Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2010 13:25 - Тежки мисли
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 11461 Коментари: 26 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не изглеждаше на повече от тридесет, спомена, че е над петдесет. Рижа коса, някак особен цвета, не приличаше на естествен, а беше естествен. Момчешка прическа, по-скоро на перушина отколкото на коса приличаше.
Приказно насекомо с женско тяло напомняше в претрупаното си жилище. Толкова мъничка и крехка сред складираната маса. Омагьосана принцеса със сладък акцент, пламъче със сънени лунички. И очите й имаха сънен израз, макар не й се спеше. Беше си такъв. Посрещна ни по нощница. Колегата сигурно е полудял при вида й. Ще си мечтае седем дена и седем нощи без прекъсване. Като разгонен котак ще мърка над чаша водка. Плюе си на ръцете. Не се отучи. Нещо като заклинание му е, види ли много работа. Прави лошо впечатление. Казвал съм му. Обещава следващият път да не го прави. Забравя. Преценявам, че някои от сандъците не могат да минат през вратата, но пък все някак са вкарани вътре. Ефирна е. Погледите ни се срещат. В нежни мисли ме разтварят очите й. Светли са. Улавям закачливото пламъче. Тясно е наистина. Може й да не се докосна нарочно в мен, но усетих, че сърцето й подскача. Възбуда изви устни й в кокетна въпросителна.
-Е, сега, какво? – попита палаво. Никаква умисъл във въпроса й.
Оглеждам сандъците. Много, много работа.
-Внимателно, моля ви. Това са мисли.
-Книги ли? – попита колегата.
-Казах! – сопна се – Мисли. Някои са чупливи. Внимавайте!
-Електроника някаква ще да е….-реши докато сваляхме първият сандък. Ако й останалите тежаха колкото него, никакви проблеми. Обемист, но неочаквано лек. Изглежда нищо нямаше в него. Самият му материал трябваше да тежи повече. Асансьорът не работеше, но и без това нямаше да можем да го поберем много, а пети етаж е нещо обичайно за работата ни.-Страхотно, парче, а?
-Внимавай! – повиших му тон, защото блъсна края на сандъка в парапета.
-Ти май лапна?
-Каза ти: внимателно. Кой знае колко струва това вътре.
-Струва ми се, че нищо няма. – отвърна ми. Каката май си търси друго.
И на мен ми мина през ума. Флиртуваше. С тези изразителни черти нямаше нужда да говори много, те казваха достатъчно.
Вторият сандък беше по-малък, но по-тежък. Напомни ни пак да внимаваме, защото това са мисли.
-Електроника ли е?-пак се опита да я разприказва.
-Казах!-сопна му се повторно – Мисли! Мисли….
Третият едва провряхме през вратата. За малко да го изпусне. Сърцето ми подскочи и почувствах мислите вътре. Как почувствах, какво точно почувствах? Не ме питайте, не знам. Нещо живо имаше вътре. Неподвижно, но живо. Меланхолично зверче с нейният поглед. Имаше мъгла в очите й. Хиляди преглътнати ридания. Сълзи останали от някога. Които е била твърде силна за да пролее, но са били твърде силни за да забрави. Тежки облаци, паднали ниско по нея, обвили света й в мъгла. Загадъчно чувство, обвило скрити помисли. Каквото и да имаше в сандъка, то беше с нейният поглед.
Колегата клекна след като го натоварихме в камиона. Реши да изпуши цигара преди да се качи. Използвах момента за да остана насаме с нея.
-Имате ли къде да ги складирате? Питам, защото ми се струва, че са особено ценни за вас. Мога….
-Благодаря ти. Нямай грижа. Нямам нужда от склад, а от любов. Извини ме, че съм толкова пряма. Използвам минутката, докато партньора ти го няма.
Измънках нещо. Наистина дойде ми неочаквано.
-Тази нощ те ще останат в камиона. Не ми трябват. Трябва ми….Например: ти. Разтоварете ги. После се върни, ако някоя не те чака, ако ме желаеш. Извини ме, че съм толкова пряма. Имаш време, помисли си.
