар да съм категоричен по-въпроса, моето мнение няма кой знае какво значение, а въпроса ми, който ще последва е по-скоро към всички отколкото към теб:

Все пак има ли любов, без ревност?

И другият:

Би ли имало ревност, ако нямаше любов?


Темата, която поде, е толкова необятна и дълбока, че в сравнение с нея дори Марианската падина може да се окаже малка локвичка. Но все пак ще споделя моето скромно мнение по въпроса.
1. Искренно се надявам да има любов без ревност. Даже почти го вярвам...
2. Е то ако няма любов какво би имало ? :)
цитирай
8. анонимен - ne. . . v interes na istinata ne sam se ...
13.06.2010 14:43
ne... v interes na istinata ne sam se izma4vala mnogo..po skoro e bilo ne6to vremenno..za den ..dva...daje mu vikam na moq maj.... abe 4ove4e hvani si edna lubovnica...barem da vzema da pootslabna malko, 4e da me haresa vili..ama neise... nikoi ne me 4uva...
цитирай
9. devildiscus - ne. . . v interes na istinata ne sam se ...
13.06.2010 14:49
анонимен написа:
ne... v interes na istinata ne sam se izma4vala mnogo..po skoro e bilo ne6to vremenno..za den ..dva...daje mu vikam na moq maj.... abe 4ove4e hvani si edna lubovnica...barem da vzema da pootslabna malko, 4e da me haresa vili..ama neise... nikoi ne me 4uva...


Това с любовницата ми хареса. Има живец в него, тръпка някаква. Не напразно навремето (преди около век примерно) публичните домове в София са се наричали 'домове за освежаване на брака'. :)))
цитирай
10. cefulesteven - Ревността е плевел. Храни я с фан...
13.06.2010 14:51
devildiscus написа:
cefulesteven написа:
devildiscus написа:
Ревността е плевел.
Храни я с фантазии, тори я със страхове и догатки, и ще осъмнеш задушен в отровната прегрътка на демон, който сам си създал.



Описа я в най-кратка форма, по-добре отколкото успях. Но макар да съм категоричен по-въпроса, моето мнение няма кой знае какво значение, а въпроса ми, който ще последва е по-скоро към всички отколкото към теб:

Все пак има ли любов, без ревност?

И другият:

Би ли имало ревност, ако нямаше любов?


Темата, която поде, е толкова необятна и дълбока, че в сравнение с нея дори Марианската падина може да се окаже малка локвичка. Но все пак ще споделя моето скромно мнение по въпроса.
1. Искренно се надявам да има любов без ревност. Даже почти го вярвам...
2. Е то ако няма любов какво би имало ? :)


Наистина: неизчерпаема е, една от основните линии на това, което ме вдъхновява и благодарение на което съм написал стотици истории е изследването по тази тема, а то е свързано с наблюдение на различни персонажи, комбиниране на разказаното от тях, автовъпроси от рода: "ако се беше случило с тях еди си какво, какви биха били последиците", самонаблюдения и още, и още. Все повече въпроси и по-малко отговори:) Но е интересно, защото така разбирам повече за човешката същност, изобщо.

По-късно ще кажа и своето мнение по въпрос номер 1, а по въпрос номер 2 да отговоря:

Би могло да е освен любов, чувство за притежание. Или инстикт на самец в стадо. Има такива мъже, които ревнуват всички жени, забелязвам, че и блога се въртят подобни и са страшно заядливи, че не им обръщат внимание, а проявяват симпатии към други четива или блогъри, споделят различен вкус и така нататък. Доста самомнителни типове бих казал, но не съзнават колко приличат на някакъв шибек в стадото си:)
цитирай
11. cefulesteven - ne. . . v interes na istinata ne sam se ...
13.06.2010 14:55
анонимен написа:
ne... v interes na istinata ne sam se izma4vala mnogo..po skoro e bilo ne6to vremenno..za den ..dva...daje mu vikam na moq maj.... abe 4ove4e hvani si edna lubovnica...barem da vzema da pootslabna malko, 4e da me haresa vili..ama neise... nikoi ne me 4uva...



