Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2010 09:12 - Козметична операция
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 6117 Коментари: 18 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Животът беше богат, имаше далеч повече цветове, отколкото съм очаквала, имаше и…как да го кажа…маеж, скорост за която не съм предполагала, а тя не размазваше зрителното както се случва при високите скорости. Имаше я да подчертае формите и цветовете и въздуха беше вкусен, много вкусен и много по-лек. И като се погледнех в огледалото, о да, бях красива. Нищо не беше променило, носа ми имаше онази своя спецефична извивка, сега ми приличаше на родилен знак за избраност, преди го мразех. Не можех да си скрия носа, мечтаех да го оперирам, но спестяванията ми не се оказваха достатъчни. Мразих жените с правилни носове и разбира се вземах им любимите. Сладка играчка, но ми писна. Имах си качества и очарование, можех да имам всеки, но не бях красива. Свикнах с мисълта и за носа и за прекалено малката брадичка, за четириъгълното си, плоско лице и тъгата в очите. Започнах да си пускам и килограми, за украшение и да докажа, че ни ми пука. Освен това говорих гръмогласно и не ме интересуваше, че определено дразня хората. Честно даже ми харесваше, недоволното изражение на непознатият ми беше като доказателство, че не съм сама. Понякога си мислих, че живея сред свои сенки, сътворени от кошмара ми подобия с които разговарям без да разбирам които си казват неща които ме засягат, но на език който е напълно чужд от мисленето ми. Като извънземен, при това от далечна, нехуманитарна цивилизация. Ако бях красива или извисена или достатъчно извисена или надменна или самомнителна самотата ми щеше да е трон, но аз съм съвсем обикновена, дори сива. Забелязвам го като образ на износен кинескоп с вели цветове съм. Не ми е проблема носа, нито плоското лице. Не съм контурна, губя се в сивотата, като дух съм, но дух който не плаши и не привлича. Скучно е лицето ми. Самотността ми тежи. Мога да имам всеки мухльо, но не исках да е така, не исках ръката ми да се протяга да го откъсне, а като перо да долети към мен и да кацне на рамото ми, като прашец да се излее по разтворените ми лица, да се полепи и попие в мен и да оплоди душата ми преди да има тялото ми. Исках да изпълня съзнанието на някого, за да изпълни и той моето. Да обсебя за да бъда обсебена. Да разшеря представите за живота, а не да го затварям в своите ограничения. Една от малкото приятелки които имах ме нарече “параноидна романтичка”, рече ми още, че изкривеното ми чувство за естетизъм убива естесвената красота на отношенията ми. Може и да е права, даже й вярвах, но не можех да направя повече нищо със себе си. Годините минаваха, пръстите ми надебеляваха, кошите ми се прошарваха, работата която в началото беше голямо предизвикателство вече въртях на кутрека на левият крак, а ми и от позицията на поста който имах можех да унижавам младите себелюбиви хубавци с големи амбиции. Мислеха се за големи мъже, но истинският мъж трябва да има корем като буре, затлъстяло сърце, потен плешив череп, да мирише остро и за предпочитане да има пари. Удоволствията ми станаха навик и бърбъна, и чуждите мъже и всекидневният любовен или криминален роман, който първо изчитах, а после правих на книжни лястовички за да дразна мургавата метачка с големият задник. Рядко вече ходих на концерти, повече сърфирах в интернет из политическите форуми и общите дискусии, а още по-дълго се застоявах пред теливизионните игри. Знаех, че е глупаво и лесно смилаемо, но глупавите и лесно смилаеми неща ме отвличаха от тревожната мисъл за самотата ми. Дните се превръщаха в книжни лястовици, откъснати от любовен роман и един след друг отлитаха ли, отлитаха, докато веднъж се случи нещо което сериозно не бях очаквала. Мечтаех да се случи, изглеждаше възможно, затова и играех, но когато се случи не вярвах. Все