Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2010 09:50 - Подкрепям, разбира се, Ведрин, но...
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 6349 Коментари: 22 Гласове:
44


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това "но" в заглавието не е към него.
С цялото си сърце и душа, заставам зад правото на един поет, да твори красота, да изявява чувството си за красота, да я споделя.
С цялото си сърце и душа, заставам на страната, на тези, които най-силно го обичат, зад тяхното право да харесват това, което харесват.
Но все пак в заглавието ми има "но" и това "но" не е само в заглавието. То вече си ми е начин на блогване, начин на писане, начин на дишане и на живот. И не само в моя, виждам, че е масово. То е безкрайните резерви, безкрайното огорчение, което се е натрупвало.
За Ведрин съм! Подкрепям го, но мисля, че дори сега да се върне, надявам се да се върне, че дори нещата, които го тровят тук, вече да не се повторят/пожелавам му никога да не се сблъсква с тях/, мисля, че измененията, които са настъпили в blog.bg, а и не само в blog.bg, се в следствие на един дълъг процес, и нямам представа дали са обратими.
Как ли не се опитвах да кажа, че агресията във виртуалното пространство унищожава красотата?
Че, ако не харесваш някого или нещо, това не ти дава право да си груб. Защото, ако това ни даваше право, по същата логика, трябва да започнем да вадим пистолетите и да застреляме онзи или онази по улицата, чиято прическа или чиито очила не ни харесват.
Уж, не сме деца и нямаме нужда от такива примери, но май имаме.
Защото и сред подкрепилите Ведрин има такива, каквито са се нахвърляли с обидни квалификации, при това офтопик, без връзка с тема, а само за да задоволят Его и излеят натрупаната злъч върху други блогващи /нека не казвам "творящи", защото оценката ми ще е субективна, като на каквато обиждащите не гледат на своята/.
Колко са "сериозните" блогъри, които в един или друг момент, не са заставали зад този или онзи трол, само защото обекта му е бил, някой който не е симпатичен?
Само, че в публичното пространство, дълго, двоен стандарт е невъзможен. И ако днес обект е който не ти е симпатичен, утре ще си точно ти или човек на който държиш.
Не мога да преброя, колко пъти е цитирано името ми, под статии в BG Север, с които си  нямам нищо общо, но покрай мен са обиждани и авторките им, а криминалните материали на едната са излъчвани и по BTV, защото си им е репортер, но същите в блога изведнъж стават "извратени измишльотини" на Цефула.
И оттук - нататък, материала се губи в състезание по каруцарщина.
Честно, не ми е трепнало. Отчитам го като факт. Но е по-тревожно това, че вече не ми трепва, че съм наясно колко е "свободно" правото ти на слово, след като и журналистиката е пресирана.
Няма да говоря за "фриволните разкази", че дори когато рисувах статуи с думи, то беше "порнография" в крайна сметка дюдюканията ми помогнаха, аз си знам защо, от всичко съм се научил да извличам полза, но си остана огорчението.
Не мога да забравя защо свалих аватара си. Вместо моя снимка, бях поставил корицата на "Порочна връзка", да но картина на класика в експресионизма Егон Шиле беше наречена "порнография", а този мъченик в изкуството, достатъчно си е страдал приживе, заради еснафската агресия, за да тормозя и паметта му.
Самият аз, на няколко пъти съм трил разкази, след като се стигна до там, че самозваните "моралисти" и "естети" нахлуха и в личния ми живот, което вече е направо инквизиция.
Защо в крайна сметка написах и "Проклятието блогър", за да защитя правото, което е мое, но е и на всеки тук, да изрича вълнуващото го, без да го мачкат селяците! И колко пъти предупреждавах, че се дава лош пример на подрастващите, а вече е сериозен проблем тормоза на тийнейджъри от тийнейджъри по интернет и същите родители, които са се държали като жестоки хлапета, сигурно ще започнат сега да се държат загрижено.
И мога да кажа, че и тези, които сме останали и оставаме не показваме потенциал, защото НЯМА СМИСЪЛ. Защо ти е да разголиш душа, само и само за да бъде наплюта, замеряна и поругана, а после някой лумпен да си чеше самочувствието и да вдига самодоволно цип, че бил "градивен критик".

Невъзможно е толерирането на един такъв, независимо дали жертвата ни е симпатична или не, без да се стигне до казуса Ведрин.