Имах една колежка от време оно, тя беше навила нейна приятелка да стане любовница на мъжа й. :)
цитирай
12. cefulesteven - ne. . . v interes na istinata ne sam se ...
13.06.2010 14:56
devildiscus написа:
анонимен написа:
ne... v interes na istinata ne sam se izma4vala mnogo..po skoro e bilo ne6to vremenno..za den ..dva...daje mu vikam na moq maj.... abe 4ove4e hvani si edna lubovnica...barem da vzema da pootslabna malko, 4e da me haresa vili..ama neise... nikoi ne me 4uva...


Това с любовницата ми хареса. Има живец в него, тръпка някаква. Не напразно навремето (преди около век примерно) публичните домове в София са се наричали 'домове за освежаване на брака'. :)))


Не го знаех за публичните домове:) Много ме усмихна.
цитирай
13. анонимен - stef razbiram. . 4e ne priema6 moite ...
13.06.2010 15:42
stef razbiram..4e ne priema6 moite razsajdeniq..noooooooo prosto mi go kaji..a ne da mi go namekva6 4rez podigravka..stef i ne zabravqi 4e imam edno predimstvo pred teb...edni4kooooo e..no vse pak e redimstvo..
цитирай
14. cefulesteven - stef razbiram. . 4e ne priema6 moite ...
13.06.2010 15:53
анонимен написа:
stef razbiram..4e ne priema6 moite razsajdeniq..noooooooo prosto mi go kaji..a ne da mi go namekva6 4rez podigravka..stef i ne zabravqi 4e imam edno predimstvo pred teb...edni4kooooo e..no vse pak e redimstvo..



В случая, каза нещо което толерирам, а факта, че го каза: изключително ми хареса. И от цялостното ми поведение, и публикациите ми трябва да си наясно, защото приемайки свободата на останалите, защитавам и своята.

Онова, за колежката, което ти казах е истинска случка. Помислих си, че ще ти е любопитна.

Съжалявам!
цитирай
15. анонимен - ne. . 4estno da ti kaja. . tova za k...
13.06.2010 15:57
ne ..4estno da ti kaja..tova za kolejkata ne mi e lubopitno... za6toto az ne darja da poznavam lubovnicite na moqta polovinka.... nooooooo da dopusnem, 4e se zapoznaq s neq..daaaaaa bih sedna bih izpila edno kafe..i nai interesno 6te mi e ..da vidq kakav intelekt pritejava.... viziqta i ne me interesuva..znae6 4e imam dostat4no samo4uvstvie.. za da si pomislq, 4e moje da me zasen4i..iiiiiiii ako dopusnem, 4e tq ne me prevazhojda... prosto nqma da mi e interesna..aaaaaaa povqrvai mi...naiastina bih iskala da se zapoznaq s jena, koqto da moje da mi e na nivoto....
цитирай
16. cefulesteven - ne. . 4estno da ti kaja. . tova za k...
13.06.2010 16:02
анонимен написа:
ne ..4estno da ti kaja..tova za kolejkata ne mi e lubopitno... za6toto az ne darja da poznavam lubovnicite na moqta polovinka.... nooooooo da dopusnem, 4e se zapoznaq s neq..daaaaaa bih sedna bih izpila edno kafe..i nai interesno 6te mi e ..da vidq kakav intelekt pritejava.... viziqta i ne me interesuva..znae6 4e imam dostat4no samo4uvstvie.. za da si pomislq, 4e moje da me zasen4i..iiiiiiii ako dopusnem, 4e tq ne me prevazhojda... prosto nqma da mi e interesna..aaaaaaa povqrvai mi...naiastina bih iskala da se zapoznaq s jena, koqto da moje da mi e na nivoto....



Виждаш ли, че покрай случката с нея, откри още неща за себе си, които нямаше как да се сетя да те попитам, а ти да ми разкажеш за тях. Наистина са интересни. Сега да допуснем, че си се запознала с любовница на мъжа си, да допуснем, че виждаш в нея, доста плашещи страни: първична, елементарна, но много хитра. Няма ли да се притесниш за мъжа си и как ще постъпиш, така че да не се припознае с ревност?