едно продължавах да мечтая и всеки миг щеше да ме облее хладната вълна на ясната мисъл, да ме прореже, да ме убие с живот. Щом нещо ми се случва, значи нищо не се е случило. Всичко се случва в мечтите, в живота не. Изведнъж отрезнявам, пробуждам се, пак съм аз. В първият миг, само не помня коя съм, успяла ли съм да открадна нещо от сладкият сън. Пробуждам се, не ми е ясно. По-богата ли съм, след като все пак съм го изживяла или по-бедна, че съм изгубила това което не е било и без друго мое. Така беше и този път, все едно мечтаех, все едно исках да удържа още миг приятното усещане и в същото време миг по-скоро да го прогоня за да отворя очи. Ръцете ми треперяха. Трестях се цялата. Запалих нервно цигара. Сърцето ми биеше в гърлото. Всичко стана по-пъстро. Не предполагах, че има толкова цветове и че живота може да тече така бързо без да размаже предметите. Не приличаше на реалност, а беше. Бях спечелила.
Телефонът ми беше изтеглен и получавах уникалният шанс да си направя пластичната операция при доктор Виелзовул. Със зловещото му прозвеще го наричаха и в медиите, а той се усмихваше като истински княз на бесовото царство и с усмивката си прелъстяваше и възбуждаше. Той оперираше звездите, най-големите. Хонорарът му беше космически, но си заслужаваше. Вдигаше паднали рейтинги от тинята в небесата, операция при него значеше завръщане във висините или задържане в тях. Беше търсен и от политици и от милионерски щерки и съпруги, от любовници на тъмни босове и от богати суетни жени и мъже. Носеха се легенди за него, а той отговаряше тибетски загадъчно, усмихваше се като тъмна сила и привличаше. Струваше цяло състояние докосването му със скалпела и пак с месеци и години се чакаше докато принца на естетическият вид докоснеше със сечивото лицето на желаещият.
Мислех си, че победителят е предварително избран, че лотарията е мистификация и капан за пари за глупачки като мен, но играта бе като храна за мечтаене. Все с нещо трябва да мечтаеш. Все с него. И да забравяш и самота и че няма надежди и че нищо не може да се промени. Не, че вярваш, просто така, въпреки, че не вярваш.
Много хора твърдяха, че пластичният хирург е шарлатанин, че ефекта от рекламата води хората при него, но виждах снимките преди и след. Като теле – маниачка знаех кои теливизионни водещи са минали под острието му и можех да преценя разликите. Почти незабележими, но създаваха нови лица. Липстваше бенка или очите бяха издължени или се беше появила тръпчинка, но предизвикваше невероятен ефект. Усмивките им бяха различни, поведението и обаянието също. Той създаваше очарование.
Едва след като проведох служебният разговор си позволих да отворя бутилката шампанско. Пазех я кой знае за какъв случай, дори с любовниците не я пиех, но сега я отворих.
В уреченият ден и час бях пред вратата, гард ме въведе във вътрешно помещение, където друг служител от личната му охрана ме преведе през два или три коридора и стълбища. При следващата врата ме чакаше медицинска сестра, висока блондинка по-бляскава от настоящата мис Свят.
Най-сетне влезох в кабинета му. Стоеше зад масивно бюро от дъб. С дълга черна коса, а с усмивката прорязваше като със скалпел.
-Ще направя най-скъпата операция. Тя може да се нарече….-взе въздух и ме изгледа в упор-Оперативно отстраняване на душата…
-Какво?
-Не искам да ви натоварвам с научна терменология която няма да разберете. При всички случаи операцията се отразява на самовъзприемането, самочувствието, самоидентификацията, оттам на изражение, осанка и с малки корекции по лицето, ефекта й е очевиден. Мога да ви дам примерите на подложили се на експеременталната ми операция…
И започна да ги изброява, а това бяха известни лица. Любимци на малки и на големи, мои лични любимци…
-Да. –не го изслушах-Ще се подложа на операцията.
-Не сте чули за страничните ефекти…
-В същност не ме интерисуват.-отвърнах и за последен път изпитах щастие.
 