Какво да му мисля! Силата ми се утрои. Сандъците ми се сториха по-леки. Няколко пренесох и сам, докато колегата почиваше. Мина ми през главата, че ми го каза нарочно, за да свърша работата по-бързо. Глупаво беше, но когато мъж пожелае му е простено да е глупав. Изненада ме. Тъй дръзко го каза. Тъй освободено. Дори да не беше толкова очарователна щеше да ми въздейства.
-От кога си ги събирала?
-Как ухае само потта ти!-притвори очи. –Вече съм забравила.
-Защо тежат толкова?
-Материални са, за това. Просто ги разтоварете.
-Трябват ли ти?
-Свикнала съм с тях.
-Попитах те нещо.
-Не обичам да ми говорят така.
-По някои от сандъците имаше плесен, напълно прогнили, червиви. Не си ги докосвала от години. От много години. Каквото и да има в тях не ти е било необходимо. Апартаментът не ти е малък, а живееш като в килер.
-Какво те интересува!
-Харесваш ми!
-Аз също теб.
-Трябват ли ти?
-И какво, ако не ми трябват. Утре мога да реша да ги изхвърля. Не знам.
-Можем да го направим по-бързо. За това те питам. Улицата не е оживена. Можем да ги изхвърлим през прозореца. Ще се обадя на едни хора. Те ще приберат материала веднага. До половин час апартамента ти ще е изчистен и ще наредим онези сандъци от които все още имаш нужда….
-Не мога да го направя.
-Просто предложих.
-Разбери ме, не мога.
-Добре.
-Не мога.
-Имам чувството, че го желаеш.
-Желая го….но не мога. Слушай ме, не ми говори така. Моля те!
-Съжалявам.
-Не, не съжалявай. Така повече ще ме нараниш. Просто не ми говори така.
-Няма, обещавам.
-И не обещавай.
Хванах следващият сандък. Не беше обемист, можех да го пренеса и сам.
-Не мълчи. Кажи нещо!
-Тежък е.
-И не ми трябва. Не ми трябва! Тежкото обикновено е скъпо, но това не е! Слушай ме, може и да си помисля. Още малко време ми остави. Петнадесет – двадесет минути, може и половин час. Не е необходимо да ги изхвърляме. Това не е мой апартамент, квартира е. Утре я напускам. Няма да се върна. Хазяите могат да се погрижат за сандъците или да намерят нещо което….Всъщност какво ли могат да намерят. Нищо няма да намерят, но….И аз не знам.
Отлепих сандъка, краката ми се подгъваха. По стълбите едва не изгубих равновесие. Идеше ми да го тресна в земята. Ще се пребия заради нещо ненужно, но стиснах устни. Стъпало по стъпало слязох до долу. Едва успях да го поставя на камиона. Отпуснах се изтощен до колелото. Твърде много се бях напрегнал не само физически, а и психически. Нещото в сандъка беше чупливо, усещах го. Както тя каза: ненужно, вярно е, но искаше да е цяло. Все още искаше.
Колегата в кафенето отсреща се подкрепяше. Надигаше храбро чаша. Ще го разкарам, но сега ме радва. Повече ми се пречка отколкото помага.
Три четвърти от товара бяхме свалили. Имаше пространство и светлина в стаите. Стоеше на плетеното кресло. Мижеше, изписала най-сладостният си израз.
Приближих се. Правеше се, че не ме усеща. Клекнах пред нея. Ръката ми се плъзна по нощницата й, преди да я целуна изстена. Разтвори устни. После ме блъсна, изкиска се.
-Да заключа ли?
-Да….Не….
Тръгнах към вратата. Скочи, обгърна кръста ми и целуна врата ми.
-Моля те, нека да е после. Не искам да има сандъци.
-Пречат ли ти?
-Не….Не знам.
-Това са просто сандъци.
-Да. Сандъци са. После, имаме време.
Приятелчето беше вече мъртво пияно. Изнесоха го в линейка от кръчмата. Проследих с отчаян поглед светещият буркан. Сам да сваля някои от сандъците изглеждаше невъзможно.
Тръгвам си. Мислех си. Отказвам се, тръгвам си.
Тъй си мислех и изкачвах стълбището. Набирах сила. Грабвах сандъка, слизах, подгъваха ми се коленете. Стълбите заприличваха на въртележка. Хлъзгаха ми се подметките, сандъкът от ръката. Задържах го някак, поставях го на камиона. Обратно по етажите и тъй до последният.
Чакаше ме в леглото. Разголена, шептяща сладко на пет езика нежни фрази.
Твърде уморен бях. Огледах я и си тръгнах.
 