Питам те съвсем сериозно и ми е наистина много любопитно.
цитирай
17. анонимен - stef. . po hitra ot men li. . haide be. ...
13.06.2010 16:19
stef..po hitra ot men li..haide be...taka......poznavam moq maj..zna4i ako toi se vlubi v dadena jena..to tq 6te prili4a malko ili mnogo po harakter na men..s tazi razlika 4e toi darji tq da e materialistka....noooooooooooo haide da izqsnim kakvo zna4i hitra.... iska6 da kaje6 da go varje s dete li...iiiiiiiii taka da bade,,edno dete ne mi pre4i...daje ..ako tq ne go iska..moga da vbzema da go otgledam..noooooooo tq kakvoto i da pravi..ne moje da promeni fakta...4e moite deca sa parvorodni..aaaaaaaaa kakvo e dokazala istoriqta... znae6 nali...taka... da go omae sas seks li...tova e ve4e absurd.... po skoro moq maj 6te bade razo4arovan....da e po mila i nejna ot men..edva li...na men mi e vrodeno...da e po umna.... edva li.... 4ela sam mnogo i prilagam znaniqta si na praktika...da e po krasiva..daaaaaaaa moje..moje i da e po slaba i po visoka i po krasdsiva v lice, nooooooooo edva li 6te ima moqta harizma...da e po dobra domakinq ot men li..edva li..sled kato moq maj obojava ne6tata koito gotvq..da ne har4i pari li..edva li...takava jena zna4i e malko ili mnogo smotana...da e 4istoplatna kato men li..edva li..sled kato vijdam po ulicite momi4eta nagrimirani s tonove grim..uhae6ti na parfum i pot..... taka 4e.... az te pitam direktno.... kakvo zna4i da e po hitra ot men.... zadai to4en vapros....
цитирай
18. cefulesteven - stef. . po hitra ot men li. . haide be. ...
13.06.2010 16:23
анонимен написа:
stef..po hitra ot men li..haide be...taka......poznavam moq maj..zna4i ako toi se vlubi v dadena jena..to tq 6te prili4a malko ili mnogo po harakter na men..s tazi razlika 4e toi darji tq da e materialistka....noooooooooooo haide da izqsnim kakvo zna4i hitra.... iska6 da kaje6 da go varje s dete li...iiiiiiiii taka da bade,,edno dete ne mi pre4i...daje ..ako tq ne go iska..moga da vbzema da go otgledam..noooooooo tq kakvoto i da pravi..ne moje da promeni fakta...4e moite deca sa parvorodni..aaaaaaaaa kakvo e dokazala istoriqta... znae6 nali...taka... da go omae sas seks li...tova e ve4e absurd.... po skoro moq maj 6te bade razo4arovan....da e po mila i nejna ot men..edva li...na men mi e vrodeno...da e po umna.... edva li.... 4ela sam mnogo i prilagam znaniqta si na praktika...da e po krasiva..daaaaaaaa moje..moje i da e po slaba i po visoka i po krasdsiva v lice, nooooooooo edva li 6te ima moqta harizma...da e po dobra domakinq ot men li..edva li..sled kato moq maj obojava ne6tata koito gotvq..da ne har4i pari li..edva li...takava jena zna4i e malko ili mnogo smotana...da e 4istoplatna kato men li..edva li..sled kato vijdam po ulicite momi4eta nagrimirani s tonove grim..uhae6ti na parfum i pot..... taka 4e.... az te pitam direktno.... kakvo zna4i da e po hitra ot men.... zadai to4en vapros....



Добре, нека не е по-хитра. Друго беше по-основното. Ако с нещо тази жена те опасява. С каквото и да е било. Все от нещо се опасяваш, нали?
цитирай
19. анонимен - daaaaaaa opasqvam se. . ako e bez...
13.06.2010 16:27
daaaaaaa opasqvam se..ako e bezskrupolna materialna ku4ka...s takava ne bih mogla da se borq
цитирай
20. leonoel - Няма любов без ревност. Има любов с ...
13.06.2010 19:53
Няма любов без ревност. Има любов с прикриване на ревността. Това е най-мъчителната част, но и най-сигурната да задържиш любимия човек по-дълго. Това е присъщо за гордите, самоуважаващи се и уважаващи отсрещния, индивиди. Това го могат само силните хора :)
цитирай
21. cefulesteven - Няма любов без ревност. Има любов с ...
13.06.2010 20:00
leonoel написа:
Няма любов без ревност. Има любов с прикриване на ревността. Това е най-мъчителната част, но и най-сигурната да задържиш любимия човек по-дълго. Това е присъщо за гордите, самоуважаващи се и уважаващи отсрещния, индивиди. Това го могат само силните хора :)


