Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2010 19:04 - Любимата
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 3871 Коментари: 23 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тялото й е завършек на твоето, без нейното си лишен от цялост. Изглежда цялостта си намира чрез теб тя и тялото ти е завършек на нейното.
Съзнанието ти се е разгърнало, панорамно е, мислите й са птици в природата му, намерили подходящи условия за живот, за да просъществуват и дадат поколения, а новоизлюпилите се мисли са деца колкото на нейните, толкова и на твоето съзнание и честа започваш на глас нейна мисъл и я завършва тя и често завършваш, започната от нея на глас, мисъл, а понякога няма нужда изобщо от глас за да се разберете.
И твоите мисли са птици летящи в нейното съзнание, намерили подходящи условия за живот в природата му, за да просъществуват и да дадат поколение, а новоизлюпилите се мисли са толкова деца на твоите, колкото и на нейното съзнание. И често започва твоя мисъл на глас и я завършваш ти и често завършва, започната от теб на глас, мисъл, а понякога няма нужда от глас за да се разберете.
Толкова свободен се чувстваш с нея, колкото и сам със себе си.
Толкова е откровена пред теб, колкото и пред себе си, не винаги е успявала да бъде.
Толкова просто и естествено ви изглежда, че дори не го забелязвате.
Попивате един в друг.
Не ти изглежда действително изживяване което не си споделил с нея, нито й изглежда действително изживяване което не е споделила с теб.
Разделихте се казваш?
Грешиш.
Три години вече? Не.
Просто тя живее другаде, но онова което е оставила от себе си в теб, няма да те напусне, както и това което си оставил у нея, няма да я напусне.
Поне не в краткия човешки живот, макар вече не е любов, а само богатство.
 



Гласувай:
20



1. valben - Накара ме да се замисля, приятелю!
04.07.2010 19:45
"Поне не в краткия човешки живот, макар вече не е любов, а само богатство." - странно, защо точно днес го прочетох. Благодаря ти!
цитирай
2. анонимен - Нищо не се губи,
04.07.2010 20:08
само се променят разстоянията...
цитирай
3. cefulesteven - "Поне не в краткия човешки ...
04.07.2010 20:47
valben написа:
"Поне не в краткия човешки живот, макар вече не е любов, а само богатство." - странно, защо точно днес го прочетох. Благодаря ти!



Във всичко има промисъл:)
цитирай
4. cefulesteven - само се променят разстоянията. . . ...
04.07.2010 20:47
angpiskova написа:
само се променят разстоянията...


Така е! Благодаря ти, благодаря ти, Ангелина!
цитирай
5. miaa - Поздрави за хубавите мигове, Стеф!Невероятно си го написал...
04.07.2010 21:47
Това е съвършенството! Уникално между сродните души! Те винаги ще бъдат заедно!
Не само в този живот! Най- голямата богатство, наистина!
цитирай
6. cefulesteven - Това е съвършенството! Уникално ...
04.07.2010 21:52
miaa написа:
Това е съвършенството! Уникално между сродните души! Те винаги ще бъдат заедно!
Не само в този живот! Най- голямата богатство, наистина!



Благодаря ти, Миаа.
цитирай
7. mileidi46 - Хармония....шепот на вселената....
04.07.2010 23:28
Просто любов.Истинска! Благословена!
цитирай
8. divna8 - Това е истинската любов...
04.07.2010 23:37
Обогатява - разстоянията не са раздяла за нея;
не е спомен, защото винаги Е;
безкрайна и безначална едновременно!
Много силно си го изразил: богатство е да я срещнем, изпитаме и ... никога повече не сме същите...
Браво, Стефане! Усмивки за аплодисменти от мен :):):)
цитирай
9. cefulesteven - Просто любов. Истинска! Благос...
05.07.2010 00:32
mileidi46 написа:
Просто любов.Истинска! Благословена!