Тагове:   Бит,   мисли,


Гласувай:
22



1. анонимен - Patka zalisana:))))))))) ama za ...
08.07.2010 14:35
Patka zalisana:))))))))) ama za majete pove4e vaji!
Smeni polovete na liri4eskite.
цитирай
2. cefulesteven - Patka zalisana:))))))))) ama za ...
08.07.2010 14:40
анонимен написа:
Patka zalisana:))))))))) ama za majete pove4e vaji!
Smeni polovete na liri4eskite.



Е, не, не съм съгласен. Еднакво си важи за двата пола да пазим ненужни вехтории в душата си.
цитирай
3. miaa - Прекрасен разказ!И напълно вярно и ...
08.07.2010 15:15
Прекрасен разказ!И напълно вярно и за двата пола! Изпуснеш ли моментът , никога няма да го върнеш! Понякога нещата са абсурдни и необратими.
Дори и да ги съзнаваш:)
Приемам го, като каприз на съдбата!Благодаря ти Стеф!
цитирай
4. cefulesteven - Прекрасен разказ!И напълно вярно и ...
08.07.2010 15:20
miaa написа:
Прекрасен разказ!И напълно вярно и за двата пола! Изпуснеш ли моментът , никога няма да го върнеш! Понякога нещата са абсурдни и необратими.
Дори и да ги съзнаваш:)
Приемам го, като каприз на съдбата!Благодаря ти Стеф!



Толкова тежки и ненужни мисли, пазим ревниво в душата си, че не само живеем душно и прашно, а могат да ни изиграят и черна шега. Старото заема мястото за новото и честно: не съм любител на прашните албуми със снимки от детството, не успявам да издържа на много суперстойностни стари филми, защото ме връщат назад, имам от красиви, по-красиви спомени, но не се връщам носталгично към тях, че чувството винаги е болезнено. Толкова въздух има в настоящето.

цитирай
5. анонимен - Умела метафора: съзнанието на с...
08.07.2010 15:36
Умела метафора: съзнанието на самотницата като стая под наем,пълна с повехтяла мебел за изхвърляне.Но и аз си мисля,че е по-скоро мъжки навик,да се живее с ненужното.
цитирай
6. cefulesteven - Умела метафора: съзнанието на с...
08.07.2010 15:38
анонимен написа:
Умела метафора: съзнанието на самотницата като стая под наем,пълна с повехтяла мебел за изхвърляне.Но и аз си мисля,че е по-скоро мъжки навик,да се живее с ненужното.



Всъщност, много е трудно да се прецени кое е нужно, кое не, изисква се наистина и смелост, и безумие да се освободиш от мислите около някое преживяване.
цитирай
7. анонимен - stef. . . abe 4ovek. . 4etoh razkaza, ...
08.07.2010 15:50
stef...abe 4ovek..4etoh razkaza, 4etoh komentarite..i se 4udih...kakvi sa tezi tejki misli....ami nqma takova ne6to.....moite misli sa haoti4ni, tajni, veseli...vsakakvi...oba4e az celenaso4ena misal nqmam....taman da se naso4i na nqkade i sam q iztarvala ve4e..eto da vzemem tvoq razkaz...ami az umrqh da se smeq, kadeto kazva6.., 4e kosata i prili4a na peru6ina...6toto az sutrin kato stana..i v glavata sam to4no takava...kato tezi malkite mokri novoizlupeni pilenca... vijdal si nali.... vsa6nost vijdal li se kak se izlupva pilence...kak 4uka otvatre s 4ovkata si....oooooooooo strahotno e...
цитирай
8. cefulesteven - stef. . . abe 4ovek. . 4etoh razkaza, ...
08.07.2010 15:54
анонимен написа:
stef...abe 4ovek..4etoh razkaza, 4etoh komentarite..i se 4udih...kakvi sa tezi tejki misli....ami nqma takova ne6to.....moite misli sa haoti4ni, tajni, veseli...vsakakvi...oba4e az celenaso4ena misal nqmam....taman da se naso4i na nqkade i sam q iztarvala ve4e..eto da vzemem tvoq razkaz...ami az umrqh da se smeq, kadeto kazva6.., 4e kosata i prili4a na peru6ina...6toto az sutrin kato stana..i v glavata sam to4no takava...kato tezi malkite mokri novoizlupeni pilenca... vijdal si nali.... vsa6nost vijdal li se kak se izlupva pilence...kak 4uka otvatre s 4ovkata si....oooooooooo strahotno e...