Подкрепям Ясен Ведрин и приканвам да се върне.



Гаден е живота, поете, но Красотата е по-силна! 



Гласувай:
45



1. mileidi46 - Do bolka si prav!
19.09.2010 10:13
No trqbva da se borim!!
Stef,vupreki ,,no'-'trqbva!
Po dqvolite,nakude e trugnal tozi narod...nakude....Bqsna sum!
цитирай
2. анонимен - С две ръце
19.09.2010 10:13
покрепям написаното от теб! Впрочем, Ясен Ведрин се обади вчера под мой постинг и аз отделно ще публикувам коментара му.
цитирай
3. stela50 - Отдавна се каня да надникна във Вашия блог ...
19.09.2010 10:14
Прочетох материала и открих в него много от моите мисли .Споделям напълно
написаното .За шест месеца присъствие ,нещата започнаха да ми се изясняват ,
въпреки ,че съм тук с идеята за красота , доброта ,толерантност и взаимно уважение .
Имате моите поздравления и ми позволете да завърша с Вашите мисли -
Гаден е живота, поете, но Красотата е по-силна!
цитирай
4. анонимен - Ami lidis - ne e li 4ovek blogar ,zasto delite horata ?
19.09.2010 11:45
Беше ужасно да се види атаката им срещу Лидис в последните 2 поста на Л.
Даваха и ултиматуми и отброяваха минути до триенето , тъй като бе си позволила да попита откъде са минусите в блога и. Заядоха се и по комунистически за клипа който Лидис беше пуснала ,,Финска полка" мразена от всички комуняги по света .
Долно и нагло модерацията изтри на своя глава Лидис.. .

Отправям апел към блогерското общество , т.е Ние да се застъпим пред модерация и Инвеститор да върне блога на Лидис , тъй като всички сме свидетели ,че от постовете няма нищо нередно. Злобата и показноста на власт блог. модератори затриха умишлено блога на Лидис с много провокации за това .
С уважение:
Васил Бачев
цитирай
5. анонимен - Съгласен съм с теб, но и ти самия си ...
19.09.2010 13:27
Съгласен съм с теб,но и ти самия си участвал в подиграване на блогъри,на които им писна,и напуснаха!И ако го отречеш,ще си сложиш грях на душата!Така че никой не е идеален.
цитирай
6. cefulesteven - Съгласен съм с теб, но и ти самия си ...
19.09.2010 13:51
анонимен написа:
Съгласен съм с теб,но и ти самия си участвал в подиграване на блогъри,на които им писна,и напуснаха!И ако го отречеш,ще си сложиш грях на душата!Така че никой не е идеален.



Това е безсрамна лъжа. Искам цитат, конкретен, на "подиграване" на конкретен блогър, който да е напуснал заради това.
цитирай
7. miaa - Кому е нужна тази мнима инвазия:)!? За забавление и разточителство на някои АНОНИМНИ!
19.09.2010 13:53
По- скоро имам усещането , за нарочения хаос който създават , за да гледат "сеира ни" ! С цел да се създават интриги, да се влошават взаимоотношения между хора, които са създали виртуални приятелства и имат авторитет тук! !Които са талантливи и лоялни!
Това е тяхно дело,с което искат вероятно да бъдат забелязани:) Вероятно са млади хора, които тепърва ще стават по- отговорни. Това разбира се не ги оправдава.
И оневинява. Аз не мога и да ги приема насериозно, защото това не е начинът да демонстрираш "отношение" към съблогерите! А хората , които носят Заряд и Талант, ЩЕ ГИ БЪДЕ ! ЖИВОТЪТ Е ПРЕД ТЯХ! За да утвърждават позициите си. Хубавите неща се виждат и тях никой недробожелател не може да ги заличи! Подкрепям Ясен Ведрин и го призовавам да не обръща внимание на негативните прояви!
Благодаря ти Стеф за актуалното есе! Бъди благословен!
цитирай
8. bachev - до миаа и приятелите на миаа
19.09.2010 14:06
miaa написа:
По- скоро имам усещането , за нарочения хаос който създават , за да гледат "сеира ни" ! С цел да се създават интриги, да се влошават взаимоотношения между хора, които са създали виртуални приятелства и имат авторитет тук! !Които са талантливи и лоялни!
Това е тяхно дело,с което искат вероятно да бъдат забелязани:) Вероятно са млади хора, които тепърва ще стават по- отговорни. Това разбира се не ги оправдава.
И оневинява. Аз не мога и да ги приема насериозно, защото това не е начинът да демонстрираш "отношение" към съблогерите! А хората , които носят Заряд и Талант, ЩЕ ГИ БЪДЕ ! ЖИВОТЪТ Е ПРЕД ТЯХ! За да утвърждават позициите си. Хубавите неща се виждат и тях никой недробожелател не може да ги заличи! Подкрепям Ясен Ведрин и го призовавам да не обръща внимание на негативните прояви!
Благодаря ти Стеф за актуалното есе! Бъди благословен!


