Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2010 11:52 - Хейтърите - 1
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 1997 Коментари: 10 Гласове:
18

Последна промяна: 18.07.2010 14:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ще публикувам серия от четери постинга, макар да не намирам много полза от това, по желание на една блогърка присъствала вчера на срещата, непозната ми реално, позната ми много добре виртуално. За жалост нямах възможност да присъствам. За щастие поводите за подобни срещи са все повече.


ак


Хейтърите – 1


Той мрази да обича. Обича да мрази. Но понеже второто правило е подчинено на първото, той мрази и да мрази. И все пак мрази.



Погнусен е от красота. Кич е природата с джунглите си, с белите си облачета. Розови слончета, не ще ли! Създала е човечеството, то проблемите си, най-вече проблемите му. Има самочувствие на богат и безпаричните му дишат въздуха, за който все още не се плащат данъци. Или има комплекси, че е беден и му тровят въздуха с лигавите си возила богатите. Някъде по средата е и едните и другите го дразнят ужасно, защото той им плаща гяволъците. Но най-много мрази, тези като себе си. Защото и те точно толкова го мразят, логично е, щом са като него. И изглеждат като него: смазани и объркани. На всичко отгоре са лицемери, изкривили лица в гримаси, уж – усмивки. Тровят слюнките си взаимно, уж се целуват. Показват стандарт, колкото да раздразнят ближния си. Казват, че са щастливи, за да му създадат комплекси.



Как могат тези пък да се хилят, като децата в Сомалия умират от глад! Въобще, знаят ли за какво иде реч, тези коне с капаци. И погледите му преминават през него, все едно, че е сомалийско дете. На това ли им прилича. На нещо, което не заслужава да бъде забелязано.



Ще им даде да се разберат! И без друго много му се е събрало.



Той е много млад или вече възрастен. Ако е млад има усещането, че прекалено много е живял. Ако е възрастен, че ей така са минали годинките, без нищо да усети.



Жените се делят на грозни и мръсници. Мъжете се делят на глупаци и подлеци. Глупаците са измъчвани от грозотиите си. Грозотиите са съсипани от глупаците си. Мръсниците красят с рога подлеците си. Подлеците разиграват мръсниците си. И само омразата му е безполова. Тя е над дребните условности, над греховните нагони. Не е несполучливо съществуването му, като вижда колко жалко е световното. И това на всеки.



За каква любов ми пише този, че и в рими. То цял Вион е вдъхновяван от Дебела Марго, та този галфон ли! Сигурно седалището й е декар и половина, а този понеже не може да го вдигне пише любовни стихове в блога.



Какви депресии споделя тази пикла. Няма кой да я оправи и това е проблема й. Свинка!



Този пък – граждански позиции, знаем ги ние тях. Или има интерес, ако доомаскари някой маскара или си е обикновен ревльо, на който все другите му виновни.



Празник ли? Ей я, поредната позитивна лелка. Какъв ти празник, празна глава, такава! Кой ти няма внуче. Кой от тези, които нямат не може да има. По-важно е в какъв свят ще живеят, а ти какво направи за този свят. Не, че аз съм направил нещо повече, ама не се хиля като ряпа.



Май се разстройват от това, което им пиша. Е, аз само се забавлявам. Грешно ли е. Щом вие можете да се усмихвате, аз нямам ли право. Е, разстройвам ви, вярно е. А вие, не разстройвате ли мен, като се правите на толкова щастливи, колкото не сте, а ако сте толкова щастливи, защо го демонстрирате така, че нещастните да се чувстват още по-нещастни, а! Ще ви дам една свобода! Ето я моята.



Олеле, двадесет постинга по една и съща тема. Гати масовата истерия. Сега и аз ще напиша по нея. Ще напиша, колко глупави са всички, които са писали по нея.



Този тук, май се опитва да мрази! Това да не съм аз. Пълен позьор. Сега ще му покажа, какво е да мразиш, като с тон на гадна позитивна лелка, му кажа, че трябва малко повечко да обича.



Тук било забава!



Чак себе си мразя, че се забавлявам така, когато света е толкова гаден.



Е, ще го направя малко по-гаден, за да го видят всички които имат очи и не го виждат и имат уши, но не го чуват.



Аз съм конник на апокалипсиса...Е, и моите крака миришат, но кой ме знае. Добре, че ми хрумна.