Ти нямаш, но някои си имат, а тежки мисли може и да са от рода: "какво ще си помислят хората...дядо ще се преобърне в гроба, ако ми види...ами така ли съм възпитавала децата..." до: "той беше лош човек, но ще се окаже прав" или "никога няма да съм като тогава" или "ех, каква младост беше" може и да са за сметките за ток и парно, може да са мисли за бръчките или бричовете. Нормални мисли, но когато са ненормално много, може и да са тежки. От някои трябва да се освободим сами, че иначе последиците могат да бъдат трагикомични, както с героинята ми.
цитирай
9. анонимен - ooooooooo tazi misli i az si gi ci...
08.07.2010 16:00
ooooooooo tazi misli i az si gi citiram tuka..... ama to vse pod formata na maitap...vse mi e edno kakvo si mislqt horata za men...daaaaaaa imam bra4ki no sa ot smqh..daaaaaaaaaaa bqhme mladi...ama i sega ne sam stara..toka i parnoto mi o6te ne sa plateni...ama 6te gi platim na razsro4eno...decata mi sami se vazpitavat...a dqdo mi toi redovno se obra6ta v goba si.., 6toto e proumql kolko luda vnu4ka ima...aaaaa bri4ove.... bri4ove stef nqmam ni6to 4e sam debela...to tova ve4e e do gen....taka 4e stef....kato se vzeme6 naseriozno nqma kak da se otarve6 ot lo6ite misli.....ama kato vladee6 samoironiqta..vsi4ko e nared ..eeeeeeeee ne sam li prava...
цитирай
10. cefulesteven - ooooooooo tazi misli i az si gi ci...
08.07.2010 16:13
анонимен написа:
ooooooooo tazi misli i az si gi citiram tuka..... ama to vse pod formata na maitap...vse mi e edno kakvo si mislqt horata za men...daaaaaaa imam bra4ki no sa ot smqh..daaaaaaaaaaa bqhme mladi...ama i sega ne sam stara..toka i parnoto mi o6te ne sa plateni...ama 6te gi platim na razsro4eno...decata mi sami se vazpitavat...a dqdo mi toi redovno se obra6ta v goba si.., 6toto e proumql kolko luda vnu4ka ima...aaaaa bri4ove.... bri4ove stef nqmam ni6to 4e sam debela...to tova ve4e e do gen....taka 4e stef....kato se vzeme6 naseriozno nqma kak da se otarve6 ot lo6ite misli.....ama kato vladee6 samoironiqta..vsi4ko e nared ..eeeeeeeee ne sam li prava...



Мисли са, които много не ги мислиш:) Предпочиташ да им се посмееш, не съм ли прав?
цитирай
11. анонимен - ami da. . . . . da im se posmeq. . . kakvo ...
08.07.2010 16:19
ami da..... da im se posmeq...kakvo ima da gi mislq be stef..kakvo...sega i tova ostava..da me nalegnat tejki misli.. da legna na lrgloto da gledam tavana i da blujdaq..amiiiiiiiiiiiii predpo4itam da si razsadq cvetqta de..
цитирай
12. cefulesteven - ami da. . . . . da im se posmeq. . . kakvo ...
08.07.2010 16:25
анонимен написа:
ami da..... da im se posmeq...kakvo ima da gi mislq be stef..kakvo...sega i tova ostava..da me nalegnat tejki misli.. da legna na lrgloto da gledam tavana i da blujdaq..amiiiiiiiiiiiii predpo4itam da si razsadq cvetqta de..


Понякога е доста мъдро да си лекомислен.
Най-вече когато тежките мисли не са твои, а се налага с тях да носиш чужд товар и на никого да не олеква от това.
Както е и с героинята ми, а за щастие не и с теб.
цитирай
13. анонимен - stef. . 4ovek ne trqbva da bade le...
08.07.2010 16:37
stef..4ovek ne trqbva da bade lekomislen..nooooooo trqbva da znae 4e vsi4ko e vremenno i nqma ni6to ve4no..prieme li tazi filosofiq..6te jivee po lesno...
цитирай
14. cefulesteven - stef. . 4ovek ne trqbva da bade le...
08.07.2010 16:46
анонимен написа:
stef..4ovek ne trqbva da bade lekomislen..nooooooo trqbva da znae 4e vsi4ko e vremenno i nqma ni6to ve4no..prieme li tazi filosofiq..6te jivee po lesno...