На поетесите от блога е нужна и на теб самата! Вие изгонихте много хора и изтрихте блога на Лидис, а сега се правите на милосърдни?!?! Ти , мамас и пловдивските модераторки ,начело с Полигор вашата маша срещу Лидис ! Пирувайте за победата си над Лидис и ти най -много , а това с Ведрин е пак ваша постановка ,за отвличане скандала около незаконното изтриване на Лидис!
И стига си се правила на милосърдна ! Смешна си!Както и останалите от групата!
цитирай
9. lilims - Стеф,страхотен си !!!
19.09.2010 14:13
По хубаво от това какво да се напише?
А Ведрин е един от най добрите съвременни поети! И това дразни посредствените.
Само до преди няколко години си мислех,че поетите са нежни души...и още си го мисля.Става въпрос за истинските поети.А не за самозванците- отвратена съм от помията която се излива от тях. За съжаление,комплексарите,нереализирали се вън,
нахлуват тук да си излеят злобата върху талантливите...
Аз смятам,че е най добре да се игнорират,ако не им обръщаме внимание,няма да имат почва тук.
цитирай
10. анонимен - Хе-хе...
19.09.2010 14:37
cefulesteven написа:
анонимен написа:
Съгласен съм с теб,но и ти самия си участвал в подиграване на блогъри,на които им писна,и напуснаха!И ако го отречеш,ще си сложиш грях на душата!Така че никой не е идеален.



Това е безсрамна лъжа. Искам цитат, конкретен, на "подиграване" на конкретен блогър, който да е напуснал заради това.


Хайде сега!Ти никога не го казваш конкретно името на блогъра с който се подиграваш!С Блогъра /ката/с който/която/ правите подигравката се разбирате без имена,правите подмятания,които си мислите ,че разбирате само вие...Това тук е доста честа практика,но не се нислете за най-умните.Мога да посоча конкретни примери,но няма да го направя.Просто престанете,за мен това е достатъчно.
цитирай
11. cefulesteven - Съгласен съм с теб, но и ти самия си ...
19.09.2010 15:00
анонимен написа:
cefulesteven написа:
анонимен написа:
Съгласен съм с теб,но и ти самия си участвал в подиграване на блогъри,на които им писна,и напуснаха!И ако го отречеш,ще си сложиш грях на душата!Така че никой не е идеален.



Това е безсрамна лъжа. Искам цитат, конкретен, на "подиграване" на конкретен блогър, който да е напуснал заради това.


Хайде сега!Ти никога не го казваш конкретно името на блогъра с който се подиграваш!С Блогъра /ката/с който/която/ правите подигравката се разбирате без имена,правите подмятания,които си мислите ,че разбирате само вие...Това тук е доста честа практика,но не се нислете за най-умните.Мога да посоча конкретни примери,но няма да го направя.Просто престанете,за мен това е достатъчно.


Защото няма конкретен, за това. Подигравал съм се в художествена форма с агресията, с глупостта, с хейтърството и критикарството, с дебелоочието и с интригантството, все нещица, които си ги има с живота и общо взето са проблем, а ако някой се е познал, това си говори достатъчно за него.