Тагове:   операция,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sabrosa - :)
28.07.2010 10:22
В същност това е брънката, която провокира и мен да пиша в този блог ... все си мисля, че жените не заслужаваме да ни правят подобия, макар с измислената награда на успешността ... Иска ми се повече подрастващи, млади и не толкова да (се) осъзнаят, че възторжеността им, когато някой се намесва в живота им със скалпел или с лъскави думи е за сметка на идентичността им. У малцина е възпитано правилното отношение към самият себе си ... а овцете от стадото все някога ги готвят.

Прекрасен ден, Стеф :)
цитирай
2. cefulesteven - В същност това е брънката, която ...
28.07.2010 10:27
sabrosa написа:
В същност това е брънката, която провокира и мен да пиша в този блог ... все си мисля, че жените не заслужаваме да ни правят подобия, макар с измислената награда на успешността ... Иска ми се повече подрастващи, млади и не толкова да (се) осъзнаят, че възторжеността им, когато някой се намесва в живота им със скалпел или с лъскави думи е за сметка на идентичността им. У малцина е възпитано правилното отношение към самият себе си ... а овцете от стадото все някога ги готвят.

Прекрасен ден, Стеф :)



Още като попаднах снощи на този стар, позабравен разказ се сетих за блога ти и сега ми звучи по-актуално и от когато го писах, защото проблема се е задълбочил. Никога избора между красота и щастие, между това да я притежава жена или мъж и това да е самата си красота, между тяло и душа, никога не е бил толкова изострен.
цитирай
3. sabrosa - :)
28.07.2010 10:39
Искам да ти разкажа една случка, вместо да философствам още, а ти сам направи изводи:
"Псевдо" тузарско заведение. Не и за мен защото съм от квартала и не се заливам всяка вечер от темето надолу с уиски :) Събота вечер. За мен денят, по неведоми обстоятелства, беше прекрасен, а и ме ме чакаше следващ такъв. Мисълта ми е, че се чувствах просто чудесно.
От 16-17 годишна слагам грим - не много, но колкото да прикрия несъществени косури, натрапени от нечия 'корективна' гледна точка. Тази вечер чувствах спокойствието, че мога да изляза и гола да изпия питието си във въпросното заведение. Е, дрехи поне облякох :)
Вечерта върви прекрасно, усмивката ми - проводник на самочувствено разбирателство със самата себе си. Отивам до тоалетната, а вътре 2 ... 'тупалки', да речем. Влизам аз, а погледите им стреснато ми промълвиха: "Ауу! Как не те е срам да си позволиш да излезеш събота вечер в такова заведение и да не сложиш капка грим??!!" И се обърнаха възмутено да довършат 'тоалета' си на лъскавото, помпозно огледало в претенциозната тоалетна на Тържището на елитарни мутреси.

А аз умрях от смях :)
Прекрасен ден!
цитирай
4. miaa - Поздрави и усмивки:) Поздрави на Неслънчице!
28.07.2010 10:43
Чудесен разказ Стеф! Наскоро бях чела за т.н криза на идентичността.
Ние жените се опитваме постоянно да угодим на всякакви хора,защото нашата способност да се разбираме с другите е директно свързана с нашето самочувствие.Понякога ставаме жертва на модата.Не бива да се възприемаме прекалено сериозно,защото етикетите замагляват нашата същност! Губим постепено идентичност!В края на краищата хората ще реагират позитивно на това, което сме:)
цитирай
5. cefulesteven - Искам да ти разкажа една случка, ...
28.07.2010 10:58
sabrosa написа:
Искам да ти разкажа една случка, вместо да философствам още, а ти сам направи изводи:
"Псевдо" тузарско заведение. Не и за мен защото съм от квартала и не се заливам всяка вечер от темето надолу с уиски :) Събота вечер. За мен денят, по неведоми обстоятелства, беше прекрасен, а и ме ме чакаше следващ такъв. Мисълта ми е, че се чувствах просто чудесно.
От 16-17 годишна слагам грим - не много, но колкото да прикрия несъществени косури, натрапени от нечия 'корективна' гледна точка. Тази вечер чувствах спокойствието, че мога да изляза и гола да изпия питието си във въпросното заведение. Е, дрехи поне облякох :)
Вечерта върви прекрасно, усмивката ми - проводник на самочувствено разбирателство със самата себе си. Отивам до тоалетната, а вътре 2 ... 'тупалки', да речем. Влизам аз, а погледите им стреснато ми промълвиха: "Ауу! Как не те е срам да си позволиш да излезеш събота вечер в такова заведение и да не сложиш капка грим??!!" И се обърнаха възмутено да довършат 'тоалета' си на лъскавото, помпозно огледало в претенциозната тоалетна на Тържището на елитарни мутреси.

А аз умрях от смях :)
Прекрасен ден!