Благословена бъди и ти, Миледи.
цитирай
10. cefulesteven - Обогатява - разстоянията не са р...
05.07.2010 00:33
divna8 написа:
Обогатява - разстоянията не са раздяла за нея;
не е спомен, защото винаги Е;
безкрайна и безначална едновременно!
Много силно си го изразил: богатство е да я срещнем, изпитаме и ... никога повече не сме същите...
Браво, Стефане! Усмивки за аплодисменти от мен :):):)



Усмивки и от мен!!!
цитирай
11. анонимен - Много силен разказ Стефане
05.07.2010 08:17
Много ми хареса!
Поздрави ;) :)
цитирай
12. анонимен - stef. . prekrasno si go kazal. . . eto ...
05.07.2010 08:51
stef..prekrasno si go kazal...eto takava harmoniq tarsq i az...... az da zapo4na ne6to i toi da go dovar6i..ili toi da zapo4ne..az da go dovar6a...toi da mi 4ete mislite..i da znae kakvo 4uvstvam..da mu vqrvam ..i da bada otkrovenna s nego/.....da znam 4e kakvoto i da mu kaja..toi nqma da me predade ili da go izpolzva sre6tu men.....nooooooo az pak ti kazvam stef....tova trqbva da bade mnogo zemen 4ovek..4ovek koito stoi nad predrazsadacite, nad drebnite ne6ta v jivota i nad sutata...da bade predi vsi4ko duhovna li4nost..da kajem kakto v slu4aq si ti..noooooooo to trqbva da ima i van6no privli4ane i strast..iiiiii vaob6te izob6to mnogo ne6ta.....
цитирай
13. cefulesteven - Много ми хареса! Поздрави ;) :...
05.07.2010 12:28
grobarq написа:
Много ми хареса!
Поздрави ;) :)



Благодаря ти, благодаря ти.
цитирай
14. cefulesteven - stef. . prekrasno si go kazal. . . eto ...
05.07.2010 12:29
анонимен написа:
stef..prekrasno si go kazal...eto takava harmoniq tarsq i az...... az da zapo4na ne6to i toi da go dovar6i..ili toi da zapo4ne..az da go dovar6a...toi da mi 4ete mislite..i da znae kakvo 4uvstvam..da mu vqrvam ..i da bada otkrovenna s nego/.....da znam 4e kakvoto i da mu kaja..toi nqma da me predade ili da go izpolzva sre6tu men.....nooooooo az pak ti kazvam stef....tova trqbva da bade mnogo zemen 4ovek..4ovek koito stoi nad predrazsadacite, nad drebnite ne6ta v jivota i nad sutata...da bade predi vsi4ko duhovna li4nost..da kajem kakto v slu4aq si ti..noooooooo to trqbva da ima i van6no privli4ane i strast..iiiiii vaob6te izob6to mnogo ne6ta.....



Никой не е изцяло духовна, не може и да бъде, аз пък най-малко съм. Във всеки си го има звяра. Този за който става дума в разказа, който преди малко пуснах.
цитирай
15. анонимен - zvqra moje da bade ukroten. . . . taka ...
05.07.2010 14:05
zvqra moje da bade ukroten....taka 4e....i 6tom sam precenila 4e si duhovna li4nost..zna4i za men si takav...i po tozi vapros ne mi se spori....
цитирай
16. cefulesteven - zvqra moje da bade ukroten. . . . taka ...
05.07.2010 14:07
анонимен написа:
zvqra moje da bade ukroten....taka 4e....i 6tom sam precenila 4e si duhovna li4nost..zna4i za men si takav...i po tozi vapros ne mi se spori....


Ласкаеш ме, но както и да е:)


цитирай
17. анонимен - stef. . . ako si mi saprug. . znam kak ...
05.07.2010 14:11
stef...ako si mi saprug ..znam kak da te laskaq i da ti povdigna egoto...nooooooooo tuk za men si edin nepoznat virtualen poet i pisatel....i prosto ti kazvam istinata....
цитирай
18. cefulesteven - stef. . . ako si mi saprug. . znam kak ...
05.07.2010 14:13
анонимен написа:
stef...ako si mi saprug ..znam kak da te laskaq i da ti povdigna egoto...nooooooooo tuk za men si edin nepoznat virtualen poet i pisatel....i prosto ti kazvam istinata....


