Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2010 23:59 - Пърформанс
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 2392 Коментари: 8 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Поглъщаше ми
състояние
след състояние,
след състояние,
на няколко пъти
бях пред фалит,
на няколко пъти
ме доведе до прага,
но твърде я желаех,
за да го прекрача
и мислех често,
че нямам шансове,
но черупката ми
от платинени плочки,
инкрустирани с диаманти,
бе готова...

Нататък беше по-лесно,
много богаташи си правят
пластични операции
и сменят пола,
аз исках от хирурзите
да направят кожата ми
дебела и зелена,
груба и сбръчкана,
като това с което им плащам.

Все не се харесвах
и претърпях операция,
след операция,
след операция.
Пак се отчаях,
но накрая одобрих.
Смених и цвета
на роговиците
си в цвят на блато,
което поглъща
живота.

После ми присадиха
нокти,
материалът бе военна тайна,
която също едва не ме разори
и купих по-скъпо
от живота, който е отнела.
Или поне по-скъпо,
отколкото го оценяват
тези, които работят
с нея.

Отрових ноктите си
със слюнка от варан,
устата му е пълна със стотици
причиняващи
бърза леталност
зарази.

Накрая присадиха
черупка по мен.

И се превърнах
в най-скъпата,
инакомислеща

КОСТЕНУРКА,

но не живях триста години.
 



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Пръдливият никога не спи, винаги ...
18.08.2010 00:05
Пръдливият никога не спи, винаги твори! Браво, Стефчо, браво цървуле, пардон, цефуле!
цитирай
2. анонимен - stef. . kakto vinagi mnogo inter...
18.08.2010 08:08
stef ..kakto vinagi mnogo interesno kato ideq....no az imam edin vapros... za6to mi se sardi6 i to to4no na men...vijdam 4e tuka se sipqt huli obidi, znam 4e si zasegnat..nooooo az vqrvah 4e stoi6 nad tezi ne6ta, vqrvah 4e naistina misli6 razli4no, vqrvah 4e naistina si stranen..vqrvah 4e to4no zaradi tazi strannost..bi razbral i men...
цитирай
3. rumqnadikova - Харесва ми!
18.08.2010 08:38
Харесва ми!
цитирай
4. анонимен - ЗРЪНЧО
18.08.2010 11:37
много тъпооооо,изчанченият автор се опитва за пореден път да бъде интересен но акъля му стига точно до толкова да си направи една циганска баница (хляб,олио и червен пипер) в омърлушената си пяанелка в асеновградь.цървуле,пардон цефуле спри бе майна фанатик такъв не ставаш ,отвсякъде издишаш
цитирай
5. анонимен - stef. . vzemi se v race. . i mi otgo...
18.08.2010 12:23
stef..vzemi se v race..i mi otgovori...stiga oplakva izgubenite du6i na nqkoi prostosmartni
цитирай
6. анонимен - анонимен №1 и №4
18.08.2010 17:34
Душата ти е пълна с воняща злоба...към истинките кадърни творци...и колкото и да се опитваш да си сложиш мнението на първо място, за да накарш хората да не го четат няма да успееш ама никога...всички ще виждат единствено колко си жалък и как се опитваш да получиш гласност именно в неговия безкрайно популярен блог...иначе никога не би успял .....или никой не е чувал за твоя блог........а камо ли да чуем нявгаж за твоя гроб.
цитирай
7. анонимен - жоао силва пардес де гаучо
19.08.2010 09:15
цефулеей що не кажеш да ти присадят малко мозък и 2 топки между краката че както си тръгнал и ти като робърт патинсън-гея ще станеж мъж на годината ама в асеновград женчо таквоз
цитирай
8. cefulesteven - stef. . kakto vinagi mnogo inter...
19.08.2010 21:26
анонимен написа:
stef ..kakto vinagi mnogo interesno kato ideq....no az imam edin vapros... za6to mi se sardi6 i to to4no na men...vijdam 4e tuka se sipqt huli obidi, znam 4e si zasegnat..nooooo az vqrvah 4e stoi6 nad tezi ne6ta, vqrvah 4e naistina misli6 razli4no, vqrvah 4e naistina si stranen..vqrvah 4e to4no zaradi tazi strannost..bi razbral i men...



Откъде пък ти хрумна, че се сърдя. Точно на теб отговорих защо не отговарям изобщо тези дни. Просто нямах достъп до компютър, материалите ми излизат автоматично. Бях на път.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8429400
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112553
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930