Зависи какво влагаме в думата: лекомислие, аз винаги я изричам с известна ирония, към приемащите я сериозно, защото смятам, че в привидното лекомислие се крие най-голямата мъдрост. Поне днес.
цитирай
15. анонимен - sega. . dumata lekomislie. . e sa...
08.07.2010 16:57
sega..dumata lekomislie..e sastavena ot dve dumi....leko i mislq...tq e slojna duma....haide da pomislim zaedno sega..za men 4ovek koito e 4el mnogo, umee da misli, da analizira..e stignal do izvoda..4e kolkoto po ne mu misli6...tolkova po lersno 6te jivee6..toest...umniq 4ovek..6te razbie slojnoto ne6to na prostite sastavni 4asti4ki..i 6te stigne do izvoda na samata ameba.., 4e vsi4ko e genialno prosto... stigne6 li do tozi izvod..ti stava6 madar..i togava kakvo stava....dvete prosti4ki dumi4ki se slivat v edna slojna..nali taka...no ti znae6..4e v samata slojnost...nqma ni6to slojno...taka 4e neka na lekomislieto da kajem....4e e lekota za samite misli....iiiiiiiiii izvoda stef..izvoda e..4e tejki misli nqma...nie sami gi oslojnqvame...
цитирай
16. cefulesteven - sega. . dumata lekomislie. . e sa...
08.07.2010 17:03
анонимен написа:
sega..dumata lekomislie..e sastavena ot dve dumi....leko i mislq...tq e slojna duma....haide da pomislim zaedno sega..za men 4ovek koito e 4el mnogo, umee da misli, da analizira..e stignal do izvoda..4e kolkoto po ne mu misli6...tolkova po lersno 6te jivee6..toest...umniq 4ovek..6te razbie slojnoto ne6to na prostite sastavni 4asti4ki..i 6te stigne do izvoda na samata ameba.., 4e vsi4ko e genialno prosto... stigne6 li do tozi izvod..ti stava6 madar..i togava kakvo stava....dvete prosti4ki dumi4ki se slivat v edna slojna..nali taka...no ti znae6..4e v samata slojnost...nqma ni6to slojno...taka 4e neka na lekomislieto da kajem....4e e lekota za samite misli....iiiiiiiiii izvoda stef..izvoda e..4e tejki misli nqma...nie sami gi oslojnqvame...


Ясни са съставните части на думата, но понеже няма единен стандарт за "масата на мислите" , не може да има и не бива да има, "леко"-то в случая е въпрос на субективно отношение. Разбира се, на страничния човек, на който не е познат товара на едно мислене/нали знаеш за чуждата гърбина/ е по-лесно да издаде оценката: лекомислен.
цитирай
17. hel - Един ужасен навик да тъпчем квар...
08.07.2010 17:56
Един ужасен навик да тъпчем квартирите с непотребни вехтории и подсъзнанието си с емоционални непотребни остатъци и да не остава място за едно пълноценно настояще!
Поздрав!
цитирай
18. cefulesteven - Един ужасен навик да тъпчем квар...
08.07.2010 18:04
hel написа:
Един ужасен навик да тъпчем квартирите с непотребни вехтории и подсъзнанието си с емоционални непотребни остатъци и да не остава място за едно пълноценно настояще!
Поздрав!


Съзнанието е свободата ни, но в съзнанието е и затвора ни. Въпросът е, кое от двете повече ни харесва и кое за сметка на другото, ще избираме ли, ще избираме и ще избираме, с всеки следващ миг.