Случката дори не се нуждае от коментар, тя казва всичко. Ясно е, че грима се култивизира, че има ритуален смисъл, въздействащ като усещане за преобщаване, като знак с който се декларира волята за такова. Дори са изгубили чувството, че грима е част от инструментите за красота. При тях вече става въпрос за "благоприличие" към съответния кастов мироглед, както при друг да речем е "благоприлично" да не се слага грим. Всичко това е толкова задушаващо и обезличаващо, че няма как да се нарече красота, порива към която е бил в началото.
цитирай
6. cefulesteven - Чудесен разказ Стеф! Наскоро бях ...
28.07.2010 10:59
miaa написа:
Чудесен разказ Стеф! Наскоро бях чела за т.н криза на идентичността.
Ние жените се опитваме постоянно да угодим на всякакви хора,защото нашата способност да се разбираме с другите е директно свързана с нашето самочувствие.Понякога ставаме жертва на модата.Не бива да се възприемаме прекалено сериозно,защото етикетите замагляват нашата същност! Губим постепено идентичност!В края на краищата хората ще реагират позитивно на това, което сме:)



Трябва да я има природата, изначалното, заложеното от гените, за да го има и собственото изкуство, в умението на всяка жена: да бъде красива.
цитирай
7. анонимен - zdravei stef. . v interes na isti...
28.07.2010 15:04
zdravei stef..v interes na istinata..az li4no 4esto sam si mislila za plasti4ni opracii i to nai ve4e na nosa i gardite, noooooo v edin moment si kazah taka..ami ti to4no zaradi tosi nos, razli4nite gardi, virnata bradi4ka..si unikalna..toest si ti..prirodata me e sazdalatakava, zna4i me haresva to4no takava, zna4i trqbva da se obi4am takava...i stef..to4no tezi moi kusuri..az gi prevarnah v 4ar..taka 4e az li4no sam kategori4no protiv plasti4nite oprecii..osven ako ne sa s cel prikrivane na nqkakav defekt..... stef imam edin vapros..interesuval li si se ot strani4nite efekti na tezi kozmeti4ni operacii...
цитирай
8. cefulesteven - zdravei stef. . v interes na isti...
28.07.2010 15:15
анонимен написа:
zdravei stef..v interes na istinata..az li4no 4esto sam si mislila za plasti4ni opracii i to nai ve4e na nosa i gardite, noooooo v edin moment si kazah taka..ami ti to4no zaradi tosi nos, razli4nite gardi, virnata bradi4ka..si unikalna..toest si ti..prirodata me e sazdalatakava, zna4i me haresva to4no takava, zna4i trqbva da se obi4am takava...i stef..to4no tezi moi kusuri..az gi prevarnah v 4ar..taka 4e az li4no sam kategori4no protiv plasti4nite oprecii..osven ako ne sa s cel prikrivane na nqkakav defekt..... stef imam edin vapros..interesuval li si se ot strani4nite efekti na tezi kozmeti4ni operacii...


Според мен дори с дефекта, ако не е здравословен проблем, първо трябва да се опита човек да свикне и чак, ако не може и му е голяма пречка, тогава да потърси подобна намеса.


За гърдите в повечето случаи е истинско кощунство, защото природата е създала много повече красиви форми, отколкото няколко краткотрайни естетически модели, възприемат като такива. Според жената и гърдите, и еднакво красиви могат да бъдат както големи, така и малки гърди, а и различните им форми - това са просто различни характери на сексапила.
цитирай
9. анонимен - taka saglasna sam s teb. . no za ga...
28.07.2010 15:24
taka saglasna sam s teb..no za gardite ti ne me razbra./..pri men ima asimetriq..mejdu dvete gardi..ama to nali az sam stranna vav vsqko edno otno6enie..6to da ne bada i stranna i tam...
цитирай
10. cefulesteven - taka saglasna sam s teb. . no za ga...
28.07.2010 15:29
анонимен написа:
taka saglasna sam s teb..no za gardite ti ne me razbra./..pri men ima asimetriq..mejdu dvete gardi..ama to nali az sam stranna vav vsqko edno otno6enie..6to da ne bada i stranna i tam...



Виждам, че се чувстваш добре и с тях, такива каквито са. С асиметрията им:)
Така, че пак хирургията няма да е от голяма полза.
цитирай
11. анонимен - stef az sam sviknala. . ne mi pravi ...
28.07.2010 15:35
stef az sam sviknala..ne mi pravi vpe4atlenie..a kato znam kakvi sa strani4nite reakcii mi se izpravq kosata..
цитирай
12. cefulesteven - stef az sam sviknala. . ne mi pravi ...
28.07.2010 15:44
анонимен написа:
stef az sam sviknala..ne mi pravi vpe4atlenie..a kato znam kakvi sa strani4nite reakcii mi se izpravq kosata..