Благодаря ти, макар понякога да ми тежи, че създавам това погрешно впечатление за себе си. Възхищавам се на по-истински духовните от мен.
В действителност, нищо човешко не ми е чуждо.
цитирай
19. анонимен - stef. . sazdala sam si mnenie za teb. ...
05.07.2010 14:19
stef..sazdala sam si mnenie za teb..samo po tova koeto pi6e6...i mislq 4e moga i sama da precenq nqkoi ne6ta...az sa6to ti se vazhi6tavam..makar i virtualno....daje sam te dala za primer tuk na edin maj s kogoto si 4atq..., 4e mi dopada6 mnogo kato na4in na razsajdeniq...i 4e znamj 4e nikoga nqma da bada na tvoeto nivo...noooo sam vijda6 pone se opitvam...da ti otgovarqm s humor...
цитирай
20. cefulesteven - stef. . sazdala sam si mnenie za teb. ...
05.07.2010 14:39
анонимен написа:
stef..sazdala sam si mnenie za teb..samo po tova koeto pi6e6...i mislq 4e moga i sama da precenq nqkoi ne6ta...az sa6to ti se vazhi6tavam..makar i virtualno....daje sam te dala za primer tuk na edin maj s kogoto si 4atq..., 4e mi dopada6 mnogo kato na4in na razsajdeniq...i 4e znamj 4e nikoga nqma da bada na tvoeto nivo...noooo sam vijda6 pone se opitvam...da ti otgovarqm s humor...


Благодаря ти.
цитирай
21. makont - МНОГО Е ХУБАВО ДА ЖИВЕЕШ С ТАКАВА ЛЮБОВ!
05.07.2010 19:28
Но ти така невероятно си го описал, просто си намерил най-точните думи и звучи непринудено и истинско. Точно вече не е САМО любов, а е БОГАТСТВО! Пожелавам ти я и на теб от цялото си сърце!
цитирай
22. cefulesteven - Но ти така невероятно си го описал, ...
05.07.2010 19:55
makont написа:
Но ти така невероятно си го описал, просто си намерил най-точните думи и звучи непринудено и истинско. Точно вече не е САМО любов, а е БОГАТСТВО! Пожелавам ти я и на теб от цялото си сърце!



Имам, имам щастливата любов и на всеки желая да открие своята, а който я е открил да е запази. И не мога да не си го кажа, писал съм текста, много преди да се познаваме.

По-късно вечерта, може да пусна още един от този период: "Влюбената"
цитирай
23. makont - Разбира се, че имаш
06.07.2010 11:06
Човек със сърце като твоето не може да не бъде обичан по този начин, но аз ти я пожелавам завинаги да остане все така. Това, че си писал текста преди да се познавате, значи, че тя е била в теб, ти си я обичал и чакал и тя е дошла точно такава, каквато е трябвало да бъде. Написах ти така, защото аз имам 27 години брак и пет години преди това бяхме гаджета, от ученици. Чаках съпруга ми да излезе от казармата и го дочаках. И сега имаме какво да си говорим, да си пием ракийката вечер заедно, и както обичам да се изразявам аз"още се натискаме в асансьора". Но ти ме накара да го погледна по друг начин, всеки знае, че това вече не онази любов с тръпката, с чакането дали ще се обади или не, и ако не се обади, това е краят на света. Това е БОГАТСТВО, както си го написал ти, истинско и преминало през всичко! Това ти пожелах и то от сърце, нищо, че много хора не вярват, че има такава любов и такава вярност и такава необходимост да живееш точно с този човек. Нищо, че е ретро, че е демоде, че е консервативно. То просто е ЛЮБОВТА БОГАТСТВО! Усмихнат ден
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8404564
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031