Благодаря ти.
цитирай
19. анонимен - taka. . az te razbrah. . . nadqvam se ...
08.07.2010 19:02
taka..az te razbrah...nadqvam se 4e i ti me razbra....a otnosno v4era6niq ni razgovor za onq maj...stefffffffffffffffffff...toi se opkaza i s neveroqtno ujasen harakter...aza direktno mu zaqvavam 4e ni6to nqma da se polu4i...ama nai direktno i otgovorno...toiiiiiiiiii si znae negovata..e tova kakvo..lipsa na takt..oligofreniq, 6izofreniq, inat..v tova otno6enie ..majete ne moga da gi razbera..
цитирай
20. cefulesteven - taka. . az te razbrah. . . nadqvam se ...
08.07.2010 19:26
анонимен написа:
taka..az te razbrah...nadqvam se 4e i ti me razbra....a otnosno v4era6niq ni razgovor za onq maj...stefffffffffffffffffff...toi se opkaza i s neveroqtno ujasen harakter...aza direktno mu zaqvavam 4e ni6to nqma da se polu4i...ama nai direktno i otgovorno...toiiiiiiiiii si znae negovata..e tova kakvo..lipsa na takt..oligofreniq, 6izofreniq, inat..v tova otno6enie ..majete ne moga da gi razbera..



Така както го предаваш ми прилича на крайна арогантност. Сигурна ли си, че подобно поведение не ти допада? Съжалявам, че ти задавам този въпрос, но имам нещо предвид и трябва да получа някакво потвърждение, за да ти кажа, каквото още имам.
цитирай
21. анонимен - da mi dopada li. . oooooooooooo ne be ...
08.07.2010 19:32
da mi dopada li..oooooooooooo ne be stef....v jivota az obi4am mnogo serioznite i to4ni maje...obi4am taka kakto s teb po savsem inteligenten na4in da se razbiramre....na visoko nivo,,...ama to tozi maj...osven vizualno,osven alkohola, sega se okaza 4e i haraktera mu e gaden...iiiiiiiiiiiiiii az nai tvardo mu zaqvqvam 44e ni6to nqma da stane...za da se razberem kato horata...po 4ove6ki..amiiiiiiiiiiiii nerazbira ot duma...
цитирай
22. cefulesteven - da mi dopada li. . oooooooooooo ne be ...
08.07.2010 19:45
анонимен написа:
da mi dopada li..oooooooooooo ne be stef....v jivota az obi4am mnogo serioznite i to4ni maje...obi4am taka kakto s teb po savsem inteligenten na4in da se razbiramre....na visoko nivo,,...ama to tozi maj...osven vizualno,osven alkohola, sega se okaza 4e i haraktera mu e gaden...iiiiiiiiiiiiiii az nai tvardo mu zaqvqvam 44e ni6to nqma da stane...za da se razberem kato horata...po 4ove6ki..amiiiiiiiiiiiii nerazbira ot duma...


Попитах, защото, на твое място бих прекъснал всякакви контакти, с ТАКА ОПИСАНИЯ от теб. Всякакви контакти.
цитирай
23. анонимен - absolutno si prav. . . prosto imam da ...
08.07.2010 19:48
absolutno si prav...prosto imam da mu vra6tam edni knigi...noooooooooooooo znam kak 6te stane nomera..i krai...no vse pak stef..priemi 4e nie za tova sme hora za da se razbirame po 4ove6ki....negovoro ne e arogantnost...a prostotiq....
цитирай
24. cefulesteven - absolutno si prav. . . prosto imam da ...
08.07.2010 19:50
анонимен написа:
absolutno si prav...prosto imam da mu vra6tam edni knigi...noooooooooooooo znam kak 6te stane nomera..i krai...no vse pak stef..priemi 4e nie za tova sme hora za da se razbirame po 4ove6ki....negovoro ne e arogantnost...a prostotiq....



Ето пример за "тежки мисли", като не си го заслужава, не го мисли изобщо. Иначе само заема жизнено важно пространство в теб.
цитирай
25. mimayordanova - Това е магията на словото...
09.07.2010 02:02
Не да ти даде отговора, а да ти зададе въпроси...???
Имаше мъгла в очите й. Хиляди преглътнати ридания. Сълзи останали от някога. Които е била твърде силна за да пролее, но са били твърде силни за да забрави. Тежки облаци, паднали ниско по нея, обвили света й в мъгла. Загадъчно чувство, обвило скрити помисли. Каквото и да имаше в сандъка, то беше с нейният поглед.
Пак ме накара... да се разпитам...
цитирай
26. injir - , , . . . когато мъж пожелае, му е пр...
09.07.2010 07:21
,,...когато мъж пожелае, му е простено да е глупав.,, А аз все наблюдавам и виждам , че... много мъже са изглупели.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8431702
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930