Мисля, че по въпроса няма какво да кажа повече.
цитирай
12. анонимен - Аз също казах каквото имах.
19.09.2010 15:26
Аз също казах каквото имах.
цитирай
13. miaa - Съжалявам Стеф! Ще отговоря от твоя блог на г-н Bachev:)Защото ме предизвиква:)
19.09.2010 15:43
Ти си интелигентен и умен/ видях снимката на аватара ти/ .Изненадана съм искрено от коментара ти, не е присъщо за един зрял човек , като теб! Това е все едно, някой конкретно на мен да ми изтрие блога и аз да обвиня теб и всички останали за това!
Ценя творчеството на Лидис, талантлива е /въпреки, че често ме е обвинявала в "интриганство",без да зная защо/,но аз не мога да се намесвам в спор и коментирам нещо, за което не съм наясно.Последните няколко дни,съм влизала в блог. бг за малко и не зная каква е ситуацията около Лидис! Нека да се осведомя.Хубав ден!
цитирай
14. mamas - Поздравления, Стеф!
19.09.2010 15:52
Просто няма какво да се добави.
***
bachev - Нямаш основание да намесваш ника и личността ми в интриги, свързани с Лидис. Ако изобщо си отделна личност (в което се съмнявам заради познатия стил на писане) много неподготвен се изказваш. Не се занимавай с мен, моля!
цитирай
15. kasnaprolet9999 - Подкрепям
19.09.2010 17:08
Ясен Ведрин е един от най-добрите поети в блога и не мога да се начудя как е възможно да се проявява търпимост към bbb, която непрекъснато се занимава с недостойни сплетни и обиди към различни блогери. Много достойни хора напускат, защото правилата, съставени за неговите ползватели не се спазват от техния автор. На кой помага това? Напоследък съм много разочарована от нетолерантност и грубост, която цари в блог.бг пространството.
цитирай
16. injir - до отг.14
19.09.2010 17:54
bachev не е bachev и не е този, който е представен на аватара. ,,Звездите ми го говорят,, разбира се. :)
цитирай
17. hristam - С известно закъснение,
19.09.2010 18:27
но с огромен ентусиазъм се включвам и аз, за да изкажа своята подкрепа.
цитирай
18. tavakosta - трябва да помниш само детайлите..
19.09.2010 21:53
Това ще ги накара да ти повярват. Трябва да знаеш всичко за тоя кенеф. Дали има хартиени салфетки, или сешоар за ръце, какъв е сапунът. Дали вони. Дали някое копеле не е осрало с редки лайна некоя кабинка... Всичко.

- Ох, ще повърна...

от романа"Естествен Роман"-Георги Господинов (само това е Пистател)

http://liternet.bg/publish/ggospodinov/index.html
цитирай
19. reffina - Здрасти Стеф, Все по - рядко влизам ...
20.09.2010 00:30
Здрасти Стеф,
Все по - рядко влизам тук , приятелю...
Виках си сама на себе си - нямам време, лекции, лято, приятели...
Да , ама НЕ!
Щото ми става мъчно, затова не влизам - когато си го казах е по-друго, поне не се залъгвам...
Знаеш ли , Стеф - не съдя хората, които напускат Блог Бг, не е уютно вече тук.
Аз едната...знам ли, мъчно ми е за героите ми май.
Щото , Стеф - да ги родиш и после да ги туриш на място дето е студено, дето е неуютно - ами нещо не ми иде по сърце.
Трудно ми е вече да поствам разказите си тук, насред студа...
Непретенциозни и "селски" героите ми се нуждаят от топлинка, злобата не им помага да станат по уверени.
Разбираш ме, нали ?
Бъди здрав.
цитирай
20. анонимен - Стефане, благодаря ти за постинга! ...
20.09.2010 01:21
Стефане, благодаря ти за постинга! Последното ти изречение е затрогващо и твърде извисено, за да бъде опитност на всички! Пожелавам ти да задържиш стоицизма си, а аз духом ще бъда с теб! :)
цитирай
21. анонимен - На Стъефчо от Добрич
20.09.2010 04:08
да му се издрискам у остата!
цитирай
22. moniboneva - Отпусни се!
20.09.2010 21:38
Стеф не знам кой е Ведрин и какъв е неговият случай но ти си напълно прав! Всеки има правото да изразява свободно себе си ,да твори,да споделя мнение... но и да коментира! Ти не се вживявай толкова много в коментарите им. Аз мисля ,че една част от хората идват тук да си търсят отдушник. Други за да научат нещо любопитно.Трети самите те имат блог.Последните са най-толерантни,защото знаят какво е да поемеш риск да напишеш нещо. А първата категория се забавляват.Истинските ценители са във втората категория.На тези които идват за да научат нещо, да се насладят духовно,всеки според предпочитанията си. Но не забравяй,че Интернет дава пълна анонимност. Кой знае, твоите троли може да се окажат напълно истински;) Разбира се, с намигване го казвам. Ако приемаш всичко навътре, хабиш напразно нерви, вместо да твориш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8442124
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112560
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930