Страничните реакции!!!
Че те са си такива. Страничните реакции принудиха мис Русе да върне разстроена короната си, а новата й лауреатка избягва изобщо да чете и е отвратена. Страничните реакции сипят злъч, когато жена покаже снимката си на аватара в блог.бг. колкото и хубава да е. Страничните реакции ме накараха да си взема шапката и да си тръгна от доста популярен "литературен" сайт, от любимия ми форум, също. Страничните реакции сипят злъч след всяка жена с дълги крака и пускат клюки за морала й. Страничните реакции няма да пропуснат и другата, която няма краката на първата, само защото не им дава повод да пуснат нещо за морала й, ще дюдюкат за външността й. Страничните реакции плюят тук едни от най-добрите разследващи журналистки, а по мой адрес се наговориха толкова неща, че май не остана човешко зло, което уж не съм извършил. Не могат да бъдат никакъв критерии.
цитирай
13. анонимен - stef. . 4akai be. . uspokoi se. . k...
28.07.2010 15:48
stef..4akai be..uspokoi se..kakvo ti stava..az govoreh za poduti gardi sled opraciite, za razni belezi, alergii, izti4ane na silikoni, pukane na implanti..razmestvane na mestata im..ne sam iskala s ni6to da te obidq...kak moja da si go pomisli6....az sam tolkova 4istosarde4en 4ovek, tolkova te uvajavam makar i virtualno..4e tova mi doide kato gram ot qsno nebe...
цитирай
14. cefulesteven - stef. . 4akai be. . uspokoi se. . k...
28.07.2010 15:51
анонимен написа:
stef..4akai be..uspokoi se..kakvo ti stava..az govoreh za poduti gardi sled opraciite, za razni belezi, alergii, izti4ane na silikoni, pukane na implanti..razmestvane na mestata im..ne sam iskala s ni6to da te obidq...kak moja da si go pomisli6....az sam tolkova 4istosarde4en 4ovek, tolkova te uvajavam makar i virtualno..4e tova mi doide kato gram ot qsno nebe...



Уффф:) Странични ефекти.
Помислих, че става въпрос за реакциите към асиметричността ти.
цитирай
15. анонимен - ne be 4ovek molq te. . az sam hares...
28.07.2010 15:56
ne be 4ovek molq te..az sam haresvana jena..sega... za da se vidi tazi asimetriq..az trqbva da se sableka gola pred edin maj..nali taka..noo stef..v tova otno6enie..az ne dopuskam maje do sebe si...flitruvam si, zaka4am se, bazikam se, maitapq se..noooo do tuk..ot tam natatak vliza v sila gordostta mi.... za da bada i seksualno s maj..toi trqbva da me e vpe4atlil ne samo vizualno...no nai ve4e intelektualno..a tova povqrvai mi e ne6to mnogo mnogo trudno...
цитирай
16. анонимен - stef. . otnovo iskam da ti se izvinq. ...
28.07.2010 16:30
stef..otnovo iskam da ti se izvinq..polu4i se nqkakvo nedorazumenie..no az vnimaterlno pro4etoh komentara ti..i se u4udvam..4e ima hora nastroeni sre6tu teb... za6toto ti prosto si mnogo umen 4ovek..mnogo..az ne 4eta samo razkazi te ti..a i komentarite ti..toest da vidq kak razsajdava6..i prosto nqmam dumi..ostavi tova,,4e 4esto se pravq na glupa4ka i se maitapq s teb...ama i az umeq da precenqvam horata i na4ina im na mislene..., i v men ima doza intelekt , koito ne e za podcenqvane..saveta mi e..da si nad tezi ne6ta.... da se obi4ate s priqtelkata si..da vqrva6 v lubovta i.., i ti da i dava6 mnogo lubov...da sazdadete dom i semeistvo, da si imate bebeta..ostanoloto stef e sueta...
цитирай
17. flycatblu - Днеска и аз съм на тази тема. . . си...
28.07.2010 17:08
Днеска и аз съм на тази тема...сигурно някакъв артистизъм витае във въздуха...:)))
цитирай
18. cefulesteven - Днеска и аз съм на тази тема. . . си...
28.07.2010 17:09
flycatblu написа:
Днеска и аз съм на тази тема...сигурно някакъв артистизъм витае във въздуха...:)))


Няма случайни случайности. Усмивки:)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8406370
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031