Сега ще кажа на този с философските студии, че му миришат краката и първо да ги измие, а после да ми говори за някакъв си Декарт и някакъв си Спиноза.



Този умопомрачения пак ли е на първа страница. Аз какви стойностни неща пиша, пък него толерират, а мен трият...Е, вярно, че последното което ми изтриха беше интимна снимка между каруцар и козичка, но това е само алегория с която исках да покажа вътрешното състояние на пошлите герои на същият този грозник.



А и с какво са по-ниски тези създания на природата от разните му там художници, които рисуват гърди на чужди жени или по гърдите на чужди жени.



Блогърси срещи! Ала – бала! Бла – бла! И ухилени. Кво искат да кажат, че са много доволни, ли! От кое? От озоновата дупка ли? Взимат се насериозно, май! Що не са по домовете си, където семейството им се нуждае от тях! Аз, ако изглеждах като тях, никога не бих публикувал снимка в публичното пространство. То, не, че съм публикувал, де...

Я, да видим, този грозника, с първата страница, написал нещо за мен:



“По какво си приличат поета, жената и хейтъра? И в трите случая се отнася за сложна система от оксиморони. Но ако поета е воден от изначалната сила на любовта, жената или поне истинската от божествеността, която е високо над понятията за добро и зло, то за хейтъра изначалната сила е омразата!”
 
актуална връзка, постинг на Ангелина Пискова: Тема за размисъл

епизод от "Проклятието Блогър"



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Жив и здрав бъди, много хора те обичат!
18.07.2010 13:23
“Би било успокояващо да си мислим, че хората стават по-разумни в омразата си: досега обаче не са се оправдали никакви надежди, че човечеството ще помъдрее или ще стане нравствено по-зряло.”Ф.Ф.Арместо
Дано словото за омразата не подхрани развитието й и да я направи още по-злобна и масова!
цитирай
2. анонимен - трябва да се хейтва чалгата
18.07.2010 13:23
трябва да се хейтва чалгата
цитирай
3. cefulesteven - трябва да се хейтва чалгата...
18.07.2010 13:25
анонимен написа:
трябва да се хейтва чалгата


Само, че в нея са професорите в практическата част на хейтологията: хейтването:)
цитирай
4. анонимен - Да, основателно е
18.07.2010 14:09
поискала блогърката да публикуваш отново това... Правилна е онази част от публикувания при мен цитат за смазването на простотията с интелект. Аз бих добавила и с талант.
Впрочем, някои хейтъри много лесно излизат от равновесие, като прочетат твои постинги...
цитирай
5. cefulesteven - поискала блогърката да публикуваш ...
18.07.2010 14:19
angpiskova написа:
поискала блогърката да публикуваш отново това... Правилна е онази част от публикувания при мен цитат за смазването на простотията с интелект. Аз бих добавила и с талант.
Впрочем, някои хейтъри много лесно излизат от равновесие, като прочетат твои постинги...


Забелязал съм и аз. Лесно излизат от равновесие и най-често "гузни негонени", голяма част от тях са си просто параноици. Не знам дали ще публикувам и четирите. За един е сигурно, ще го публикувам. Другите просто не знам, дали им е мястото сега.

Поздрави, Ангелина! Много хубаво е обобщено в темата ти. Ще сложа препратка към нея.
цитирай
6. анонимен - stef. . opbqsni mi molq te zna4en...
18.07.2010 14:47
stef..opbqsni mi molq te zna4enieto na tazi dumi4ka...heitari...
цитирай
7. cefulesteven - stef. . opbqsni mi molq te zna4en...
18.07.2010 14:51
анонимен написа:
stef..opbqsni mi molq te zna4enieto na tazi dumi4ka...heitari...


В първите два реда е обяснен.
цитирай
8. анонимен - Слагай, слагай...
18.07.2010 14:51
и реакциите си ги бива....
цитирай
9. cefulesteven - и реакциите си ги бива. . . . Пуснах ...
18.07.2010 14:54
angpiskova написа:
и реакциите си ги бива....


Пуснах още един постинг:)))
цитирай
10. анонимен - 4ovek, koito mrazl i be stef. . . . 4e ...
18.07.2010 14:58
4ovek ,koito mrazl i be stef....4e to ima li takiva hora....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8440027
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930