Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2010 09:52 - Наивна, дръзка и порочна
Автор: cefulesteven Категория: Тя и той   
Прочетен: 3979 Коментари: 10 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Прекрасна е, фриволна е, мръсница е. Обичам я. Ревнува ме от мъже и жени. От себе си дори ме ревнува. Иска да е с мен, постоянно. Не винаги ходя на подходящи за нея места. Не ме чува. Готова е да се разкрещи, мълчанието е страшно. Оглеждат нея, тя знае, но упреква, че оглеждат мен. Гальовно се допира по цялото ми тяло. Няма мъж, който така да е докосвал зърната ми. Нито дупето ми. Така да е обгръщал кръста ми. Прави ми сцени задуха ли вятър. Прави ми сцени, когато слизаме от кола. Усети ли крадлив поглед. По себе си или по мен. Своенравна е. Държа се като нея често. Нещо детинско неизявено пробуди. Накара ме да си сменя прическата. Да почукам на една врата, на която досега не смеех да почукам, и да чуя отговор, какъвто не съм очаквала да чуя, а и не бих и чула, ако и тя не беше влязла с мен, за да види как се държа, а аз се държах така, че да не я разочаровам. Стъпало нагоре в службата се оказа. Прегръщаше ме после. Караше ме да се усмихвам. Весело се държахме, събирахме погледи. Малка лудетина. Наивна, дръзка и порочна. Заговаряха мен, гледаха в нея. Чувстваше се пренебрегната, но мълчеше. После, когато останах без нея с него, осъзнах, че просто е искала да ми намери гадже. Ревнуваше дори от себе си, но от нея всичко може да се очаква. Уверих се след тази нощ. Той ме търсеше често. Държеше и тя да е с мен. Дори когато не го казваше, четеше се в очите му, улавяше се в мълчанието. Мен любеше, а нея изпиваше с поглед. Понякога беше груб с нея. Едва не я нарани веднъж. Това ме възбуди, но му ударих плесница. Гледаше ме глупаво. Здраво го зашлевих. На дете заприлича. Вбесена бях, тя се притискаше в мен. Търсеше не толкова ласка, а защита. Изведнъж осъзнах, че и от нея ми е писнало. Ще я зарежа. Напълно ще забравя за нея. Глупачка. Свали го. Той е луд по нея, а се лигави с мен. Не мога да играя игрите й. За нея животът е забавление, а за мен е и работа. И стабилни устои, може би семейство. Докога ще отлагам. Говорех го по-скоро на нея, но той си мислеше, че говоря на него. Поиска ме за своя. Просълзи ме чак. Трябваше да се срещнем още веднъж, за да си кажем какво сме решили, но тя реши да пътува на следващия ден. Питам я къде, и тя не знаела. Казвам й, че е откачена. Приема го като комплимент. Все още съм гола в леглото, спи ми се. Усмихвам й се. Презрамката й е паднала. Иска ми се да я доближа, да я вдигна, но преди това да целуна голо рамо под нея. Присънва ми се, че някой целува моето. Затварям очи и ми е сладостно. После не помня. Пия кафе на автогарата. Купила съм билета. Луди сме май и двете. Радостно й е. Радва й мен, а не вършим нищо разумно. Оглеждат я. Тя ми казва, че това е защото съм хубава, но и двете си знаем, че погледите привлича тя. Тежките сакове не й отиват, но нямаме избор, мъкнем ги и двете. Две момчетии се втурват да ни помагат. Забавляваме се с тях. Флиртуваме през целия път. Те двамата – малки, но с големи желания. Едва ли ги разочаровахме. Поне вдъхновение за под одеалото им оставихме, а сигурно са наясно, че малко трябва да порастнат. Слязоха на спирка преди нашата. Дадоха ми телефоните си. Хрумна й да им позвъни. Казах й да се държи сериозно. Искала ги и двамата. Шегува се, разбира се, но шегите й са толкова пикантни, че чак ме подмокря. Питам я, как смята да продължим напред. Трябва да си устроим живота. Тя ми се усмихва. Казва ми: спокойствие, всичко ще е точно. Не, че й вярвам, но настроението й ми въздейства. Вече сме говорили по телефона за квартира. Утре ще проверим и за обявено работно место. Тя е сигурна, че ще го спечеля. Казвам й, че искам да спя, а на нея й се лудува. Търка се в мен, знае как да го прави. Не мога да устоя на изкушенията й. Понякога ме уморява. Когато стигаме до нашата спирка, вали. Като из ведро. Жал ми е за нея. На нея обаче й е весело. Не била от захар, нито пък аз. Мокра не изглежда толкова хубава, тя е на различно мнение, защото колкото пъти се е случвало, повече погледи има в нас. Как да й кажа, че за разлика от всеки друг път, вече не оглеждат нея, а мен. Цял океан се излива отгоре ни. Добре, че квартирата не се оказа далече. Изцедих я, влязох под душа, после я окачих на простора да съхне. Прекрасна е, фриволна е, мръсница е. Обичам тази рокля. 



Новият ми роман: "Убийство в социалната мрежа", може да бъде издаден, благодарение на гласа ти, тук.


Тагове:   Наивна,


Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lisichka - това май ти е доста старичко но ми ...
26.09.2010 13:04
това май ти е доста старичко но ми харесва :)
цитирай
2. cefulesteven - това май ти е доста старичко но ми ...
26.09.2010 13:28
lisichka написа:
това май ти е доста старичко но ми харесва :)



Да, не е ново. Исках да поздравя една нова приятелка от фейсбук, че й харесал много и много ме усмихна, защото и аз си имам някои любими разкази, този е един от тях.

Благодаря ти.
цитирай
3. stela50 - Съгласна съм с новата приятелка ...
26.09.2010 14:35
Аз също много го харесвам .
Поздрави !
цитирай
4. cefulesteven - Аз също много го харесвам. Поздрави ...
26.09.2010 14:51
stela50 написа:
Аз също много го харесвам .
Поздрави !


Толкова ме радвате:)))

Приеми го, като поздрав и към теб!!!
цитирай
5. анонимен - Яворчо
26.09.2010 17:36
Много е хубаво :))
Добре е, че има и интелигентни жени на тоя свят :))
цитирай
6. cefulesteven - Много е хубаво :)) Добре е, че има и ...
26.09.2010 17:45
анонимен написа:
Много е хубаво :))
Добре е, че има и интелигентни жени на тоя свят :))


Благодаря ти.
цитирай
7. анонимен - Няма ли кой да наебе. . . пардон, да ...
26.09.2010 18:30
Няма ли кой да наебе... пардон, да задоволи Стефчо Цървула, че да се отървем поне временно от сексуалните му напъни да ни се представи като средностатистически мъж?
цитирай
8. анонимен - Като те гледам, 8-ми,
26.09.2010 19:54
май личи, че ти нещо си го закъсал - и сексуално, и умствено.Или това ти е обичайното състояние?
цитирай
9. анонимен - Тъй, 8-ми, тъй. И сексуално, и ум...
27.09.2010 02:01
Тъй, 8-ми, тъй. И сексуално, и умствено!
цитирай
10. анонимен - lidis ли визирате?
27.09.2010 07:56
lidis ли визирате?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8409242
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031