Много хубаво го каза. Това прикриване, всъщност по-скоро превъзмотване, прави любовта Любов.
цитирай
22. leonoel - Няма любов без ревност. Има любов с ...
13.06.2010 20:18
cefulesteven написа:
leonoel написа:
Няма любов без ревност. Има любов с прикриване на ревността. Това е най-мъчителната част, но и най-сигурната да задържиш любимия човек по-дълго. Това е присъщо за гордите, самоуважаващи се и уважаващи отсрещния, индивиди. Това го могат само силните хора :)


А ти много хубаво го завърши и то точно, защото много добре ме разбираш. Изживявал си го :)

Много хубаво го каза. Това прикриване, всъщност по-скоро превъзмотване, прави любовта Любов.

цитирай
23. анонимен - Ревността има много лица,
13.06.2010 21:00
това от стиха ти е смразяващо и с ледени сълзи...и отивам на разказа, Цефул...
цитирай
24. cefulesteven - Няма любов без ревност. Има любов с ...
13.06.2010 21:53
leonoel написа:
cefulesteven написа:
leonoel написа:
Няма любов без ревност. Има любов с прикриване на ревността. Това е най-мъчителната част, но и най-сигурната да задържиш любимия човек по-дълго. Това е присъщо за гордите, самоуважаващи се и уважаващи отсрещния, индивиди. Това го могат само силните хора :)


А ти много хубаво го завърши и то точно, защото много добре ме разбираш. Изживявал си го :)

Много хубаво го каза. Това прикриване, всъщност по-скоро превъзмотване, прави любовта Любов.



Да, изживял съм го:) И ти благодаря от сърце.
Моля те, да ме извиниш, че забавих одобрението на коментарата ти, но нямаше как да съм онлайн.

Поздрави.
цитирай
25. cefulesteven - това от стиха ти е смразяващо и с л...
13.06.2010 21:53
vishnichka написа:
това от стиха ти е смразяващо и с ледени сълзи...и отивам на разказа, Цефул...



Благодаря ти, разказа за сметка на това е смешен. :)
цитирай
26. hristam - Много стивънкинговско! :)
14.06.2010 09:16
Любовта има много лица, някои са страховити.
цитирай
27. cefulesteven - Любовта има много лица, някои са ...
14.06.2010 09:48
hristam написа:
Любовта има много лица, някои са страховити.



Така е, така е, Хриси, а някои от страховитите лица са вдъхновяващи, дори библейските поети:

"Хубава си като Йерусалим...
страховита като армия с развети знамена..."

Много усмивки, Хриси.


И да ти кажа, макар не трябваше да избързвам преди постинга, с изненадата която обещах днес е свързан и "Фабрика за киборги", не съм забравил за обещаното му продължение. Ще го има.
цитирай
28. moniboneva - Да, аз съм ревнива! Въпреки, че не си ...
15.06.2010 18:32
Да, аз съм ревнива! Въпреки ,че не си го признавам и пред себе си. Улавям се обаче, че го правя.Самият обект на тези страсти, гледам да не разбира и да не му стоварвам, гръмотевици. Докато самият той не ми спестява, ревността.Тя е нормална ако е в поносими количества. Няма как да те привлича някои, едновременно с това, да си напълно безразличен. Но всеки е свободен индивид, има право на совобдна волята и лично пространство. Когато това е нарушено ,тогава имаме задушаваща и патологична ревност. Тя е един вид тирания, понякога такива хора ,могат да станат опасни.
цитирай
29. анонимен - Ревността като любов
18.06.2010 14:13
Ревността се покрива с плаща на любовта,слага маската на грижа, вмъква се итравя душата докато спиш, отравя сутрините и замразява нощите, оставяйки другия да зъзне вън.Ревността е тясната стая на собствените страхове,че не си единствения, че не си най-добрия, че не си първия,че не си последния, че не си вечния!
цитирай
30. анонимен - milone
20.06.2010 18:18
:)))Как убиваме себе си....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8430107
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930